Personnel

Doçent Doktor ASLI KARATAŞ
Doçent Doktor
Aslı Karataş
@ E-mail
aslikaratas@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5836

Staff of

Place of Duty

Muğla Meslek Yüksekokulu / Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü / Pazarlama Programı

Regular Staff

Muğla Meslek Yüksekokulu / Pazarlama Ve Reklamcılık Bölümü / Pazarlama Programı

Education

Bachelor's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat 14.06.2002

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisat 20.07.2006

Doctorate

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İktisat 15.04.2015

Academic Publishing

(A-5)

1-) Tataroğlu Nihal, Karataş Aslı, Erboy Nedret, 2015. An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla. Procedia - Social and Behavioral Sciences
2-) Karataş Aslı, 2015. Üniversite Sanayi İşbirliğinde Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Olan Talebe Yönelik Bir İnceleme Muğla İli Örneği. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi

(A-7)

1-) Karataş Aslı, Bozkurt Kurtuluş, 2022. Ekonomik Büyüme ve Teknolojik Gelişmeler: Bir Nedensellik Analizi. Yönetim ve Ekonomi Dergisi
2-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, Bozkurt Kurtuluş, 2020. Tarım Politikaları Bağlamında İşgücü Piyasalarında Yapısal Dönüşüm ve Kadın İşgücünün Yeniden Şekillenmesi: Muğla Tütüncülük Faaliyetleri Örneği. Turkish Studies- Economics, Finance, Politics

(A-8)

1-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2018. Genç Girişimciler Ve İktisadi Kalkınma İlişkisi Bağlamında Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Değerlendirme. Mesleki Bilimler Dergisi
2-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2018. Sürdürülebilir Kalkınma Açısından Mekan Tüketiminin Koruma ve Kullanma Dengesi Üzerine Etkisi: Bodrum Türkbükü Örneği. Mesleki Bilimler Dergisi
3-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2017. KÜRESEL LÜKS TÜKETİM VE EKONOMİK KALKINMA ARASINDAKİ İRONİK İLİŞKİ. Mesleki Bilimler Dergisi
4-) Karataş Aslı, Kocagöz Elvan, 2017. KOSGEB Uygulamalı Girişimcilik Eğitimlerinin, Destek Ve Teşviklerinin Kadın Girişimciler Açısından Bilinirlilik Düzeyini Saptamaya Yönelik Bir Değerlendirme: Muğla İli Örneği. Mesleki Bilimler Dergisi
5-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2016. Kadın Emeğinin İstihdamı ve Sendikalar: İstanbul Bankacılık Sektörü Örneği. Mesleki Bilimler Dergisi
6-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, Öztekin Uluksar Ferah, 2015. Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu: Marmaris Örneği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi,
7-) Can Yeşim, Karataş Aslı, 2014. 2008 Küresel Ekonomik Krizin İstihdama Etkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
8-) Karataş Aslı, 2013. Bankacılık Sektöründe Cinsiyete Dayalı Kariyer Farklılaşması: Muğla İli Örneği. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi
9-) Can Yeşim, Karataş Aslı, 2007. Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği. Selçuk Üniversitesi Karaman İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Yerel Ekonomiler Özel Sayısı (KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi)

(B-2)

1-) Arlı Osman Emre, Karataş Aslı, 2019. AR-GE HARCAMALARININ İNSANİ GELİŞMİŞLİK ENDEKSİÜZERİNE ETKİSİ: OECD ÜLKELERİ ÜZERİNDE BİR İNCELEME. 4. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
2-) Karataş Aslı, 2019. Türkiye’de Emek Piyasasında Kadın Ve Kariyer Açığı. IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
3-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2015. Cinsiyete Dayalı Kariyer Açığının Bir Ekonomik Kalkınma Göstergesi Olan Sosyal Sermaye İle İlişkisi. 1. Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi-UUBK
4-) Karataş Aslı, 2015. Ekonomik Kalkınma ve Sosyal Girişimcilik Açısından Sivil Toplum Kuruluşlarının Önemi: TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Örneği. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu

(B-3)

