(A-3) AHCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Can Seray, Kerkez Fatma İlker, Aydoğan Zeynep, 2023. GEÇİCİ KORUMA STATÜSÜNDE OLAN ÖĞRENCİLERİN BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNDEKİ UYUMLARI: ÖĞRETMEN ALGISI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
(B-1) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni CPCI’da basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Yalçınkaya Umut, Aydoğan Zeynep, 2022. GERİ DÖNÜŞÜMLE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİ BOŞ GEÇMEZ. 7. ULUSLARARASI AKADEMİK ÖĞRENCİ ÇALIŞMALARI KONGRESİ
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Investigation of Basic Psychological Needs of Shooting Coaches Regarding Various. 4. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi İstanbul
2-) Kolayiş Hakan, Aydoğan Zeynep, Çelik Nurullah, 2018. Atıcılık Antrenörlerinin Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi Antalya
3-) Özbay Nesil, Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, Yılmaz Nurkan, 2016. Takım Sporlarında Faal Sporcu Sayıları ile Seyirci Sayısı Arasındaki İlişki. 14.Spor Bilimleri Kongresi Antalya
4-) Aydoğan Zeynep, Altıntaş Atahan, Bayar Koruç Perican, 2015. Effects of Psychodrama Practices on Team Cohesion. 3. Uluslararası Spor ve Egzersiz Psikolojisi Kongresi İstanbul
5-) Aydoğan Zeynep, Bayar Koruç Perican, 2014. ” Psychological Changes in Athletes During Injury and After Treatment". 13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2014, Konya.
6-) Kul Emrullah, Aydoğan Zeynep, 2022. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 9. ULUSLARARASI GAP ZİRVESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Karaman Merve, Bayrakdar Akan, Yaman Nigar, Aydoğan Zeynep, Yaman Metin, 2018. Profesyonel Voleybolcuların Zaman Yönetimi ve Serbest Zamanda Sıkılma Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Bodrum
2-) Aydoğan Zeynep, Kerkez Fatma İlker, Can Seray, Manav Gülay, 2022. Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi. VI. Uluslararası Egzersiz ve Spor Psikolojisi Kongresi
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Spor Yaralanmalarının Psikolojik Etkilerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Beden Eğitimi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Geridönüşümle Beden Eğitimi ve Spor Dersi Boş Geçmez. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Not Alma Alışkanlıklarının İncelenmesi. 2021-2022
(G-6) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve
tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen,
danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Üniversitemizde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği programında 2023-2024 Eğitim-Öğretim Bahar yarıyılında öğrenim gören üçüncü sınıf öğrencilerinin (6. yarıyıl) TİY bilgi ve becerilerini geliştirmek bu sayede 7. ve 8. yarıyılda gidecekleri öğretmenlik uygulaması dersleri sırasında ortaokul ve lise öğrencilerinin başına gelen kaza, yaralanma ve sakatlanma durumlarında acil müdahale edebilecek düzeye gelmelerini sağlamak. Proje Türü: -Tübitak 1002. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenleri İlk Yardım Bilgisiyle Okulda Hayat Kurtarır. 2024-2024
(I-4) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. Ulusal
spor teşkilatları yönetim kurulu, genel kurul, teknik
kurul, eğitim kurulu, hakem kurulu üyeliği
yapmak.ulusal sportif organizasyonlarda yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Bilimsel Araştırma Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2021
2-) Türkiye Atıcılık Federasyonu Eğitim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2016
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Psikolojisi Zirvesi Antalya. Türkiye. . 2022
2-) TOHM Psikolojik Destek Hizmetlerinin İyileştirilmesi Çalıştayı. Antalya-Türkiye. . 2015