(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Artuğer Savaş, Sayın Kürşad, Kılınç Şahin Songül, 2024. The effect of social servicescape on price fairness and customer trust: a study in coffee shops. British Food Journal
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Artuğer Savaş, Ercan Fatih, Özkoç Aziz Gökhan, Dalgın Taner, 2025. The Impact of Social Servicescape on Restaurant Image and Customer Satisfaction. Anuario Turismo y Sociedad
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Artuğer Savaş, 2020. The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels. TURIZAM
2-) Baş Melih, Artuğer Savaş, 2018. ALGILANAN OTEL İMAJININ DAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNE ETKİSİ: MARMARİS’TEKİ 5 YILDIZLI OTELLERDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
3-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists. European Scientific Journal
4-) Emir Oktay, Saraçlı Sinan, Bayer Ramazan Ufuk, Artuğer Savaş, 2016. Modelling Tourist Loyalty via Statistical Techniques. Turizam
5-) Artuğer Savaş, Ercan Fatih, 2015. Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
6-) Artuğer Savaş, 2015. The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions. European Journal of Business and Management
7-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. International Tourists Selection Criteria for Choosing All Inclusive Package Tours An Application in İstanbul. International Journal of Academic Research in Business and Social Science
8-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
9-) Çolakoğlu Eralp Osman, Artuğer Savaş, 2013. The Effect of Frequent Flyer Programs on Customer Loyalty Doktora Tezinden Üretilmiştir. The International Journal of Social Sciences
10-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2013. Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants. International Journal of Business and Social Science
11-) Artuğer Savaş, Kendir Hakan, 2013. Agritourist Motivations The Case of Turkey. International Journal of Business and Management
12-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, Kılıç İbrahim, 2013. The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya. Europen Journal of Business and Management
13-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS. European Scientific Journal
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Artuğer Savaş, 2020. The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels. TURIZAM
2-) Baş Melih, Artuğer Savaş, 2018. ALGILANAN OTEL İMAJININ DAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNE ETKİSİ: MARMARİS’TEKİ 5 YILDIZLI OTELLERDE BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
3-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists. European Scientific Journal
4-) Emir Oktay, Saraçlı Sinan, Bayer Ramazan Ufuk, Artuğer Savaş, 2016. Modelling Tourist Loyalty via Statistical Techniques. Turizam
5-) Artuğer Savaş, Ercan Fatih, 2015. Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
6-) Artuğer Savaş, 2015. The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions. European Journal of Business and Management
7-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. International Tourists Selection Criteria for Choosing All Inclusive Package Tours An Application in İstanbul. International Journal of Academic Research in Business and Social Science
8-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2014. Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
9-) Çolakoğlu Eralp Osman, Artuğer Savaş, 2013. The Effect of Frequent Flyer Programs on Customer Loyalty Doktora Tezinden Üretilmiştir. The International Journal of Social Sciences
10-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2013. Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants. International Journal of Business and Social Science
11-) Artuğer Savaş, Kendir Hakan, 2013. Agritourist Motivations The Case of Turkey. International Journal of Business and Management
12-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, Kılıç İbrahim, 2013. The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya. Europen Journal of Business and Management
13-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2017. THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS. European Scientific Journal
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Kılınç Şahin Songül, Artuğer Savaş, 2023. Coffeescape: A Scale for Measuring Coffee Shops Atmospherics. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
2-) Akhan Elif, Artuğer Savaş, 2023. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE, TURİZM FAKÜLTELERİNDE EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN VE EĞİTİM VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARININ, ÇEVRİM İÇİ ÖĞRENME VE ÖĞRETME DENEYİMLERİ. JOURNAL OF GASTRONOMY, HOSPITALITY AND TRAVEL
3-) Uzuncan Hatice Esra, Artuğer Savaş, 2022. Sosyal Hizmet Ortamının Restoran İmajına Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
4-) Artuğer Savaş, Kılınç Şahin Songül, 2020. Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
