Personel

Doç.Dr. TANER SIĞINDI
Doç.Dr.
Taner Sığındı
@ E-posta
tanersigindi@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5589

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü / Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Kadro Birimi

İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi / Uluslararası Ticaret Ve Finansman Bölümü / Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Fakültesi İnşaat Mühendisliği

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme

Doktora

Hacettepe Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme
University of Texas at Dallas, Post Doctoral Researcher. Naveen Jindal School of Management, Marketing area

Yayin Bilgileri

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Sığındı Taner, 2017. The link between attributes and city brand meanings: An analysis for multiple stakeholders. Research Journal of Business and Management
2-) Sığındı Taner, 2017. Satisfaction and dimensions of loyalty in B2B markets: A study among the users of electronic security services. International Business and Global Economy
3-) Sığındı Taner, 2013. Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi. The Journal of Academic Social Science Studies
4-) Altınöz Mehmet, Çöp Serdar, Sığındı Taner, 2011. Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma. Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Sığındı Taner, 2022. Yaratıcı Sınıfın Yaşanacak Yer Seçimini Etkileyen Kent Markası Faydaları. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2021. Kriz Döneminde Otel İşletmeciliği Alanında Pazarlama, Finansman ve Maliyet Odaklı Eylemler. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
3-) Saltık Serdar, Sığındı Taner, 2020. Ayakta ve Yatarak Tedavi Gören Hastaların Hizmet Kalitesi Algılarının Farklı Hastane Türleri İçin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi
4-) Sığındı Taner, 2018. What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey. Business and Management Studies: An International Journal
5-) Sığındı Taner, Kavak Bahtışen, 2015. Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi. Anadolu ÜniversitesiSosyal Bilimler Dergisi
6-) Kavak Bahtışen, Sığındı Taner, 2012. Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi. H.Ü. ktisadi ve dari Bilimler Fakültesi Dergisi
7-) Ergeneli Hatice Azize, Sığındı Taner, 2002. Satış elemanı müşteri arasında etik yargı farklılığı ve birbirlerinin yargılarına ilişkin beklentileri. H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2018. A Study on Marketing and Cost Oriented Strategies During the Crisis in the Accommodation Industry. International Symposium on Business and Economics

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sığındı Taner, 2022. Examining Stakeholder Engagement for City Brands: A Qualitative Research on the Concept and Its Consequences. XVII. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics, Business and Management
2-) Sığındı Taner, 2022. Positive and Negative Brand Engagement in Social Media: A Case Study of an Airline Company. 13. Eurasian Conference on Language & Social Sciences (ECLSS)
3-) Sığındı Taner, Sayın Halil Cem, 2017. The Effect of Brand Equity, Brand Experience and Brand Trust On Common Stock Preferences of Individual Investors.. 1st International Congress on Social Sciences, USOS 2017
4-) Sığındı Taner, 2017. Marka Bağıntısı kültürel boyutlardan nasıl etkilenir?. 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
5-) Sığındı Taner, 2017. Marka İmajı, Kurumsal İtibar, Kalite Algısı ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Sağlık Sektöründe Bir İnceleme. USOS-2017 ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
6-) Sığındı Taner, 2016. Investigation of Brand Relevance for Different Consumer Innovativeness Levels. 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research
7-) Sığındı Taner, 2012. Examining the Affect of Attitude, Subjective Norm and Perceived Behavioral Control Variables on Purchase Intention for Specialty Products. 10th Annual International Conference on Marketing - ATINER

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sığındı Taner, 2015. Marka Bağıntısını Etkileyen Etmenler Üzerine Bir Araştırma. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Sığındı Taner, 2022. Güncel İşletme Yönetimi Çalışmaları-II/Akıllı Kentlerdeki Paydaş Katılımında Sosyal Medya Araçlarının Rolü. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: Serkan Yılmaz Kandır; İlksun Didem Ülbeği
2-) Sığındı Taner, 2021. Dijital Dönüşümü İşletme Biliminin Gözlükleriyle Anlamak/ Müşteri İlişkileri Yönetiminde Dijital Teknoloji Kullanımı: KOBİ'lere Yönelik Keşifsel Bir Araştırma. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Eryılmaz, Mehmet
3-) Sığındı Taner, 2021. İŞLETME BİLİMİNDE KURAMSAL VE PRATİK PAZARLAMA KONULARI/İş Pazarındaki Müşteri İlişkileri Yönetiminde Sosyal Medya Araçlarının Kullanımı. Yayın Evi: Gazi kitabevi Editör Adı: Karabulut, Şahin
4-) Sığındı Taner, 2018. Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times/Consumers, Businesses,and Governments Duringan Economic Crisis:A Marketing Perspective. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Ramona-Diana Leon

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Sığındı Taner, 2014. Uluslararası Pazarlama/Uluslararası Hizmet Pazarlaması. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Prof.Dr. Mehmet İsmail Yağcı & Doç.Dr. Sabiha Kılıç

