(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Ömeroğlu, E., Büyüköztürk, Ş., Çakan, M., Aydoğan, Y., Çakmak, E., Gültekin Akduman, G., Özyürek, A., Günindi, Y., Kutlu, Ö., Çoban, A., Yurt, Ö., Koğar, H., Karayol, S., 2015. Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form. Educational Sciences: Theory and Practice
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Karaçelik Seda, 2024. Investigation of Parents' Views on Distance Education in Preschool Period. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
2-) Orçan Kaçan Maide, Karaçelik Seda, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Clements Douglas H., Sarama Julie, 2023. The Effect of the Building Blocks Education Program on Turkish Preschool
Children’s Recognition of Geometrical Shapes. European Journal of Educational Sciences
3-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Karaçelik Seda, 2021. Comparatively Investigation of the Quality of Preschool Education
Environments in Turkey and the US. European Journal of Educational Sciences
4-) Orçan Kaçan Maide, Karayol Seda, 2017. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN MATEMATİK EĞİTİMİ İÇİN AYIRDIKLARI SÜRE VE MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
5-) Ömeroğlu, E., Büyüköztürk, Ş., Çakan, M., Aydoğan, Y., Çakmak, E., Gültekin Akduman, G., Özyürek, A., Günindi, Y., Kutlu, Ö., Çoban, A., Yurt, Ö., Koğar, H., Karayol, S., 2015. Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi. Uluslararası Aile Çocuk ve Eğitim Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Karaçelik Seda, Kimzan İlayda, 2021. Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ata Seda, Karayol Seda, 2019. Preschool Teacher Opinions on Undesirable Behaviors. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Karayol Seda, 2019. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIM BECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Karayol Seda, Temel Zeynep Fulya, 2018. Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Karaçelik Seda, 2022. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
2-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Kılıç Çakmak Ebru, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Çoban Aysel, Yurt Tarakçı Özlem, Koğar Hakan, Karaçelik Seda, 2015. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Çakan Mehtap, Aydoğan Yasemin, Kılıç Çakmak Ebru, Gültekin Akduman Gülümser, Özyürek Arzu, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Aysel Esen Çoban, Yurt Özlem, Koğar Hakan, Karayol Seda, 2014. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması. Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
4-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Kılıç Çakmak Ebru, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Aysel Esen Çoban, Yurt Özlem, Koğar Hakan, Karayol Seda, 2014. Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Dergisi
5-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Kılıç Çakmak Ebru, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Esen Çoban Aysel, Yurt Özlem, Koğar Hakan, Karayol Seda, 2014. Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Görgen, İ., Karaçelik, S., 2009. Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
7-) Görgen, İ., Karaçelik, S., Kapucu, N., Kaya, İ., 2008. Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Karayol Seda, Temel Zeynep Fulya, 2017. Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerini İçeren Eğitim Programının 5 Yaş Grubu Çocukların İşbirliği Davranışlarına Etkisi. 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
2-) Ata Seda, Karayol Seda, 2017. Okul Öncesi Öğretmenlerinin İstenmeyen Davranışlar Hakkındaki Görüşleri. 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
3-) Karayol Seda, Temel Zeynep Fulya, 2016. Yapılandırılmış ve Yapılandırılmamış Oyun Etkinliklerinin 5 yaş grubu çocukların problem çözme becerilerine etkisi. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
4-) Yurt Özlem, Karayol Seda, 2014. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Türkçe-Dil Etkinliklerine İlişkin Uygulamalarının İncelenmesi. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Karaçelik Seda, 2024. Okul Öncesi Eğitimde Sanat ve Yaratıcılık/Okul Öncesi Eğitimde Görsel Sanatlar Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin İncelemesi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: ATA ERDOĞAN SEDA
2-) Karaçelik Seda, Ata Seda, 2020. Türk Kültüründe Aile ve Çocuk/Kültüre Duyarlı Öğretmenlik ve Aile Danışmanlığı. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Ege Akgün
3-) Ata Seda, Karayol Seda, 2017. Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi/Okul Öncesi Dönem Fen Eğitiminde Ailenin ve Toplumun Rolü. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Hakan Şevki Ayvacı, Suat Ünal
4-) Yurt, Ö., Karayol, S., 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan Coşkun vd.
