(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Demircan Şeyhmus, Kurt Demircan Gülden, Çeken Hüseyin, Özer Çağla, 2022. Yöresel Ürünlerin Kültür Turizminin Gelişimindeki Rolü: Mardin İli Örneği. Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi
2-) Demircan Şeyhmus, Özer Çağla, Coşkun Gözde Nur, Çeken Hüseyin, 2019. Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi. Turizm Akademik Dergisi
3-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2017. KÜLTÜREL MİRASIN İNANÇ TURİZMİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: MİDYAT ÖRNEĞİ. Avrasya Bilimler Akademisi Sosyal Bilimler Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Demircan Şeyhmus, Dalgın Taner, Coşkun Gözde Nur, 2021. Otel İşletmelerinde Yerel Mutfak Kültürü: Mardin Örneği. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2022. İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ. TURAR Turizm ve Araştırma Dergisi
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Bingöl Zekeriya, Demircan Şeyhmus, Kara Ergün, 2017. Şanlıurfadaki İnanç Turizm Potansiyelinin Helal Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi. I. Uluslararası Helal Turizm Kongresi
2-) Zorlu, Ö., Avan, A., Demircan, Ş., 2015. CONTRIBUTIONS OF COUNTRYSIDE RESTAURANTS TO RURAL TOURISM: A MANAGERIAL PERSPECTIVE. International Tourism and Hospitality Management Conference
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Demircan Şeyhmus, Kurt Demircan Gülden, 2024. KIRSAL RESTORANLARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZME ETKİSİ: DİYARBAKIR ÖRNEĞİ. 4. international sustainable tourism congress
2-) Atak Onur, Demircan Şeyhmus, 2023. Alternatif Turizm Türlerinin Bir Bütünleyicisi Olarak Etkinlik Turizmi. 4. Turizmde Mimarlık ve Kültürel Miras Kongresi
3-) Demircan Şeyhmus, Atak Onur, 2023. Tourism Sector in Balanced and Sustainable Development. 4th International Rural Areas and Ecology Congress Within The Framework of Sustainable Devolopment
4-) Demircan Şeyhmus, Kurt Demircan Gülden, 2023. Ekonomik Değer İfade Eden Yöresel Ürünlerin Kültür Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi: Mardin Örneği. 5. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
5-) Atak Onur, Demircan Şeyhmus, Dalgın Taner, 2018. Kırsal Turizmde Kültürel Miras Unsurlarının Önemi: Çomakdağı Köyü Üzerine Bir değerlendirme. II. International Rural Tourism and Development Congress
6-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2018. Kültürel Miras ve İnanç Turizminin Yerel Kalkınmadaki Önemi: Midyat Örneği. II. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
7-) Kara Ergün, Bingöl Zekeriya, İşlek Erhan, Demircan Şeyhmus, 2017. Selimiye Köyü’nde Turizmin Etkileri Üzerine Genç İşletmecilerin Turizm Algısı. II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
8-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2017. Kültürel Mirasın İnanç Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi: Midyat Örneği. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Demircan Şeyhmus, Kurt Demircan Gülden, 2022. Muğla İli Geriatri Turizmi. Türk Geriatri Vakfı 4. Geriatri ve Jeotermal Kaynaklar Sempozyumu
2-) Gündüz, C., Demircan, Ş., Keskin, H., 2016. Ekonomik Değer İfade Eden Yöresel Ürünlerin Kırsal Turizm Kapsamında İncelenmesi: Safranbolu Örneği. Kırsal Turizm Sempozyumu
3-) Bulut, Ş., Demircan, Ş., Avan, A., Zorlu, Ö., 2016. KIRSAL TURİZM AMAÇLI TOPLUM TEMELLİ TURİZM UYGULAMALARININ GELİŞTİRİLMESİNDE DESTİNASYON PAZARLAMASININ ÖNEMİ. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu
4-) Doğan, H., Güney, D., Göller, V., Demircan, Ş., 2016. ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİNİN YİYECEK İÇECEK İŞLETMELERİNDEKİ HİZMET KALİTESİNE İLİŞKİN ALGILARI: KÖTEKLİ KAMPÜSÜ ÖRNEĞİ. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi
5-) Demircan, Ş., Boztepe, G., Çeken, H., 2013. Kırsal Turizm Arz Potansiyelinin Swot Analizi ile Belirlenmesi: Muğla İli Örneği. Muğla Değerleri Sempozyumu
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2019. Kırsal Turizm Kapsamında İnanç Turizmin Yerel Kalkınmaya Etkisi: Midyat Örneği. 8. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Demircan Şeyhmus, 2023. Turizmde Değişim ve Yeni Arayışlar/Film ve Dizi Turizmi. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Dalgın Taner, Civelek Makbule
2-) Kurt Demircan Gülden, Demircan Şeyhmus, 2023. Turizmde Değişim ve Yeni Arayışlar/Diaspora Turizmi. Yayın Evi: Özgür Yayınları Editör Adı: Dalgın Taner, Civelek Makbule
3-) Demircan Şeyhmus, Çeken Hüseyin, 2021. Turizmde Güncel Yaklaşımlar/Terörün Gölgesinde Turizm. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Cemil Gündüz
4-) Demircan Şeyhmus, 2016. Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hüseyin Çeken
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Journal of Aviation. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Otel İşletmelerinde Yerel Mutfak Kültürü: Mardin Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Otel İşletmelerinde Yerel Mutfak Kültürü: Mardin Örneği - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Otel İşletmelerinde Yerel Mutfak Kültürü: Mardin Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Otel İşletmelerinde Yerel Mutfak Kültürü: Mardin Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
12-) KIRSAL TURİZM AMAÇLI TOPLUM TEMELLİ TURİZM UYGULAMALARININ GELİŞTİRİLMESİNDE DESTİNASYON PAZARLAMASININ ÖNEMİ - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) İNANÇ TURİZMİNİN YEREL KALKINMADAKİ ÖNEMİ: MİDYAT ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
3-) Sürdürülebilir Turizm Temel Kavramlar ve İlkeler/Sürdürülebilirliğin Boyutları (Çevresel, Sosyal, Kültürel ve Ekonomik Boyutları) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
4-) Algılanan Destinasyon Yiyecek İçecek İmajının Tekrar Ziyarete Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Gençliğin Sorunları ve Geleceğinin Tartışıldığı Akademik Bir Platform. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Gençlik Araştırmaları Kongresi. 2016-2017
(S-2) Karma sanat etkinliklerine katılma. *(sergi, proje, uygulama, tasarım, gösteri, uluslararası dijital oyun platformlarında 10 kişiden fazla ekiple yapılmış özgün dijital oyun tasarımı projesi yayınlama vb.)
1-) SERGİLER/Karma sergiler /. 2017. Yaşanamış Kültürel Varlıklardan Oluşan Karma Sergisi