(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Acar Sinem, Doğan Uğur, Adıgüzel Arca, Erözkan Atılgan, 2021. Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması. Pamukkale University Journal of Education
2-) Tekin Ersan Deniz, Ata Seda, Kaya Sinem, 2020. Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children. International Journal of Early Childhood Special Education
3-) Kaya, S., Avcı, R., 2016. Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety. Eurasian Journal of Educational Research
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Acar Sinem, 2022. Mediator Role of Social Appearance Anxiety in the Relationship between
Socio-Cultural Attitudes towards Appearance and Body Image Flexibility. International Journal of Psychology and Education Studies
2-) Acar Sinem, 2022. The Association of Career Talent Self-Efficacy, Positive Future Expectations and Personal Growth Initiative. Psycho-Educational Research Reviews
3-) Acar Sinem, 2022. Baş Etme Yetkinliğinin Yordayıcısı Olarak Psikolojik Esneklik. e-International Journal of Educational Research
4-) Acar Sinem, Deniz Sabahattin, Doğan Uğur, 2022. Üniversite Öğrencilerinin Sınav Kaygısında Akademik
Başarı, Motivasyon ve Boş Zaman Yönetiminin Rolü. Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
5-) Tekin Ersan, D., Ata, S., Kaya, S., 2017. Examining the Psychometric Properties of Acceptance Scale for Kindergarten-Revised (ASK-R) in Turkish. . Journal of Education and Training Studies
6-) Kaya Sinem, 2017. Lezbiyen, Gey, Biseksüel Kimliği Ölçeği Türkçe Formu’nun Psikometrik Özellikleri. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
7-) Kaya Çağlar, Kaya Sinem, 2017. Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy. Journal of Education and Learning
8-) Doğan, U., Kaya, S., 2016. Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking. Universal Journal of Educational Research
9-) Kaya, Ç., Kaya, S., 2015. Relationship between prospective teachers’ dysfunctional attitudes and their attitudes towards the teaching profession. Journal of Educational Sciences Research
10-) Kaya Sinem, Kaya Çağlar, 2014. Pre-service Teachers’s Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination. Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcileri Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Acar Sinem, 2022. Beden İmgesi Esnekliği Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Acar Sinem, Doğan Uğur, 2021. Psikolojik Danışmanların Kendi Ruh Sağlıklarına Yönelik Değerlendirmeleri. Journal of History School
3-) Acar Sinem, 2021. Okul Psikolojik Danışmanlarının Özel Eğitim Alanında Hizmet İçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi. Trakya Eğitim Dergisi
4-) Çelikkaleli, Ö., Kaya, S., 2016. University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles. Pegem Eğitim ve Öğretim
5-) Doğan, U., Kaya, S., Eren, D., 2016. Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi . Turkish Studies
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Acar Sinem, 2021. Beden İmgesi Esnekliği Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması. IV. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Acar Sinem, 2021. Kabul ve Kararlılık Yaklaşımı Temelinde Kendi Ruh Sağlığımızı Korumak. IV. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Acar Sinem, 2021. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesinin Uzaktan Eğitimde Erişilebilirlik Uygulamaları. ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021
4-) Tekin Ersan Deniz, Kaya Sinem, 2017. Annelerin Engelli Bireylere Yönelik Tutumları ile Çocuklarının Kabul Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Kaya Sinem, Tekin Ersan Deniz, 2017. Rehber Öğretmenlerin Özel Eğitimle İlgili Hizmetiçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Kaya, S., Avcı, R., 2016. Bilişsel- Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Gelecek Kaygısıyla Baş Etme Psiko-Eğitim Grup Yaşantısının Üniversite Öğrencilerinin Gelecek Kaygısı Üzerindeki Etkisi. III rd International Eurasian Educational Research Congress
7-) Kaya, S., 2015. Üniversite Psikolojik Danışma Merkezine Başvuran Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Başvuru Nedenleri. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Kaya, Ç., Kaya, S., 2015. The Relationship between Prospective Teachers’ Educational Beliefs and their Views about Critical Pedagogy. New Issues on Teacher Education
9-) Kaya, Ç., Kaya, S., 2014. The Analysis of the Relationship Among the Pre-service Teachers’ Academic Procrastination, Academic Motivation and Coping Strategies. International Symposium: New Issues in Teacher Education (ISNITE II)
10-) Kaya, Ç., Kaya, S., 2013. Öğretmen Adaylarının Fonksiyonel Olmayan Tutumları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu
11-) Çeçen Eroğul, A.R., Kaya, S., 2013. The Factors Affecting Subjective Well- Being: Childhood Trauma Experiences, Negative Automatic Thoughts and Perceived Social Support. IAC World Conference
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kaya, S., Çelikkaleli, Ö., 2015. Baş Etme Yetkinliği Ölçeği Kısa formu'nun Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi. 13. Ulusal PDR Kongresi
