Personnel

Doçent Doktor ABDULLAH GÖKDEMİR
Doçent Doktor
Abdullah Gökdemir
@ E-mail
agokdemir@mu.edu.tr
Phone

Staff of

Place of Duty

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Sosyal Bilgiler Eğitimi Abd

Regular Staff

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Sosyal Bilgiler Eğitimi Abd

Education

Bachelor's Degree

Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim bölümü / Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

Master's Degree

Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İlköğretim Bölümü/ Sosyal Bilgiler Eğitimi

Doctorate

Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilgiler Eğitimi

Academic Publishing

(A-1) Articles published in journals indexed by SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Yazıcı Hakkı, Kıvrak Ersin, Koca Nusret, Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, 2021. Ekoloji Temelli Bir Doğa Eğitimi Programının Yararları: Katılımcıların Deneyimleri Üzerinden Bir Değerlendirme. Eğitim ve Bilim

(A-3)

1-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Yazıcı Hakkı, 2021. The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables. Education Quarterly Reviews
2-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Ayılmazdır Hülya, 2020. Pre-Service Teachers’ Attitudes Towards Gender Roles. International Journal of Eurasian Education and Culture
3-) Selanik Ay Tuğba, Gökdemir Abdullah, 2020. Perception of Peace among Pre-service Teachers. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
4-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Yazıcı Sibel, 2019. Investigating Attitudes of Social Sciences Pre-service Teachers towards Using Technology. International Technology and Education Journal

(A-5) Articles published in journals indexed by international indexes other than SCI or SCI Expanded, SSCI, AHCI

1-) Yiğit Çağrı, Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, 2022. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenci Tasarımlı Dergilerin Akademik Başarıya ve Derse Karşı Tutuma Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
2-) Gökdemir Abdullah, Gazel Ahmet Ali, 2019. Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Gökdemir Abdullah, Polat Bayram, 2019. 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi. Kesit Akdemi
4-) Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri . Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi (İJOFE)
5-) Kaya Mehmet Tamer, Çiftçi Barış, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. International Primary Education Research Journal
6-) Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2017. Sosyal Bilgiler 6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Madenlerimiz Konusunun Öğretiminde CBS Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi

(A-7)

1-) Gökdemir Abdullah, Koca Nusret, Kulaca İlhan, 2020. Turistik Değerlerin Öğretiminde Materyal Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi. Tarih Okulu Dergisi

(B-1) Papers verbally presented or published in scientific and art meetings like international conferences, symposiums, panels, and workshops

1-) Yazıcı Hakkı, Kıvrak Ersin, Koca Nusret, Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, 2019. Sosyal Bilgilerde Proje Uygulamaları: Afyonkarahisar TÜBİTAK 4004 Projesi Örneği. III. International Congress on Science and Education
2-) Yazıcı Hakkı, Yazıcı Sibel, Gökdemir Abdullah, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Vatan Kavramına İlişkin Metaforları. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
3-) Ertürk Mustafa, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2012. 1924 ve 2005 Sosyal Bilgiler Programları Çerçevesinde Vatandaşlık Konularının Karşılaştırılması. IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi
4-) Ertürk Mustafa, Daşdemir İskender, Gökdemir Abdullah, 2012. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları. IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi.

(B-2)

