(A-1)
1-) Onur Neslihan, Çelik Yetim Ayşe, Güven Yiğit, Gözen Ebru, Özilhan Özbey Derya, Coşkun Değirmen Gül, 2024. Employer Brand Attractiveness and Organizational Commitment: The Moderating Role of Organizational Support. Sustainability
2-) Akbulut Onur, Çelik Tunahan, Ekin Yakın, Çelik Yetim Ayşe, 2024. A Research on Fethiye Babadag Commercial Tandem Paragliding Participants within the Scope of Experiential Tourism. Journal of Outdoor Recreation and Tourism
(A-5)
1-) Ürkmezer Miray, Çelik Yetim Ayşe, 2023. Turizm Sektöründe Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Sarıgerme Örneği. Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi (SAKTAD)
2-) Hacıoğlu, Tülay Ve Ç. Yetim A., 2019. Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma. Turizm Araştırma Dergisi
3-) Çelik Yetim Ayşe, 2017. Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye. Global Journal of Business, Economics and Management: Current Issues
4-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2016. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklere Katılımı Etkileyen Başlıca Motivasyon Faktörleri Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Çelik Yetim, A., 2016. Paragliding accidents and injuries in Baba Mount Recreation Centre a cross sectional study. International Journal of Sport Studies
6-) Gavcar, E., Çelik Yetim, A., 2015. Paydaş Bakış Açısı ile Yeni Kuruluş Yeri Seçimi: Fethiye Sanayi Sitesi Örneği. Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal
(A-7)
1-) Çelik Yetim, A., Umur, M., 2016. Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi. Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2-) Çelik Yetim, A., 2015. Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
3-) Çelik, A., 2014. A Focus on Far Eastern Tourists-Tour Operator Selection Criteria. İşletme Araştırmaları Dergisi
4-) Oral, S., Çelik Yetim, A., 2014. Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
5-) Çelik, A., Göçmen, Z., 2013. Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
6-) Oral, S., Çelik, A., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi
7-) Meydan Uygur, S., Çelik, A., 2010. Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
(A-8)
1-) Şen, N., Çelik Yetim, A., Bilici, N., 2014. KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-2)
1-) Batum Merve, Çelik Yetim Ayşe, 2024. OTELLERİNİN ATIK YÖNETİMİNE İLİŞKİN RAPORLARININ İNCELENMESİ:
SARIGERME ÖRNEĞİ. ÇANAKKALE ONSEKİZ MART UNIVERSITY INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE IV
2-) Çelik Yetim Ayşe, Gök Mediha, 2018. Paragliding Experience: Ölüdeniz Babadağ Sample. Innovation and Global Issues in Social Sciences
3-) Çelik Yetim Ayşe, Tülay Hacıoğlu, 2018. Restoranlarda Kullanılan Duyusal Marka Stratejileri: Balık Restoranlarına Yönelik Bir Uygulama. Innovation and Global Issues in Social Sciences III
4-) Akbulut, O., Ekin, Y., Çelik Yetim, A., 2016. Residents Attitudes Toward Screen Tourism A Case Study of Bozuyuk Muğla Turkey. The 7th MAC 2016
5-) Çelik Yetim, A., Şen, N., 2016. Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. I. Uluslararası Erzincan Sempozyumu
6-) Çelik Yetim, A., Atlay Işık, D., 2015. Sosyal Amaç Bağlantılı Etkinliklerin Sosyal Girişimcilik Kapsamında Değerlendirilmesi: Fethiye Yaşam İçin Yarış Örneği. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
7-) Çelik Yetim, A., 2015. Macera Turizmi ve Risk: Fethiye Destinasyonu Üzerine Bir Değerlendirme . 1. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
8-) Çelik Yetim, A., Umur, M., 2015. Müze Deneyimi: Göreme Açık Hava Müzesi Örneği . 1. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu
9-) Çelik Yetim, A., 2015. Adventure Tourism Motivation: A Case of Fethiye. 4th World Conference on Business, Economics and Management
10-) Çelik, A., 2014. Kongre Deneyimini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi
11-) Çelik, A., 2014. Erciyes Dağının Etkinlik Turizmi Bağlamında Değerlendirilmesi. III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi
12-) Meydan Uygur, S., Çelik Yetim, A., 2008. A Case Study to Determine The Effects of Heritage Tourism Attractions to Food and Beverage Aimed Tourists’ Buying Decision. International Tourism Conference 2008, Cultural and Event Tourism: Issues & Debates
(B-3)
1-) Çelik Yetim Ayşe, 2016. Determining the Benefits of AdventureTourism from a Providers Perspective in Fethiye. 5th World Conference on Business, Economics & Management
2-) Çelik Yetim Ayşe, Meydan Uygur Selma, 2016. Entrepreneurial Marketing An Explotory Study in The Adventure Tour Operators. 5th World Conference on Business, Economics & Management
3-) Çelik Yetim, A., Özekin, M., 2015. A Research on Determining The Environmental Impact of Adventure Tourism. 4th World Conference on Business, Economics and Management
(B-4)
