Personel

Prof.Dr. UĞUR DOĞAN
Prof.Dr.
Uğur Doğan
@ E-posta
ugurdogan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5512

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik 2002

Yüksek Lisans

Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik 2009

Doktora

Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitimde Psikolojik Hizmetler 2013

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Doğan Uğur, 2024. The relationship between test anxiety, rumination, and psychological flexibility. Current Psychology
2-) Öğütlü Hakan, Kaşak Meryem, Doğan Uğur, Zickgraf Hana F., Türkçapar Mehmet Hakan, 2024. Psychometric Properties of the Nine-Item Avoidant/Restrictive Food Intake Disorder Screen (NIAS) in Turkish Children. Journal of Eating Disorders
3-) Tosun Altınöz Şengül, Doğan Uğur, Altınöz Ali Ercan, Üzmez Halil, 2023. Tolerance of Uncontrollability Questionnaire: Turkish Adaptation and Psychometric Evaluation in Clinical and Non-clinical Samples. Cognitive Therapy and Research
4-) Öğütlü Hakan, Kaşak Meryem, Doğan Uğur, Atasoy Süha, Mcnicholas Fiona, 2023. Psychometric Properties of the Turkish version of the Child and Adolescent Behavior Inventory Sluggish Cognitive Tempo Scale (CABI-SCT) in Children and Adolescents. Clinical Child Psychology and Psychiatry
5-) Bıkmazer Alperen, Kadak Muhammed Tayyib, Görmez Vahdettin, Doğan Uğur, Aslankaya Zeynep Dilara, Bakır Fulya, Tarakçıoğlu Mahmut Cem, Kaya İlyas, Gümüş Yusuf Yasin, Esin İbrahim Selçuk, Karayağmurlu Ali, Adak İbrahim, Yaylacı Ferhat, Güller Barış, Tanır Yaşar, Koyuncu Zehra, Serdengeçti Nihal, Ermiş Çağatay, Kaçmaz Gül Bilgin, Gülşen Hatice, Doğru Hicran, Al Bayati Mohammed, Üstündağ Büşra, Gökler Mehmet Enes, Özyurt Gonca, Baykara Hüseyin Burak, Ekinci Özalp, Başgül Şaziye Senem, Görmez Aynur, Emiroğlu Neslihan İnal, Öztürk Ömer Mücahit, Türkçapar Mehmet Hakan, 2021. Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL PSYCHIATRY
6-) Zickfeld Janis H, Van De Ven Niels, Pich Olivia, Schubert Thomas W, Berkessel Jana B, Pizarro Jos´e J, Bhushan Braj, Mateo Nino Jose, Barbosa Sergio, Sharman Leah, Kökönyei Gyöngyi, Özdoğru Asil, Eşkisu Mustafa, Doğan Uğur, Çolak Tuğba Seda, Demirağ Burak Elif Gizem, 2021. Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries. Journal of Experimental Social Psychology
7-) Doğan, U., 2016. Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği. Eğitim ve Bilim
8-) Doğan, U., 2015. Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance. The Anthropologist
9-) Doğan, U., Çelik, E., 2014. Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri (KUYEB)

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, Can Şendil, 2022. Investigation of the Relationship Between Academic Staffs Life Satisfaction, Job Satisfaction and Academic Ethical Values with Structural Equation Model. International Journal of Progressive Education
2-) Acar Sinem, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, 2021. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. Pamukkale University Journal of Education
3-) Doğan Uğur, Uysal Hümeyra, Sidekli Sabri, 2018. Why Does The Use of Social Network Site (SNS) Make Happy? :A Qualitative Analysis. International Journal of Educational Methodology
4-) Karalar Halit, Doğan Uğur, 2017. Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school. International Education Studies
5-) Doğan, U., Kaya, S., 2016. Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking. Universal Journal of Educational Research
6-) Doğan, U., Çolak, T.S., 2016. Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing. Journal of Education and Training Studies
7-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Self efficacy Self esteem and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program. Journal of Education and Training Studies
8-) Çolak Tuğba Seda, Doğan Uğur, 2016. Sosyal Medya Kullanımı Sosyal Destek ve Mutluluk Sağlar mı. International Online Journal of Educational Sciences