5-) Özalp Vahit, Artuğer Savaş, 2020. Hizmet Ortamının Otel İmajına Etkisi: Kuşadası’ndaki 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
6-) Emine Kocatürk, Artuğer Savaş, 2019. Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi. Turizm Akademik Dergisi
7-) Fidan Dilek, Artuğer Savaş, 2018. Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
8-) Ayazlar Gökhan, Artuğer Savaş, 2015. Otel Müşterileri İçin Önemli Olan Atmosferik Unsurların Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
9-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Cevdet Burçin, 2014. Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi
10-) Çetinsöz Burçin Cevdet, Artuğer Savaş, 2013. Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Anatolia:Turizm Araştırmaları Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Artuğer Savaş, Ayazlar Gökhan, Bahar Ozan, 2016. Otel Çalışanlarının Girişimcilik Yönelimlerinin Sosyo Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
2-) Artuğer Savaş, Özkoç Aziz Gökhan, Kendir Hakan, 2013. Ta Tu Ta Tarım Turizm Takas Çiftliklerinin Pazarlanması ve Tanıtılması İçin Öneriler. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi
3-) Türkmen Fatih, Artuğer Savaş, 2011. Otel İşletmeleri İşgörenlerinin Tükenmişlik Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma İstanbul ve Ankara İllerinin Karşılaştırılması. Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
4-) Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, 2010. Kruvaziyer Limanlarının Özelleştirilmesi Kuşadası Limanı Örneği. Standart Ekonomik ve Teknik Dergi
5-) Ayaz Nurettin, Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, 2009. Tarihi Zela Zile İlçesindeki Yerel Halkın Turizme Bakış Açılarını Belirlemeye Yönelik Bir Alan Araştırması. Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Emir Oktay, Arslantürk Yalçın, Artuğer Savaş, 2016. An Evaluation of the Purchase Decision making Processes in Hotel Selection and ConsumersBehavior. International Conference on Hospitality, Leisure, Sportsand Tourism
2-) Artuğer Savaş, Çetinsöz Burçin Cevdet, 2012. Yerli Turistlerin Mobil Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Tutumları. 1st International Scientific-Practical Conference Business Administration and Corporate Social Responsibility
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Çelebi Fatma, Artuğer Savaş, 2018. YEREL HALKIN KRUVAZİYER TURİZMİNİN ETKİLERİNE YÖNELİK ALGILARI: KUŞADASI ÖRNEĞİ. 19. ULUSAL TURİZM KONGRESİ
2-) Avşar Melahat, Artuğer Savaş, 2017. Yabancı Turistlerin Belek Bölgesini Bir Golf Destinasyonu Olarak Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörler. ıı. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
3-) Artuğer Savaş, Bahar Ozan, Ayazlar Gökhan, 2015. Otel Çalışanlarının Girişimcilik Yönelimlerinin Sosyo Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi. II. Uluslararası Girişimcilik ve Kariyer Sempozyumu
4-) Artuğer Savaş, Kendir Hakan, 2014. Yerli Turistlerin Destinasyon Risk Algılamaları Afyonkarahisar İli Örneği. 1st International Congress of Tourism&Management Researches
5-) Artuğer Savaş, Türkmen Fatih, Duman Teoman, 2008. Golf Turistlerinin Türkiye yi Tercih Nedenlerine Yönelik Bir Ön Araştırma. IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Artuğer Savaş, 2021. Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve Toplam Kalite Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: yok
2-) Selvi Selim Murat, Artuğer Savaş, 2006. Turizmde Devre Mülk Devre Tatil/. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SELVİ SELİM MURAT, ARTUĞER SAVAŞ
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Avşar Melahat, Artuğer Savaş, 2024. Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri/Influencer Pazarlama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: ÇETİNSÖZ BURÇİN CEVDET
2-) Artuğer Savaş, Avşar Melahat, 2020. Erişilebilir Turizm ve Yardımcı Teknolojiler/Konaklama İşletmelerinde Erişilebilirlik ve Yardımcı Teknolojiler. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Fatih ERCAN
3-) Artuğer Savaş, 2014. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları/Mobil Pazarlama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SAVAŞ ARTUĞER
4-) Artuğer Savaş, 2014. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları/İlişkisel Pazarlama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: SAVAŞ ARTUĞER
5-) Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Öğrenen Organizasyonlar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu
6-) Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Benchmarking (Kıyaslama). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu
7-) Çetinsöz Cevdet Burçin, Epik Fatih, Ayazlar Gökhan, Kahya Murat, Artuğer Savaş, 2010. Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Stratejik Yönetim. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ülker Çolakoğlu, Osman Eralp Çolakoğlu
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ve Turizmde Uygulamaları. 2014. Hakemlik Sayısı:
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
6-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
