(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Rajic, V., Hosgorur, T., Drvodelic, M., 2015. An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey. Croatian Journal of Education
2-) Hoşgörür, T., 2015. According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher?. Anthropolojist
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Kaya Taner, Hoşgörür Tuğba, 2024. Evaluation of School Principalship Employment Processes in the context of Legal Texts and Opinions of School Principals. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, Yeşil Eda, 2024. Kent Yoksulu Ebeveynlerin Bakış Açısından Yoksulluk ve Eğitim İlişkisi. Cumhuriyet International Journal of Education
3-) Kahya Orhan, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kizir Mine, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. The Effects of Urban Poverty: An Evaluation on Students' Experiences. Türk Akademik Yayınlar Dergisi
4-) Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Drama to Investigate Social Exclusion from the View-Points of Children in Urban Poverty. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators. Journal of Qualitative Research in Education
6-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2022. Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey
. Educational Process: International Journal
7-) Yurtseven Cemal, Hoşgörür Tuğba, 2021. The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor. e-International Journal of Educational Research
8-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2015. The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi-Journal of Educational Sciences Research
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Kizir Mine, Kahya Orhan, Korkut Perihan, Hoşgörür Vural, 2024. Living on the Margins: Poverty, Exclusion, and Segregation in Muğla. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi
2-) Hoşgörür, T., Altınkurt, Y., Kan, D., 2017. The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model. Educational Process: International Journal
3-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
4-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment. Çukurova University Faculty of Education Journal
5-) Hoşgörür, T., Hoşgörür, V., 2014. Thoughts of pre-service classroom teachers on teaching profession. International Journal on New Trends in Education and Their Implications
6-) Hoşgörür, T., Apikoğlu, S., 2013. Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels. Educational Process: International Journal
7-) Hoşgörür, T., Geçer, A., 2012. Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics. Educational Process: International Journal
8-) Hoşgörür, T., 2012. A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers. Procedia-Social and Behavioral Sciences
9-) Hoşgörür, T., 2011. What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Korkut Perihan, Hoşgörür Vural, 2024. Kent Yoksulluğu Profil Araştırması (Muğla İli Örneği). Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
2-) Kizir Mine, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Korkut Perihan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Gözünden Kent Yoksulluğu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Öner Nazlı Sıla, Hoşgörür Tuğba, 2021. Organizational Communication Competencies of School Principals According to Teachers’ Views. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Hoşgörür Tuğba, Adnan Müge, 2018. Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Atanur Baskan, G., Aydın, A., Madden, T., 2006. Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Aykaç Necdet, Sezer Sergender, Kizir Mine, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Vural, 2021. Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına Yönelik Bir Müdahale Çalışması. Çalışma Ortamı
2-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2011. Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Hoşgörür, T., 2012. A Discussion of What Makes a Good Teacher: Opinions of Pre-Service Primary School Teachers. 3rd. International Conference on New Horizons in Education, Prague (Çek Cumhuriyeti)
2-) Bayrak Coşkun, Madden Tuğba, 2006. Eğitim Uzmanı Yetiştiren Lisansüstü Eğitim Programlarında Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımı. III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
3-) Ağaoğlu Esmahan, Madden Tuğba, 2005. The Level of Alienation of High School Administrators. The Third International JTET Conference-Sustainable Development Culture and Education
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Hoşgörür Tuğba, 2023. Dijital Yoksulluk-Yoksulluk İlişkisinin Eğitim Süreçlerindeki Görünümleri [The Aspects of the Relationship between Digital Poverty and Poverty in Educational Processes]. 7th International Contemprorary Educational Research Congress
2-) Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Kent yoksulluğunun profil araştırması. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
3-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. Kent yoksulu ebeveynlerin gözünden yoksulluğun eğitime yansımaları. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
4-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. Okul yöneticilerinin görüşlerine göre kent yoksulluğunun eğitme yansımaları. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
5-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2018. Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Yükseköğretimde Karşılaştıkları Sorunlar. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Öğretmenlik: Bir İş mi Yoksa Meslek mi?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Hoşgörür Tuğba, Yurtseven Cemal, 2017. Okul İklimi ile Öğretmenlerin Örgütsel Yabancılaşması Arasındaki İlişki. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
8-) Hoşgörür Tuğba, Öner Nazlı Sıla, 2017. Öğretmenlerin Yapısal Güçlendirilmeleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişki. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu
9-) Adnan Müge, Hoşgörür Tuğba, 2017. Eğitim Fakültelerinin Çevrimiçi Öğretime Geçiş Sürecinin Yönetimi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
