Personel

Doç.Dr. ŞENGÜL BALKAYA
Doç.Dr.
Şengül Balkaya
@ E-posta
sengulbalkaya@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / Alman Dili Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / Alman Dili Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI 2011

Yüksek Lisans

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ALMAN DİLİ EĞİTİMİ BİLİM DALI 2017

Doktora

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI 2022

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Balkaya Şengül, Dellal Nevide, 2022. Einstellungen, Vorurteile und Stereotype von türkischen Gymnasiast(inn)en gegenüber der deutschen Sprache. Muttersprache. Vierteljahresschrift für deutsche Sprache

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Balkaya Şengül, 2023. Witze als interkultureller Lehransatz: Ein Modellvorschlag für den Fremdsprachenunterricht. INESJOURNAL (The Journal of International Education Science)
2-) Arabacıoğlu Behiye, Balkaya Şengül, 2023. Literatur und interkulturelle Sensibilisierung: Ein psychotherapeutischer Roman im Hinblick auf Vorurteile, Stereotype und Fremdbilder in einer multikulturellen Gesellschaft. International Journal of Language Academy
3-) Arabacıoğlu Behiye, Balkaya Şengül, 2023. Comparative analysis of cultural elements in textbooks “Schritte” and “Yeni Hitit”. African Educational Research Journal
4-) Balkaya Şengül, 2023. Social Strategies in Language Learning for Promoting Speaking Skills. Research on Education and Psychology
5-) Balkaya Şengül, Arabacıoğlu Behiye, Çakır Mustafa, 2020. Angstzustände im Fremdsprachenunterricht von Studierenden der Abteilung Deutsch als Fremdsprache auf Lehramt (Am Beispiel Anadolu Universität). Alman Dili ve Edebiyatı Dergisi - Studien zur deutschen Sprache und Literatur

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Balkaya Şengül, 2023. Türkische Migrantenbilder in den Büchern von Aras Ören. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
2-) Arabacıoğlu Behiye, Balkaya Şengül, 2020. Die Frauenbilder im Roman Die Brücke vom Goldenen Horn von der Migrantenliteraturautorin Emine Sevgi Özdamar. Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
3-) Çelikkaya Şerife, Balkaya Şengül, 2020. Yabancı Dil Almanca Öğrencilerinin Okuma Becerileri Dersinde Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Görüşleri. Anadolu Journal of Educational Sciences International

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Ağaçsapan Asuman, Ünal Bilge, Balkaya Şengül, 2018. Witze als interkulturelle Vermittlung in der DaF-Didaktik. Anadolu University Journal of Education Faculty

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Balkaya Şengül, 2023. A Meta- Evaluation of Autonomous Learning and Learning Strategies in German as a Foreign Language in Turkey. 17th International Congress on Research in Education
2-) Balkaya Şengül, 2023. Ein Überblick über die Entwicklung von Lernmaterialien für effektiven Fremdsprachenunterricht. 7th International Contemporary Educational Research Congress
3-) Balkaya Şengül, 2023. Lise Öğrencilerinin Almanca Konuşma Kaygılarına İlişkin Öğretmen Görüşleri. 2. Bilsel International World Scientific and Research Congress
4-) Balkaya Şengül, Arabacıoğlu Behiye, 2020. Literatur und Interkulturelle Sensibilisierung: Ein psychotherapeutischer Roman im Hinblick auf Vorurteile und Stereotype in einer multikulturellen Gesellschaft. IV. ULUSLARARASI FARKINDALIK KONFERANSI DİL VE FARKINDALIK
5-) Çelikkaya Şerife, Balkaya Şengül, 2019. Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği. V. International Contemporary Educational Research Education, “Theory and Praxis in Education
6-) Dellal Nevide, Gleitze Matthias, Balkaya Şengül, 2019. Fremdsprachenpolitik: Deutschland und Türkei im Vergleich.. V. International Contemporary Educational Research Education, “Theory and Praxis in Education”
7-) Ağaçsapan Asuman, Balkaya Şengül, Ünal Bilge, 2018. Die Kulturdimensionen von Geert Hofstede im Buch „Sahipsizler“ von Bekir Yıldız. XIV. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress Ex Oriente Lux: Orient in der deutschen Sprache, Literatur und Kultur
8-) Balkaya Şengül, Dellal Nevide, 2018. Vorurteile und Stereotype von türkischen Gymnasiasten gegenüber Deutschen und deutscher Sprache. 3rd International Contemporary Educational Research Congress,
9-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2018. Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Yabancı Dil Konuşma Sınıf Kaygıları. 3rd International Contemporary Educational Research Congress
10-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2018. Gençlerin Geleceğe Yönelik Algıları. 4th International Contemporary Educational Research Education, “Youth and Future”
11-) Kocadoru Yüksel, Balkaya Şengül, 2018. Aras Ören’in Eserlerinde Türk Göçmen İmgesi. 3rd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science
12-) Talun İnce Ayalp, Balkaya Şengül, 2017. Haruki Murakami’nin Uyku Romanında Kadın İmgesi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
13-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2017. TURKISH HIGH SCHOOL STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS GERMANS AND GERMANLANGUAGE. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı
14-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2016. Kendi Gözünde Kadın Akademisyen. Bir Metafor Çalışması.. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
15-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2015. Yabancı Dil Öğretmeni Adaylarının Deneyimleri Işığında Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Gerçeği. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler.

