(A-3)
1-) Gündoğan Aslı, 2021. The relationship of preservice preschool and primary school teachers’ perceptions of democratic values and attitudes of gender roles. Hacettepe University Journal of Education
2-) Gündoğan Aslı, 2021. Views and Attitudes of Primary School Teachers Towards Life Studies Teaching. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2021. Woman, Man, Society and Sex: How Pre-Service Teachers Perceive Basic Gender Concepts?. International Journal of Progressive Education
4-) Gündoğan Aslı, 2020. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği. Journal of Qualitative Research in Education
5-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi
(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI
1-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2020. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. Turkish Studies - Education
2-) Uluçınar Ufuk, Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2020. Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Journal of History School
3-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2020. Gender in Career Choices of Fourth Grade Students. Journal of Theoretical Educational Science
4-) Gündoğan Aslı, 2020. İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi. Anadolu Journal of Educational Sciences International
5-) Gündoğan Aslı, Akar Cüneyit, 2019. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKULDA MUTLULUK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. TAY Journal
6-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2018. İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Sakarya University Journal of Education
8-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2015. The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
9-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2014. Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Aybüke, 2014. Sınıf Öğretmenlerinin Uyum ve Hazırlık Çalışmalarına İlişkin Görüşleri. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
11-) Şefik Yaşar, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Determining Validity and Reliability of Data Gathering Instruments Used by Program Evaluation Studies in Turkey. Procedia-Social and Behavioral Sciences
12-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2014. Elementary Pre Service Teachers Metaphorical Perceptions Regarding Life Sciences. Cukurova University Faculty of Education Journal
(A-7)
1-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops
1-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
2-) Baştürk Aybüke, Gündoğan Aslı, 2018. Çeşitliliğin Rezonansı: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sesinden Çok Kültürlülük ve Çok Kültürlü Eğitim. V th International Eurasian Educational Research Congress
(B-2)
1-) Gündoğan Aslı, 2019. Okulöncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik DeğerAlgıları İle Toplumsal Cinsiyet Rollerine Bakış Açıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Gündoğan Aslı, Balbağ Nur Leman, Süner Kübra, 2019. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE SANAT EĞİTİMİ: SINIF ÖĞRETMENLERİ NE DÜŞÜNÜYOR?. 8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION
3-) Gündoğan Aslı, Taşdere Ahmet, 2019. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine YönelikAlgıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Gündoğan Aslı, Can Beyhan, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
5-) Gündoğan Aslı, Erbey Halime Kübra, 2019. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Meslek Seçimlerinde Toplumsal Cinsiyet. 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
6-) Gündoğan Aslı, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Tutumları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
7-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, Demirhan Gökhan, 2018. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Yeterlik Algıları ve Sınıf İçine Yansımaları. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
8-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Metin Zeynep, 2018. İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?. 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
9-) Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Çetin Vildan, 2018. İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Eğlenme Düzeyleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
10-) Göz Nur Leman, Gündoğan Aslı, 2018. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE TEKNOLOJİ. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
11-) Gündoğan Aslı, 2017. 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi.. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
12-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri. 1. Ululararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi
13-) Gündoğan Aslı, Koçak Seval, 2017. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZLİDERLİK EĞİLİMLERİ. 1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS
14-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
15-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamları oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar. 6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
16-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2016. İlkokul 3. sınıf öğrencilerinin hayat bilgisi dersi okul heyecanım temasındaki kavramlara ilişkin bilişsel yapıları.. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu
17-) Gündoğan Çögenli Aslı, Uçansoy Baştürk Aybüke, 2013. Sınıf öğretmenlerinin uyum ve hazırlık çalışmalarına ilişkin görüşleri. 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
18-) Gündoğan Çögenli Aslı, Güven Meral, 2011. Öğretmenlere yönelik bilişüstü öğrenme stratejileri belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 3rd International Conference on Educational Sciences.
