Personel

Öğretim Görevlisi ZEYNEP AYDOĞAN
Öğretim Görevlisi
Zeynep Aydoğan
@ E-posta
zeynepaydogan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1943

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Spor Bilimleri Fakültesi / Beden Eğitimi Ve Spor Bölümü / Beden Eğitimi Ve Spor Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Spor Bilimleri Fakültesi / Beden Eğitimi Ve Spor Bölümü / Beden Eğitimi Ve Spor Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Kamu Yönetimi 06.06.2016
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık 19.06.1987

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Beden Eğitimi ve Spor/ Sporda Psikososyal Alanlar 2014

Yayin Bilgileri

(A-3) AHCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Can Seray, Kerkez Fatma İlker, Aydoğan Zeynep, 2023. GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDE OLAN ÖĞRENCİLERİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNDEKİ UYUMLARI: ÖĞRETMEN ALGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI . Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi

(B-1) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni CPCI’da basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Yalçınkaya Umut, Aydoğan Zeynep, 2022. GERİ DÖNÜŞÜMLE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİ BOŞ GEÇMEZ. 7. ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(G-4) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede yürütücülük/koordinatörlük yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022

(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitemizde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği programında 2023-2024 Eğitim-Öğretim Bahar yarıyılında öğrenim gören üçüncü sınıf öğrencilerinin (6. yarıyıl) TİY bilgi ve becerilerini geliştirmek bu sayede 7. ve 8. yarıyılda gidecekleri öğretmenlik uygulaması dersleri sırasında ortaokul ve lise öğrencilerinin başına gelen kaza, yaralanma ve sakatlanma durumlarında acil müdahale edebilecek düzeye gelmelerini sağlamak. Proje Türü: -Tübitak 1002. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri İlk Yardım Bilgisiyle Okulda Hayat Kurtarır. 2024-2024

(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Bilimsel Araştırma Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2021
2-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Eğitim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2016

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Psikolojisi Zirvesi Antalya. Türkiye. . 2022
2-) TOHM Psikolojik Destek Hizmetlerinin İyileştirilmesi Çalıştayı. Antalya-Türkiye. . 2015

Verdiği Dersler

EBB00120 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

GKD00090 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İnsan İlişkileri ve İletişim (GK)

BEÖ00070 2024-2025 Güz

Egzersiz Psikolojisi (AE)

EBB00100 2024-2025 Güz

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

EBB00150 2024-2025 Güz

ÇOCUK PSİKOLOJİSİ

GKD00020 2024-2025 Güz

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele (GK)

GKD00090 2024-2025 Güz

İnsan İlişkileri ve İletişim (GK)

BEÖ00070 2023-2024 Bahar

Egzersiz Psikolojisi (AE)

BEÖ40002 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BSA3008 2023-2024 Bahar

Antrenörlükte İletişim Becerileri

EBB00070 2023-2024 Bahar

Okullarda Rehberlik

EBB00120 2023-2024 Bahar

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

EBB00150 2023-2024 Bahar

ÇOCUK PSİKOLOJİSİ

EBB4926 2023-2024 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00020 2023-2024 Bahar

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele (GK)

BEÖ00070 2023-2024 Güz

Egzersiz Psikolojisi (AE)

BEÖ40001 2023-2024 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I

BSA1003 2023-2024 Güz

Sağlık Bilgisi

EBB2911 2023-2024 Güz

Eğitime Giriş (B)

EBB2911 2023-2024 Güz

Eğitime Giriş (A)

EBB4926 2023-2024 Güz

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00010 2023-2024 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

GKD00020 2023-2024 Güz

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele (GK)

GKD00090 2023-2024 Güz

İnsan İlişkileri ve İletişim (GK)

BEÖ00070 2022-2023 Bahar

Egzersiz Psikolojisi (AE)

BEÖ40002 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BES3012 2022-2023 Bahar

Etkili İletişim Becerileri

BSA3008 2022-2023 Bahar

Antrenörlükte İletişim Becerileri

EBB00070 2022-2023 Bahar

Okullarda Rehberlik

EBB4814 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması

GKD00020 2022-2023 Bahar

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele (GK)

GKD00090 2022-2023 Bahar

İnsan İlişkileri ve İletişim (GK)

PFD 4030 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

BEÖ00070 2022-2023 Güz

Egzersiz Psikolojisi (AE)

BEÖ40001 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I

BSA1003 2022-2023 Güz

Sağlık Bilgisi

BSA3001 2022-2023 Güz

Spor Psikolojisi

EBB00100 2022-2023 Güz

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

EBB10001 2022-2023 Güz

Eğitime Giriş

EBB4805 2022-2023 Güz

Rehberlik

GKD00010 2022-2023 Güz

Topluma Hizmet Uygulamaları

GKD00020 2022-2023 Güz

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele (GK)

GKD00090 2022-2023 Güz

İnsan İlişkileri ve İletişim (GK)

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I