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Acar Sinem, Deniz Sabahattin, Doğan Uğur, 2022. Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısında Akademik Başarı, Motivasyon ve Boş Zaman Yöneliminin Rolü. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
2-) Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Sources of Test Anxiety: A Qualitative Approach. Journal of Education and Practice
3-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Effect of Selfie, Social Network Sites Usage, Number of Photos Shared on Social Network Sites on Happiness among University Students: A Model Testing. Journal of Education and Practice
4-) Doğan, U., Kaya, S., Eren, D., 2016. Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi. Journal of Turkish Studies
5-) Doğan Uğur, Çelik Eyüp, Karakaş Yahya, 2016. Social network usage shame guilt and pride among high school students Model testing. Journal of Human Sciences
6-) Doğan, U., 2015. Öğrenci Bireysel Sorumluluk Ölçeği-10'un Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
7-) Doğan, U., 2014. Validity and Reliability of Student Engagement Scale. Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi
8-) Bulut, S., Doğan, U., Altundağ, Y., 2013. ADOLESCENT PSYCHOLOGICAL RESILIENCE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY. Seuvremena Psihologija

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Yüksel Serhat, Doğan Uğur, 2023. Bilişsel Davranışçı Terapi ve Sanal Gerçeklik Uygulamaları. Psikiyatride Güncel

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Öğütlü Hakan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Türkçapar Mehmet Hakan, 2021. Mediation Role of Experiential Avoidance in the Relationship Between Subjective Vitality and Depression. Journal of Cognitive Behavioral Psychotherapy and Research
2-) Acar Sinem, Doğan Uğur, 2021. Psikolojik Danışmanların Kendi Ruh Sağlığına Yönelik Değerlendirmeleri. Journal of History School
3-) Doğan Uğur, 2020. Lise ve Üniversite Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Karşılaştırılması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Deniz Sabahattin, Doğan Uğur, 2020. Yazarlığa İlişkin Öğrenci Tutum ve İnançlar Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Doğan Uğur, Çolak Tuğba Seda, 2020. Narsisistik Kişilik Envanteri-13 (NKE-13)’nin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
6-) Deniz Sabahattin, Doğan Uğur, Şahin Nurettin, 2018. Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Nedenleri(Reasons of Preservice Teachers Attending the Pedagogical Formation Certificate Program for Choosing Teaching as a Profession). Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Çolak Tuğba Seda, Eren Gülperi, Doğan Uğur, 2017. İlkokul öğrencilerinin sürekli kaygı yetkinlik ve üzüntü yönetimine ilişkin araştırma. İlköğretim Online (elektronik)
8-) Doğan, U., Karakaş, Y., 2016. Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Yordayıcısı Olarak Çokboyutlu Yalnızlık. Sakarya University Journal of Education
9-) Doğan, U., İlçin Tosun, N., 2016. Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bİlimler Enstitüsü Dergisi
10-) Doğan Uğur, İskender Murat, 2015. Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerindeki Müzik Performans Kaygısını Azaltmaya Yönelik Psiko Eğitim Programının İşlevselliği. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Eren Gülperi, Doğan Uğur, 2020. Zihinsel Engelli Çocuğa Sahip Babaların Stres Düzeyleri Ve Stresle Başa Çıkma Yöntemlerinin İncelenmesi: Karma Desenli Bir Çalışma. Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Kaşıkara Gülizar, Doğan Uğur, 2017. Beğenilme Arzusu: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. ONLINE JOURNAL OF TECHNOLOGY ADDICTION & CYBERBULLYING
4-) Kermen Umut, İlçin Tosun Nurcan, Doğan Uğur, 2016. Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluşun Yordayıcısı Olarak Sosyal Kaygı. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
5-) Palancı Mehmet, Altun Dinç Zuhal, Doğan Uğur, 2015. Üniversite Öğrencilerine Yönelik Müzik Performans Kaygısı Ölçeğinin Uyarlama Çalışması. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
6-) Doğan, U., Palancı, M., 2015. Music Performance Anxiety Scale for High School Students: Validity and Reliability Study.. International Journal of Psychology and Educational Studies
7-) Kaya, M., Doğan, U., 2014. Öğrenci Sorumluluk: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. Journal of European Education

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Deniz Sabahattin, Doğan Uğur, 2019. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinde Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak, Karar Verme Stilleri Ve Akademik Güdülenme(Decısıon-Makıng Styles And Academıc Motıvatıon As A Predıctıve Of Academıc Success In Students Of The Faculty Of Educatıon). 1.ST INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH CONFERANCE (1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ)
2-) Doğan Uğur, Deniz Sabahattin, 2019. Akademik Başarının Yordayıcısı Olarak Kontrol Odağı, Akademik Motivasyon Ve Akademik Yetkinlik(Locus Of Control, Academic Motivation And Academic Competence As Predictors Of Academic Success). 1 ST INTERNATONAL EDUCATONAL RESEARCH CONFERENCE (1. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONFERANSI)
3-) İlkay Şengül, Yavuz Kaasım Fatih, Kurt Erhan, Doğan Uğur, 2017. I·NTI·HAR RI·SKI·NI· DEGˆERLENDI·RMEDE YENI· BI·R YAKLAS¸IM: KU¨LFETLI·LI·K-KAC¸INMA MODELI·. 53. ULUSAL PSI·KI·YATRI· KONGRESI·

