(B-1) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni CPCI’da basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Günaydın Tuğba, Arslan Reis Burak, 2019. LOWER-LIMB FOLLOW-UP: A Surface Electromyography Based Serious Computer Game and Patient Follow-Up System for Lower Extremity Muscle Strengthening Exercises in Physiotherapy and Rehabilitation. 2019 IEEE 32nd International Symposium on Computer-Based Medical Systems (CBMS)
2-) Günaydın Tuğba, Arslan Reis Burak, Bırık Betül, Çırak Yasemin, Dürüstkan Elbaşı Nurgül, 2018. A Surface Electromyography Based Serious Game For Increasing Patient Participation To Physiotherapy and Rehabilitation Treatment Following Anterior Cruciate and Medial Collateral Ligaments Operations. IEEE CBMS 2018
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Günaydın Tuğba, Cebeci Göker, Subaşı Özgün, 2020. MARKA: A Microservice Architecture-Based Application Performance Comparison Between Docker Swarm and Kubernetes. ICSEA 2020 : The Fifteenth International Conference on Software Engineering Advances
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) LOWER-LIMB FOLLOW-UP: A Surface Electromyography Based Serious Computer Game and Patient Follow-Up System for Lower Extremity Muscle Strengthening Exercises in Physiotherapy and Rehabilitation - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) A Surface Electromyography Based Serious Game For Increasing Patient Participation To Physiotherapy and Rehabilitation Treatment Following Anterior Cruciate and Medial Collateral Ligaments Operations - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) LOWER-LIMB FOLLOW-UP: A Surface Electromyography Based Serious Computer Game and Patient Follow-Up System for Lower Extremity Muscle Strengthening Exercises in Physiotherapy and Rehabilitation - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) A Surface Electromyography Based Serious Game For Increasing Patient Participation To Physiotherapy and Rehabilitation Treatment Following Anterior Cruciate and Medial Collateral Ligaments Operations - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) A Surface Electromyography Based Serious Game For Increasing Patient Participation To Physiotherapy and Rehabilitation Treatment Following Anterior Cruciate and Medial Collateral Ligaments Operations - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) A Surface Electromyography Based Serious Game For Increasing Patient Participation To Physiotherapy and Rehabilitation Treatment Following Anterior Cruciate and Medial Collateral Ligaments Operations - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
(G-5) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1005. Üç Boyutlu Dijital Kemik Atlası. 2023-2025
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Yapay Zeka ile Hastalık Tespiti. Proje Türü: TÜSEB. Derin Öğrenme ve Çoklu Modalite Verilerini Kullanarak Alzheimer Hastalığının Çok Sınıflı Sınıflandırılması. 2023-2024
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma. *(sergi, proje, uygulama, tasarım, gösteri, uluslararası dijital oyun platformlarında 10 kişiden fazla ekiple yapılmış özgün dijital oyun tasarımı projesi yayınlama vb.)
1-) SERGİLER/Karma sergiler /. 2022. World Post Day International Mail Art Online Exhibition: 1. Endless Loop 2. Chaotic