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Akademik Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) GSI JOURNALS Serie B: Advancements in Business and Economics. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) international journal of economics and management. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) İzmir İktisat Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Satisfaction and dimensions of loyalty in B2B markets: A study among the users of electronic security services - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The link between attributes and city brand meanings: An analysis for multiple stakeholders - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Yaratıcı Sınıfın Yaşanacak Yer Seçimini Etkileyen Kent Markası Faydaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
9-) Managerial Strategies for Business Sustainability During Turbulent Times/Consumers, Businesses,and Governments Duringan Economic Crisis:A Marketing Perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
10-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
11-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 15
14-) What Factors Matter To Brand Relevance In Category? An Empirical Study In Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
17-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
18-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
20-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 9
21-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 6
22-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
23-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
24-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
25-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
26-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
27-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
28-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 6
29-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
30-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Kriz Döneminde Otel İşletmeciliği Alanında Pazarlama, Finansman ve Maliyet Odaklı Eylemler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
5-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Satış elemanı müşteri arasında etik yargı farklılığı ve birbirlerinin yargılarına ilişkin beklentileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
10-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
11-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
12-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
13-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
15-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
16-) Satış elemanı müşteri arasında etik yargı farklılığı ve birbirlerinin yargılarına ilişkin beklentileri - Atıf Yılı: 2007 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Ayakta ve Yatarak Tedavi Gören Hastaların Hizmet Kalitesi Algılarının Farklı Hastane Türleri İçin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Algılanan örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm ilişkisi: Ankara'daki dört ve beş yıldızlı konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına ilişkin tüketici algılarının haritalandırma yöntemi ile incelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Satisfaction and dimensions of loyalty in B2B markets: A study among the users of electronic security services - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Satın Alma Niyetinin Öngörüsünde Planlı Davranış Modeli’nin Farklı Ürün Sınıfları İçin Denenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Pazarlamadaki ürün sınıflandırmasına ilişkin bir yazın incelemesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Covıd-19 küresel salgınının yaşanacak yer seçimine etkisi: Kent markası nitelikleri açısından bir inceleme. Konu: Küresel salgının insanların kent niteliklerine ilişkin değerlendirmelerini nasıl etkilediği ve tercihlerinin nasıl şekillendiğine ilişkin bir araştırma. İLAYDA-DEMİR. 2023
2-) Tez Adı: Erdem yönlü pazarlama yaklaşımının tüketici pazarındaki uygulamalarına ilişkin bir inceleme. Konu: Yazındaki mevcut pazarlama yaklaşımlarına alternatif olarak sunulan erdem yönlü pazarlama yaklaşımının iş hayatındaki uygulamalar ile ne düzeyde örtüştüğünün araştırılması. MESUT-SİVRİ. 2022
3-) Tez Adı: Yatarak ve Ayakta Tedavi Gören Hastaların Kalite Algılarının Hastane Türleri Üzerine Araştırılması . Konu: Hizmet pazarlaması. Serdar-Saltık. 2019

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: COVİD-19 DÖNEMİ KOŞULLARININ ÖĞRETMENLERİN İŞ MEMNUNİYETİNE ETKİSİ: İZMİR İLİNE YÖNELİK BİR İNCELEME. Konu: Covid-19 salgınının çalışma koşullarında ortaya çıkardığı değişimin, yani uzaktan eğitim uygulamasına geçişin, öğretmenlerin iş memnuniyeti üzerinde yarattığı etkiler incelenmektedir. Sude-Dışkaya. 2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Hacettepe Üniversitesi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı'nda görev yapan personele ilişkin iş analizlerinin ve iş tanımlarının yapılması; norm kadroların hazırlanması ve ideal örgüt şemasının belirlenmesi.. Proje Türü: Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar. Hacettepe Üniversitesi Teknik, Sosyal ve İdari Birimler Reorganizasyon, İş tanımı, İş analizi ve Norm Kadro Projesi. 2001-2001

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Erasmus öğretim hareketliliği. Portekiz-Porto. . 2016

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) Öğrenci disiplin soruşturması. TR. . 2024
2-) Öğrenci disiplin soruşturması. TR. . 2022
3-) Öğrenci disiplin soruşturması. TR. . 2019
4-) Öğrenci disiplin soruşturması. Türkiye. . 2018

Verdiği Dersler

İŞL2007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

İŞL2815 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

İŞL3922 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Tüketici Davranışları

İŞL3934 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Services Marketing

İŞL4909 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Marka Yönetimi

UTF2003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

UTF2004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Uluslararası Pazarlama

UTF2010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Yönetimi

UTF4005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Global Marketing

UTF4506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF2003 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama İlkeleri

UTF2010 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Pazarlama Yönetimi

UTF 5511 2024-2025 Güz

Pazarlama Kuramı

UTF2003 2024-2025 Güz

Pazarlama İlkeleri

UTF4005 2024-2025 Güz

Global Marketing

İŞL3934 2023-2024 Bahar

Services Marketing

UTF 5512 2023-2024 Bahar

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF 6516 2023-2024 Bahar

Hizmet Pazarlaması

UTF2010 2023-2024 Bahar

Pazarlama Yönetimi

UTF2003 2023-2024 Güz

Pazarlama İlkeleri

UTF4005 2023-2024 Güz

Global Marketing

İŞL3934 2022-2023 Bahar

Services Marketing

UTF 5512 2022-2023 Bahar

Uluslararası Hizmet Pazarlaması

UTF 6518 2022-2023 Bahar

Endüstri 4.0 ve Pazarlama

UTF2010 2022-2023 Bahar

Pazarlama Yönetimi

UTF2003 2022-2023 Güz

Pazarlama İlkeleri

UTF4005 2022-2023 Güz

Global Marketing