1-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2019. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ
2-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Çiftçi Barış, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Teknoloji Entegrasyonu Yeterliğine Yönelik Algıları. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Müze Eğitimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
4-) Gökdemir Abdullah, Çelik Özkan, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Çocuk Haklarına Yönelik Uygulamaların Değerlendirilmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK2019)
5-) Gökdemir Abdullah, Akgün Hayal, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem ve Tekniklere İlişkin Görüşleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ
6-) Gökdemir Abdullah, Altıntaş Sedat, Çetin Altıntaş Esra, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Metaforik Algıları. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
7-) Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, 2018. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
8-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2018. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Afyonkarahisar Turizm Algılarına Etkisi. International Symposium on Contemporary Education and Social Sciences
9-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Kırbağ Onur, 2018. Sosyal Bilgiler ve Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılması . Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
10-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Ertoğrul Derya, 2018. KPSS Kaygısının Son Sınıf Eğitim Fakültesi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi
11-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, Gölcüklüoğlu Müge, 2018. Topluma Hizmet Uygulamalarını Alan Öğretmen Adaylarında Bireysel ve Sosyal Sorumluluk Bilincinin Değerlendirilmesi. International Congress on Science and Education
12-) Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, Ekiz Evren, Kaya Mehmet Tamer, 2017. Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin Metafora Dayalı Coğrafya Kavramına İlişkin Algıları. I st International Symposium on Social Sciences and Educational Research
13-) Koca Nusret, Gökdemir Abdullah, 2017. Sosyal Bilgiler Konularının Öğretiminde Sanal Tur (Sanal Gezi). 1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research
14-) Selanik Ay Tuğba, Gökdemir Abdullah, 2016. Öğretmen Adaylarının Örnek Senaryolara Dayalı Olarak Barış Algılarının Belirlenmesi. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
15-) Yazıcı Hakkı, Kaya Mehmet Tamer, Bulut Ramazan, Gökdemir Abdullah, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Duyuşsal Eğilimleri. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
16-) Yazıcı Hakkı, Kaya Mehmet Tamer, Gökdemir Abdullah, Bulut Ramazan, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz Yeterlilik Algılarının İncelenmesi . 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
17-) Kaya Mehmet Tamer, Çiftçi Barış, Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2015. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Genel Yeterlik Algıları. VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi
18-) Gökdemir Abdullah, Öz Gökhan, 2015. İlköğretim Öğrencilerinin Trafik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi. XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu,
19-) Gökdemir Abdullah, Özen Tuğba, Özdemir Gamze, 2015. İlkokul 4.Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Sorularının Bilişsel Düzeylerinin İncelenmesi. XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
20-) Güler Emre, Gökdemir Abdullah, 2014. Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Sosyal Bilgiler eğitimindeki önemi ve CBS’xxnin kullanım alanları. Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi
21-) Gökdemir Abdullah, Daşdemir İskender, 2012. Tarih Öğretiminde Kullanılan Öğretim Yöntemleri ve Tarih Öğretiminde Soru Cevap Yönteminin Kullanılması. II. International Symposium on History Education

(C-3) Book Chapters published by publishing houses internationally renowned in the relevant field

1-) Gökdemir Abdullah, 2022. İlk ve Ortaokulda Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi/Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenme Öğretme Süreci. Yayın Evi: Vizetek Yayıncılık Editör Adı: GÜRDOĞAN BAYIR Ömür, SELANİK AY Tuğba
2-) Gökdemir Abdullah, 2022. Afetler ve Afet Yönetimi/Orman Yangınları. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Prof. Dr. Halil TOKCAN- Doç. Dr. Yavuz TOPKAYA
3-) Gökdemir Abdullah, 2021. Çevre Eğitimi/Çevre Eğitiminde Medyanın Kullanımı. Yayın Evi: Pegem Editör Adı: TOKCAN, Halil; TOPKAYA, Yavuz
4-) Yazıcı Hakkı, Gökdemir Abdullah, 2021. Uygulama Örnekleriyle Coğrafya Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-1/Coğrafya Eğitiminde Bulut Bilişim Teknolojileri ve Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Artvinli, Eyüp - Değirmenci, Yavuz
5-) Gökdemir Abdullah, 2020. Konu ve Beceri Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi -II /Hukuk Okuryazarlığı Becerisi ve Öğretimi. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Çelikkaya Tekin, Yakar Hamza
6-) Gökdemir Abdullah, 2020. Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar-2/Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ters Yüz Öğrenme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: ERSOY, Arife Figen – KARADUMAN, Hıdır
7-) Gökdemir Abdullah, Akgün Hayal, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Eğitimde Araştırmalar Kitabı/Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kullandıkları Yöntem Ve Tekniklere İlişkin Görüşleri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Bilal DUMAN, Sabri SİDEKLİ
8-) Koca Mehmet Kürşat, Gökdemir Abdullah, Kaya Mehmet Tamer, Yazıcı Sibel, 2019. Eğitimde Araştırmalar Kitabı/Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Bilal DUMAN, Sabri SİDEKLİ
9-) Gökdemir Abdullah, 2018. Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Sabri SİDEKLİ
10-) Sidekli Sabri, Gökdemir Abdullah, 2016. Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Semra GÜVEN, Selahattin KAYMAKÇI

(D-11) Hakemlikler

1-) International Primary Education Research Journal. 2022. Hakemlik Sayısı: 3
2-) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) International Online Journal of Educational Sciences. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
5-) International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE). 2020. Hakemlik Sayısı: 4
6-) Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
7-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 3
8-) Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Araştırma ve Deneyim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Turkish Studies. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 2
14-) Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3

(D-2) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Primary Education Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.

(D-6) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. International Primary Education Research Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. International Primary Education Research Journal.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. International Primary Education Research Journal .
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitim Kuram Ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.

(D-7) Editörlükler

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi.

