Personel

Doç.Dr. AHMET ŞADAN ÖKMEN
Doç.Dr.
Ahmet Şadan Ökmen
@ E-posta
sokmen@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1469

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Temel Eğitim Bölümü / Sınıf Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü 28.06.1990

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilimler Enstitüsü 08.08.1994

Doktora

Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri-Eğitim Programları ve Öğretimi 03.06.2003

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çelikkaleli Öner, Ökmen Ahmet Şadan, 2021. The Role of Empathic Tendency, Belief in Teaching Competency and Job Satisfaction in Predicting Attitudes towards the Teaching Profession in Primary and Secondary School Teachers. Educational Process: International Journal
2-) Ökmen Ahmet Şadan, Ökmen Gülten, Arslan Ali, Vurkun Mustafa, 2017. Antibacterial activities of Mentha piperita L. extracts against bacteria isolated from soccer player’s shoes and its antioxidant activities. Indian Journal of Pharmaceutical Education and Research
3-) Ökmen Ahmet Şadan, 2015. Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts against Staphylococcus aureus isolated from soccer player's shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players. African Journal of Traditional Complementary and Alternative Medicines

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Ökmen Ahmet Şadan, 2017. Antibacterial activities of Melissa officinalis L. extracts against various Micrococcus species isolated from football player’s shoes and its antioxidant activities. Pharmacophore
2-) Ökmen Ahmet Şadan, 2017. Evaluation of the physical education and sports curriculum in Turkish schools.. Educational Research and Reviews
3-) Erdemir İbrahim, Ökmen Ahmet Şadan, Ökmen Gülten, 2017. Antibacterial activities of different plant extracts against different Micrococcus species isolated from soccer shoes.. Bulletin of Environment, Pharmacology and Life Sciences
4-) Ökmen Ahmet Şadan, Erdemir İbrahim, 2011. Effects of isokinetic and isotonic training programmes on heart rate and blood pressure in high school students.. Biomedical Human Kinetics

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Çağlayan Atakan, Karahan Mustafa, Erdem Kamil, Ökmen Ahmet Şadan, 2015. Ön Çapraz Bağ Yaralanmalarını Engelleyici Antrenmanların Bayan Futbolcularda Yaralanma Sıklığı ve Fiziksel Parametreler Üzerindeki Etkisi.. Uluslararası Spor, Egzersiz ve Antrenman Bilimleri
2-) Erdemir İbrahim, Ökmen Ahmet Şadan, Savucu Yüksel, 2013. Effects of 6 Months of Training Prior to a Major Competition on Hematological and Biochemical Parameters in Young Elite Judoka.. Australian Journal of Basic and Applied Sciences
3-) Can Süleyman, Durukan Erdil, Ökmen Ahmet Şadan, Dalaman Osman, Yorulmaz Alper, 2012. İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Serbest Zaman Faaliyetlerine Katılım Biçimlerinin Belirlenmesi. Selçuk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilim Dergisi
4-) Can Süleyman, Ökmen Ahmet Şadan, Durukan Erdil, 2011. Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Beden Eğitimi Ve Oyun Öğretimi Dersine İlişkin Görüşlerin İncelenmesi.. Selçuk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilim Dergisi
5-) Ökmen Ahmet Şadan, Erdemir İbrahim, Tekin Hasan Ali, 2009. Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması.. Balıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Pelin İpek, Ökmen Ahmet Şadan, 2022. Eğitim Fakültelerinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Değer İfadesi Tercihlerinin İncelenmesi.. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kabaran Hasret, Ökmen Ahmet Şadan, 2016. İlkokul hayat bilgisi dersi 2009 ve 2015 öğretim programlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi.. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Ökmen Ahmet Şadan, 2019. TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE MATEMATİK DERSİ BAŞARISI VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDEKİ EN ÖNEMLİ SORUN, NEDEN VE ÇÖZÜM YOLLARINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ.. MSKÜ II.UTEK 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Ökmen Ahmet Şadan, 2019. 444 KESİNTİLİ ZORUNLU EĞİTİMİN YAPILANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİN İNCELENEREK DEĞERLENDİRİLMESİ. MSKÜ II.UTEK 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
3-) Ökmen Ahmet Şadan, 2019. EĞİTİM FAKÜLTESİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI İLE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİHE İLİŞKİN TUTUM NEDENLERİNİN ARAŞTIRILMASI. MSKÜ II.UTEK 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Ökmen Ahmet Şadan, 2018. Lise Beden Eğitimi Ve Spor Dersi (9, 10, 11 Ve 12. Sınıflar) 2013 ve 2017 Yılı Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. 4.th INTERNATıONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
5-) Ökmen Ahmet Şadan, 2017. Ortaokul Beden Eğitimi ve Spor Dersi (5,6,7 ve 8. sınıflar) 2013 ve 2017 programlarının karşılaştırmalı olarak incelenmesi.. 5th International Conference on Curriculum and Instruction
6-) Ökmen Ahmet Şadan, 2017. İlkokul Matematik Dersi 2009 ve 2015 Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi.. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
7-) Kandemir Esra, Ökmen Ahmet Şadan, Kuşak Enes, 2017. The comparative investigation of 2009 and 2015 elementary school turkish language arts programs.. 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
8-) Ökmen Ahmet Şadan, Vurkun Mustafa, Ökmen Gülten, Arslan Ali, 2017. ANTIBACTERIAL ACTIVITIES OF MENTHA PIPERITA L. EXTRACTS AGAINST BACTERIA ISOLATED FROM SOCCER PLAYER’S SHOES AND ITS ANTIOXIDANT ACTIVITIES.. The Third Mediterranean Symposium on Medicinal and Aromatic Plants