10-) Hoşgörür, T., Yorulmaz, Y.İ., 2016. Öğretim elemanlarının sınıf yönetiminde kullandıkları güç kaynakları ile adil öğrenme ortamları arasındaki ilişki. 3rd International Eurasion Educational Research Congress
11-) Hoşgörür, T., Adnan, M., 2016. Çevrimiçi öğretime hazırbulunuşluk anketinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. 3rd International Eurasion Educational Research Congress
12-) Hoşgörür, T., Hoşgörür, V., 2014. Thoughts of Pre-Service Classroom Teachers on Teaching Profession. 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications
13-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2011. Changes in the Information Era and its Impacts on Education. 4th International Conference for Theory and Practice in Education. Budapest (Macaristan)
14-) Atanur Baskan, G., Aydın, A., Madden, T., 2006. Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı bir Bakış. III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Hoşgörür, V., Hoşgörür, T., 2012. Eğitimde Denetim Sorunları.. IV.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. (Sözlü Bildiri). Muğla: Muğla Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2-) Ağaoğlu Esmahan, Kesim Eren, Ceylan Müyesser, Madden Tuğba, 2004. Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Hoşgörür, T., Aça, H., 2015. Evrim kuramının fen bilimleri ve sosyal bilimlerdeki yansımaları.. Felsefe, Egitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Adnan, M., Hoşgörür, T., 2015. Geleceğin okullarında öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin değişen rol ve yeterlikleri: çevrimiçi teknolojilerin etkisi. Felsefe, Egitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Kırmızı, T., 2009. Örgüt Geliştirme Çabaları Kapsamında Okullarda Planlı Değişim Gerçekleştirilmesi. XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
4-) Ağaoğlu Esmahan, Altınkurt Yahya, Kesim Eren, Ceylan Müyesser, Madden Tuğba, 2005. Okul Yönetimi ile ilgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Hoşgörür Tuğba, 2017. Planlı Değişim Sürecinin Okulların Geliştirilmesinde Kullanılması/. Yayın Evi: Kriter Yayınevi Editör Adı: Tuğba Hoşgörür
2-) Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Kesim, E., Ceylan, M., Madden, T., 2008. Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Esmahan Ağaoğlu
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Hoşgörür Tuğba, 2023. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION: INDIVIDUAL AND SOCIETY / The Aspects of the Relationship between Digital Poverty and Poverty in Educational Processes. Yayın Evi: LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING Editör Adı: AKPINAR DELLAL NEVİDE, YILDIZ ÖZGÜR, BALKAYA ŞENGÜL
2-) Hoşgörür Tuğba, 2021. Sınıf Yönetimi/Sınıfta Motivasyon. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Necati Cemaloğlu, Kübra Yenel
3-) Hoşgörür Tuğba, 2020. Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama/Takım Liderliği. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kürşad Yılmaz
4-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Kurumsalcılık Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
5-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Örgütsel Ekoloji Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
6-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Sosyal Bilimlerde Kuramlar/Sosyal Ağ Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: EREŞ FİGEN
7-) Hoşgörür Tuğba, 2018. Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Yılmaz, Kürşad Demir, Kamile
8-) Hoşgörür Tuğba, 2016. Educational Policies in Turkey and Its Reflections/Teacher-training Policies in Turkey. Yayın Evi: Peter Lang Editör Adı: Figen Ereş
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Hoşgörür Tuğba, 2016. Eğitim Bilimlerine Giriş/Eğitimin Yönetsel Temelleri. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Prof.Dr. Durmuş Ekiz, Yrd.Doç.Dr. Haydar Durukan
2-) Hoşgörür Tuğba, 2013. Okul Dünyası/Harvard Üniversitesi. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
3-) Hoşgörür Tuğba, 2013. Okul Dünyası/Lyceum. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
4-) Hoşgörür Tuğba, 2012. Pedagojik Değerler/Estetik. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Girgin
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim ve Bilim. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Language, Identity & Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Education and Science. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Education and Science. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Education and Science. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Education and Science. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Education and Science. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2013. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2012. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 2011. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde
yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu
üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey
- Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
5-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey
- Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
11-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
22-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
23-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
25-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
29-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
30-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
31-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
32-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
33-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
34-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
35-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
36-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
37-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Relationship between Teachers' Autonomy Behaviors and Emotional Labor - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Sınıf Yönetimi/Sınıfta Motivasyon - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