1-) Şahin Faruk, Atlay Işık Derya, Çelik Yetim Ayşe, 2019. Hizmet Çalışanlarının Duygusal Zekâsının Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Çok Düzeyli Bir Analiz. 24. PPAD Pazarlama Kongresi
2-) Çelik Yetim, A., Akbulut, O., 2015. Fethiye'de Yamaçparaşütü Aktivitesinin Sürdürülebilirliği ve Rekabetçilik Analizi. Doğu Karadeniz Bölgesi Sürdürülebilir Turizm Kongresi
3-) Oral, S., Çelik, A., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma. 14. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Çelik, A., 2012. Destinasyon Pazarlamasında Etkinlik Turizminin Kullanılması: Yahyalı Örneği. I. Ulusal Yahyalı Sempozyumu
5-) Çelik, A., Göçmen, Z., 2010. Turistleri Etkinliklere Yönelten Motivasyonlar: İzmir İli Yerel Yönetimler Üzerine Bir Araştırma. 11.Ulusal Turizm Kongresi
6-) Meydan Uygur, S., Çelik, A., 2009. Etkinlik Turizminin Destinasyon Pazarlaması Üzerindeki Etkilerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Olarak İstanbul İlinde Bir Uygulama. 10. Ulusal Turizm Kongresi
(B-5)
1-) Çelik, A., 2014. Deneyimsel Pazarlama: Tur Operatörlerine Yönelik Bir Uygulama. VII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi
2-) Çelik, A., 2010. Destinasyon Pazarlama Unsuru Olarak Etkinlikler ve Etkileri-İstanbul Örneği. V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi
(C-2)
1-) Çelik Yetim Ayşe, 2024. Bisiklet Turizmi ve Hizmet Kalitesi (Fethiye Örneği). Yayın Evi: Ekin Yayınevi Editör Adı: -
(C-4)
1-) Şen Necibe, Çelik Yetim Ayşe, 2024. Theories and Practices in Tourism, Marketing and Management/Digital Transformation and Environmental Sustainability in Tourism Businesses. Yayın Evi: Peterlang Editör Adı: YAZICIOĞLU İRFAN, IŞIN ALPER, YAYLA ÖZGÜR, OĞAN YENER, YALÇIN EREN
(C-5)
1-) Çelik Yetim Ayşe, 2022. Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama/Yiyecek İçecek İşletmelerinde 7P. Yayın Evi: Paradigma Akademi Editör Adı: Prof. Dr. Burhanettin ZENGİN, Dr. Muhammed TAŞ
2-) Çelik Yetim Ayşe, Ürkmezer Miray, 2021. Turizmde Yönetim ve Pazarlama Çalışmaları/Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kapsamında Sarıgerme’deki Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma. Yayın Evi: Çizgi Yayınevi Editör Adı: Ebru Gözen
3-) Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri/Macera Turizmi Motivasyonu: Yamaç Paraşütü Örneği. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Ali ACARAVCI
4-) Şen Necibe, Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar -6/Turist Rehberleri Odalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Türkan Erdoğan Yıldırım Atayeter, Sevcan Yıldız
5-) Hacıoğlu Tülay, Çelik Yetim Ayşe, 2018. Sosyal ve Beşeri Bilimlere Dair Araştırma Örnekleri/Sorumlu Turizm Üzerine Bir Literatür Çalışması. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Ali ACARAVCI
6-) Meydan Uygur Selma, Çelik Yetim Ayşe, 2016. Stratejik Yönetimde Güncel Konular/Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: AKYAY UYGUR
7-) Karamustafa Kurtuluş, Güllü Kenan, Çelik Ayşe, 2013. Sağlık Turizmi/Sağlık Turizmi İşletmelerinde Tutundurma. Yayın Evi: Siyasal Kitabevi Editör Adı: Prof. Dr. Dilaver Tengilimoğlu
(D-15) Hakemlikler
1-) International Journal of Contemporary Hospitality Management . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) Tourism and Recreation. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Hakemlikler
1-) Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Tourism Intelligence and Smartness. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Business & Management Studies: An International Journal. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Uluslararası Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 2
10-) Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 1900. Hakemlik Sayısı: 1
(D-18) Hakemlikler
1-) Üniversite Öğrencilerinin Doğal ve Kültürel Miras Farkındalıklarını Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Employer Brand Attractiveness and Organizational Commitment: The Moderating Role of Organizational Support - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Employer Brand Attractiveness and Organizational Commitment: The Moderating Role of Organizational Support - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Residents Attitudes Toward Screen Tourism A Case Study of Bozuyuk Muğla Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) A Research on Fethiye Babadag Commercial Tandem Paragliding Participants within the Scope of Experiential Tourism - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Employer Brand Attractiveness and Organizational Commitment: The Moderating Role of Organizational Support - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
7-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
8-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
3-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
8-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
