Personel

Doç.Dr. SAVAŞ ARTUĞER
Doç.Dr.
Savaş Artuğer
@ E-posta
savasartuger@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5522

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Turizm Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Abd

Kadro Birimi

Turizm Fakültesi / Turizm İşletmeciliği Bölümü / Turizm İşletmeciliği Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okulu Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik 14.06.2004

Yüksek Lisans

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm ve Otel İşletmeciliği 19.07.2006

Doktora

Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği 25.05.2011

Yayin Bilgileri

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Artuğer Savaş, 2020. The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels. TURIZAM
2-) Baş Melih, Artuğer Savaş, 2018. ALGILANAN OTEL İMAJININ DAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNE ETKİSİ: MARMARİS’TEKİ 5 YILDIZLI OTELLERDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
3-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS. European Scientific Journal
4-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists. European Scientific Journal
5-) Emir Oktay, Saraçlı Sinan, Bayer Ramazan Ufuk, Artuğer Savaş, 2016. Modelling Tourist Loyalty via Statistical Techniques. Turizam
6-) Artuğer Savaş, 2015. The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions. European Journal of Business and Management
7-) Artuğer Savaş, Ercan Fatih, 2015. Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
8-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. International Tourists Selection Criteria for Choosing All Inclusive Package Tours An Application in İstanbul. International Journal of Academic Research in Business and Social Science
9-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Çolakoğlu Eralp Osman, Artuğer Savaş, 2013. The Effect of Frequent Flyer Programs on Customer Loyalty Doktora Tezinden Üretilmiştir. The International Journal of Social Sciences
11-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, Kılıç İbrahim, 2013. The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya. Europen Journal of Business and Management
12-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2013. Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants. International Journal of Business and Social Science
13-) Artuğer Savaş, Kendir Hakan, 2013. Agritourist Motivations The Case of Turkey. International Journal of Business and Management

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Kılınç Şahin Songül, Artuğer Savaş, 2023. Coffeescape: A Scale for Measuring Coffee Shops Atmospherics. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
2-) Akhan Elif, Artuğer Savaş, 2023. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE, TURİZM FAKÜLTELERİNDE EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN VE EĞİTİM VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARININ, ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME VE ÖĞRETME DENEYİMLERİ. JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL
3-) Uzuncan Hatice Esra, Artuğer Savaş, 2022. Sosyal Hizmet Ortamının Restoran İmajına Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
4-) Artuğer Savaş, Kılınç Şahin Songül, 2020. Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
5-) Özalp Vahit, Artuğer Savaş, 2020. Hizmet Ortamının Otel İmajına Etkisi: Kuşadası’ndaki 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
6-) Emine Kocatürk, Artuğer Savaş, 2019. Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi. Turizm Akademik Dergisi
7-) Fidan Dilek, Artuğer Savaş, 2018. Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
8-) Ayazlar Gökhan, Artuğer Savaş, 2015. Otel Müşterileri İçin Önemli Olan Atmosferik Unsurların Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Cevdet Burçin, 2014. Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi
10-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2013. Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Anatolia:Turizm Araştırmaları Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Artuğer Savaş, Ayazlar Gökhan, Bahar Ozan, 2016. Otel Çalışanlarının Girişimcilik Yönelimlerinin Sosyo Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Artuğer Savaş, Özkoç Aziz Gökhan, Kendir Hakan, 2013. Ta Tu Ta Tarım Turizm Takas Çiftliklerinin Pazarlanması ve Tanıtılması İçin Öneriler. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
3-) Türkmen Fatih, Artuğer Savaş, 2011. Otel İşletmeleri İşgörenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma İstanbul ve Ankara İllerinin Karşılaştırılması. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
4-) Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, 2010. Kruvaziyer Limanlarının Özelleştirilmesi Kuşadası Limanı Örneği. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi
5-) Ayaz Nurettin, Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, 2009. Tarihi Zela Zile İlçesindeki Yerel Halkın Turizme Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Alan Araştırması. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Avşar Melahat, Artuğer Savaş, 2017. Yabancı Turistlerin Belek Bölgesini Bir Golf Destinasyonu Olarak Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörler. ıı. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
2-) Emir Oktay, Arslantürk Yalçın, Artuğer Savaş, 2016. An Evaluation of the Purchase Decision making Processes in Hotel Selection and ConsumersBehavior. International Conference on Hospitality, Leisure, Sportsand Tourism
3-) Artuğer Savaş, Bahar Ozan, Ayazlar Gökhan, 2015. Otel Çalışanlarının Girişimcilik Yönelimlerinin Sosyo Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
4-) Artuğer Savaş, Kendir Hakan, 2014. Yerli Turistlerin Destinasyon Risk Algılamaları Afyonkarahisar İli Örneği. 1st International Congress of Tourism&Management Researches
5-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2012. Yerli Turistlerin Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumları. 1st International Scientific-Practical Conference Business Administration and Corporate Social Responsibility

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çelebi Fatma, Artuğer Savaş, 2018. YEREL HALKIN KRUVAZİYER TURİZMİNİN ETKİLERİNE YÖNELİK ALGILARI: KUŞADASI ÖRNEĞİ. 19. ULUSAL TURİZM KONGRESİ
2-) Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, Duman Teoman, 2008. Golf Turistlerinin Türkiye yi Tercih Nedenlerine Yönelik Bir Ön Araştırma. IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Artuğer Savaş, 2021. Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve Toplam Kalite Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: yok
2-) Selvi Selim Murat, Artuğer Savaş, 2006. Turizmde Devre Mülk Devre Tatil/. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SELVİ SELİM MURAT, ARTUĞER SAVAŞ

