(A-1)
1-) Büyükcebeci Ayça, 2024. The effect of childhood memories of happiness and peace on distress tolerance: the mediating role of emotional intelligence. Current Issues in Personality Psychology
(A-4)
1-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayça, 2019. Baz Pozitif Psikoloji Kavramları Açısından Helikopter Ebeveyn Tutumlarının Sonuçlar. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
2-) Deniz Mehmet Engin, Erus Seher Merve, Büyükcebeci Ayçe, 2017. Bilinçli farkındalık ile psikolojik iyi oluş ilişkisinde duygusal zekanın aracılık rolü. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
(A-5)
1-) Büyükcebeci Ayça, Demirkıran Fikriye, 2024. Changing Attitudes Towards People with Disabilities in a Positive Direction: A Pilot Practice of Psychoeducation in Primary Education
. International Journal of Educational Research Review
2-) Büyükcebeci Ayça, 2019. ÇOCUKLUK ÇAĞI ÖRSELENME YAŞANTILARININ YARATICI KİŞİLİKÖZELLİKLERİ VE ALEKSİTİMİ İLE İLİŞKİSİ. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi MANAS Journal of Social Studies
3-) Büyükcebeci Ayçe, Deniz Mehmet Engin, 2017. Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü. International Online Journal of Educational Sciences
(A-7)
1-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. AİDİYET İLE MENTAL İYİ OLUŞ ARASINDAKİİLİŞKİDE ÇOCUKLUK DÖNEMİ MUTLULUK VE HUZURANILARININ ARACI ROLÜ. ADAM AKADEMİ Sosyal Bilimler Dergisi
(B-2)
1-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. Öz Anlayışın Kişiler Arası Çatışma Çözme Yaklaşımları Üzerindeki Etkisi. UBAK 5. Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi
2-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. Bireysel Değerlerin ve Benlik Yapısının Boyun Eğicilikle İlişkisi. ICOES 2019 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
3-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. Benlik Kurgusu ve Bireysel Değerlerin Yaşam Doyumuyla İlişkisi. ICOES 2019 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
4-) Büyükcebeci Ayçe, Yılmaz Hasan, 2019. Öz Anlayışın Karar Verme Stilleri Üzerindeki Etkisi. UBAK 5. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi
5-) Büyükcebeci Ayça, Yılmaz Hasan, 2019. Evcil hayvan beslemeye Karşı Yaklaşımın Bazı Kişilik Özellikleri Açısından İncelenmesi. ICOES 2019 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
(B-3)
1-) Büyükcebeci Ayça, 2023. Interventıons for Children in Dısaster. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
2-) Büyükcebeci Ayça, 2023. REDUCING SUBMISSIVE BEHAVIORS WITH A SMALL GROUP:
PSYCHOLOGICAL COUNSELING APPLICATION WITH AN EXPERIMENTAL
GROUP. ULUSLARARASI 21. YY EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
3-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. Ergenlerin Sahip Olduğu Öznel İyi Oluş İle Algılanan Helikopter Ebeveyn Tutumları Arasındaki İlişkiler. EJER VIth International EurasianEducational Research Congress
4-) Büyükcebeci Ayça, 2019. Örselenme Yaşantılarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi. V. INES Human and Cıvılızation Congress From Past to Future
5-) Büyükcebeci Ayça, 2019. Özerk, yargısal,Bütüncül,Dışa Dönük ve Yenilikçi Düşünme Stilleri ile Mental iyi oluş Arasındaki ilişki. V. INES Human and Cıvılızation Congress From Past to Future
6-) Büyükcebeci Ayça, Yılmaz Hasan, 2019. Evcil Hayvan Beslemeye Karşı Geliştirilen Tutumlar Yaşam Doyumu ve Çeşitli Psikolojik Değişkenler Açıından İncelenmesi. ICOES 2019 3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
7-) Satıcı Seydi Ahmet, Büyükcebeci Ayçe, Deniz Mehmet Engin, 2017. Belongingness and subjective happiness: Examining mediating role of problematic internet use. ERPA 2017 International Congresses on Education
8-) Büyükcebeci Ayçe, Satıcı Seydi Ahmet, 2017. Ergenlerde Empatik Eğilim ve Sosyal Dışlanma: Betimsel bir çalışma. İnternational Academic Research Congress
(B-5)
1-) Yılmaz Hasan, Büyükcebeci Ayçe, 2019. Bireyci Ve Toplumcu Kültür Eğiliminin Yaşam Doyumu Ve Boyun Eğicilik İle İlişkisi. EJER International EurasianEducational Research Congress
2-) Büyükcebeci Ayçe, Deniz Mehmet Engin, 2016. Ergen Okul Öznel İyi Oluşu: Betimsel Bir Çalışma. Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü III. Lisansüstü Öğrenci Sempozyumu
