Personnel

 ALİ YILDIZ
Ali Yıldız
@ E-mail
aliyildiz@mu.edu.tr
Phone
0252 211 5904

Staff of

Place of Duty

Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu / Gümrük İşletme Bölümü / Gümrük İşletme Abd

Regular Staff

Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu / Gümrük İşletme Bölümü / Gümrük İşletme Abd

Education

Bachelor's Degree

Celal Bayar Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Uluslararası Ticaret 18/06/2007

Master's Degree

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Anabilim Dalı 01.08.2013

Doctorate

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme 21.03.2018

Academic Publishing

(A-4)

1-) Aydoğmuş Ufuk, Yumurtacı Aydoğmuş Hacer, Karaman Davut, Yıldız Ali, Can Melih, 2023. BİR KOBİ'NİN BANKA SEÇİM SÜRECİNDE ARALIK TİP 2 BULANIK AHP YÖNTEMİ UYGULAMASI. Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi

(A-5)

1-) Yıldız Ali, 2023. Girişimci Pazarlama Çerçevesinde İşletmelerin Karşılaştıkları Zorluk ve Engellerin Belirlenmesi. Uluslararası Akademik Birikim Dergisi
2-) Yıldız Ali, 2023. Ticari Havayolu Taşımacılığı Yolcu Pazarında Sık Uçanlar Programlarının Müşteri Sadakatine Etkisi. Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
3-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2020. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
4-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2020. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
5-) Yıldız Ali, Kartum Göksel, 2017. Examination of Entrepreneurship Tendencies Within The Context of Social Status Variables: A Practice on University Students. Journal of International Social Research
6-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin Incelenmesi. International Journal of Academic Value Studies (Javstudies JAVS)
7-) Mustafa, K., Furkan, B., Ali, Y., 2013. Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi

(A-7)

1-) Baltacı Furkan, Yıldız Ali, 2023. Restoran İşletmecilerinin Hayalet Mutfak Girişimine Yönelik Bakış Açılarının Belirlenmesi: Gaziantep İlinde Nitel Bir Uygulama. Gaziantep University Journal of Social Sciences
2-) Şekerli Eyüp Bayram, Yıldız Ali, 2022. Başlangıç Sermayesi Girişimlerinin Öğrenmesinde Girişim Sermayesi Fonlarının Rolü. Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
3-) Karaman Davut, Yıldız Ali, 2022. The Effect of Social Media Tools Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations. Journal of Business Research - Turk
4-) Yıldız Ali, Aydoğan Kadir, Kartum Göksel, 2020. Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması. Turkish Studies-Social Sciences

(A-8)

1-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, 2016. Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) Ali, Y., Erdoğan, G., Mustafa, K., 2013. Dalaman Esnafının Sorunları ve Çözüm Önerileri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Kartum, G., Yıldız, A., Turhan, E., Şekerli, E.B., 2016. Kurumsallaşmada Kurumsal Kaynak Planlaması Sistemlerinin Uyarlanması: Bir İşletme Örneği. 3. Uluslararası Öğrenci Kongresi
2-) Ali, Y., Mehmet Fatih, D., 2015. Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
3-) Mustafa, K., Saadet, Z., Ali, Y., Davut, K., 2012. Sustainable Development in the Aviation Sector and The Case of Turkish Airlines. ISSD2012 3rd International Symposium On Sustainable Development

(B-2)

1-) Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, Fırat Aytekin, 2019. Girişimcilik Niyetine Sosyal Medyanın Etkisinin Sosyo-Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi. IV. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
2-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2019. Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi: Kalitatif Bir Analiz. IV. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
3-) Semercioğlu Halil, Kafalı Haşim, Yıldız Ali, 2019. Türkiye Yükseköğretim Sisteminde Eğitim Alan Havacılık Öğrencilerinin Girişimcilik Düzeylerinin Belirlenmesi. IV. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
4-) Kartum Göksel, Yıldız Ali, Turhan Erkan, 2017. İşletmelerde İnovasyon Stratejileri ve Ar-Ge: Bir İşletme Örneği. Manisa Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Gençlerle 360 Derece IV. Uluslararası Öğrenci Kongresi
5-) Fırat Aytekin, Yıldız Ali, Demir Fatih Mehmet, 2017. Sosyal Medyadaki Girişimcilik Paylaşımlarının Girişimcilik Niyetine Etkileri. III. Uluslararası Girişimcilik İstihdam ve Kariyer
6-) Fırat Aytekin, Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, 2017. Üniversite Mezunlarının Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Optisyenlik Programı Mezunları. III. Uluslararası Girişimcilik İstahdam ve Kariyer Kongresi
7-) Turhan Erkan, Kartum Göksel, Yıldız Ali, Özdemir Yasal, 2017. Sürdürülebilir Üretim ve İşletme Uygulamaları. III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
8-) Kartum Göksel, Yıldız Ali, Turhan Erkan, 2017. Aile Şirketlerinde Kurumsallaşamama: Bir İşletme Örneği. III. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
9-) Yıldız Ali, Fırat Aytekin, 2017. Havayolu Yolcu Pazarının Fiyat ve Zaman Duyarlılığı Temelinde Bölümlendirilmesi. 1. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi

