Personel

Doç.Dr. ZEHRA TÜRK
Doç.Dr.
Zehra Türk
@ E-posta
zehraturk@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5490

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Kadro Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Muğla Üniversitesi İ.i.B.F İşletme 2000

Yüksek Lisans

Muğla Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Anabilimdalı 2004

Doktora

Adnan Menderes Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Anabilimdalı 2018

Yayin Bilgileri

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Türk Zehra, 2020. Tüketicilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: Görgül Bir Araştırma. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Türk Zehra, 2019. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Seyahat Acentelerinin Sürdürülebilir Pazarlama Anlayışı. Journal of Social Humanıtıes Scıences Research
3-) Türk Zehra, 2018. Tüketici Etnosentrizmi İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişliye Yönelik Bir Araştırma. Business Management Studies: An International Journal
4-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Sürdürülebilir Yerel Kalkınma Kapsamında Sakin Şehir (Cıttaslow)Hareketine Yönelik Artvin-Şavşat Yöneticileri Üzerinde Bir Uygulama. TURAN-SAM
5-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Sürdürülebilir Turizm Kapsamında Alternatif Turizm Çeşidi Olarak Ekoturizm: Marmaris İlçesi Örneği . TURAN-SAM
6-) Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, Taşdelen Mehmet, 2017. Kültür Turizmine Bir Örnek: Aphrodisias. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi-Eurasian Academy Of Sciences Social Sciences Journal
7-) Kelleci Ürüt Serap, Türk Zehra, 2016. Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması. Uluslararası Emek ve Toplum Dergisi
8-) Bostan Aziz, Türk Zehra, Akyurt Kurnaz Hande, 2015. The Importance of Marmaris Tourism Industry on Development and the CausesThat Influence the Russian Tourists Coming to Marmaris. Chınese Business Rewiev
9-) Akyurt Kurnaz Hande, Türk Zehra, Bostan Aziz, 2013. Marmaris İlçesinin Turizm Sektörünün Gelişimi. Reforma İktisadi Bilimler Dergisi
10-) Özcan Timucin, Larraufie Anne Flore Maman, Türk Zehra, , 2012. Consumer Attitudes Toward Counterfeited Products: Three Country Analysis. Journal Of Euromarketing
11-) Süklüm Nurcan, Türk Zehra, 2010. Elektronik Ticaret Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar. Standard

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Türk Zehra, 2021. Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
2-) Türk Zehra, 2021. Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma . Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Türk Zehra, 2020. Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Telekomünikasyon Şirketi Kullanıcıları Açısından Algılanma Farklılıklarına Yönelik Bir Araştırma. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
4-) Türk Zehra, 2020. Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5-) Türk Zehra, Çakır Fatma, 2019. ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
6-) Türk Zehra, Çakır Fatma, 2019. Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları ile Ekoturizm Aktiviteleri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma: Fethiye ve Ortaca Ekoçiftlikleri Örneği. 3.Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
7-) Türk Zehra, 2018. Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi
8-) Türk Zehra, 2018. Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma. Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Türk Zehra, Süklüm Nurcan, 2010. Örgütsel Stres Yönetimi. Standard
2-) Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2004. Pazarlama Karması Yönünden Uluslararası Pazarlama Stratejileri. Mevzuat Dergisi
3-) Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2004. İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi. Mevzuat Dergisi
4-) Emgin Övgü, Türk Zehra, 2004. Yeşil Pazarlama (Green Marketing),. Mevzuat Dergisi
5-) Uzun Emin, Türk Zehra, Uzun Ersen, 2003. İşletme Başarısında Finansal Planlama ve Yeniliklerin Rolü. Yönetim ve Ekonomi Dergisi
6-) Örücü Edip, Türk Zehra, Süngü Ahmet, 2003. KİT’lerde Performans Değerleme Çalışmalarına Astların Destek ve Güveni (Muğla-Yatağan Termik Santrali Örneği). Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Türk Zehra, 2020. Tüketicilerin Pandemi (Covıd-19) Sürecinde Satın Alma Davranışları ve Plansız Satın Alma İlişkisine Yönelik Bir Araştırma. Online International Conference of COVID-19 (CONCOVID)
2-) Özcan Timucin, Türk Zehra, Aghae Mona, 2014. Effects of Feature Categorization on Product Design Evaluations. Marketing Educators’Conference
3-) Bostan Aziz, Türk Zehra, Akyurt Kurnaz Hande, 2013. Ülke Kalkınmasında Marmaris Turizm Sektörünün Önemi Ve Rus Turistlerin Marmaris’i Tercih Etme Nedenleri. International Conference on Eurasian Economies,
4-) Akyurt Kurnaz Hande, Türk Zehra, 2013. Marmaris İlçesinin Turizm Sektörünün Gelişimi. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Bankacılık Kongresi , 2013
5-) Bostan Aziz, Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, 2011. Türkiye Turizm Sektöründeki Gelişmeler ve Sektörün Rekabet Gücünün Değerlendirilmesi”. I. Uluslararası, IV. Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu,

