Personel

Öğretim Görevlisi SERAP OK
Öğretim Görevlisi
Serap Ok
@ E-posta
serapok@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / İkram Hizmetleri Programı

Kadro Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Otel, Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / İkram Hizmetleri Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Anadolu Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği 2008

Yüksek Lisans

Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü/Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği 2011

Doktora

Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü/Turizm Fakültesi Turizm İşletmeciliği Devam Ediyor

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Ok Serap, Alkan Özge, Baysal Kadir, 2019. Ev Pansiyonculuğunun Kırsal Turizme Katkısı: Datça Örneği. International Rural Tourism and Development Journal
2-) Ok Serap, Kılıç Burhan, Sop Serhat Adem, 2013. Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi. Gaziantep University Journal of Social Sciences
3-) Ok Serap, Kılıç Burhan, 2012. Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi. Journal of Yasar

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Ok Serap, Alkan Özge, Özgürel Gizem, 2019. Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf Üzerine Bir Araştırma. Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf ÜzerineBir Araştırma

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Alkan Özge, Ok Serap, 2022. Academic Researches and Studies in Sciences/Change Management in Tourism Enterpres. Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Boyko RANGUELOV; Recep EFE; Sabriye ÇELİK UĞUZ
2-) Ok Serap, Alkan Özge, 2022. Academic Researches and Studies in Sciences/New Trends in Gastronomy. Yayın Evi: St. Kliment Ohridski University Press Editör Adı: Boyko RANGUELOV; Recep EFE; Sabriye ÇELİK UĞUZ
3-) Ok Serap, Alkan Özge, 2022. Turizm ve Destinasyon Araştırmaları 2/Destinasyon Pazarlamasında Markalaşma. Yayın Evi: Paradigma Akademi Yayınları Editör Adı: Ünal Aydın

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetleri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
2-) Datça Badem Çiçeği Festivali’nin Yöre Turizmine Olası Etkileri: Yerel Esnaf Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Academic Researches and Studies in Sciences/New Trends in Gastronomy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ev Pansiyonculuğunun Kırsal Turizme Katkısı: Datça Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
3-) Otel İşletmelerinde Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi ve Hizmet Kalitesi Algısının Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1