7-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Factors Influencing the Tipping Propensity of Restaurant Customers A Study in 5 Star Hotels a La Carte Restaurants - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
4-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
11-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) THE IMPACT OF DESTINATION IMAGE AND THE INTENTION TO REVISIT: A STUDY REGARDING ARAB TOURISTS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
17-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
18-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
19-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
20-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
5-) The effect of social servicescape on price fairness and customer trust: a study in coffee shops - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
4-) Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
6-) The Effect of Servicescape in Hotelson Customer Satisfaction Evidence From Resort Hotels - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
9-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
10-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) The Impact of Destination Image and the Intention to Revisit: A Study Regarding Arab Tourists - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Hizmet Ortamı, Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Ziyaret Etme Niyeti İlişkisi: Resort Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
16-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
17-) Hizmet Ortamının Otel İmajına Etkisi: Kuşadası’ndaki 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Otel Müşterileri İçin Önemli Olan Atmosferik Unsurların Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Yabancı Turistlerin Antalya yı Tercih Etmesinde Etkili Olan Çekici Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
21-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) The Effect of Destination Image on Destination Loyalty An Application in Alanya - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
23-) The Effect Of Risk Perceptions On Tourists Revisit Intentions - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
25-) Antalya İli nin Marka Değerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
26-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Marmaris in Destinasyon Kişiliğini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Restoranlardaki Atmosferik Unsurların Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Ta Tu Ta Tarım Turizm Takas Çiftliklerinin Pazarlanması ve Tanıtılması İçin Öneriler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
6-) Destinasyon İmajı ile Destinasyon Kişiliği Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Agritourist Motivations The Case of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Stratejik Yönetim ve Turizmde Uygulamaları/Stratejik Yönetim - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı:
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık veya sanatta yeterlik tezleri
1-) Tez Adı: KAHVE MAĞAZALARINDAKİ ATMOSFERİK UNSURLARIN BELİRLENMESİNE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI. Konu: kahve mağazalarındaki atmosferik unsurları belirlemeye yönelik bir ölçek geliştirmek. SONGÜL-KILINÇ ŞAHİN. 2021
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: SOSYAL HİZMET ORTAMININ RESTORAN İMAJINA ETKİSİ. Konu: sosyal hizmet ortamının restoran imajına etkisi. HATİCE ESRA-UZUNCAN. 2022
2-) Tez Adı: Hizmet ortamının otel imajına etkisi: Kuşadası'ndaki 5 yıldızlı otellerde bir araştırma. Konu: hizmet ortamının otel imajına etkisini belirlemek. VAHİT-ÖZALP. 2020
3-) Tez Adı: Algılanan otel imajının davranışsal niyetler üzerine etkisi: Marmaris'teki 5 yıldızlı otellerde bir araştırma. Konu: imaj. MELİH-BAŞ. 2018
4-) Tez Adı: Yabancı turistlerin çekici seyahat motivasyonlarının tekrar ziyaret etme niyetlerine etkisi. Konu: seyahat motivasyonu. EMİNE-KOCATÜRK. 2018
5-) Tez Adı: Restoranlardaki atmosferik unsurların müşteri memnuniyeti üzerine etkisi. Konu: fiziksel kanıtlar. DİLEK-FİDAN. 2018
6-) Tez Adı: Yabancı turistlerin Belek Bölgesi'ni bir golf destinasyonu olarak tercih etmesinde etkili olan çekici faktörler. Konu: seyahat motivasyonu. MELAHAT-AVŞAR. 2017
7-) Tez Adı: Yerel halkın kruvaziyer turizminin etkilerine yönelik algıları: Kuşadası örneği. Konu: turizmin etkileri. FATMA-ÇELEBİ. 2017
(G-10) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı Turistlerin Çekici Seyahat Motivasyonlarının Tekrar Ziyaret Etme Niyetlerine Etkisi. 2017-2018
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Halıköy Kasabasında Yaşayan Yerel Halka Kültür Turizmi Amaçlı Beslenme Hijyen ve Yerel Mutfak Eğitimi Verilmesi Projesi. Proje Türü: AB. Halıköy Kasabasında Yaşayan Yerel Halka Kültür Turizmi Amaçlı Beslenme Hijyen ve Yerel Mutfak Eğitimi Verilmesi Projesi. 2007-2007
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. COVID-19 Pandemi Sürecinde, Turizm Fakültelerinde Eğitim Alan Öğrencilerin ve Eğitim Veren Öğretim Elemanlarının, Çevrimiçi Öğrenme ve Öğretme Deneyimler. 2022-2023