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Türk Zehra, 2018. Genç Tüketicilerin Çevre Dostu Ürün (Yeşil Ürün) Kullanma Eğilimlerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENCES
2-) Türk Zehra, 2018. Tüketicilerin Reklamlardan Etkilenme Düzeylerinin Demografik Özelliklere Göre Karşılaştırılması: Bir Araştırma. International Science and Academic Congress’18
3-) Türk Zehra, İşlek Erhan, 2018. Gençlik ve Sosyal Medya. 3.Uluslararası Gençlik Kongresi
4-) Türk Zehra, İşlek Erhan, 2018. Üniversite Öğrencilerinin Gençlik Turizmine İlişkin Algılarının Ölçülmesi: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Örneği. 3.Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
5-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Reklamın Genç Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARIKONGRESİ
6-) Türk Zehra, Tokmak Mutlu, 2017. Genç Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Ambalajın Rolü: Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu Örneği. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
7-) Ürüt Kelleci Serap, Türk Zehra, Taşdelen Mehmet, 2017. Alternatif Turizm Çeşidi Olarak Kültür Turizmi: Aphrodisias Örneği. ULUSLARARASI TURİZM VE KÜLTÜREL MİRAS KONGRESİ
8-) Türk Zehra, Kelleci Ürüt Serap, Tokmak Mutlu, Taşdelen Mehmet, 2017. Dünyada ve Türkiye’de Gençlik Turizmi. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ”

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Türk Zehra, 2021. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VII/Marka Farkındalığı Ve Marka Çağrışımlarının Tüketicilerin Marka Tercihi Etkisine Yönelik Bir Araştırma. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Öge Serdar
2-) Türk Zehra, 2021. Dijital Çağda İşletmeler ve Veriye Dayalı Uygulamalar/Müşterilerin Markalara Yönelik Kurumsal İtibar Algısı İle Sosyal Medya Kullanımları Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma. Yayın Evi: İksad Publishing House Editör Adı: ATALAY Muhammet
3-) Türk Zehra, 2020. Geleceğin Dünyasında Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar 2020/Baby Boomers (Bebek Patlaması), X, Y ve Z Kuşağı Tüketicilerin Retro Pazarlama Kapsamında Nostalji Eğilimlerine Yönelik Farklılıkların Araştırılması. Yayın Evi: EKİN Editör Adı: DOĞAN BOZDOĞAN,SERKAN GÖKSU
4-) Türk Zehra, 2020. Academıc Studıes In Socal Scıences/ Study On The Role Of Socıal Medıa In Consumer Purchase Decısıons. Yayın Evi: IVPE Editör Adı: Hasan BABACAN,Meriç ERASLAN,Abidin TEMİZER
5-) Türk Zehra, 2020. Current Marketing and Production Studies/A Research on the Relationship Between Celebrity Endorsement and the Social Media Marketing Perception of Consumers. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Selçuk ÇOLAK, Mehmet Ali Burak NAKIBOĞLU
6-) Türk Zehra, 2019. Academic Studies İn Social, Human And Administrative Sciences/The Effect Of Envıronmental Sensıtıvıty On Green Purchase Behavıor: An Empırıcal Research. Yayın Evi: IVPE Editör Adı: Babacan Hasan, Temizer Abidin
7-) Türk Zehra, 2019. Current Debates on Social Sciences Human Studies 3/Yeşil Tüketimi Etkileyen Faktörlerden Demografik Özelliklere Göre Tüketicilerin Yeşil Satın Alma Eğilimi ve Çevre Bilincinin Karşılaştırılması. Yayın Evi: Bilgin Kültür Sanat Yayınevi Editör Adı: Çeçen Salih, Kahya Ömer, Bozgun Şafak, Toptaş Koray
8-) Türk Zehra, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar /Çevre Dostu Turizm Yaklaşımı: Sürdürülebilir Turizm. Yayın Evi: gece akademi Editör Adı: Kürşat Özdaşlı-Murat Cem Demir Olcay Tire İbrahim Sena Arvas Uğur Köksal Odabaş
9-) Türk Zehra, 2018. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yenilikçi Yaklaşımlar Cilt 2/X ve Y Kuşağının Tüketici Etnosentrizmi Eğilimlerinin Karşılaştırılması: Görgül Bir Araştırma. Yayın Evi: Gece yayınevi Editör Adı: Kürşat Özdaşlı-Murat Cem Demir-Olcay Tire-İbrahim Sena Arvas-Uğur Köksal Odabaş