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Yaylalı Zeynep, Altınöz Ali Ercan, Tarlacık Leman Deniz, Doğan Uğur, Özer Ömer, Engin Esin, Sarnıç Dilara, 2023. The Effect of Cognitive Behavioral Therapy-Based Mobile Application Use on Physical Activity Levels in Overweight Individuals. EABCT 2023 CONGRESS
2-) Engin Esin, Altınöz Ali Ercan, Doğan Uğur, Özer Ömer, Tarlacık Leman Deniz, Yaylalı Zeynep, Sarnıç Dilara, 2023. Cognitive Behavioral Therapy-Based Mobile Application Usage on Grazing Behavior in Overweight Individuals. EABCT 2023 CONGRESS
3-) Tarlacık Leman Deniz, Altınöz Ali Ercan, Özer Ömer, Doğan Uğur, Sarnıç Dilara, Engin Esin, 2023. Internet-Based Weight Control Intervention in Bi’kilo Mobile App: A Qualitative Analysis of Usability, Acceptability and User Experiences. EABCT 2023 CONGRESS
4-) Doğan Uğur, Üzmez Halil, Sarıcaoğlu Halim, Özkaraca Osman, 2022. Development of 360-Degree Immersive Virtual Reality Videos for Test Anxiety Prevention. 3rd International Congress of Cognitive Behavioral Psychotherapies
5-) Doğan Uğur, Sarıcaoğlu Halim, Acar Sinem, Türkçapar Mehmet Hakan, Sağkal Ali Serdar, Büyüköksüz Engin, Zeybek Çaktı Saide Umut, Üzmez Halil, Dağılgan Elif Betül, Onay Samet, 2022. The Use of Virtual Reality in Cognitive Behavioral Therapy: Test Anxiety. 3rd International Congress of Cognitive Behavioral Psychotherapies
6-) Doğan Uğur, Altınöz Ali Ercan, Tosun Altınöz Şengül, Üzmez Halil, 2022. Adaptation of Tolerance of Uncontrollability Scale: Validity and Reliability Study. 3rd International Congress of Cognitive Behavioral Psychotherapies
7-) Işık Osman Raşit, Alpaslan Muhammet Mustafa, Doğan Uğur, 2021. Evaluation of Activities to Develop The Math Teachers' Math Modeling Skills. Contemporary Educational Researches
8-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Zeybek Saide Umut, 2018. Bilişsel Davranışçı Yönelimli Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamalarının İngilizce Konuşma Kaygısını Azaltmadaki Etkisi. X. International Congress of Educational Research
9-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2018. Sosyal Medya Kullanımı ile Sosyal Görünüş Kaygısı İlişkisinde Olumsuz Değerlendirme Korkusu ve Yalnızlık: Aracılık Analizi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
10-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, 2018. AKADEMİK ETİĞİN AKADEMİK PERSONELDEKİ MUTLULUK, YAŞAM DOYUMU VE İŞ DOYUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ. 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
11-) Can Şendil, Çelik Cüneyd, Doğan Uğur, 2018. Öğretim Üyelerinin Akademik Etik Değer Kavramına İlişkin Görüşleri. X. İnternational Congress of Educational Research
12-) Doğan Uğur, Tangülü Zafer, Deniz Sabahattin, 2018. Öğretmen adaylarında mesleki yetkinlik , çok boyutlu yetkinlik ve stres: Model denemesi. 27.Uluslararası eğitim bilimleri kongresi
13-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Öznel Zindelik ve Depresyon Arasındaki İlişkiye Kabul ve Kararlılık Terapisi Açısından Bir Bakış: Aracılık Analizi. Innovation and Global Issues in Social Sciences
14-) Adıyaman Cafer, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, 2017. Yaşantısal Kaçınma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Eurasian Conference on Language Social Sciences
15-) Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Helikopter Ebeveynlik Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması. Eurasian Conferance on Language Social Sciences
16-) Uzakgiden Aysun Müge, Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, 2017. Duygusal Emeğin Empatik Eğilim ve Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Değişkenleri Açısından İncelenmesi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu
17-) Erözkan Atılgan, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, 2017. Öznel Zindelik ve Depresyon Arasındaki İlişkide Kendindeliğin(Mindfulness) Aracı Rolü. 2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi
18-) Karalar, H., Doğan, U., 2016. Öğretmenlerin Eğitim Bilişim Ağına EBA İlişkin Görüşleri. 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
19-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Lise ve Ortaokul Öğrencilerindeki Sınav Kaygısının Kaynakları. III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
20-) Erözkan, A., Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Ergenler için Takıntılı Mesajlaşma Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
21-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Okul Psikolojik Danışmanları Rehber Öğretmenleri Gözünden Güncel Öğrenci Problemleri. III. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
22-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Birleştirilmiş Sınıflarda Okuyan Öğrencilerin Deneyimleri. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
23-) Doğan, U., Erözkan, A., Adıgüzel, A., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Rehberlik Hizmetleri. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
24-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden Öğrencilerin Teknoloji Kullanımlarının Değerlendirilmesi. 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
25-) Sidekli, S., Akdoğdu, E., Doğan, U., 2015. Sınıf Öğretmeni Adayları: Öğrenme Stilim Akademik Başarımı Yordarmı?. 14.Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
26-) Doğan, U., Erözkan, A., 2015. Yetkinliğin Yordayıcı Olarak Akran Desteği ve Karar Verme Stratejileri. VII:International Congress of Education Research
27-) Palancı, M., Doğan, U., 2013. Music Performance Anxiety Scale for High School Students: Validity and Reliability Study.. International Association for Counselling Conference
28-) Doğan, U., 2012. Turkısh Adaptatıon Study of Student Personal Responsıbılıty Scale-10.. The Fourth International Congress of Educational Research
29-) Kaya, M., Doğan, U., 2011. Student Responsibility: The Study of Scale Development, Reliability and Validity. Global Education Conference

