(A-3)
1-) Gündoğan Aslı, 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği. Journal of Qualitative Research in Education
2-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi
(A-4)
1-) Gündoğan Aslı, 2021. The relationship of preservice preschool and primary school teachers’ perceptions of democratic values and attitudes of gender roles. Hacettepe University Journal of Education
(A-5)
1-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2021. Woman, Man, Society and Sex: How Pre-Service Teachers Perceive Basic Gender Concepts?. International Journal of Progressive Education
2-) Gündoğan Aslı, 2021. Views and Attitudes of Primary School Teachers Towards Life Studies Teaching. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Uluçınar Ufuk, Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2020. Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of History School
4-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2020. Gender in Career Choices of Fourth Grade Students. Journal of Theoretical Educational Science
5-) Gündoğan Aslı, 2020. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi. Anadolu Journal of Educational Sciences International
6-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. Turkish Studies - Education
7-) Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2019. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKULDA MUTLULUK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. TAY Journal
8-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
9-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya University Journal of Education
10-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2015. The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
11-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2014. Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
12-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Aybüke, 2014. Sınıf Öğretmenlerinin Uyum ve Hazırlık Çalışmalarına İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
13-) Şefik Yaşar, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Determining Validity and Reliability of Data Gathering Instruments Used by Program Evaluation Studies in Turkey. Procedia-Social and Behavioral Sciences
14-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Elementary Pre Service Teachers Metaphorical Perceptions Regarding Life Sciences. Cukurova University Faculty of Education Journal
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2021. Woman, Man, Society and Sex: How Pre-Service Teachers Perceive Basic Gender Concepts?. International Journal of Progressive Education
2-) Gündoğan Aslı, 2021. Views and Attitudes of Primary School Teachers Towards Life Studies Teaching. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Uluçınar Ufuk, Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2020. Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of History School
4-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2020. Gender in Career Choices of Fourth Grade Students. Journal of Theoretical Educational Science
5-) Gündoğan Aslı, 2020. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi. Anadolu Journal of Educational Sciences International
6-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. Turkish Studies - Education
7-) Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2019. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKULDA MUTLULUK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. TAY Journal
8-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
9-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya University Journal of Education
10-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2015. The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
11-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2014. Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
12-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Aybüke, 2014. Sınıf Öğretmenlerinin Uyum ve Hazırlık Çalışmalarına İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
13-) Şefik Yaşar, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Determining Validity and Reliability of Data Gathering Instruments Used by Program Evaluation Studies in Turkey. Procedia-Social and Behavioral Sciences
14-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Elementary Pre Service Teachers Metaphorical Perceptions Regarding Life Sciences. Cukurova University Faculty of Education Journal
(A-7)
1-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
2-) Baştürk Aybüke, Gündoğan Aslı, 2018. Çeşitliliğin Rezonansı: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sesinden Çok Kültürlülük ve Çok Kültürlü Eğitim. V th International Eurasian Educational Research Congress
(B-2)
1-) Gündoğan Aslı, Balbağ Nur Leman, Süner Kübra, 2019. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SANAT EĞİTİMİ: SINIF ÖĞRETMENLERİ NE DÜŞÜNÜYOR?. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
2-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine YönelikAlgıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
3-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
4-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Meslek Seçimlerinde Toplumsal Cinsiyet. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
5-) Gündoğan Aslı, 2019. Okulöncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik DeğerAlgıları İle Toplumsal Cinsiyet Rollerine Bakış Açıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Gündoğan Aslı, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
7-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, Demirhan Gökhan, 2018. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Yeterlik Algıları ve Sınıf İçine Yansımaları. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Metin Zeynep, 2018. İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
9-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Çetin Vildan, 2018. İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Eğlenme Düzeyleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
10-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, 2018. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE TEKNOLOJİ. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
11-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi.. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
12-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri. 1. Ululararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
13-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZLİDERLİK EĞİLİMLERİ. 1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS
14-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
15-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
16-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2016. İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları.. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu
17-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Baştürk Aybüke, 2013. Sınıf öğretmenlerinin uyum ve hazırlık çalışmalarına ilişkin görüşleri. 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
18-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2011. Öğretmenlere yönelik bilişüstü öğrenme stratejileri belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 3rd International Conference on Educational Sciences.