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Erdemir İbrahim, Ökmen Ahmet Şadan, Sert Naim, 2006. The comparison of level of socialization among the students of school, physical education and sport, art and music department. IX.th International Sports Sciences Congress
2-) Erdemir İbrahim, Ökmen Ahmet Şadan, Tekin Hasan Ali, 2005. The Compare of Blood Parameters Between Morning Exercise and Evening Exercise in Sedentaries. The 46th ICHPER-SD Annniversary World Congress Organizing Committee
3-) Işık Orhan, Ökmen Ahmet Şadan, Sert Naim, 2004. Tactical Analysis of Greek National Team, UEFA 2004 Champion of Europe Football Championship. The 10th ICHPER-SD Europe Congress and The TSSA 8th International Sports Science Congress
4-) Ökmen, A.Ş., Tiryaki, R.G., Doğu, G., 2000. THE COMPARISON OF EFFECTS OF ISOKINETIC AND ISOTONIC TRAINING PROGRAMS ON CARDIORESPIRATORY SYSTEM . Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu Spor Bilimleri Derneği, VI.th Sports Sciences Congress
5-) Ökmen, A.Ş., Erdemir, İ., Bilgin, M.A., 2000. THE EFFECTS OF ISOKINETIC AND ISOTONIC TRAINING PROGRAMS ON RESTING, EXERCISES AND RECOVERY HEART RATE. Hacettepe Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu Spor Bilimleri Derneği VIth. Sports Sciencess Congress Ankara, TURKEY.

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Ökmen Ahmet Şadan, 2017. Beden Eğitimi ve Sporda Toplumsallaşma. Yayın Evi: Gece kitaplığı Editör Adı: ERDEMİR İBRAHİM

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Ökmen, A.Ş., 2013. Okul Dünyası "West Point Askeri Akademisi". Yayın Evi: Vize Basın Yayın Editör Adı: Mustafa Girgin
2-) Ökmen, A.Ş., 2012. Pedagojik Değerler, "Güvenlik" . Yayın Evi: Vize Basın Yayın Editör Adı: Mustafa Girgin