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Doğan Uğur, 2023. Sınav Kaygısına Müdahalede Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma VR Teknolojisinin Entegrasyonu. 11. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu
2-) Doğan Uğur, Acar Sinem, Sarıcaoğlu Halim, 2023. Lise Son Sınıf Öğrencilerinde Sınav Kaygısına Yönelik 360 Derece Sanal Gerçeklik Videolarının Geliştirilmesi. 11. Üniversiteler Psikolojik Danışma ve Rehberlik Sempozyumu
3-) Özdoğan Atakan, Onay Samet, Doğan Uğur, 2022. Eğitsel Rehberlikte Dijital Hikayelerin Kullanılması ve Değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi
4-) Doğan Uğur, Dağılgan Elif Betül, Üzmez Halil, Altınöz Ali Ercan, Eşkisu Mustafa, 2022. Validity and Reliability of a Meta-Cognitive Theory-Based Test Anxiety Scale. 4. AVRASYA POZİTİF PSİKOLOJİ KONGRESİ
5-) Irmak Şebnem İpek, Doğan Uğur, 2022. Turkish Validity and Reliability Study of The Family Almost Perfect Scale. 4th Eurasian Congress on Positive Psychology
6-) Doğan, U., Adıgüzel, A., 2016. Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Ağ Sitelerinin Kullanımı Paylasılan Fotoğraf ve Özçekimin Mutluluğa Etkisi. 1.Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi
7-) Doğan, U. (2009). Rehber Öğretmenlerin Duygusal Zekâ ve Bağlanma Stillerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Ekim 21-23, Adana. - 2009
8-) Doğan, U. (2009). Lise Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerinin Okul Türü, Sınıf Düzeyi, Cinsiyet ve Ebeveyn Değişkenlerine Göre İncelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Ekim 21-23, Adana. - 2009
9-) Yılmaz, M. Doğan, U. (2009). Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Sınav Tutum ve Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi Ekim 21-23, Adana. - 2009

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Doğan Uğur, 2022. Çocuk ve Ergenlerde Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları/Çocuk ve Ergenlerde Bilişsel Davranışçı Değerlendirme ve Formülasyon. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Yıldız, Mehmet Ali
2-) Doğan Uğur, 2021. Bilişsel Davranışçı Terapide Yeni Gelişmeler/Online ve Sanal Bilişsel Davranışçı Terapi Uygulamaları. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Karataş , Zeynep; Türkçapar, Hakan