15-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
18-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
20-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
21-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
22-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
23-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
24-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
25-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
27-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
28-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Turizm Sektöründe Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarının Satın Alma Niyetine Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Sarıgerme Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) A Research on Fethiye Babadag Commercial Tandem Paragliding Participants within the Scope of Experiential Tourism - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
5-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Müze Deneyimi: Göreme Açık Hava Müzesi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
19-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
25-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
28-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 6
29-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
30-) Paragliding accidents and injuries in Baba Mount Recreation Centre a cross sectional study - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
31-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
32-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
33-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
34-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
35-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
36-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
37-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
38-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
39-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
40-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
41-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Destinasyon Pazarlama Unsuru Olarak Etkinlikler ve Etkileri-İstanbul Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo-Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
3-) Bisiklet Turizmi ve Hizmet Kalitesi (Fethiye Örneği) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
4-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
5-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
6-) Etkinlik Turizminin Destinasyon Pazarlaması Üzerindeki Etkilerinin Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Olarak İstanbul İlinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
7-) Yiyecek İçecek İşletmelerinde Pazarlama/Yiyecek İçecek İşletmelerinde 7P - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
8-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
9-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
10-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
11-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
12-) Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
13-) Kongre Etkinliklerinin Deneyimsel Değeri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
14-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
15-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
16-) Deneyimsel Değer, Tüketici Tatmini ve Tüketici Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
17-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
18-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
19-) KÜLTÜR VARLIKLARI VE MÜZELERİN ENGELLİ TURİST ZİYARETİNE UYGUNLUĞUNU BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
20-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
21-) Sorumlu Turizm Algısının Turist Davranışlarına Etkileri: Fethiye Destinasyonuna Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:
22-) Destinasyon Pazarlama Unsuru Olarak Etkinlikler ve Etkileri-İstanbul Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
23-) Yerel Yönetim Bakış Açsıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
24-) Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi Göreme Açık Hava Müzesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
25-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:
26-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:
27-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:
(F-2)
1-) Tez Adı: Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Algılanan Değer, Müşteri Tatmini Ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Sarıgerme'deki Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma. Konu: Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Miray-Ürkmezer. 2020
2-) Tez Adı: Turistlerin sorumlu turizm algıları üzerine bir araştırma: Fethiye örneği. Konu: Turizm. Tülay-Hacıoğlu. 2018
(F-3)
