(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Yılmaz Çifteci Nevin, Kayhan Aktürk Şükriye, 2022. COVID-19 Salgını Sürecinde Dil ve Konuşma Terapisi: Türkiye'deki Hizmetlerin Betimsel İncelemesi. Türkiye Klinikleri Sağlık Bilimleri Dergisi
2-) Kayhan Aktürk Şükriye, Özdemir Ramazan Sertan, 2021. A Comparison of Peer Relations Between Preschool Children Who Stutter and Their Fluent Peers. Archives of health science and research (Online)
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kayhan Aktürk Şükriye, Ünsal Akkaya Elif Meryem, 2019. Okul Çağı Döneminde Kekemeliği Olan ve Olmayan Çocukların Duygu Düzenleme Becerilerinin Karşılaştırılması Ön Bulgular. Dil Konuşma ve Yutma Araştırmaları Dergisi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kazanoğlu Deniz, Kayhan Aktürk Şükriye, 2018. Konuşma Sesi Bozukluğu Müdahalesinde Aile Katılımına Genel Bakış. 2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan
ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yılmaz Çifteci Nevin, Kayhan Aktürk Şükriye, 2021. Characteristics of Children with Language Disorders: Preliminary Findings from a University Clinic. 14th Panhellenic - 1stInternational Congress on Speech and Language Therapy: “Building Bridges”- Digital Conference
2-) Kayhan Aktürk Şükriye, Yılmaz Çifteci Nevin, Akay Mehmet Ali, 2021. Case Study: Fluency Shaping Study in a Child with Autism Spectrum Disorder. 14th Panhellenic - 1stInternational Congress on Speech and Language Therapy: “Building Bridges”- Digital Conference
3-) Kayhan Aktürk Şükriye, Toğram Bülent, 2021. Investigation of Services Provided by Speech and Language Pathologists during COVİD-19 Pandemic: Turkey Sample. The 14th Panhellenic 1st International Congress on Speech and Language Therapy
4-) Kayhan Aktürk Şükriye, 2018. Erken Çocukluk Döneminde Dil ve Konuşma Bozukluğuna Sahip Olan ve Olmayan Çocukların Zorbalığa Uğrama Düzeylerinin Karşılaştırılması. 2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Kayhan Aktürk Şükriye, Yılmaz Çifteci Nevin, 2022. Covid-19 Salgınında Dil ve Konuşma Terapisi: Uzman ve Danışanlar İçin Neler Değişti?. XI. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
2-) Kayhan Aktürk Şükriye, Toğram Bülent, 2022. Etkileşim Temelli Dil Müdahale Programının (Etki-Dil) Geliştirilmesi ve Gecikmiş
Dil-Konuşması Olan Çocuklarda Etkililiğinin İncelenmesi. XI. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
3-) Kayhan Aktürk Şükriye, Ünsal Akkaya Elif Meryem, 2019. Okul çağı döneminde kekemeliği olan ve olmayan çocukların duygu düzenleme becerilerinin karşılaştırılması. 10. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
4-) Kayhan Aktürk Şükriye, Özdemir Ramazan Sertan, 2017. Okul Öncesi Dönemdeki Kekemeliği Olan ve Olmayan Çocukların Akran İlişkilerinin Karşılaştırılması: Eskişehir Örneklemi. 9. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Kayhan Aktürk Şükriye, 2021. Dil ve Konuşma Bozukluğu/İletişim, Dil ve Konuşma Bozukluklarına Genel Bakış. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Gerçek Evrim, Seçkin Yılmaz Şaziye
2-) Kayhan Aktürk Şükriye, 2020. Çocuğun Dil Serüveni: 0-6 Yaşta İletişim ve Dil Becerileri/Oyun Becerileri. Yayın Evi: Nobel Yayıncılık Editör Adı: Ünsal Elif Meryem, Saban-Dülger Nur Seda
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Journal of Speech, Language and Hearing Research. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Dil, Konuşma ve Yutma Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Özel gereksinimli bireyler ve aile eğitimi. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Özel Eğitim Programlarını ve Materyallerini Geliştirme Projesi-Özel Gereksinimli Çocukların Aileleri için Bilgilendirme Rehberlerinin Oluşturulması Çalışması. 2021-2024
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . XI. Ulusal Odyoloji ve Konuşma Bozuklukları Kongresi Sözel Bildiri Birincilik Ödülü. 2022