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Doğan Uğur, 2020. Okullarda Motivasyonel Görüşme Davranış ve Değişmeyi Geliştiren Görüşmeler/Bilgi ve Tavsiye Vermede Motivasyonel Görüşme Yaklaşımı. Yayın Evi: Vizetek Editör Adı: Fuat Tanhan, Yunus Hastunç
2-) Doğan Uğur, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Metodolojileri/Eylem araştırması. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Erözkan, Atılgan Büyüköksüz, Engin
3-) Doğan Uğur, 2017. Eğitimde Araştırma Yöntemleri ve Metodolojileri/Sistematik İncelemeler. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Atılgan Erözkan, Engin Büyüköksüz

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Current Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Computer in Human Behavior. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Computer in Human Behavior. 2017. Hakemlik Sayısı: 2
4-) Eğitim ve Bilim. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Computer in Human Behavior. 2015. Hakemlik Sayısı: 2
6-) Eğitim ve Bilim / Education and Science. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Eğitim ve Bilim. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Eğitim ve Bilim. 2014. Hakemlik Sayısı: 2
9-) Eğitim ve Bilim. 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) BUFED Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1

(D-13) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) TÜBİTAK. 2020. Hakemlik Sayısı: 16

(D-2) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi.

(D-3) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi.

(D-4) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde baş editörlük

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi.

(D-5) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafında taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği.

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Psychiatry and Behavioral Sciences.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Psychiatry and Clinical Psychopharmacology.

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Journal of Family, Counseling and Education.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Journal of Family, Counseling and Education.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Sakarya University Journal of Education.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) The relationship between test anxiety, rumination, and psychological flexibility - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 17
4-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Lise ve Üniversite Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
8-) Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
9-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
11-) Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
12-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 16
13-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
14-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
15-) Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
16-) Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Validity and Reliability of Student Engagement Scale - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
20-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Yordayıcısı Olarak Çokboyutlu Yalnızlık - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
22-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
24-) ADOLESCENT PSYCHOLOGICAL RESILIENCE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
26-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
27-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Tears evoke the intention to offer social support: A systematic investigation of the interpersonal effects of emotional crying across 41 countries - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 15
3-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
6-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
9-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
10-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
11-) Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
14-) Self efficacy Self esteem and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
16-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Parental psychological distress associated with COVID-19 outbreak: A large-scale multicenter survey from Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Validity and Reliability of Student Engagement Scale - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