19-) Gündoğan Çögenli Aslı, 2011. Sınıf öğretmenlerinin kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejileri.. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,
(B-5)
1-) Gündoğan Aslı, 2018. Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. 1. Türk Eğitim Kongresi
2-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2012. Sınıf öğretmeni adaylarının hayat bilgisi dersine ilişkin metaforik algıları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Demir Metin, Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Ermiş Hilal, 2010. İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adayı görüşleri.. 19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,
4-) Çiftçi Şerife Koza, Demiray Pınar, Gündoğan Aslı, Türkmen Lütfullah, 2009. Sınıf öğretmenliği yüksek lisans programına farklı alanlardan kabul edilen öğrencilerin adaptasyon sorunları ve alana katkıları. 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Gündoğan Aslı, 2020. Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt
2-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2020. İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Yayın Editör Adı: Alkış Küçükaydın, Menşure
3-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Küreselleşen Dünyada Eğitim/Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Özcan Demirel - Serkan Dinçer
4-) Gündoğan Aslı, 2017. Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Dal Sibel, Köse Mücahit
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Gündoğan Aslı, 2019. Milli Eğitim Üzerine Yazılar/Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınları Editör Adı: Ali Fuat Arıcı, Mustafa Başaran
(C-5)
1-) Gündoğan Güngör Aslı, Kılıç Zeynep, 2023. Sınıf Eğitiminde Yaşanan Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri/Hayat Bilgisi Öğretiminde Yaşanan Sorunlar ve Çözüm Önerileri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: ESEN AYGÜN HANİFE
2-) Gündoğan Güngör Aslı, 2022. 21. yüzyıl becerileri bakış açısından eğitim ve öğretimde farklı yaklalımlar/otantik öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Gültekin, Mehmet; Yazar, Taha; Oral, Behçet
3-) Gündoğan Aslı, Anagün Şengül Saime, 2021. İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı/İlkokulda Hayat Bilgisi Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Korkmaz, İsa
(C-6)
1-) Gündoğan Aslı, 2021. Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: Gündoğan, Aslı ve Kılıç, Zeynep
(D-11) Hakemlikler
1-) Milli Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Kuramsal EğitimBilim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
6-) Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3
(D-12) Editörlükler
1-) Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi. 2021. Hakemlik Sayısı:
(D-18) Hakemlikler
1-) TÜBİTAK-2237-A BİLİMSEL EĞİTİM ETKİNLİKLERİ DESTEĞİ PROGRAMI. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1)
1-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
5-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-3)
1-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Woman, Man, Society and Sex: How Pre-Service Teachers Perceive Basic Gender Concepts? - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Views and Attitudes of Primary School Teachers Towards Life Studies Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
13-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-8)
1-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
2-) İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
3-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
4-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
6-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
(F-2)
1-) Tez Adı: Sosyal bilgiler dersi bağlamında ilkokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algıları. Konu: Sosyal bilgiler dersi bağlamında ilkokul öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algıları. HALİME KÜBRA-ERBEY. 2022
(F-3)
1-) Tez Adı: Hayat bilgisi dersinde gerçekleştirilen değer eğitiminin görsel kültür çalışmaları yoluyla yürütülmesi: bir eylem araştırması. Konu: Bu araştırmanın amacı, ilkokul Hayat Bilgisi dersinde değer eğitiminin görsel kültür çalışmaları yoluyla nasıl yürütülebileceğini ortaya koymaktır. Eylem araştırması ile desenlenen araştırmanın katılımcılarını ölçüt örnekleme yöntemi ile belirlenen ilkokul üçüncü sınıf düzeyindeki 13 öğrenci oluşturmaktadır. Bu kapsamda katılımcıların belirlenmesinde gönüllülük ve derslere düzenli olarak devam etme durumu göz önünde bulundurulmuştur. Araştırmanın verileri; gözlem, yarı yapılandırılmış görüşme, öğrenci günlükleri, araştırmacı günlüğü, kişisel bilgi formu, etkinliklere ilişkin video kayıtları, fotoğraflar, öğrenci ürünleri ve geçerlik komitesi kayıtları yoluyla elde edilmiştir. Uygulamanın gerçekleştirildiği sınıfta Hayat Bilgisi dersinde değerler eğitiminde, görsel kültür çalışmalarına dayalı 10 ders planından oluşan 3 eylem planı hazırlanmıştır. Verilerin analizinde içerik analizinden yararlanılmıştır. Araştırma verilerinin analizi sonucunda uygulama süreci, değerler, katkılar ve gelişim ile sorunlar ve çözüm. Betül-Yar Sevmiş. 2023
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algıları ve Sınıf İçi Uygulamaları Hakkında Bir Araştırma. 2017-2019