1-) Örmeci Güney Gülay, Karataş Aslı, 2018. SÜRDÜRÜLEBILIR KALKINMA AÇISINDAN MEKAN TÜKETIMININ KORUMA VE KULLANMA DENGESI ÜZERINEETKISI: BODRUM TÜRKBÜKÜ ÖRNEĞI. IVSS 2018 2. ULUSLARARASI MESLEKI BILIMLER SEMPOZYUMU
2-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2018. GENÇ GİRİŞIMCİLER VE İKTİSADİ KALKINMA İLİŞKİSİ BAĞLAMINDA MESLEK YÜKSEKOKULUÖĞRENCİLERİNİN GİRİŞİMCİLİK EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME. IVSS 2018 2. ULUSLARARASI MESLEKI BILIMLER SEMPOZYUMU
3-) Delfin Günay, Karataş Aslı, 2017. An Evaluation on Sustainable Development and Slow City Movement: Akyaka Example. IASSR XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences Catania, Sicily, Italy
4-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2017. Küresel Lüks Tüketim Ve Ekonomik Kalkınma Arasındaki İronik İlişki. IVSS’17, ULUSLARARASI MESLEKİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, “Mesleki ve Teknik Eğitimde Küresel Gelişmeler”

(B-4)

1-) Karataş Aslı, 2017. Ekonomik Kalkınma Açısından Türkiye’de Turizm Sektörünün İstihdam Yapısı: Marmaris Örneği. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi – UİK

(C-5)

1-) Bozkurt Kurtuluş, Karataş Aslı, 2022. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Araştırmaları /Ekonomik Özgürlükler Ve Turizm Talebi: Bir Panel Veri Analizi. Yayın Evi: Hiperyayın Editör Adı: Tahir Benli
2-) Karataş Aslı, 2022. EKONOMİ, FİNANS, İŞLETME VE PAZARLAMA ALANINDA AKADEMİK ÇALIŞMALAR - I /İHRACAT, BÜYÜME VE EXİMBANK KREDİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ. Yayın Evi: ARTİKEL AKADEMİ Editör Adı: ETİ, Hasan Selçuk
3-) Karataş Aslı, 2022. TEORİK ANLAMDA İKTİSADİ VE FİNANSAL OLAYLARA AKADEMİK YAKLAŞIMLAR/Yerel Kalkınma Bağlamında Muğla İlinin Alternatif Turizm Potansiyeli. Yayın Evi: Ekin Yayınevi Editör Adı: Şahin KARABULUT
4-) Karataş Aslı, Örmeci Güney Gülay, 2021. TOURISM IN TURKEY A Comprehensive Overview and Analysis for Sustainable Alternative Tourism/AN EVALUATION OF CITTASLOW (SLOW CITY) MOVEMENT IN TURKEY IN TERMS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT. Yayın Evi: Apple Academic Press Editör Adı: İKİZ, AHMET SALİH
5-) Karataş Aslı, Karabıyık İlyas, Bozkurt Kurtuluş, 2020. Ekonomi ve Yönetim Bilimlerinde Güncel Akademik Araştırmalar/Kadın Emeği ve Ekonomik Büyüme: OECD Ülkeleri İçin Bir Panel Veri Analizi. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Mustafa HATİPLER
6-) Karataş Aslı, Günay Delfin, 2018. SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER’DE AKADEMİK ARAŞTIRMALAR - 5/BİR YEREL KALKINMA MODELİ OLARAK SLOW CITY HAREKETİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM İLİŞKİSİ: AKYAKA ÖRNEĞİ. Yayın Evi: GECE KİTAPLIĞI Editör Adı: Prof. Dr. Levent Aytemiz, Prof. Dr. Ekrem Karayılmazlar
7-) Karataş Aslı, 2018. SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER’DE AKADEMİK ARAŞTIRMALAR – 5/EMEK PİYASASINDA CİNSİYETE DAYALI KARİYER AÇIĞI: İSTANBUL BANKACILIK SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ. Yayın Evi: GECE KİTAPLIĞI Editör Adı: Prof. Dr. Levent Aytemiz, Prof. Dr. Ekrem Karayılmazlar
8-) Karataş Aslı, 2018. ”Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar Cilt - 2”/ALTERNATİF TURİZMİN SÜRDÜRÜLEBİLİR YEREL KALKINMA AÇISINDAN ROLÜ VE ÖNEMİ: DATÇA BADEM ÇİÇEĞİ FESTİVALİ. Yayın Evi: GECE KİTAPLIĞI (GECE AKADEMİ) Editör Adı: Dr. Öğretim Üyesi Yavuz ÇOBANOĞLU

(E-1)