8-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Yordayıcısı Olarak Çokboyutlu Yalnızlık - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Effect of Selfie, Social Network Sites Usage, Number of Photos Shared on Social Network Sites on Happiness among University Students: A Model Testing - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Student Engagement, Academic Self-efficacy, and Academic Motivation as Predictors of Academic Performance - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Self concealment Social Network Sites Usage Social Appearance Anxiety Loneliness of High School Students A Model Testing - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Lise ve Üniversite Öğrencilerinde Sınav Kaygısının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
7-) ADOLESCENT PSYCHOLOGICAL RESILIENCE SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
8-) Examining the Factors Contributing to Students’ Life Satisfaction - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
9-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Yordayıcısı Olarak Çokboyutlu Yalnızlık - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Self efficacy Self esteem and Subjective Happiness of Teacher Candidates at the Pedagogical Formation Certificate Program - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Mutluluk, Psikolojik İyi-Oluş ve Yaşam Doyumlarına Etkisi: Facebook ve Twitter Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Öğrenci Sorumluluk: Ölçek Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Lise Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanımının Yordayıcısı Olarak Çokboyutlu Yalnızlık - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
3-) Lise Öğrencilerinde Problemli Akıllı Telefon Kullanımının Sosyal Kaygı ve Sosyal Ağların Kullanımına Aracılık Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Zihinsel Engelli Çocuğa Sahip Babaların Stres Düzeyleri Ve Stresle Başa Çıkma Yöntemlerinin İncelenmesi: Karma Desenli Bir Çalışma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Lise ve Üniversite Örnekleminde Sosyal Kaygı ile İlişkili Bozukluklar, Kişilik ve Başa Çıkma Stratejileri: Bir Meta-analiz Çalışması. Konu: sosyal kaygı. HALİL-ÜZMEZ. 2024
2-) Tez Adı: Ortaokul ve lise son sınıf öğrencilerinde sınav kaygısının obsesif kompulsif bilişler ile ilişkisinin incelenmesi. Konu: sınav kaygısı. ONUR-GEDİZLİ. 2023
3-) Tez Adı: Lise ve üniversite öğrencilerinde algılanan helikopter ebeveyn tutumu ve mükemmelliyetçi aile tutumunun sınav kaygısına etkisi. Konu: Lise ve üniversite öğrencilerinde algılanan helikopter ebeveyn tutumu ve mükemmelliyetçi aile tutumunun sınav kaygısına etkisi. ŞEBNEM IRMAK-İPEK. 2023
4-) Tez Adı: Sınav Kaygısı ile Anksiyete Bozuklukları ve Obsesif-Kompulsif Bozukluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Sınav Kaygısı ile Anksiyete Bozuklukları ve Obsesif-Kompulsif Bozukluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. ONUR-AKSOY. 2023
5-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde sınav kaygısının yaygın anksiyete bozukluğu ile ilişkisinin incelenmesi. Konu: Üniversite öğrencilerinde sınav kaygısının yaygın anksiyete bozukluğu ile ilişkisinin incelenmesi. ÖZLEM-USUL. 2023
6-) Tez Adı: OLUMLU VE OLUMSUZ MÜKEMMELİYETÇİLİK İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE RUMİNASYONUN ARACI ROLÜ. Konu: OLUMLU VE OLUMSUZ MÜKEMMELİYETÇİLİK İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE RUMİNASYONUN ARACI ROLÜ. NAZLI-TOPAL. 2019
7-) Tez Adı: ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP BABALARIN STRES DÜZEYLERİ VE STRESLE BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ: KARMA DESENLİ BİR ÇALIŞMA. Konu: ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP BABALARIN STRES DÜZEYLERİ VE STRESLE BAŞA ÇIKMA YÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ: KARMA DESENLİ BİR ÇALIŞMA. GÜLPERİ-EREN-EREN. 2019
8-) Tez Adı: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE RUMİNASYON VE DEPRESYON İLİŞKİSİNDE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE YAŞANTISAL KAÇINMANIN ARACI ROLÜ. Konu: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE RUMİNASYON VE DEPRESYON İLİŞKİSİNDE OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE YAŞANTISAL KAÇINMANIN ARACI ROLÜ. GÜLİZAR-KAŞIKARA-KAŞIKARA. 2019
9-) Tez Adı: Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerde Yaşantısal Kaçınma, Kendindelik ve Bilişsel Esnekliğin, Kaygı ile Belirsizliğe Tahammülsüzlük İlişkisindeki Rolü: Bir Model Denemesi. Konu: Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerde Yaşantısal Kaçınma, Kendindelik ve Bilişsel Esnekliğin, Kaygı ile Belirsizliğe Tahammülsüzlük İlişkisindeki Rolü: Bir Model Denemesi. Gülay -Özsoy. 2019
10-) Tez Adı: Ebeveynlerin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı Sosyal Uyum Becerileri Ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Konu: Ebeveynlerin Çocuklarıyla Olan İlişkisi, Çocuklarının Eğitim Öğretimine Katılması, Çocukların Kaygısı Sosyal Uyum Becerileri Ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Ömer-Solak. 2019