(B-3)

1-) Yıldız Ali, 2023. The Role of Gender Variable in the Effect of Consumer E-Trust on Consumer Loyalty in Online Shopping. The 11th InTraders International Conference On Social Sciences and Education, 25-29 September 2023, İstanbul, Türkiye
2-) Yıldız Ali, 2023. Determination of Consumer Responses to Unethical Practices in Online Shopping by Qualitative Data Analysis Method. 9th InTraders International Conference On Social Sciences and Education

(B-5)

1-) Yıldız Ali, Gündoğmuş Ali Murat, Kaya Yağmur, 2022. Üniversite Öğrencilerinin Dondurulmuş Hazır Gıdaya Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi: Seydikemer UBYO Örneği. MSKÜ Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi

(C-2)

1-) Yıldız Ali, 2021. Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme/. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: Aytekin FIRAT

(C-5)

1-) Demir Fatih Mehmet, Yıldız Ali, 2022. Sosyal ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar/Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Analizi: Optisyenlik İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma. Yayın Evi: Hiper Yayın Editör Adı: YILDIZ ALİ
2-) Yıldız Ali, 2022. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Araştırmaları/Uluslararası Pazarlarda Rekabet Stratejileri ve Türkiye’nin Sebze Ürünleri Pazarında Karşılaştırmalı Rekabet Gücü Analizi: 2002-2020 Dönemi. Yayın Evi: Hiper Yayın Editör Adı: Benli Tahir
3-) Yıldız Ali, 2022. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Güncel Araştırmalar/Covid-19 Pandemi Döneminde Tüketicilerin Etik Davranış Algılamalarının Belirlenmesi: Online Perakende Market Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Yayın Evi: Hiper Yayın Editör Adı: YILDIZ ALi
4-) Karaman Davut, Yıldız Ali, 2021. İşletme Araştırmalarında Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri: Örnek Uygulamalar/TOPSIS Yöntemi Kullanarak Bir İşletme İçin Bayi Seçimi Probleminin Ele Alınması. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Kemal Vatansever
5-) Yıldız Ali, 2021. Kobi Yönetim ve Pazarlamasında Güncel Konular/Kobiler İçin Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Doç. Dr. Eyüp Bayram ŞEKERLİ
6-) Yıldız Ali, 2020. Tüketim Yaklaşımları, Kavramlar, Davranışlar, Uygulamaları/Faydacı Tüketim. Yayın Evi: Beta Yayınları Editör Adı: Marangoz Mehmet, Fırat Aytekin
7-) Yıldız Ali, 2020. Pazarlamada Güncel Çalışmalar/Pazarlamada Etik Konular. Yayın Evi: İksad Yayınevi Editör Adı: Karaman, Davut
8-) Yıldız Ali, 2020. Güncel Pazarlama Çalışmaları/Müşteri İlişkilerinde Şikayet Yönetiminin Covid-19 Pandemi Döneminde Sağlık İşletmeleri Açısından İncelenmesi. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: Karaman, Davut

(D-11) Editörlükler

1-) Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Güncel Araştırmalar. 2022. Hakemlik Sayısı:
2-) Sosyal ve İdari Bilimlerde Akademik Araştırmalar. 2022. Hakemlik Sayısı:

(D-16) Hakemlikler

1-) Türk Turizm Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-3) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. InTraders International Trade Academic Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2024. InTraders International Trade Academic Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. InTraders Uluslararası Ticaret Akademik Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. InTraders Uluslararası Ticaret Akademik Dergisi.

(E-2)

1-) Sustainable Development in the Aviation Sector and The Case of Turkish Airlines - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sustainable Development in the Aviation Sector and The Case of Turkish Airlines - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Dalaman Esnafının Sorunları ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Araştırmaları/Uluslararası Pazarlarda Rekabet Stratejileri ve Türkiye’nin Sebze Ürünleri Pazarında Karşılaştırmalı Rekabet Gücü Analizi: 2002-2020 Dönemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Social Media Tools Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
11-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin Incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Dalaman Esnafının Sorunları ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Dalaman Esnafının Sorunları ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
16-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
17-) Dalaman Esnafının Sorunları ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
18-) Sustainable Development in the Aviation Sector and The Case of Turkish Airlines - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
19-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
20-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
21-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of Social Media Tools Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Araştırmaları/Uluslararası Pazarlarda Rekabet Stratejileri ve Türkiye’nin Sebze Ürünleri Pazarında Karşılaştırmalı Rekabet Gücü Analizi: 2002-2020 Dönemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin Incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Sustainable Development in the Aviation Sector and The Case of Turkish Airlines - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
17-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-7)

1-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-8)