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Artuğer Savaş, Avşar Melahat, 2020. Erişilebilir Turizm ve Yardımcı Teknolojiler/Konaklama İşletmelerinde Erişilebilirlik ve Yardımcı Teknolojiler. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Fatih ERCAN
2-) Artuğer Savaş, 2014. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları/Mobil Pazarlama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SAVAŞ ARTUĞER
3-) Artuğer Savaş, 2014. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları/İlişkisel Pazarlama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SAVAŞ ARTUĞER
4-) Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Öğrenen Organizasyonlar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu
5-) Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Benchmarking (Kıyaslama). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu
6-) Çetinsöz Cevdet Burçin, Epik Fatih, Ayazlar Gökhan, Kahya Murat, Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Stratejik Yönetim. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2014. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları.

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
4-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
5-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
11-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
15-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
18-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
5-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Hizmet Ortamının Otel İmajına Etkisi: Kuşadası’ndaki 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Otel Müşterileri İçin Önemli Olan Atmosferik Unsurların Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
18-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
19-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
22-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Ta Tu Ta Tarım Turizm Takas Çiftliklerinin Pazarlanması ve Tanıtılması İçin Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
7-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlilik tezleri.

1-) Tez Adı: KAHVE MAĞAZALARINDAKİ ATMOSFERİK UNSURLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. Konu: kahve mağazalarındaki atmosferik unsurları belirlemeye yönelik bir ölçek geliştirmek. SONGÜL-KILINÇ ŞAHİN. 2021

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: SOSYAL HİZMET ORTAMININ RESTORAN İMAJINA ETKİSİ. Konu: sosyal hizmet ortamının restoran imajına etkisi. HATİCE ESRA-UZUNCAN. 2022
2-) Tez Adı: Hizmet ortamının otel imajına etkisi: Kuşadası'ndaki 5 yıldızlı otellerde bir araştırma. Konu: hizmet ortamının otel imajına etkisini belirlemek. VAHİT-ÖZALP. 2020
3-) Tez Adı: Algılanan otel imajının davranışsal niyetler üzerine etkisi: Marmaris'teki 5 yıldızlı otellerde bir araştırma. Konu: imaj. MELİH-BAŞ. 2018
4-) Tez Adı: Yabancı turistlerin çekici seyahat motivasyonlarının tekrar ziyaret etme niyetlerine etkisi. Konu: seyahat motivasyonu. EMİNE-KOCATÜRK. 2018
5-) Tez Adı: Restoranlardaki atmosferik unsurların müşteri memnuniyeti üzerine etkisi. Konu: fiziksel kanıtlar. DİLEK-FİDAN. 2018
6-) Tez Adı: Yabancı turistlerin Belek Bölgesi'ni bir golf destinasyonu olarak tercih etmesinde etkili olan çekici faktörler. Konu: seyahat motivasyonu. MELAHAT-AVŞAR. 2017
7-) Tez Adı: Yerel halkın kruvaziyer turizminin etkilerine yönelik algıları: Kuşadası örneği. Konu: turizmin etkileri. FATMA-ÇELEBİ. 2017

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Halıköy Kasabasında Yaşayan Yerel Halka Kültür Turizmi Amaçlı Beslenme Hijyen ve Yerel Mutfak Eğitimi Verilmesi Projesi. Proje Türü: AB. Halıköy Kasabasında Yaşayan Yerel Halka Kültür Turizmi Amaçlı Beslenme Hijyen ve Yerel Mutfak Eğitimi Verilmesi Projesi. 2007-2007

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. COVID-19 Pandemi Sürecinde, Turizm Fakültelerinde Eğitim Alan Öğrencilerin ve Eğitim Veren Öğretim Elemanlarının, Çevrimiçi Öğrenme ve Öğretme Deneyimler. 2022-2023

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi. 2017-2018

Verdiği Dersler

TUİ 5501 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırma Yöntemleri

TUİ 5507 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Müşteri Psikolojisi

TUİ 5518 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Turizmde Kalite Yönetimi

SYH2802 2023-2024 Bahar

Turizm Pazarlaması

TUİ 5501 2023-2024 Bahar

Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırma Yöntemleri

TUİ 6501 2023-2024 Bahar

Turizmde İleri İstatistik Teknikleri

TUİ2014 2023-2024 Bahar

Turizm Pazarlaması

SYH4901 2023-2024 Güz

Turizm İşletmelerinde Kalite Yönetimi

TUİ 5507 2023-2024 Güz

Turizmde Müşteri Psikolojisi

TUİ3529 2023-2024 Güz

Kalite Yönetimi

SYH2802 2022-2023 Bahar

Turizm Pazarlaması

TUİ 5501 2022-2023 Bahar

Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırma Yöntemleri

TUİ 6501 2022-2023 Bahar

Turizmde İleri İstatistik Teknikleri

SYH4901 2022-2023 Güz

Turizm İşletmelerinde Kalite Yönetimi

TUİ 5507 2022-2023 Güz

Turizmde Müşteri Psikolojisi

TUİ3529 2022-2023 Güz

Kalite Yönetimi