19-) Gündoğan Çögenli Aslı, 2011. Sınıf öğretmenlerinin kullandıkları bilişüstü öğrenme stratejileri.. I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi,
(B-5)
1-) Gündoğan Aslı, 2018. Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. 1. Türk Eğitim Kongresi
2-) Gültekin Mehmet, Gündoğan Çögenli Aslı, 2012. Sınıf öğretmeni adaylarının hayat bilgisi dersine ilişkin metaforik algıları. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Demir Metin, Akar Cüneyit, Gündoğan Aslı, Ermiş Hilal, 2010. İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adayı görüşleri.. 19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı,
4-) Çiftçi Şerife Koza, Demiray Pınar, Gündoğan Aslı, Türkmen Lütfullah, 2009. Sınıf öğretmenliği yüksek lisans programına farklı alanlardan kabul edilen öğrencilerin adaptasyon sorunları ve alana katkıları. 4. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field
1-) Gündoğan Güngör Aslı, 2022. 21. yüzyıl becerileri bakış açısından eğitim ve öğretimde farklı yaklalımlar/otantik öğrenme. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Gültekin, Mehmet; Yazar, Taha; Oral, Behçet
2-) Gündoğan Aslı, Anagün Şengül Saime, 2021. İlkokulda Öğretim: Öğretmen El Kitabı/İlkokulda Hayat Bilgisi Öğretimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Korkmaz, İsa
3-) Gündoğan Aslı, Kılıç Zeynep, 2020. İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Yayın Editör Adı: Alkış Küçükaydın, Menşure
4-) Gündoğan Aslı, 2020. Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Yayıncılık Editör Adı: Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt
5-) Gündoğan Aslı, 2017. Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Dal Sibel, Köse Mücahit
6-) Gündoğan Aslı, Gültekin Mehmet, 2017. Küreselleşen Dünyada Eğitim/Hayat Bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının oluşturulmasına yönelik örnek uygulamalar.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Özcan Demirel - Serkan Dinçer
(C-4) Book Chapters published by publishing houses nationally renowned in the relevant field
1-) Gündoğan Aslı, 2021. Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: Gündoğan, Aslı ve Kılıç, Zeynep
2-) Gündoğan Aslı, 2019. Milli Eğitim Üzerine Yazılar/Milli Değerlerin İçselleştirilmesinde Hayat Bilgisi Dersinin Rolü. Yayın Evi: Efe Akademi Yayınları Editör Adı: Ali Fuat Arıcı, Mustafa Başaran
(D-11) Hakemlikler
1-) Milli Eğitim Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Kuramsal EğitimBilim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
5-) Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3
(D-9) Editörlükler
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Güncel Yaklaşımlara Dayalı Etkinlik Örnekleriyle Hayat Bilgisi Öğretimi.
(E-1)
1-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2)
1-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
3-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
5-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4)
1-) 2015 hayat bilgisi öğretim programının sosyal beceriler bağlamında incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Liderlik ve Öğretmen Liderliğine İlişkin Görüşleri1 - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf Öğretmenlerinin Tasarım-Beceri Atölyeleri Hakkındaki Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5)
1-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmenlere Yönelik Bilişüstü Öğrenme Stratejileri Belirleme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretim İlke ve Yöntemleri: Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş./Öğrenme Stilleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Predictive Power of Metacognitive Learning Strategies on Achievement of Preservice Teachers. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen Adaylarının Okul İklimi Algıları ile Akademik Öz-Yeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Hayat bilgisi dersinde eğlenme düzeyini belirleme ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-6)
1-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değer Eğitiminin Gerekliliği ve Hayat Bilgisi Dersi Bağlamında İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7)
1-) İlkokul Öğrencilerinin Gözünden Hayat Bilgisi Dersi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Dersinin Dünyadaki ve Türkiye’deki Tarihsel Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Hayat bilgisi dersinde otantik görev temelli öğrenme ortamlarının öğrencilerin tutumlarına ve öğrenme süreçlerine yansıması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlkokul Eğitiminde Eğitsel Oyunlar ve Güncel Uygulamalar/Hayat Bilgisi Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HAYAT BİLGİSİ DERSİ“OKUL HEYECANIM” TEMASINDAKİ KAVRAMLARA İLİŞKİN BİLİŞSEL YAPILARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(G-8)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Sınıf Öğretmenlerinin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Algıları ve Sınıf İçi Uygulamaları Hakkında Bir Araştırma. 2017-2019