1-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
2-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Pazarlamada Güncel Çalışmalar/Pazarlamada Etik Konular - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
4-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
5-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin Incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
6-) The Effect of Social Media Tools Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
7-) BİR KOBİ'NİN BANKA SEÇİM SÜRECİNDE ARALIK TİP 2 BULANIK AHP YÖNTEMİ UYGULAMASI - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
8-) Başlangıç Sermayesi Girişimlerinin Öğrenmesinde Girişim Sermayesi Fonlarının Rolü - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
9-) Restoran İşletmecilerinin Hayalet Mutfak Girişimine Yönelik Bakış Açılarının Belirlenmesi: Gaziantep İlinde Nitel Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
10-) Konaklama İşletmelerinde Örgütsel Çatışma ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
11-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
12-) The Effect of Social Media Tools Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
13-) Sürdürülebilir Üretim ve İşletme Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
14-) Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Araştırmaları/Uluslararası Pazarlarda Rekabet Stratejileri ve Türkiye’nin Sebze Ürünleri Pazarında Karşılaştırmalı Rekabet Gücü Analizi: 2002-2020 Dönemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
15-) Tüketim Yaklaşımları, Kavramlar, Davranışlar, Uygulamaları/Faydacı Tüketim - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
16-) Pazarlamada Güncel Çalışmalar/Pazarlamada Etik Konular - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
17-) Havayolu İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
18-) İşletme Araştırmalarında Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri: Örnek Uygulamalar/TOPSIS Yöntemi Kullanarak Bir İşletme İçin Bayi Seçimi Probleminin Ele Alınması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
19-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
20-) Türkiye’nin Uluslararası Lojistik Performans Endeksindeki Konumunun Kümeleme Analizi ile Araştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
21-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
22-) Kamuda İstihdam İstek ve Baskısının Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisinin Belirlenmesi:Kalitatif Bir Analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
23-) Güncel Pazarlama Çalışmaları/Müşteri İlişkilerinde Şikayet Yönetiminin Covid-19 Pandemi Döneminde Sağlık İşletmeleri Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
24-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
25-) Tüketim Yaklaşımları, Kavramlar, Davranışlar, Uygulamaları/Faydacı Tüketim - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
26-) Havayolu Yolcu Pazarı Bölümlerinin Incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
27-) Üniversite Öğrencilerinin İnternet ve Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:

(F-2)

1-) Tez Adı: Sembolik motivasyonların sahip olma tatminine etkisinde gösterişçi tüketim eğiliminin aracılık rolü. Konu: Pazarlama, Sosyal Bilimler, Tüketici Davranışları. MERVE-ÖZKAYA. 2024

(G-11)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama, Tüketici Davranışları Araştırması, Anket Tekniği. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pazarlama Etiğinin Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati Üzerine Etkisi: Online Perakendecilik Sektörü Üzerine Bir Araştırma. 2013-2013

(J-4)

1-) Program Akran Değerlendirme. 2024

(L-12)

1-) Gümrük İşletme Bölüm Başkanlığı. . . 2025
2-) Gümrük İşletme Bölüm Başkanlığı. . . 2024
3-) Gümrük İşletme Bölüm Başkanlığı. . . 2023
4-) Gümrük İşletme Bölüm Başkanlığı. . . 2022
5-) Seydikemer UBYO Müdür Yardımcılığı. . . 2022
6-) Seydikemer UBYO Müdür Yardımcılığı. . . 2021
7-) Gümrük İşletme Bölüm Başkanlığı. . . 2021
8-) Seydikemer UBYO Müdür Yardımcılığı. . . 2020

Courses

GİB1001 2024-2025 Güz

Dış Ticaret İşlemleri I

GİB3001 2024-2025 Güz

Gümrük Paket Program Uygulamaları

GİB3003 2024-2025 Güz

Gümrük Mevzuatı

GİB3503 2024-2025 Güz

Meslek Stajı I

İŞL2831 2024-2025 Güz

Pazarlama İlkeleri

MFY3001 2024-2025 Güz

Maliyet Muhasebesi

GİB1002 2023-2024 Bahar

Dış Ticaret İşlemleri II

GİB3002 2023-2024 Bahar

Dış Ticaret Paket Program Uygulamaları

İŞL2834 2023-2024 Bahar

Pazarlama Yönetimi

İŞL2916 2023-2024 Bahar

Dijital Pazarlama ve E-Ticaret

MFY2002 2023-2024 Bahar

Şirketler Muhasebesi

GİB1001 2023-2024 Güz

Dış Ticaret İşlemleri I

GİB3001 2023-2024 Güz

Gümrük Paket Program Uygulamaları

GİB3003 2023-2024 Güz

Gümrük Mevzuatı

İŞL2831 2023-2024 Güz

Pazarlama İlkeleri

İŞL2917 2023-2024 Güz

Müşteri İlişkileri Yönetimi

MFY3001 2023-2024 Güz

Maliyet Muhasebesi