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: ROMANTİK İLİŞKİYE SAHİP BİREYLERDE İLİŞKİ DOYUMU, ÖZ ANLAYIŞ VE MİZAH TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. Konu: ROMANTİK İLİŞKİYE SAHİP BİREYLERDE İLİŞKİ DOYUMU, ÖZ ANLAYIŞ VE MİZAH TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ. MERVE-ÖZGEN. 2023
2-) Tez Adı: Metakognitif terapi temelli müdahale programının üniversite öğrencilerinin yaygın anksiyete, endişe ve belirsizliğe tahammülsüzlük düzeylerine etkisi . Konu: Metakognitif terapi temelli müdahale programının üniversite öğrencilerinin yaygın anksiyete, endişe ve belirsizliğe tahammülsüzlük düzeylerine etkisi . Mustafa-Özgöl. 2023
3-) Tez Adı: Ortaokul öğretmenlerinin yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak kariyer uyumu ve bilişsel esneklik. Konu: Ortaokul öğretmenlerinin yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak kariyer uyumu ve bilişsel esneklik. İlksen-Küçükten. 2023
4-) Tez Adı: Planlı davranış kuramı yönelimli psiko-eğitim programının ergenlerin psikolojik yardım alma tutum ve niyeti üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması. Konu: Planlı davranış kuramı yönelimli psiko-eğitim programının ergenlerin psikolojik yardım alma tutum ve niyeti üzerindeki etkililiğinin incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması. Ercan-Aras. 2022
5-) Tez Adı: Akademik mükemmeliyetçilik ve ebeveyn tutumu ile okul tükenmişliği arasındaki ilişkide azim, akademik öz-yeterlik ve yılmazlığın çoklu aracılığı: Boylamsal bir çalışma. Konu: Akademik mükemmeliyetçilik ve ebeveyn tutumu ile okul tükenmişliği arasındaki ilişkide azim, akademik öz-yeterlik ve yılmazlığın çoklu aracılığı: Boylamsal bir çalışma. Serkan-Cengiz. 2022
6-) Tez Adı: Kadına yönelik eş şiddet ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Konu: Kadına yönelik eş şiddet ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Tuğba-Deniz. 2019
7-) Tez Adı: Kabul ve kararlılık yaklaşımı temelli grup psiko eğitiminin beden imgesi esnekliği üzerindeki etkisi. Konu: Kabul ve kararlılık yaklaşımı temelli grup psiko eğitiminin beden imgesi esnekliği üzerindeki etkisi. Sinem-Kaya. 2019
8-) Tez Adı: Ergenlerde ebeveyn kabul-red algısı ile red duyarlılığı, sosyal kaygı, yalnızlık, duygu düzenleme güçlüğü ve problemli internet kullanımı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Karma desenli bir çalışma . Konu: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı / Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı. Saadet-Elevli. 2019
9-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde yaşam değeri, yaşamın anlamı ve sosyal iyi olmanın mutluluğu yordamadaki rolü. Konu: Üniversite öğrencilerinde yaşam değeri, yaşamın anlamı ve sosyal iyi olmanın mutluluğu yordamadaki rolü. Fatma-Taşdibi Ünlü. 2019
10-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde gündemi kaçırma korkusu, problemli akıllı telefon kullanımı, problemli internet kullanımı ve yaşantısal kaçınmanın cep telefonu bağlantısını kaybetme korkusuna yönelik modelin sınanması Muğla ili örneği . Konu: Üniversite öğrencilerinde gündemi kaçırma korkusu, problemli akıllı telefon kullanımı, problemli internet kullanımı ve yaşantısal kaçınmanın cep telefonu bağlantısını kaybetme korkusuna yönelik modelin sınanması Muğla ili örneği . Arca-Adıgüzel. 2018
11-) Tez Adı: Üniversite öğrencilerinde çevrimiçi oyun bağımlılığı düzeyinin duygusal şemalar, eylemli kişilik ve bazı değişkenler açısından incelenmesi. Konu: Üniversite öğrencilerinde çevrimiçi oyun bağımlılığı düzeyinin duygusal şemalar, eylemli kişilik ve bazı değişkenler açısından incelenmesi. Seyhan-Bekir. 2018
12-) Tez Adı: Duygusal dışavurum amaçlı psiko-eğitim programının ergenlerin depresyon, anksiyete ve stres düzeyine etkisi . Konu: Duygusal dışavurum amaçlı psiko-eğitim programının ergenlerin depresyon, anksiyete ve stres düzeyine etkisi . Zeynep-Akkuş Çutuk. 2017
13-) Tez Adı: Boyun eğici davranışları azaltmaya yönelik bilişsel davranışçı psiko-eğitim programının kişilerarası duyarlılık, öfke ve düşmanlık (Hostilite) üzerine etkisi. Konu: Boyun eğici davranışları azaltmaya yönelik bilişsel davranışçı psiko-eğitim programının kişilerarası duyarlılık, öfke ve düşmanlık (Hostilite) üzerine etkisi. Gazanfer-Anlı. 2017
14-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinde okul iklimi, okula bağlılık ve okul yaşam kalitesi algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / The examining school climate, school engagement and quality of school life perception in middle school students in terms of various variables. Konu: Ortaokul öğrencilerinde okul iklimi, okula bağlılık ve okul yaşam kalitesi algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi / The examining school climate, school engagement and quality of school life perception in middle school students in terms of various variables. Şerife-Dönmez. 2016
15-) Tez Adı: Yapısal aile sistemleri kuramı temelli psikoeğitim programının aile ortamı, yeme tutumu ve obeziteye etkisi: Vaka çalışması. Konu: Yapısal aile sistemleri kuramı temelli psikoeğitim programının aile ortamı, yeme tutumu ve obeziteye etkisi: Vaka çalışması. Gülşah-Tura. 2014