1-) Bankacılık Sektöründe Cinsiyete Dayalı Kariyer Farklılaşması: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Bankacılık Sektöründe Cinsiyete Dayalı Kariyer Farklılaşması: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
3-) Bankacılık Sektöründe Cinsiyete Dayalı Kariyer Farklılaşması: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
4-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Bankacılık Sektöründe Cinsiyete Dayalı Kariyer Farklılaşması: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Konaklama İşletmelerinde Mutfakta İstihdam Edilenlerin Tükenmişlik Sendromu: Marmaris Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) An Evaluation on the Process of Being a Brand City of Muğla - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Yerel Ekonomilerde Kalkınmanın İtici Gücü Olarak Kadın Girişimcilerin Rolü ve Mikro Finansman: Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(I-5)

1-) ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER SEMPOZYUMU 1-3 KASIM 2013 TÜRKİYE. TÜRKİYE. TÜRKİYE. 2013

(L-10)

1-) mezunlar. Türkiye. . 2023

(L-12)

1-) Muğla Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2024
2-) Muğla Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2023
3-) Muğla Meslek Yüksekokulu Pazarlama ve Reklamcılık Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2022

(L-9)

1-) teknoloji transfer ofisi. Türkiye. . 2022

Courses

DŞT2801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ

DŞT2802 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İHRACAT TEKNİKLERİ

DŞT2804 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ II

İCM1506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA TEKNİKLERİ

İCM2507 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GİRİŞİMCİLİK

İŞY1819 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EKONOMİ

İŞY1820 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

İŞY2803 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR1498 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK STAJI ( 20 İŞGÜNÜ)

PZR1802 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

PAZARLAMA İLKELERİ

PZR2003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MARKA YÖNETİMİ

PZR2005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GLOBAL PAZARLAMA

PZR2498 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MESLEK STAJI (20 İŞGÜNÜ)

PZR2506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TELEVİZYON REKLAMCILIĞI

PZR2802 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

HALKLA İLİŞKİLER

RTV 2806 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

RTV1804 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ETKİLİ VE GÜZEL KONUŞMA

SHP1504 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TOPLUMSAL CİNSİYET

DŞT2801 2024-2025 Güz

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ

İCM2507 2024-2025 Güz

GİRİŞİMCİLİK

İŞY1819 2024-2025 Güz

EKONOMİ

İŞY2803 2024-2025 Güz

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR2003 2024-2025 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2005 2024-2025 Güz

GLOBAL PAZARLAMA

İCM1506 2023-2024 Bahar

PAZARLAMA TEKNİKLERİ

İŞY1820 2023-2024 Bahar

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR1498 2023-2024 Bahar

MESLEK STAJI ( 20 İŞGÜNÜ)

PZR2004 2023-2024 Bahar

MARKA YÖNETİMİ

PZR2498 2023-2024 Bahar

MESLEK STAJI (20 İŞGÜNÜ)

PZR2506 2023-2024 Bahar

TELEVİZYON REKLAMCILIĞI

PZR2802 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

RTV 2806 2023-2024 Bahar

İLETİŞİM

RTV1804 2023-2024 Bahar

ETKİLİ VE GÜZEL KONUŞMA

SHP1504 2023-2024 Bahar

TOPLUMSAL CİNSİYET

DŞT2801 2023-2024 Güz

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ

İCM2507 2023-2024 Güz

GİRİŞİMCİLİK

İŞY1819 2023-2024 Güz

EKONOMİ

İŞY2803 2023-2024 Güz

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR2003 2023-2024 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2005 2023-2024 Güz

GLOBAL PAZARLAMA

PZR2009 2023-2024 Güz

SATIŞ YÖNETİMİ

İŞY1820 2022-2023 Bahar

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR1498 2022-2023 Bahar

MESLEK STAJI ( 20 İŞGÜNÜ)

PZR2004 2022-2023 Bahar

MARKA YÖNETİMİ

PZR2498 2022-2023 Bahar

MESLEK STAJI (20 İŞGÜNÜ)

PZR2506 2022-2023 Bahar

TELEVİZYON REKLAMCILIĞI

PZR2802 2022-2023 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

PZR2804 2022-2023 Bahar

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

RTV1804 2022-2023 Bahar

ETKİLİ VE GÜZEL KONUŞMA

DŞT2801 2022-2023 Güz

DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ

İŞY1819 2022-2023 Güz

EKONOMİ

İŞY2803 2022-2023 Güz

İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

PZR2003 2022-2023 Güz

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PZR2005 2022-2023 Güz

GLOBAL PAZARLAMA