(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik

1-) Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Yeni Medya. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) İzlek Akademik Dergi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
7-) OPUS. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) The Importance of Marmaris Tourism Industry on Development and the CausesThat Influence the Russian Tourists Coming to Marmaris - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
9-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Tüketici Etnosentrizmi İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişliye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
14-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları ile Ekoturizm Aktiviteleri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Araştırma: Fethiye ve Ortaca Ekoçiftlikleri Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Sürdürülebilir Yerel Kalkınma Kapsamında Sakin Şehir (Cıttaslow)Hareketine Yönelik Artvin-Şavşat Yöneticileri Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketicilerin Duygusal Zekâ Düzeylerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Pozitif ve Negatif Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Tercihi Üzerine Etkisi: Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 8
18-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
19-) İşletmelerde Liderlik ve Çatışma Yönetimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
21-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
22-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Tüketicilerin Kişisel Nostalji Eğilimi Ve Nostaljik Ürünlere İlişkin Kalite Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Deneyimsel Pazarlama Uygulamalarının Telekomünikasyon Şirketi Kullanıcıları Açısından Algılanma Farklılıklarına Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) KİT’lerde Performans Değerleme Çalışmalarına Astların Destek ve Güveni (Muğla-Yatağan Termik Santrali Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Tüketicilerin Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinde Marka Sadakati ve Markaya Yönelik Algılanan Kalitenin Etkisi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Kompulsif Satın Alma Davranışının Demografik Özelliklere Göre Değerlendirilmesi: Görgül Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) İşletme Başarısında Finansal Planlama ve Yeniliklerin Rolü - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) ECOSERV Hizmet Kalitesi Ölçüm Modeli ile Ekoturistlerin Çevresel Tutum ve Davranışları Arasındaki İlişki: Ekoçiftliklerde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Hedonik ve Faydacı Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Davranışı Üzeirndeki Etkisi: Bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Yeşil Pazarlama (Green Marketing), - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Genç İşsizliğin İncelenmesi: OECD Ülkeleri Ve Türkiye Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

İKR2515 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TURİZM PAZARLAMASI

İŞY2813 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İŞLETME YÖNETİMİ I

PZR2829 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TURİZM PAZARLAMASI

RTV1901 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

TOİ2919 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

TRP2507 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SEMİNER

YİŞ4510 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Tutundurma

AKD1000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR2829 2024-2025 Güz

TURİZM PAZARLAMASI

RTV1901 2024-2025 Güz

İLETİŞİM

TOİ2919 2024-2025 Güz

İLETİŞİM

TRP2507 2024-2025 Güz

SEMİNER

AKD1000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR1904 2023-2024 Bahar

TURİZM PAZARLAMASI

RTV2902 2023-2024 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

TOİ2022 2023-2024 Bahar

İLETİŞİM

TOİ2534 2023-2024 Bahar

YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA**

AKD1000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

RTV1901 2023-2024 Güz

İLETİŞİM

TOİ2919 2023-2024 Güz

İLETİŞİM

TRP2507 2023-2024 Güz

SEMİNER

AKD1000 2022-2023 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

PZR1904 2022-2023 Bahar

TURİZM PAZARLAMASI

RTV2902 2022-2023 Bahar

HALKLA İLİŞKİLER

TOİ2022 2022-2023 Bahar

İLETİŞİM

AKD1000 2022-2023 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

İKR2515 2022-2023 Güz

TURİZM PAZARLAMASI

PZR2829 2022-2023 Güz

TURİZM PAZARLAMASI

RTV1901 2022-2023 Güz

İLETİŞİM

TOİ2919 2022-2023 Güz

İLETİŞİM

TRP2507 2022-2023 Güz

SEMİNER