14-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
21-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 9
22-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
24-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
25-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
26-) The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
27-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
28-) According to former school students’ viewpoints, what aspects turn a bad teacher into a good teacher? - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
29-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
30-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
31-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
32-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
33-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 11
34-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
35-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
37-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
38-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
39-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
40-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
42-) What are the demands of the new millennium from students, learning environments and the curriculum - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
43-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
44-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
45-) Eğitimde Denetim Sorunları. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
46-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
47-) Relationship between school administrators’ anxiety levels for authority use and burnout levels - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
48-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
49-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
50-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
51-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
52-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
53-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
54-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2
55-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
56-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
57-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 2
58-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
12-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
14-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
15-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
16-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
17-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
18-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 3
19-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2005 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) Liderlik: Kuram-Araştırma-Uygulama/Takım Liderliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
7-) Okul Yönetimi Alanında Yapılmış Araştırmaların Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
9-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Planlı dönemde yükseköğretimdeki gelişmeler - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) The Relationship between teachers’ leadership behaviours and emotional labour - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
14-) Correlation between Occupational Professionalism of Teachersand Their Fear of Loss of Dignity - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
15-) An International perspective to teacher qualities issue: The case of Croatia and Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
16-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
17-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) Gifted students’ views about teachers’ desired characteristics - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) Educational Policies in Turkey and Its Reflections/Teacher-training Policies in Turkey - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
21-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
22-) A Discussion of what makes a good teacher: Opinions of pre-service primary school teachers - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) The Mediator Role of Organizational Justice in the Relationship between Teachers' Prejudices in their School Relations and their Organizational Commitment: A Structural Equation Model - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
24-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
25-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
27-) Araştırma Görevlilerinin Kendi Tükenmişlik Düzeylerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
28-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
29-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 2
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları/Sapma Kuramı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’deki öğretmen yetiştirme sistemine karşılaştırmalı bir bakış - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: OKUL MÜDÜRLERİNİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN PSİKOLOJİK İYİ OLUŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. Konu: Çalışmanın amacı okul müdürlerinin kişilik özellikleri ile öğretmenlerin psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişkinin incelenmesidir.. MEHMET-YILMAZ. 2024
2-) Tez Adı: Öğretmenlerin duygusal zekâları ile mesleki işbirliğine yönelik tutumları arasındaki ilişki. Konu: Çalışmanın amacı, öğretmenlerin duygusal zekâları ile mesleki işbirliğine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesidir.. MACİDE-ŞENEL. 2024
3-) Tez Adı: Kadın Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Öğretmenlerin Güç Mesafesi Arasındaki İlişki. Konu: Kadın okul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin algıladıkları güç mesafesi arasındaki ilişkiyi incelemek.. DEMET-TOZLU. 2022
4-) Tez Adı: Okul Yöneticiliği İstihdam Süreçlerinin Hukuksal Metinler ve Okul Müdürlerinin Görüşleri Kapsamında Değerlendirilmesi. Konu: Türkiye'de okul yöneticisi istihdam edilme süreçlerine yönelik bir değerlendirme. . TANER-KAYA. 2022
