(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Kubat Ulaş, Güray E, 2018. To STEM or not to STEM? That is not the question.. Cypriot Journal of Educational Sciences (CJES)
2-) Kubat Ulaş, Dedebali Nurhak Cem, 2018. Opinions of Science Teachers for Classroom Management. Journal of Education and e-Learning Research
3-) Kubat Ulaş, 2018. The Integration of STEM into Science Classes. World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET)
4-) Kubat Ulaş, 2018. How do technological and physical conditions affect science courses?. Cypriot Journal of Educational Sciences (CJES)
5-) Kubat Ulaş, 2018. Look Sir, I Drew You. International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE)
6-) Kubat Ulaş, 2018. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kullandıkları Araç-Gereçler ve Bunların Kazanımlara Uygunluğu. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Kubat Ulaş, 2018. Identifying the Individual Differences Among Students During Learning and Teaching Process by Science Teachers. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE
8-) Kubat Ulaş, 2017. DETERMINATION OF SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ABOUT OUTDOOR EDUCATION. European Journal of Education Studies
9-) Kubat Ulaş, 2017. THE OPINIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON SCHOOL PRACTICE. European Journal of Education Studies
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Kubat Ulaş, 2018. Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Kubat Ulaş, 2018. Soru varsa öğrenme de vardır.. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Dedebali Nurhak Cem, Kubat Ulaş, Dursun Fevzi, 2018. HİÇBİR EĞİTİM SİSTEMİNİN KALİTESİ ÖĞRETMENİN KALİTESİNİ AŞAMAZ. Journal of Turkish Studies
4-) Kubat Ulaş, 2015. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretme ve Öğrenme Sürecine Yönelik Yeterlikleri. Journal of Turkish Studies
5-) Kubat Ulaş, 2015. Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının İçerik ve Kazanım İlişkisinin Öğretmen Görüşlerine . Journal of Turkish Studies
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kubat Ulaş, 2017. Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmenlere Verilen Hizmet İçi Eğitimin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM TEKNİKLERİ VE KULLANIM AMACININ BELİRLENMESİ. NWSA Academic Journals Qualitative Studies (NWSAQS)
3-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ. The Journal of Academic Social Science
4-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Science
5-) Kubat Ulaş, 2015. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVARI KULLANIMINI VE DENEYLERİN YAPILIŞ ŞEKLİNİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Sciences
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Kubat Ulaş, 2018. Fen Bilgisi Sınıfları Teknolojik Koşullarının Fen Bilgisi Öğretmenleri GörüşleriDoğrultusunda Değerlendirilmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)
2-) Kubat Ulaş, 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Uygulamaları Sürecinde EğitimOrtamının Düzenlenmesine Yönelik Görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)
3-) Kubat Ulaş, 2018. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Süreç Temelli Ölçme Değerlendirme AraçlarıKullanımının Tespiti. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)
4-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE KULLANDIKLARIÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİN BELİRLENMESİ. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU
5-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININDEĞERLENDİRİLMESİ. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu USOS
6-) Kubat Ulaş, Aycan Hediye Şule, 2015. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE KAZANIMLARI GERÇEKLEŞTİRMEYE YÖNELİK KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. FELSEFE, EĞİTİM VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU
7-) Kubat Ulaş, 2015. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMENLERE VERİLEN HİZMET İÇİ EĞİTİMİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. FELSEFE, EĞİTİM VE BİLİM TARİHİ SEMPOZYUMU
8-) Kubat Ulaş, 2015. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME VE ÖĞRENME SÜRECİNE YÖNELİK YETERLİKLERİ. The Third International Congress on Curriculum and Instruction
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kubat Ulaş, 2017. ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ KULLANIMINAYÖNELİK FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu,FEBTS
2-) Kubat Ulaş, 2017. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMPROGRAMININ OLUMSUZ YÖNLERİNE YÖNELİK TAVSİYELERİNİNBELİRLENMESİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu,FEBTS
3-) Kubat Ulaş, 2017. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARAÇ GEREÇ KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu,FEBTS
4-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİLERİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYİNİ TESPİTİ. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
5-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNDEKİ YETERSİZLİKLERİNİ İYİLEŞTİRMEYE YÖNELİK YAPTIKLARININ TESPİTİ. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
6-) Kubat Ulaş, Yakar Ali, Duman Bilal, 2015. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN NİTELİKLERİNE İLİŞKİN BİLİŞSEL KURGULARI KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME. The Third International Congress on Curriculum and Instruction
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kubat Ulaş, 2016. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. 15.Uluslararası Senıf Öğretmenliği Sempozyumu USOS
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Research in Education and Science. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
3-) European Journal of Educational Research. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) To STEM or not to STEM? That is not the question. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) DETERMINATION OF SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ABOUT OUTDOOR EDUCATION - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Opinions of Science Teachers for Classroom Management - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Identifying the Individual Differences Among Students During Learning and Teaching Process by Science Teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Identifying the Individual Differences Among Students During Learning and Teaching Process by Science Teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Identifying the Individual Differences Among Students During Learning and Teaching Process by Science Teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) DETERMINATION OF SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ABOUT OUTDOOR EDUCATION - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) THE OPINIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON SCHOOL PRACTICE - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
7-) FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI ÖLÇME DEĞERLENDİRME ARAÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
8-) FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVARI KULLANIMINI VE DENEYLERİN YAPILIŞ ŞEKLİNİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) HİÇBİR EĞİTİM SİSTEMİNİN KALİTESİ ÖĞRETMENİN KALİTESİNİ AŞAMAZ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Soru varsa öğrenme de vardır. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Opinions of Science Teachers for Classroom Management - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) The Integration of STEM into Science Classes - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
13-) To STEM or not to STEM? That is not the question. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) The Integration of STEM into Science Classes - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
15-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmenlere Verilen Hizmet İçi Eğitimin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) THE OPINIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON SCHOOL PRACTICE - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
18-) DETERMINATION OF SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS ABOUT OUTDOOR EDUCATION - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
19-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI ÖĞRETİM YÖNTEM TEKNİKLERİ VE KULLANIM AMACININ BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 6
20-) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLİ SINIF YÖNETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
21-) FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN LABORATUVARI KULLANIMINI VE DENEYLERİN YAPILIŞ ŞEKLİNİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
22-) Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının İçerik ve Kazanım İlişkisinin Öğretmen Görüşlerine - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 8
23-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretme ve Öğrenme Sürecine Yönelik Yeterlikleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 8
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının İçerik ve Kazanım İlişkisinin Öğretmen Görüşlerine - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
2-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretme ve Öğrenme Sürecine Yönelik Yeterlikleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) To STEM or not to STEM? That is not the question. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) To STEM or not to STEM? That is not the question. - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
3-) Opinions of Science Teachers for Classroom Management - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) The Integration of STEM into Science Classes - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Öğrenme Öğretme Sürecinin Değerlendirilmesi. 2016-2017
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programı Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. 2014-2015
(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . The Diplôme d'études approfondies (Le Meilleur). 2001
2-) Kurum Adı: . Diplôme d’études approfondies (Le meilleur). 2001