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Physical Education and Sport Management (JPESM). 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Educational Research and Reviews (ERR). 2021. Hakemlik Sayısı: 10
2-) JOURNAL OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORT MANAGEMENT. 2021. Hakemlik Sayısı: 6
3-) International Journal of Educational Administration and Policy Studies. 2020. Hakemlik Sayısı: 5
4-) International Journal of English and Literature. 2020. Hakemlik Sayısı: 9
5-) Educational Research and Reviews. 2020. Hakemlik Sayısı: 2
6-) International Journal of Psychology and Counselling (IJPC). 2020. Hakemlik Sayısı: 3
7-) Educational Research and Reviews. 2020. Hakemlik Sayısı: 3
8-) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGLISH AND LITERATURE. 2019. Hakemlik Sayısı: 6
9-) Journal of Languages and Culture. 2018. Hakemlik Sayısı: 8
10-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Journal of Education and Training Studies. 2018. Hakemlik Sayısı: 4

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Uluslararası Spor Egzersiz ve Antrenman Bilimi Dergisi.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts against Staphylococcus aureus isolated from soccer player's shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması. - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts against Staphylococcus aureus isolated from soccer player's shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Antibacterial activities of different plant extracts against different Micrococcus species isolated from soccer shoes. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Effects of 6 Months of Training Prior to a Major Competition on Hematological and Biochemical Parameters in Young Elite Judoka. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Evaluation of the physical education and sports curriculum in Turkish schools. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Antibacterial activities of Melissa officinalis L. extracts against various Micrococcus species isolated from football player’s shoes and its antioxidant activities - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) Evaluation of the physical education and sports curriculum in Turkish schools. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Antibacterial activities of Melissa officinalis L. extracts against various Micrococcus species isolated from football player’s shoes and its antioxidant activities - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
8-) Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts against Staphylococcus aureus isolated from soccer player's shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
9-) Antibacterial activities of Melissa officinalis L. extracts against various Micrococcus species isolated from football player’s shoes and its antioxidant activities - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Ön Çapraz Bağ Yaralanmalarını Engelleyici Antrenmanların Bayan Futbolcularda Yaralanma Sıklığı ve Fiziksel Parametreler Üzerindeki Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
12-) Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts against Staphylococcus aureus isolated from soccer player's shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
13-) Effects of isokinetic and isotonic training programmes on heart rate and blood pressure in high school students. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
15-) Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
16-) İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Serbest Zaman Faaliyetlerine Katılım Biçimlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
17-) Beden Eğitimi, Resim ve Müzik Seçmeli Dersi Alan Öğrencilerin Toplumsallaşma Düzeylerinin Karşılaştırılması. - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
18-) İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Serbest Zaman Faaliyetlerine Katılım Biçimlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının değer ifadesi tercihlerinin incelenmesi. Konu: Eğitim fakültelerinde öğrenim gören öğretmen adaylarının değer ifadesi tercihlerinin incelenmesi. Pelin -İPEK. 2020
2-) Tez Adı: FARKLI BRANŞTAKİ SPORCULARIN BESLENME ALIŞKANLIKLARI VE BESLENME BİLGİ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ( BALIKESİR İLİ ÖRNEĞİ ). Konu: FARKLI BRANŞTAKİ SPORCULARIN BESLENME ALIŞKANLIKLARI VE BESLENME BİLGİ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI ( BALIKESİR İLİ ÖRNEĞİ ). Burcu-KUŞOĞLULARI. 2019

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Futbol oyuncularının ayakkabılarından izole edilen Gram pozitif koklara karşı farklı bitki özütlerinin antioksidan ve antibakteriyal aktiviteleri ve futbol oyuncularının ayak hijyeni hakkında bilgi ve uygulamaları - 2014
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Çalışma sporcuların ayak hijyeni hakkında bilgi ve uygulamaları saptamanın yanı sıra sporcuların ayakkabılarından izole edilen bakterileri tespit etmektir Bundan başka izole edilen Gram pozitif bakterilere karşı farklı bitki özütlerinin antibakteriyal ve antioksidant aktivitelerini belirlemeyi amaçlamıştır . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Futbol Oyuncularının Ayakkabılarından İzole Edilen Gram Pozitif Koklara Karşı Farklı Bitki Özütlerinin Antioksidan ve Antibakteriyal Aktiviteleri ve Futbol Oyuncularının Ayak Hijyeni Hakkında Bilgi ve Uygulamaları . 2014-2015