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Acar Sinem, 2022. Beden İmgesi Esnekliğini Geliştirmeye Yönelik Grup Psikoeğitimi/. Yayın Evi: Kriter Yayınevi Editör Adı: Sinem ACAR
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Acar Sinem, 2023. Okulda Ruh Sağlığı/Gelişimsel Açıdan Okulda Ruh Sağlığı. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Erözkan, Atılgan
2-) Acar Sinem, 2022. ÇOCUK VE ERGENLERDE BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI TERAPİ UYGULAMALARI I/Çocuk ve Ergenlerin Bilişsel Davranışçı Terapisinde Ailenin Rolü ve Katılımı. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Mehmet Ali YILDIZ
3-) Acar Sinem, 2021. Muğla'da Kent Ekonomisi/Muğla'da Eğitim. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Bahar Ozan, Avcı Mehmet
(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Current Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Humanistic PErspective. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) IJPES. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
5-) IJPES. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
3-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Baş Etme Yetkinliğinin Yordayıcısı Olarak Psikolojik Esneklik - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) The Association of Career Talent Self-Efficacy, Positive Future Expectations and Personal Growth Initiative - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
6-) Bilişsel Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Olarak Geliştirilen Belirsizliğe Tahammülsüzlükle Başetme Psikoeğitim Programının Üniversite Öğrencilerinin Belirsizliğe Tahammülsüzlük Düzeyleri Üzerindeki Etkililiğinin Sınanması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları Ölçeği Kısa Formu’nun Türkçe’ye Uyarlanması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
8-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
9-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
11-) The Association of Career Talent Self-Efficacy, Positive Future Expectations and Personal Growth Initiative - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Acceptance in Early Childhood: A Study from Turkish Children - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
17-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service Teachers’s Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
6-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Examining the Psychometric Properties of Acceptance Scale for Kindergarten-Revised (ASK-R) in Turkish. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
10-) Effects of Cognitive-Behavioral-Theory-Based Skill-Training on University Students’ Future Anxiety and Trait Anxiety - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) Pre-service Teachers’s Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
12-) Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
13-) Lise Öğrencilerinin Risk Alma Davranışlarının Yaşam Doyumu ve Psikolojik İyi Oluş Değişkenleri ile İlişkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Pre-service Teachers’s Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
15-) Relationship between prospective teachers’ dysfunctional attitudes and their attitudes towards the teaching profession - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Prospective Teachers’ Educational Beliefs and Their Views about the Principles of Critical Pedagogy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Pre-service Teachers’s Academic Motivation and Coping Strategies as the Predictors of their Academic Procrastination - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) University Students’ Interpersonal Cognitive Distortions, Psychological Resilience, and Emotional Self-Efficacy According to Sex and Gender Roles - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
4-) Examining the Psychometric Properties of Acceptance Scale for Kindergarten-Revised (ASK-R) in Turkish. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
5-) Relationship between prospective teachers’ dysfunctional attitudes and their attitudes towards the teaching profession - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Mediation Effects of Internet Addiction on Shame and Social Networking - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİNİN BİR MODELLE AÇIKLANMASI VE KABUL VE KARARLILIK YAKLAŞIMI TEMELLİ GRUP PSİKOEĞİTİMİNİN BEDEN İMGESİ ESNEKLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. 2017-1900
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. İngilizce Konuşma Kaygısı Etkileyen Değişkenlerin Modellenmesi ve Buna Yönelik Psiko-Eğitim Programının İşlevselliği. 2017-1900
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: BELİRSİZLİĞE TAHAMMÜLSÜZLÜK. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI YAKLAŞIMA DAYALI OLARAK GELİŞTİRİLEN BELİRSİZLİĞE TAHAMMÜLSÜZLÜKLE BAŞETME PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BELİRSİZLİĞE TAHAMMÜLSÜZLÜK DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİLİĞİNİN SINANMASI. 2017-1900