(C-5)
1-) Büyükcebeci Ayça, 2023. Risk altındaki Çocuklar ve Eğitimi/Risk Faktörleri ve Etkileri. Yayın Evi: Çizgi Editör Adı: ARSLAN EMEL, YILDIZ ÇİÇEKLER CANAN
2-) Büyükcebeci Ayça, Savi Çakar Firdevs, 2022. Krize Müdahale ve Kriz Danışmanlığı/Kriz Danışmanlığı ve Etik İlkeler. Yayın Evi: PEGEM Akademi Editör Adı: SAVİ ÇAKAR, Firdevs
3-) Büyükcebeci Ayça, 2022. Krize Müdahale ve Kriz Danışmanlığı/Krize Müdahale ve Kriz Psikolojik Danışmanlığı. Yayın Evi: PEGEM Akademi Editör Adı: SAVİ ÇAKAR, Firdevs
4-) Büyükcebeci Ayça, 2021. Çocuk ve Ergenlerde Travma, Kayıp ve Yas Danışmanlığı Kuram ve Uygulamaları/Evcil Hayvan Kayıplarında Yas Süreci. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Firdevs Savi Çakar
5-) Büyükcebeci Ayça, 2021. Çocuk ve Ergenlerde Travma Kayıp ve Yas Danışmanlığı Kuram ve Uygulamaları/Çocuk ve Ergenlerde Kayıp ve Yas Danışmanlığı. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Firdevs Savi Çakar
6-) Büyükcebeci Ayça, 2020. Çocuk ve Ergenlerde Ruh Sağlığı/Çocuk ve Ergenlerde Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Çakar Savi Firdevs
(C-6)
1-) Büyükcebeci Ayça, 2019. İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019-Özerk Yargısal, Bütüncül, Dışadönük ve Yenilikçi Düşünme Stilleri ile Mental iyi Oluş arasındaki ilişki. Yayın Evi: Çizgi Kitapevi Editör Adı: Mustafa Uslu, Sabahattin Çiftçi, Coşkun Aslan, Erdal Hamarta
2-) Büyükcebeci Ayça, 2019. İnsan ve Medeniyet Araştırmaları 2019/Örselenme yaşantılarının Demografik Faktörlere Göre İncelenmesi. Yayın Evi: Çizgi Kitapevi Editör Adı: Mustafa Uslu, Sabahattin Çiftçi, Coşkun Aslan, Erdal Hamarta
(D-15) Hakemlikler
1-) Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Hakemlikler
1-) Gümüşhane Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) MANAS SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (MANAS Journal of Social Studies). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi Manas Journal of Social Studies. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
4-) MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi/MANAS Journal of Social Studies. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Hakemlikler
1-) Alanyazın. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 2
(E-1)
1-) Baz Pozitif Psikoloji Kavramları Açısından Helikopter Ebeveyn Tutumlarının Sonuçlar - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) ÇOCUKLUK ÇAĞI ÖRSELENME YAŞANTILARININ YARATICI KİŞİLİKÖZELLİKLERİ VE ALEKSİTİMİ İLE İLİŞKİSİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Bilinçli farkındalık ile psikolojik iyi oluş ilişkisinde duygusal zekanın aracılık rolü - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) ÇOCUKLUK ÇAĞI ÖRSELENME YAŞANTILARININ YARATICI KİŞİLİKÖZELLİKLERİ VE ALEKSİTİMİ İLE İLİŞKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) ÇOCUKLUK ÇAĞI ÖRSELENME YAŞANTILARININ YARATICI KİŞİLİKÖZELLİKLERİ VE ALEKSİTİMİ İLE İLİŞKİSİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Ergenlerde Sosyal Dışlanma, Yalnızlık ve Okul Öznel İyi Oluş: EmpatikEğilimin Aracılık Rolü - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(G-12)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Normal gelişim gösteren çocukların engelli çocuklara karşı pozitif tutum geliştirmelerinin sağlanması. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Birlikte Daha Güzeliz. 2021-2022
(L-10)
1-) MMYO Birim Kalite Komisyonu. Türkiye. . 2023
(L-12)
1-) Muğla Meslek Yüksekokulu Çocuk Bakım ve Gençlik Hizmetleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2024
2-) Muğla Meslek Yüksekokulu Çocuk Bakım ve Gençlik Hizmetleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2023
3-) Muğla Meslek Yüksekokulu Çocuk Bakım ve Gençlik Hizmetleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2022
4-) Muğla Meslek Yüksekokulu Çocuk Bakım ve Gençlik Hizmetleri Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2021
(L-4)
1-) Seydikemer Eşen T Tipi kapalı Ceza infaz Kurumu Hükümlülere Yönelik Seminer. Türkiye . . 2022
(L-5)
1-) Gül Esin Kadın Muhtarlar Akademisi Kadına Yönelik Şiddetin Etkileri Semineri. Türkiye. . 2024
2-) Din ve Ahlak Eğitiminde İletişim Çalıştayı. Türkiye Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi islami İlimler Fakültesi. . 2022