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Balkaya Şengül, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği). 11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
2-) Balkaya Şengül, Bilgin Hilal, Yorulmaz Yılmaz İlker, 2015. Öğretmen Adaylarinin Eğitim, Bilim ve Felsefe Kavramlarina İlişkin Bilişsel Yapilarinin İncelenmesi. Felsefe, Eğitim Ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) İnce Sedat, Balkaya Şengül, 2015. Almanca Öğretmenliği Öğrencilerinin Dil Felsefesine İlişkin Görüşleri. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Balkaya Şengül, 2023. Sprachliche Welten: Forschungen im Bereich deutsche Sprache und Literatur/Das Sprachphänomen in der Kommunikation im allgemeinen Rahmen. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Aysel Deregözü
2-) Balkaya Şengül, 2023. Sprachliche Welten: Forschungen im Bereich deutsche Sprache und Literatur/Kulturelle Elemente und kulturelles Lernen im DaF Unterricht. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Aysel DEREGÖZÜ
3-) Balkaya Şengül, Çelikkaya Şerife, 2022. ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK/LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAFUNTERRICHT. Yayın Evi: Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften Editör Adı: NEVİDE AKPINAR DELLAL, ŞENGÜL BALKAYA
4-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2022. ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK/ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK MIT BEZUGNAHME AUF FREMDSPRACHENPOLITIK DES EUROPARATS UND DER EUROPÄISCHEN UNION. Yayın Evi: Südwestdeutscher Verlag für Hochschulschriften Editör Adı: NEVİDE AKPINAR DELLAL, ŞENGÜLBALKAYA
5-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2020. MODERN CRITICAL TRENDS IN EDUCATION/GENÇLİĞİN EĞİTİMİ SORUNSALI VE GENÇLERİN GELECEĞE YÖNELİK ALGILARı. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing LAP Editör Adı: BORYS KHOLOD, NEVIDE AKPINAR DELLAL
6-) Çelikkaya Şerife, Balkaya Şengül, 2019. Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge”/Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği.. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Akpınar Dellal N. Koch, Susanne, Stankowski, Witold
7-) Dellal Nevide, Balkaya Şengül, 2019. Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge/Theorie-Praxis-Verknüpfung In Der Pädagogik Als Wissenschaft der Erziehung und Bildung. Yayın Evi: Akpınar Dellal N. Susanne Koch, Witold Stankowski Editör Adı: Akpınar Dellal N. Koch, Susanne, Stankowski,Witold
8-) Ağaçsapan Asuman, Balkaya Şengül, Ünal Bilge, 2019. Ex Oriente Lux: Literaturwissenschaftliche und imagologische Ansätze/Ein Leseversuch im Buch „Sahipsizler“ von Bekir Yıldız anhand von Hofstedes Kulturverständnis. Yayın Evi: : Logos Verlag Editör Adı: Öztürk Dağabakan, F. Coşan, L., Sarı, A.
9-) Dellal Nevide, Gleitze Matthias, Balkaya Şengül, 2019. Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge/ Theory und Praxis der Fremdsprachenpolitik: Deutschland und Türkei im Vergleich. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Akpınar Dellal N. Susanne Koch, Witold Stankowski
10-) Balkaya Şengül, Dellal Nevide, 2017. Demokratik Değerler Eğitimi, Democratic Values Education/Vielfalt der Kulturen, Fremdsprachenerziehung und Demokratısche Werte. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing LAP Editör Adı: DELLAL NEVİDE, COŞKUN MUSTAFA VOLKAN
11-) Balkaya Şengül, Yorulmaz Yılmaz İlker, Çolak İbrahim, Altınkurt Yahya, 2016. Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kadir Beycioglu, Niyazi Ozer, Didem Koşar, Idris Şahin

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) International Journal of Education Technology and Science. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Shanlax International Journal of Education. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) International Journal of Language Academy (IJLA). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Ulakbilge - Sosyal Bilimler Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Research on Education and Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
6-) RumeliDE. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
7-) The Journal of International Educational Sciences. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
8-) Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 2

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) 7th International Contemporary Educational Research Congress. 2023. Hakemlik Sayısı: 8
2-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2020. Hakemlik Sayısı: 10
4-) 5th International Contemporary Educational Research Congress. 2019. Hakemlik Sayısı: 6
5-) 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2018. Hakemlik Sayısı: 7
6-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2018. Hakemlik Sayısı: 5
7-) 3rd INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. 2018. Hakemlik Sayısı: 6
8-) 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017. Hakemlik Sayısı: 5
9-) ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ. 2016. Hakemlik Sayısı: 4

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. RETHINKING SCIENCE, EDUCATION, CULTURE AND ART IN THE DIGITAL AGE.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. EDUCATION, SCIENCE AND ART IN THE AGE OF DIGITAL TRANSFORMATION.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK.
4-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Challenges, Trends and Equal Opportunities in International Education and Science Practices.