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar. 2021-2021
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Eğitim Araştırmalarında Farklı İstatistiksel Analizler. 2021-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bilişsel Davranışçı Terapilerin Özelinde Sanal Gerçeklik Kullanımı: Sınav Kaygısı. Proje Türü: -Tübitak 1001. Bilişsel Davranışçı Terapilerin Özelinde Sanal Gerçeklik Kullanımı: Sınav Kaygısı. 2020-2023
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Nitel Arastırma ve Nitel Verilerin analizinde Nvivo Kullanımı. Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Nitel Arastırma ve Nitel Verilerin analizinde Nvivo Kullanımı. 2015-2015

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 3501. UNIPDES - Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Belirtileri İçin İnternet Tabanlı Ötetanısal Müdahale Programı: Geliştirme, Kullanılabilirlik ve Etkililik Değerlendirmesi. 2023--1
2-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Üniversite ve Lise Öğrencilerinin Uyku Alışkanlıklarının, Sınav Kaygısını, Kötü Alışkanlıklarına ve Akademik Başarılarına Etkisi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Üniversite ve Lise Öğrencilerinin Uyku Alışkanlıklarının, Sınav Kaygısını, Kötü Alışkanlıklarına ve Akademik Başarılarına Etkisi . 2023--1
3-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: "Bİ'KİLO" Uygulamasının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Sınanması. Proje Türü: -Tübitak 1001. Bilişsel Davranışçı Terapi Temelli Kilo Kontrolü Mobil "Bİ'KİLO" Uygulamasının Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Sınanması. 2022--1
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Matematiksel Modelleme ile STEM Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Matematiksel Modelleme ile STEM Eğitimi. 2021-2021
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bibliyoterapi ile sınıf öğretmeni adaylarının öğrencilerine daha iyi destek olması amaçlanmaktadır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sınıf Öğretmeni Adayları Kitaplarla Destek Olmayı Öğreniyor. 2021-2021
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Temel Eğitim Öğrencilerine Mesleki Rehberlik İçin Meslek Seçimini Etkileyen Faktörler Konulu Dijital Hikayeler Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi. 2021-2022
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Eğitsel Rehberlik için Dijital Hikayeler Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi. 2020--1
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Uzman. Konu: kendine yardım uygulaması. Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Kendi Kendine Yardım Temelli Psikososyal Destek Platformu. 2020-2020

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerde Yaşantısal Kaçınma, Kendindelik ve Bilişsel Esnekliğin, Kaygı ile Belirsizliğe Tahammülsüzlük İlişkisindeki Rolü: Bir Model Denemesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Beliren Yetişkinlik Dönemindeki Bireylerde Yaşantısal Kaçınma, Kendindelik ve Bilişsel Esnekliğin, Kaygı ile Belirsizliğe Tahammülsüzlük İlişkisindeki Rolü: Bir Model Denemesi. 2018-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İngilizce Konuşma Kaygısı Etkileyen Değişkenlerin Modellenmesi ve Buna Yönelik Psiko-Eğitim Programının İşlevselliği. 2017-2019

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Dijital Öykülerle Psikoeğitimin Depresyona Dair Bilgi Tutum ve Davranışlara Etkisinin İncelenmesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Dijital Öykülerle Psikoeğitimin Depresyona Dair Bilgi Tutum ve Davranışlara Etkisinin İncelenmesi. 2023--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. 2017-2018
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin Eğitim Bilişim Ağına EBA İlişkin Görüşleri. 2015-2016

Verdiği Dersler

EBB00020 2023-2024 Bahar

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

PDR00260 2023-2024 Bahar

ÇOCUK VE ERGENLERLE PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR30002 2023-2024 Bahar

DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI 2

PDR40010 2023-2024 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5004 2023-2024 Bahar

ÖLÇEK GELİŞTİRME

EBB00020 2023-2024 Güz

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

PDR20003 2023-2024 Güz

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PDR30001 2023-2024 Güz

DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI 1

PDR40009 2023-2024 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5005 2023-2024 Güz

UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

EBB00020 2022-2023 Bahar

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ

EBB1802 2022-2023 Bahar

Eğitim Psikolojisi

PDR00260 2022-2023 Bahar

ÇOCUK VE ERGENLERLE PSİKOLOJİK DANIŞMA

PDR30002 2022-2023 Bahar

DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI 2

PDR40010 2022-2023 Bahar

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2

RPD 5004 2022-2023 Bahar

ÖLÇEK GELİŞTİRME

PDR20003 2022-2023 Güz

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

PDR30001 2022-2023 Güz

DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI 1

PDR40009 2022-2023 Güz

OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1

RPD 5005 2022-2023 Güz

UYGULAMALI EĞİTİM İSTATİSTİĞİ

RPD4009 2022-2023 Güz

Ölçme Aracı Geliştirme