5-) Tez Adı: Öğretmenlerin Özerklik Davranışları İle Duygusal Emekleri Arasındaki İlişki. Konu: Öğretmenlerin özerklik davranışları ile duygusal emekleri arasındaki ilişkiyi belirlemek amacıyla gerçekleştirilen, ilişkisel tarama modelinde desenlenmiş bir çalışmadır.. CEMAL-YURTSEVEN. 2019
6-) Tez Adı: Okul Müdürlerinin Örgütsel İletişim Sürecine İlişkin Yeterlikleri. Konu: Okul müdürlerinin örgütsel iletişim sürecine ilişkin yeterliklerini değerlendirmek amacıyla gerçekleştirilen, nitel araştırma modeli ile desenlenmiş bir çalışmadır.. NAZLI SILA-ÖNER. 2019
(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez
çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev
almak
1-) Tez Adı: YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA AKADEMİK VE SOSYAL KONUMLARIN KURULUMU VE SÜRDÜRÜLMESİ. Konu: Araştırmanın temel amacı öğretim elemanlarının çalıştıkları kurumlardaki sosyal ve akademik konumlarının (position) kurulum (establishing) ve sürdürüm (sustaining) süreçlerini simgesel etkileşimcilik ve konum kuramı bağlamında incelemektir.. ORHAN-KAHYA. 2024
2-) Tez Adı: OKUL MÜDÜRLERİNİN KARANLIK LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL GÜÇ MESAFESİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. Konu: Bu araştırmada okul müdürlerinin karanlık liderlik davranışlarına yönelik öğretmen algıları ile örgütsel güç mesafesi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır.. İLKE-ÖZTEN. 2023
3-) Tez Adı: Bilgi uçurma ile örgütsel güç oyunları arasındaki ilişki. Konu: Bilgi uçurma ile örgütsel güç oyunları arasındaki ilişkinin incelenmesidir.. KISMET-NUR. 2022
4-) Tez Adı: Eğitim Birliği Çerçevesinde Türk Eğitim Sisteminin Temel Amaç ve İlkelerinin Uygulanma Durumu. Konu: Ortaöğretim okullarında Türk Eğitim Sistemi’nin temel amaç ve ilkelerinin uygulanma durumunu belirlemek.. YUSUF ONUR-EREN. 2022
5-) Tez Adı: Eğitim Emeğinin Prekarizasyonu: Öğretmenlerin İş Güvencesizliği Algılarının İncelenmesi. Konu: Bu araştırmada kadrolu, sözleşmeli ve ücretli olarak istihdam edilen öğretmenlerin iş güvencesizliği algılarının incelenmesi amaçlanmaktadır.. İbrahim-Çolak. 2021
6-) Tez Adı: Okulların etik iklimi ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki (Kozan ilçe örneği). Konu: Bu araştırmada okulların etik iklimi ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır.. Safiye Pınar-Korkmaz. 2019
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Muğla il merkezinde (Menteşe İlçesi) kent yoksulluğunun yoğun yaşandığı mahallerde, kent yoksulluğunun eğitime yansımalarının çok boyutlu olarak görünür hale getirilmesi ve ortaya çıkan profile göre bir müdahale programı geliştirilip uygulanması amacıyla hazırlanmış olan ve eylem araştırması kullanılarak desenlenmiş bir projedir.. Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksulluğun Yeni Yüzü: Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına İlişkin Bir Eylem Araştırması. 2021-2023
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Bu proje, Kanada’daki devlet okullarında kent yoksulluğu kaynaklı eğitimsel sorunların nasıl yönetildiğini sosyal politikalar ve okullardaki uygulamalar kapsamında incelemek ve Türkiye koşullarında uygulanabilir bir eylem planı geliştirmek amacıyla hazırlanmıştır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kanada Devlet Okullarında Kent Yoksulluğu Kaynaklı Eğitimsel Sorunların Yönetilmesi: Sosyal Politikalar ve Okul Merkezli Uygulamalar. 2024--1
2-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. İlkokul öğrencilerinde çevre ve iklim krizi konularında farkındalık oluşturmaya yönelik illüstrasyonlu bir İngilizce hikaye kitabı hazırlama. 2022--1
3-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Uluslararası öğrencilerin kültür şoku ile baş etmelerine yönelik çevrimiçi etkinlikler düzenlenmesi. 2022--1
(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
yürütücülük
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. OKUL YÖNETİCİLERİNİN NARSİSTİK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE YÖNETİMDE KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ. 2015-2016
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) M.E.B. EARGED ve SEBİT tarafından düzenlenen "Eğitsel Araştırmaları Destekleme Projesi" 2010 Eğitim Araştırmaları Yarışması Ödül Töreni ve Paylaşım Toplantısı. . ANKARA. . 2011
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) 2022-2023 Güz Dönemi. . . 2022
(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak.
uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) Online Publication Launch: An overview of remembrance and education in theOSCE region. WEBINAR. . 2020
2-) ”Addressing Prejudice in Schools: Training Curricula” - Publication Launch and Discussion”. WEBINAR. . 2020
3-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
4-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2017
5-) Comune di Portigliola Kurumu tarafından düzenlenen “General Study and Evaluation of Our Education System” konulu Arion Programı Eğitim Yöneticileri Çalışma Ziyareti. . San Luca/Calabria/İtalya. . 2009
6-) Danimarka Bilim ve Teknoloji Bakanlığı’na bağlı Ulusal Ajans tarafından düzenlenen “Climate and Energy” konulu Comenius irtibat semineri. Proje Koordinatörü. . Nyborg/Danimarka. . 2008
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015
(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans,
seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde
davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . . . 2023
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) İngilizce Öğretiminde Motivasyonu Arttırmaya Yönelik Yöntem ve Teknikler Semineri. Türkiye. . 2022
2-) Dezavantajlı öğrencilerin yaşadıkları motivasyon sorunları ve çözüm önerileri / Vali Recai Güreli İlkokulu. Türkiye. . 2022
3-) Dezavantajlı öğrencilerin yaşadıkları motivasyon sorunları ve çözüm önerileri / Nazmi Zehra İyibilir Ortaokulu. . . 2022
4-) Dezavantajlı öğrencilerin yaşadıkları motivasyon sorunları ve çözüm önerileri / Şehbal Baydur İlk ve Ortaokulu. . . 2022
5-) KENT YOKSULLUĞU VE EĞİTİM PANELİ / ÖĞRETMEN DESTEĞİ. . . 2022
6-) Sınıf Yönetimi ve Motivasyon. Türkiye. . 2019