(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Coşkun Taha, Marangoz Mehmet, 2019. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması. Business and Economics Research Journal
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, Türkoğlu Türkay, 2015. Pazar Kurtları ve Tüketicilerin Satın Alma Kararlarındaki Rolü. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Coşkun Taha, Kayabaşı Aydın, 2011. Bankacılık sektöründe katılmalı yönetim uygulamaları: Özel ve kamu bankaları üzerine araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, 2019. Hedonik ve Faydacı Tüketim Davranışları ile Online Alışveriş Sıklığı Arasındaki İlişki. 5. ULUSLARARASI EKONOMİ VE İKTİSAT KONGRESİ
2-) Türkoğlu Türkay, Coşkun Taha, 2013. Önlisans Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma Köyceğiz Meslek Yüksek Okulu Örneği. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Marangoz Mehmet, Coşkun Taha, 2020. Tüketim Yaklaşımları/Hedonik Tüketim. Yayın Evi: Beta Editör Adı: Mehmet Marangoz, Aytekin Fırat