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Araştırmacı Üniversite “Öğrencilerinde Çocukluk Örselenme Yaşantıları, Otomatik Düşünceler, Sosyal Destek, Depresyon ve Yaşam doyumu Arasındaki İlişkiler “ 1244 BAP Projesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Araştırmacı Üniversite “Öğrencilerinde Çocukluk Örselenme Yaşantıları, Otomatik Düşünceler, Sosyal Destek, Depresyon ve Yaşam doyumu Arasındaki İlişkiler “ 1244 BAP Projesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla.. 2011-1900
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Araştırmacı Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları Ölçeği Kısa Formu’nun Türkçe’ye Uyarlanması, 98/2012 BAP Projesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Araştırmacı Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları Ölçeği Kısa Formu’nun Türkçe’ye Uyarlanması, 98/2012 BAP Projesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla.. 2011-1900
(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: İşitme engelli / Sağır bireylerin ilk yardım farkındalığının artması amacıyla işaret dili ile ilk yardım modülünün geliştirilmesi.. Proje Türü: AB. Engelsiz İlk Yardım. 2021-1900
(G-5) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: 360° Videolar: Sınav Kaygısı Üzerindeki Etkisinin Psikofizyolojik İncelenmesi. Proje Türü: -Tübitak 1001. 360° Videolar: Sınav Kaygısı Üzerindeki Etkisinin Psikofizyolojik İncelenmesi. 2024-1900
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bilişsel Davranışçı Terapiler Özelinde Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kullanımı: Sınav Kaygısı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapiler Özelinde Sanal Gerçeklik Uygulamasının Kullanımı: Sınav Kaygısı. 2021-1900
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: TÜBİTAK 2219-Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yükseköğretimde Rehabilitasyon Psikolojik Danışmanlığı Hizmetlerinin, İhtiyaçlarının ve Etkilerinin Kapsamlı bir Bakış Açısı ile İncelenmesi ve Türkiye için Bir Model Önerisi (REHAB): Bir Durum Çalışması. 2023-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: özel gereksinim, dans terapisi. Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Dans ve Hareket Terapisiyle Özel Gereksinimli Öğrencilerle İletişim. 2023-1900
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çocukluk Dönemi Örselenme Yaşantıları Ölçeği Kısa Formu’nun Türkçe’ye Uyarlanması. 2011-2013
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğrencilerinde Çocukluk Örselenme Yaşantıları, Otomatik Düşünceler, Sosyal Destek, Depresyon ve Yaşam doyumu Arasındaki İlişkiler. 2011-2013
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: öğrenme güçlüğü. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenme güçlüklerine eğlenceli destek: dijital oyunlar. 2023-1900
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar.. 2023-1900
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar. 2022-1900
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Bilişsel Davranışçı Terapilerde Güncel Yaklaşımlar.. 2021-1900
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Eğitim Araştırmalarında Farklı İstatistiksel Analizler. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Eğitim Araştırmalarında Farklı İstatistiksel Analizler. 2021-1900
(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için
1-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler. . . 2023
2-) Azami Ders Saati Dışında Verilen Dersler. . . 2023
(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar
1-) Disiplin soruşturması. TR. . 2022
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) New Issues on Teacher Education. . . 2017
2-) New Issues on Teacher Education. . . 2016
3-) Congress of New Issues on Teacher Education. . . 2015
4-) New Issues on Teacher Education. . . 2015
5-) New Issues on Teacher Education. . . 2014
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Üniversite Öğrencileri ve Kaygı ile Başa Çıkma . . Türkiye-Muğla. 2013
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Çalışma Yaşamında Özel Gereksinimi Olan Bireyler. TR. . 2021
2-) 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü Etkinliği. Tr. . 2021
3-) 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Programı. . . 2021
4-) MSKÜ Dünya Engelliler Günü Paneil. Çevrimiçi. . 2020
5-) Engelsiz Üniversite, Engelsiz Toplum. TR. . 2020
(L-8) Rektörlüğe bağlı Koordinatörlüklerde koordinatörlük (her yıl için)
1-) Engelsiz Kampüs Birimi Koordinatörü. TR. . 2023
2-) Engelsiz Kampüs Birimi Koordinatörü. TR. . 2022
3-) Engelsiz Kampüs Birimi Koordinatörü. Türkiye. . 2021
4-) Engelsiz Kampüs Birimi Koordinatörü. Türkiye. . 2020
5-) Engelsiz Kampüs Birimi Koordinatörü. TR. . 2019
(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Yeşil Kampüs Eğitim Komisyonu Başkanı. TR. . 2023
2-) Yeşil Kampüs Eğitim Komisyonu Başkanı. TR. . 2022
3-) Yeşil Kampüs Eğitim ve Araştırma Komisyonu Başkanı. Türkiye. . 2021
4-) Yeşil Kampüs Eğitim ve Araştırma Komisyonu Başkanı. Türkiye. . 2020
5-) Yeşil Kmapüs Eğitim Komisyonu Başkanı. . . 2019