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı.

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Demokratik Değerler Eğitimi, Democratic Values Education/Vielfalt der Kulturen, Fremdsprachenerziehung und Demokratısche Werte - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge/ Theory und Praxis der Fremdsprachenpolitik: Deutschland und Türkei im Vergleich - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Angstzustände im Fremdsprachenunterricht von Studierenden der Abteilung Deutsch als Fremdsprache auf Lehramt (Am Beispiel Anadolu Universität) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
4-) Yabancı Dil Almanca Öğrencilerinin Okuma Becerileri Dersinde Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Theory and Practice in Education. Science, Experience and Knowledge”/Bilişsel Kuramların Yabancı Dil Almanca Eğitimi ve Öğretiminde Uygulanabilirliği. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
7-) Witze als interkulturelle Vermittlung in der DaF-Didaktik - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK/LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAFUNTERRICHT - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Einstellungen, Vorurteile und Stereotype von türkischen Gymnasiast(inn)en gegenüber der deutschen Sprache - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
10-) Yabancı Dil Almanca Öğrencilerinin Okuma Becerileri Dersinde Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Witze als interkulturelle Vermittlung in der DaF-Didaktik - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Die Frauenbilder im Roman Die Brücke vom Goldenen Horn von der Migrantenliteraturautorin Emine Sevgi Özdamar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Literatur und interkulturelle Sensibilisierung: Ein psychotherapeutischer Roman im Hinblick auf Vorurteile, Stereotype und Fremdbilder in einer multikulturellen Gesellschaft - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Yabancı Dil Almanca Öğrencilerinin Okuma Becerileri Dersinde Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Einstellungen, Vorurteile und Stereotype von türkischen Gymnasiast(inn)en gegenüber der deutschen Sprache - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ZEITGENÖSSISCHE UND INNOVATIVE TENDENZEN IN DER FREMDSPRACHENDIDAKTIK/LERNSTRATEGIEN UND STRATEGIEGEBRAUCH ALS EINE INNOVATIVE HERAUSFORDERUNG IM DAFUNTERRICHT - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Eğitim Yönetimi Araştırmaları/Farklı çalışan tipindeki öğretim elemanlarının işkoliklik eğilimleri ve tükenmişlik düzeyleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Die Frauenbilder im Roman Die Brücke vom Goldenen Horn von der Migrantenliteraturautorin Emine Sevgi Özdamar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Kongre düzenleme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Lise Öğrencilerinin Almanlara ve Almancaya Karşı Tutum, Önyargı ve Kalıp Yargıları. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Einstelllungen, Vorurteile und Stereotypen von Türkischen Gymnasiumschülern gegenüber Deutschen und Deutscher Sprache. 2015-2017

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . TÜBİTAK Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü. 2023
2-) Kurum Adı: . Sıtkı Koçman Vakfı Araştırma Ödülü. 2022
3-) Kurum Adı: . Anadolu Üniversitesi Makale Performans Ödülü. 2020

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . Türkiye. . 2023

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 6th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2021
2-) 5th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2019
3-) 4th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2018
4-) 3th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2018
5-) 2th INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2017
6-) 2nd International Symposium on Philosophy, Education, Art and History of Science. . . 2017
7-) 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. . . 2016
8-) INTERNATIONAL CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS. . . 2016
9-) VII. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi – . . . 2015

Verdiği Dersler

ADÖ00030 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

ADÖ10003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OKUMA BECERİLERİ 1

ADÖ10004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OKUMA BECERİLERİ 2

ADÖ20007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ALMANCANIN YAPISI 3

ADÖ30005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DİL EDİNİMİ

ADÖ40002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

ADÖ40004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME

ADÖ40006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA

ADÖ00030 2024-2025 Güz

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

ADÖ10003 2024-2025 Güz

OKUMA BECERİLERİ 1

ADÖ20007 2024-2025 Güz

ALMANCANIN YAPISI 3

ADÖ30005 2024-2025 Güz

DİL EDİNİMİ

ADÖ40001 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

ADE4002 2023-2024 Bahar

Sınav Hazırlama ve Değerlendirme

ADÖ10004 2023-2024 Bahar

OKUMA BECERİLERİ 2

ADÖ40002 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

ADÖ40004 2023-2024 Bahar

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE DERS İÇERİĞİ GELİŞTİRME

ADÖ40006 2023-2024 Bahar

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA

ADÖ00030 2023-2024 Güz

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

ADÖ10003 2023-2024 Güz

OKUMA BECERİLERİ 1

ADÖ40001 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

ADÖ10004 2022-2023 Bahar

OKUMA BECERİLERİ 2

ADÖ40002 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

ADÖ40006 2022-2023 Bahar

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA

PFD 4030 2022-2023 Bahar

Öğretmenlik Uygulaması II

ADÖ00030 2022-2023 Güz

ALMANCA ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI

ADÖ10003 2022-2023 Güz

OKUMA BECERİLERİ 1

ADÖ40001 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

PFD 4029 2022-2023 Güz

Öğretmenlik Uygulaması I