1-) Tez Adı: Deneyimsel Turizm Kapsamında Fethiye Babadağ Ticari Tandem Yamaç Paraşütü Katılımcılarına Yönelik Bir Araştırma. Konu: Turizm, Deneyim. Tunahan-Çelik. 2024
2-) Tez Adı: Yetenek yönetimi uygulamalarının işgörenlerin iç girişimcilik davranışına etkisinde kuşak farklılığının düzenleyici rolü: Konaklama işletmelerinde bir uygulama. Konu: Turizm. Berrin-Sönmez. 2023
3-) Tez Adı: İşyeri Rekreasyon Aktivitelerinin İşgören Verimliliğine Etkisi: Turizm Sektörü Örneği. Konu: Turizm. Selin-Kurt. 2023
4-) Tez Adı: Sürdürülebilir Bir Ekoturizm İçin Ekoköy Geliştirme: Doğanbey Örnek Olay İncelemesi. Konu: Turizm. Tuğçe İklim-Karataş. 2023
5-) Tez Adı: Hirose yöntemiyle marka değerinin belirlenmesi: BİST Turizm endeksinde yer alan firmalar üzerine bir uygulama. Konu: Turizm. Erdem -Satılmış. 2022
6-) Tez Adı: Hizmet Kalitesi, Fiyat Ve Dijital Pazarlama Faaliyetlerinin Almanya-Türkiye Arası Seyahat Eden Yolcuların Bilet Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi. Konu: Turizm. Mira -Başaran. 2022
7-) Tez Adı: Sosyal Medya ve Destinasyon Seçimi İlişkisi: Hollandalı Instagram Kullanıcılarının Türkiye’ye Yönelik Turizm Talebi Üzerine Bir Araştırma. Konu: Turizm. Ahmet Selçuk-Gürkan. 2021
8-) Tez Adı: Uluslararsı İşletmelerde Örgüt Kültürü ve İnovasyon İlişkisi. Konu: Örgüt Kültürü. Ülkü Gül-Umat. 2021
9-) Tez Adı: Ulaştırma Sektörünün Finansal Performans Ölçümü İçin Topsis Ve Promethee Yöntemlerinin Kullanılması: Bist Üzerine Bir Uygulama. Konu: Ulaştırma Sektörü. Elçin-Kıpkıp. 2019
10-) Tez Adı: Yeşil Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Avantajına Etkisinin İncelenmesi: Muğla İlinde Yer Alan 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma. Konu: Pazarlama. Ruşen -Akdemir. 2018
(G-1)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Ulusal Ajans Hayat Boyu Öğrenme Programının Hazırlık ziyareti projesi kapsamında Mobility for People in the Labour Market Hospitality Sector isimli proje için Danimarka da bulunan ortak ev sahipliğinde proje hazırlama konusunda görüşmeler yapılmıştır . Proje Türü: Avrupa Birliği. Mobility for People in the Labour Market Hospitality Sector 2012 1 TR1 LEO06 42661 Hazırlık Ziyareti Danimarka. 2012-2012
(G-11)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Hizmet çalışanlarının duygusal zekâsı, algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti. 2019-2020
(G-12)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: TUBİTAK 2209A . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TUBİTAK 2209A Sarıgerme Destinasyonunda Yer Alan Turizm İşletmelerinin Geri Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik Çalışmalarının Belirlenmesi. 2022-2024
(G-2)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Termal turizmin gelişimi ve pazarlama uygulamaları.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Leonardo Da Vinci - PLM "Development of Thermal Tourism and Marketing Applications LLP-LDV-PLM-07-TR-0250". 2008-2008
(L-10)
1-) Anket Uygulama İzni Değerlendirme Komisyonu. Türkiye. . 2024
2-) Turizm İşletmeciliği Bölümü Akademik Teşvik Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2024
3-) Turizm İşletmeciliği Bölümü Akademik Teşvik Komisyon Üyeliği. Türkiye. . 2023
4-) Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvurma Yükseltilme ve Atama Yönergesi Uyarınca Ön Değerlendirme Komisyonu üyeliği. . . 2022
5-) Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvurma Yükseltilme ve Atama Yönergesi Uyarınca Ön Değerlendirme Komisyonu üyeliği. . . 2021
6-) V. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Düzenleme Kurulu Üyesi, NEVŞEHİR, TÜRKIYE, Mayıs 2010. Nevşehir. . 2020
7-) UTK14. Kayseri. . 2013
(L-12)
1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2024
2-) Bölüm Başkanlığı. . . 2020
3-) Bölüm Başkanlığı. . . 2019
4-) Bölüm Başkanlığı. . . 2018
(L-13)
1-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2020
2-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2019
3-) Turizm İşletmeciliği ABD Başkanlığı. . . 2018
4-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2017
5-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2016
6-) Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2015
(L-16)
1-) Dr. Öğretim Üyesi Atama Dosyası Jüri Üyeliği. . . 2022
(L-5)
1-) “Kış Turizmi ve Erciyes Mastır Planı” Turizm Haftası Açılış Konferansı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 15 Nisan 2013, Kayseri. . Türkiye. . 2013
2-) “Kültür Turizmi-Kayseri Örneği” Turizm Haftası Açılış Konferansı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, 17 Nisan 2012, Kayseri. . Türkiye. . 2012
3-) “Butik Otelcilik-Kavramlar ve Tarihsel Gelişimi: Dünyadaki Uygulamalar” Butik Otelcilik ve Erciyes Dağı Uygulaması Paneli, Turizm Haftası Etkinlikleri, ERÜ Turizm Fakültesi Paneli, 18 Nisan 2012, Kayseri.. . . 2012
4-) Kırsal Turizm Çalıştayı, İzmir. Türkiye. . 2012