(E-1)

1-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-2)

1-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-3)

1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4)

1-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Perception of Peace among Pre-service Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Perception of Peace among Pre-service Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-5)

1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ekoloji Temelli Bir Doğa Eğitimi Programının Yararları: Katılımcıların Deneyimleri Üzerinden Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Sosyal Bilgiler 6. Sınıf Ülkemizin Kaynakları Ünitesindeki Madenlerimiz Konusunun Öğretiminde CBS Kullanmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) 1924 ve 2005 Sosyal Bilgiler Programları Çerçevesinde Vatandaşlık Konularının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-6)

1-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafya Derslerinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) The Investigation of Social Studies Prospective Teachers’ Environmental Education Self-Efficacy in Terms of Various Variables - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Tarih ve Çocuk - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Hayat Bilgisi Öğretimi/Hayat Bilgisi Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) 1924 ile 2005 Yılları Arasındaki Sosyal Bilgiler Programlarında Yer Alan Hukuk Konularının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Sosyal Bilgilerde Güncel Okumalar-2/Sosyal Bilgiler Eğitiminde Ters Yüz Öğrenme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Ters Yüz Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumlarına Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Sistemlerine İlişkin Tutumları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(G-2) Being part of a project supported by international institutions (researcher, trainer, advisor, etc.)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Sustanable environment and climate change. Proje Türü: H2020. Sustanable environment and climate change international science festival. 2021-2021

(G-3)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Nitel Araştırma ve Nitel Verilerin Analizinde Nvivo Kullanımı. 2017-2018

(G-4)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Sınıf içi/okul dışı öğrenme ortamlarındaki tasarım ve üretim odaklı öğretim faaliyetlerinin incelenmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sınıf İçi/Okul Dışı Öğrenme Ortamlarındaki Tasarım Ve Üretim Odaklı Öğretim Faaliyetlerinin İncelenmesi. 2020-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: TÜBİTAK 4004 Doğa Okulu Öğretmen Eğitimi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Zaferin ve Termalin Başkenti Afyonkarahisar’da Kültür ve Ekoloji Temelli Doğa Okulu. 2018-2019

(G-8)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bağımsız Küçük Grup Gezilerinin Gezi Gözlem Tekniğinin Sınırlılıkları Üzerine Etkisi: Bir Karma Yöntem Araştırması. 2018-2019

(Ğ-1) International scientific awards in related field

1-) Kurum Adı: . Akademik Katkı Ödülü. 2018

(I-3)

1-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Muğla. . 2019
2-) I. Uluslararası Çağdaş Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu. Antalya. . 2018
3-) 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU. Muğla. . 2016
4-) IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu. Muğla. . 2016
5-) Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi. Muğla. . 2014

(I-4)

1-) 13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi. Afyonkarahisar. . 2018
2-) Muğla Değerleri Sempozyumu. Muğla. . 2013

(I-8)

1-) Muğla MEM Öğretmen Akademisi . Muğla. . 2019

Courses

EBB00170 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİM ANTROPOLOJİSİ

EBB3909 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğretim İlke ve Yöntemleri

GKD00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBE00020 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI

SBE00110 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

SBE20002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI

SBE30005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 1

SBE30008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 2

SBE40002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00010 2024-2025 Güz

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBE00020 2024-2025 Güz

GÜNÜMÜZ DÜNYA SORUNLARI

SBE00110 2024-2025 Güz

SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

SBE30005 2024-2025 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 1

SBE40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

SBÖ 5519 2024-2025 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU OKURYAZARLIKLAR

GKD00010 2023-2024 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBE00110 2023-2024 Bahar

SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

SBE20002 2023-2024 Bahar

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI

SBE30008 2023-2024 Bahar

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 2

SBE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

SBÖ 5518 2023-2024 Bahar

SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE STRATEJİLER

EBB3909 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

GKD00010 2023-2024 Güz

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBE00110 2023-2024 Güz

SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

SBE20001 2023-2024 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

SBE30005 2023-2024 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 1

SBE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

SBÖ 3803 2023-2024 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

SBÖ 5519 2023-2024 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU OKURYAZARLIKLAR

EBB2902 2022-2023 Bahar

Bilgisayar Destekli Eğitim

EBB4804 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00010 2022-2023 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

SBE00110 2022-2023 Bahar

SOSYAL BİLGİLERDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

SBE20002 2022-2023 Bahar

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARI

SBE30008 2022-2023 Bahar

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ 2

SBE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

SBÖ 5518 2022-2023 Bahar

SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE STRATEJİLER

SBÖ4004 2022-2023 Bahar

Sosyal Proje Geliştirme

SBE20001 2022-2023 Güz

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

SBE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

SBE40007 2022-2023 Güz

MEDYA OKUR YAZARLIĞI VE EĞİTİMİ

SBÖ3007 2022-2023 Güz

İnsan Hakları ve Demokrasi