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Antioxidant and antibacterial activities of different plants extracts aganist Staphylococcus aures isolated from soccer player’s shoes and knowledge and applications about foot hygiene of the soccer players. 2015

Verdiği Dersler

EBB00050 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GKD00030 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLK YARDIM

TSE 5099 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TSE 5504 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Eğitimde Yeni Yönelimler

TSE 5509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Eğitimde Aile, Okul ve Toplum

TSE 5518 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İlkokulda Program Geliştirme Yaklaşımları

TSE 5535 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları

TSE 5537 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğrenme-Öğretmede Teori ve Modeller

TSE00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

EBB00050 2024-2025 Güz

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GKD00030 2024-2025 Güz

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2024-2025 Güz

İLK YARDIM

PFD 4037 2024-2025 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri

TSE 5099 2024-2025 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TSE 5535 2024-2025 Güz

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları

TSE00010 2024-2025 Güz

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2024-2025 Güz

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

TSE30011 2024-2025 Güz

OKUL DENEYİMİ 1

TSE40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

EBB00050 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GKD00030 2023-2024 Bahar

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2023-2024 Bahar

İLK YARDIM

TSE 5504 2023-2024 Bahar

Eğitimde Yeni Yönelimler

TSE 5518 2023-2024 Bahar

İlkokulda Program Geliştirme Yaklaşımları

TSE00010 2023-2024 Bahar

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2023-2024 Bahar

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

TSE20002 2023-2024 Bahar

OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER ÖĞRETİMİ

TSE20008 2023-2024 Bahar

BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN ÖĞRETİMİ

TSE40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

EBB00050 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GKD00030 2023-2024 Güz

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2023-2024 Güz

İLK YARDIM

TSE 5099 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TSE 5535 2023-2024 Güz

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları

TSE00010 2023-2024 Güz

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2023-2024 Güz

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

TSE40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

EBB00050 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

GKD00030 2022-2023 Bahar

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2022-2023 Bahar

İLK YARDIM

İSÖ2002 2022-2023 Bahar

Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi

İSÖ2006 2022-2023 Bahar

Bilimsel Araştırma Yöntemleri

İSÖ206 2022-2023 Bahar

BILIMSEL ARASTIRMA YÖNTEMLERI

TSE 5504 2022-2023 Bahar

Eğitimde Yeni Yönelimler

TSE 5518 2022-2023 Bahar

İlkokulda Program Geliştirme Yaklaşımları

TSE00010 2022-2023 Bahar

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2022-2023 Bahar

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

TSE20002 2022-2023 Bahar

OYUN VE FİZİKİ ETKİNLİKLER ÖĞRETİMİ

TSE40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

GKD00030 2022-2023 Güz

BESLENME VE SAĞLIK

GKD00470 2022-2023 Güz

İLK YARDIM

İSÖ4003 2022-2023 Güz

Etkili İletişim

PFD 4025 2022-2023 Güz

Sınıf Yönetimi

TSE 5099 2022-2023 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

TSE 5535 2022-2023 Güz

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları

TSE00010 2022-2023 Güz

AFETLER VE AFET YÖNETİMİ

TSE00050 2022-2023 Güz

İLKOKUL DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ

TSE40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TSE7519 2022-2023 Güz

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları

TSE9514 2022-2023 Güz

İlkokulda Program Geliştirme Yaklaşımları

TSE9519 2022-2023 Güz

Öğrenme-Öğretim Kuram ve Yaklaşımları