5-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Yurt Özlem, Karayol Seda, 2014. Preschool Education in Turkey and in the World A Theorical and Empirical Perspective/Social Skills in Preschool Period. Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Handan Asude Başal, Esra Ömeroğlu, Zdravka Kostova
6-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Kılıç Çakmak Ebru, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Çoban Aysel, Yurt Tarakçı Özlem, Koğar Hakan, Karaçelik Seda, 2014. Preschool Education in Turkey and in the World: A Theorical and Empirical Perspective/Pre-school Social Skills Support Project (PSSSP). Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Handan Asude Başal, Esra Ömeroğlu, Zdravka Kostova
7-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Yurt Tarakçı Özlem, Koğar Hakan, Karaçelik Seda, Kumandaş Öztürk Hatice, 2014. Preschool Education in Turkey and in the World: A Theorical and Empirical Perspective/Pre-school Social Skills Evaluation Scale (PSSES). Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Handan Asude Başal, Esra Ömeroğlu, Zdravka Kostova
8-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Yurt Tarakçı Özlem, Karaçelik Seda, 2014. Preschool Education in Turkey and in the World: A Theorical and Empirical Perspective/Training Program for Pre-school Social Skills Support Project (PSSSP). Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Handan Asude Başal, Esra Ömeroğlu, Zdravka Kostova
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Ömeroğlu Esra, Büyüköztürk Şener, Aydoğan Yasemin, Çakan Mehtap, Özyürek Arzu, Gültekin Akduman Gülümser, Günindi Yunus, Kutlu Ömer, Çoban Aysel, Ceylan Şehnaz, Özaydın Latife, Sert Nehir, Yurt Özlem, Koğar Hakan, Karayol Seda, Ceyhun Ayşe Tuba, Atabey Derya, Oğuz Tuğba, 2014. Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/. Yayın Evi: Fikriala Görsel İletişim Hizmetleri Editör Adı: Esra Ömeroğlu
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) anadolu üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Turkish Studies Educational Sciences. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Milli Eğitim Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Turkish Journal of Education . 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) anadolu üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-17) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki dergilerde hakemlik
1-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-8) Diğer uluslararası hakemli veya TR Dizin kapsamındaki dergilerde editör yardımcılığı, alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği (her yıl için)
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of the Building Blocks Education Program on Turkish Preschool
Children’s Recognition of Geometrical Shapes - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
6-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
8-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Eğitim Programı Pilot Çalışmasının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Preschool Teacher Opinions on Undesirable Behaviors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
24-) Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Determination and Interpretation of the Norm Values of PreSchool Social Skills Rating Scale Teacher Form - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIM BECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
17-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
19-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN MATEMATİK EĞİTİMİ İÇİN AYIRDIKLARI SÜRE VE MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
22-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
23-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Anne Baba Formuna Ait Norm Değerlerinin Belirlenmesi ve Yorumlanması - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
24-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
25-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Değerlendirme Ölçeği Öğretmen Formunun Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Analizleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
26-) Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
27-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
28-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
29-) Sosyal Beceri Eğitici Eğitim Programının Etkililiği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
30-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
31-) Okul öncesi sosyal beceri destek projesi eğitim kitapları/ - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
32-) Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
33-) Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIM BECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırılmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesinde Geliştirilen Ölçme-Değerlendirme Araç ve Yöntemlerinin Tanıtımı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Okul öncesi dönemdeki çocuklara yönelik bilimsel süreç becerilerini geliştiren fen etkinliklerinin nasıl hazırlanacağını öğretmek ve örnek etkinlik hazırlama çalışmaları. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Okul Öncesi Öğretmen Adayları Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Fen Etkinlikleri Hazırlıyor. 2024-2024
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Projenin konusunu etkileşimli okuma, eşitlikçi masallar ve toplumsal cinsiyet eşitliği oluşturmaktadır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Etkileşimli Okuma Destekli Eşitlikçi Masallar Yolu ile Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine İlişkin Öğretmenlere Farkındalık Kazandırılması. 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: TÜBİTAK Kamu Kurumları Araştırma Geliştirme Projeleri 1007 Programı kapsamında desteklenen “Okul Öncesi Eğitimde Sosyal Beceri Destek Projesi (OSBEP)”, okul öncesi 36 ay-60 ay ve üzeri çocuklara sosyal becerileri kazandırmaya yönelik geliştirilmiştir. Bu projede yenilikçi eğitim stratejileri yoluyla, başkaları ile iyi ilişkiler kuran, toplumsal kuralları ve değerleri benimseyen, sorumluluk yüklenen, haklarına sahip çıkan ve başkalarının haklarına saygı gösteren, sosyal becerilere sahip bireyler yetiştirilmesi ve aynı zamanda okul öncesi eğitimin niteliğinin geliştirilmesine destek verilmesi amaçlanmıştır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi. 2010-2013
(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Uyum komisyonu üyeliği. . . 2024
2-) Muafiyet komisyonu üyeliği. . . 2024
3-) Yatay geçiş komisyonu üyeliği. . . 2024
4-) Akademik teşvik komisyonu üyeliği. . . 2024
5-) Azami öğrenim süresi tespit ve uygulama komisyon üyeliği. . . 2024
6-) MSKÜ öğrenci sosyal etkinlik belgesi yönergesi değerlendirme komisyon üyeliği. . . 2024
(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)
1-) anabilim dalı başkanlığı. Türkiye. . 2024
(L-3) Ulusal sertifikalı eğitim kursuna eğitici olarak katılmış olmak
1-) MEB 520 nolu Sosyal Beceri Eğitimi Semineri. Türkiye. . 2014
2-) Okul Öncesi Sosyal Beceri Destek Projesi (OSBEP) Eğitimcilerin Eğitimi Semineri. Türkiye. . 2012
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Okul Öncesi Eğitimde Güncel Konular. Türkiye. . 2015