(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Bağcı Nuray, Taka Kübra, Gündüz Tuba, Peker İlkay, 2023. COVID-19 salgını sürecindeki uzaktan eğitim sistemi hakkında diş hekimliği fakültesi öğrencilerinin deneyimleri ve görüşleri. Current Research in Dental Sciences
2-) Eren Büşra, Gündüz Tuba, Tan Şeref, 2023. Comparison of Methods Used in Detection of DIF in Cognitive Diagnostic Models with Traditional Methods: Applications in TIMSS 2011. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Özdede Melih, Bağcı Nuray, Gündüz Tuba, Peker İlkay, 2020. Evaluation of knowledge and awareness of dentists and dental students about human papillomavirus vaccination and oropharyngeal cancer relationship. Clinical and Experimental Health Sciences
2-) Atalay Kabasakal Kübra, Gündüz Tuba, 2020. Drawing a Sample with Desired Properties from Population in R Package “drawsample”. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Bağcı Nuray, Taka Kübra, Gündüz Tuba, Peker İlkay, 2023. Experiences and Opinions of Faculty of Dentistry Students about Distance Education System during COVID-19 Pandemic. AVES Publishing Co.
2-) Karatoprak Erşen Rabia, Gündüz Tuba, 2023. Seçme ve Katkı gerektiren Maddelerin Yazımı ve Düzenlenmesi için Kontrol Listeleri. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Gündüz Tuba, Çakan Mehtap, 2020. TIMSS 2015 Türkiye Örnekleminde Matematik Başarı Testine Dayalı Olarak Öğrencilerin Bilişsel Tanı Modelleri İle Sınıflandırılması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Yıldırım Arzu Zeynep, Ünver Senem, Gündüz Tuba, 2021. Evaluation of Undergraduate Students' Anxiety Level About Covid-19 Pandemic Process. Gazi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2022. Nicel Araştırmalarda Örneklem Büyüklüğünün Belirlenmesi
(Determination of Sample Size in Quantitative Research). International Hazar Scientific Researches Conference - III
2-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2021. Çok Kategorili Verilerde lzypoly Kişi Uyum İndeksinin Farklı Kesme Puanlarına Göre Kullanılmasının Testin Psikometrik Özelliklerine Etkisi. 11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (11th İnternational Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Bağcı Nuray, Taka Kübra, Gündüz Tuba, Peker İlkay, 2021. Covid-19 salgınının diş hekimliği öğrencilerinin eğitimine etkisi. 1. Uluslararası Diş Hekimliği Eğitimi Kongresi
2-) İnce Fazilet Gül, Yıldırım Görgülü Yıldız, Gündüz Tuba, 2021. Çok Boyutlu BOBUT Uygulamaları İçin Parametre Kestirim Yöntemlerinin Karşılaştırılması. 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
3-) Yıldırım Görgülü Yıldız, Gündüz Tuba, İnce Fazilet Gül, 2021. Madde Tepki Kuramına Dayalı Test Eşitlemede Ortak Madde Oranının ve Madde Ayırt Ediciliğinin Eşitleme Hatasına Etkisi. 7. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
4-) Gündüz Tuba, Aydoğan Sibel, 2021. Sınıf İçi Değerlendirmelerde Çoktan Seçmeli Madde Yazımına İlişkin Kontrol Listesi. 11.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (11th İnternational Congress on Social Sciences-Humanities and Education)
5-) Mutluer Ceren, Gündüz Tuba, Çelikten Serpil, Çakan Mehtap, 2020. Meta Analiz Çalışmasında Sabit Etki Modeline Karşı Rastgele Etki Modeli. VIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE
6-) Mutluer Ceren, Gündüz Tuba, Çakan Mehtap, 2019. Öğretmen Adaylarının Zorlandıkları Meslek Bilgisi Derslerinin İkili Karşılaştırmaya Dayalı Olarak Ölçeklenmesi. VIth International Eurasian Educational Research Congress
7-) Aydoğan Sibel, Gündüz Tuba, 2019. Çoktan Seçmeli Testlerde Madde Kökünün Görsel İçerip İçermemesinin Madde ve Test İstatistiklerine Olan Etkisi İle Öğrenci Görüşleri. 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (28th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK
8-) Gündüz Tuba, Mutluer Ceren, Çakan Mehtap, 2019. Birey Yeteneklerinin Klasik Test Kuramı Ve Madde Tepki Kuramı Modelleri Çerçevesinde Karşılaştırılması. International Conference on New Trends in Education-(ICONTE 2019)
9-) Gündüz Tuba, Çelikten Serpil, Çakan Mehtap, 2018. Testteki Maddelerin Farklı Sıralanmalarının Madde Güçlük İndeksleri Açısından İncelenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (27th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK
10-) Gündüz Tuba, Mutluer Ceren, Çakan Mehtap, 2018. Lojistik Regresyon Analizi Kullanılarak Yapılan Sınıflamada Bağımlı Değişkene Ait Kategorilerilere İlişkin Farklı Belirlemelerin Doğru Sınıflandırma Oranlarına Etkisi. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018)
11-) Gündüz Tuba, Çetin Bayram, 2018. Görme Engelli (Hiç Görmeyen) Öğrenciler ve Diğer Öğrencilerin Matematik Puanlarının Tucker Doğrusal Eşitleme Yöntemi ile Eşitlenmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (27th International Conference on Educational Sciences)ICES/UEBK
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Çakan Mehtap, Çelikten Serpil, Gündüz Tuba, 2020. Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Nicel veri analizi ve yorumlanması. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Oral Behçet, Çoban Ahmet
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Clinical and Experimental Health Sciences. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 2
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Evaluation of knowledge and awareness of dentists and dental students about human papillomavirus vaccination and oropharyngeal cancer relationship - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Zorlandıkları Meslek Bilgisi Derslerinin İkili Karşılaştırmaya Dayalı Olarak Ölçeklenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Doğadan İlham Aldım; Ham Maddemi Kendim Yaptım. 2020-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Farklı Puanlama Çalışması. 2016-2016
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Görsel Destek Paketiyle Diş Fırçalama Becerisinin Kazandırılması ve Sürdürülmesi . 2022--1
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Başkent Öğretmen Atölyeleri. Türkiye. . 2019
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) C-MEEP 2020. Türkiye. . 2021