(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Rukiye Adanalı, 2021. How Geogames Can Support Geographical Education?. Review of International Geographical Education Online
2-) Rukiye Adanalı, Mete Alım, 2019. The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education. Review of International Geographical Education Online
3-) Rukiye Adanalı, 2018. The Effect of Digital Documentary Production through Field Work on Geography Students’ Problem-Solving Skills. Journal of Education and Training Studies
4-) Rukiye Adanalı, Mete Alım, 2017. The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education. Review of International Geographical Education Online
5-) Nevzat Gümüş, Rukiye Adanalı, 2011. The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Adanalı Rukiye, Yıyın Fatma Tuğçe, Özenel Necip, 2022. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ. International Journal of Geography and Geography Education (IGGE)
2-) Rukiye Adanalı, 2019. Konum Tabanlı Bir Coğrafya Oyunu: Yer-Kutu-Keşfet (Instructional Geocaching). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Göçen Kabaran Güler, Adanalı Rukiye, 2019. SINIF DIŞINDA COĞRAFYA EĞİTİMİ: KAREKOD DESTEKLİ SCAVENGER HUNT OYUNU. II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ
2-) Adanalı Rukiye, 2019. EARTHCACHING OYUNUNUN YER BİLİMLERİ VE COĞRAFYA EĞİTİMİNDEKİ POTANSİYELLERİ. II. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ
3-) Adanalı Rukiye, Biçki Taner, 2018. Öğretmen Yetiştirmede Rol Model Alınabilecek Bir Grup Öğretmen Profilinin İncelenmesi: IBDP Öğretmenleri. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018)
4-) Gümüş Nevzat, Adanalı Rukiye, 2013. The changes in the socio-cultural and economic characteristics of mining cities due to termination of mineral extraction in Turkey A case study of Keçiborlu. 3. Uluslararası Coğrafya Sempozyumu (GEOMED 2013) KEMER / Antalya / TÜRKİYE
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Adanalı Rukiye, 2023. DÜNYA GÜNDEMİNDE KAHRAMANMARAŞ DEPREMLERİ. V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi “Güçlü Coğrafya Eğitimi, Güçlü Gelecek”(UCEK 2023, 05-08 Ekim 2023 ANTALYA)
2-) Adanalı Rukiye, 2021. Afetler ve Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminde Ciddi Oyunlar. Üçüncü Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK 2021- 14-17 Ekim 2021 SİVAS)- ÇEVRİMİÇİ
3-) Adanalı Rukiye, 2020. Müze ve Kütüphanelerde Konum Tabanlı Mobil Oyunlar: Geocaching, Scavenger Hunt, Actionbound. ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (2020 IPCEDU E-CONFERENCE)
4-) Adanalı Rukiye, 2020. Eğitim araştırmalarında enerji kavramı: 2006-2019 dönemi lisansüstü tezlerinin içerik analizi . ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (2020 IPCEDU E-CONFERENCE)
5-) Adanalı Rukiye, 2020. Sınıf Dışı Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar: Letterboxing Oyunu. VIIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (EJER2020)
6-) Adanalı Rukiye, Alım Mete, 2017. Geocaching Oyunu ile Desteklenmiş Probleme Dayalı Öğretim Yöntemine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi
7-) Adanalı Rukiye, 2017. İşbirlikli Proje Tabanlı Öğrenme Sürecinde Dijital Belgesel ve Broşür Üretiminin Problem Çözme Becerilerine Katkısı. Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi
8-) Adanalı Rukiye, Alım Mete, 2015. Coğrafya Eğitiminde Farklı Bir Etkinlik GEOCACHING. İnternational Congress of the Turkish Associations of Geographers / COĞRAFYACILAR DERNEĞİ ULUSLARARASI KONGRESİ 2015
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Girgin Mustafa, Adanalı Rukiye, 2012. ULYSSES ROMANINDA MEKAN KAVRAMI. 1. ULUSAL COĞRAFYA SEMPOZYUMU,ATATÜRK ÜNV. EDEBİYAT FAK. COĞRAFYA BÖLÜMÜ, ERZURUM
2-) Girgin Mustafa, Adanalı Rukiye, 2012. ARAP BAHARI HABERLERİNDE HARİTALAR. 1. ULUSAL COĞRAFYA SEMPOZYUMU,ATATÜRK ÜNV. EDEBİYAT FAK. COĞRAFYA BÖLÜMÜ, ERZURUM
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Adanalı Rukiye, 2021. UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-1/COĞRAFYA EĞITIMINDE CIDDI OYUNLAR VE KULLANIMI. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Artvinli, Eyüp; Değirmenci, Yavuz
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Adanalı Rukiye, 2013. Okul Dünyası (Tamircilik Okulu kitap bölümü). Yayın Evi: VİZE YAYINCILIK Editör Adı: Girgin Mustafa
2-) Adanalı Rukiye, 2013. Okul Dünyası ( Uluslararası Diploma Örgütü kitap bölümü ). Yayın Evi: Vize yayıncılık Editör Adı: Girgin Mustafa
3-) Girgin Mustafa, Adanalı Rukiye, 2013. Okul Dünyası (Perkins Görme Engelliler Okulu kitap bölümü) . Yayın Evi: VİZE YAYINCILIK Editör Adı: Girgin Mustafa
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) EĞİTİM VE BİLİM /EDUCATION AND SCIENCE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) EĞİTİM VE BİLİM /EDUCATION AND SCIENCE. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) AFET VE RİSK DERGİSİ /JOURNAL OF DISASTER AND RISK. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Osmangazi Journal of Educational Research. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Review of International Geographical Education Online /RIGEO. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Review of International Geographical Education Online /RIGEO. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Review of International Geographical Education Online/RIGEO. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Review of International Geographical Education Online /RİGEO. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) lnternational Journal of Geography and Geography Education /IGGE. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) lnternational Journal of Geography and Geography Education /IGGE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) lnternational Journal of Geography and Geography Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
4-) lnternational Journal of Geography and Geography Education /IGGE. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effect of Digital Documentary Production through Field Work on Geography Students’ Problem-Solving Skills - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) The Effect of Digital Documentary Production through Field Work on Geography Students’ Problem-Solving Skills - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) The Effect of Digital Documentary Production through Field Work on Geography Students’ Problem-Solving Skills - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
11-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
12-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
21-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) The Effect of Digital Documentary Production through Field Work on Geography Students’ Problem-Solving Skills - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
25-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
26-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
27-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
28-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Views of Preservice Teachers for Problem-Based Learning Model Supported by Geocaching in Environmental Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
4-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
2-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) How Geogames Can Support Geographical Education? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) The Students’ Behaviours at the Instructional Geocaching Applied in Problem-Based Environmental Education - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) The Attitude And Behavior Of Students In High School Towards Historical And Cultural Heritage In Buca İzmir - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Muğla'nın Bilim Yolcuları. Proje Türü: Diğer (Ulusal). TÜBİTAK 4007 Bilim Şenliği -119B403 nolu "Muğla'nın Bilim Yolcuları". 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ. Proje Türü: Diğer (Ulusal). Dönem 2019/2 TUBİTAK 2209-A – 1919B011904001 nolu ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AFET BİLİNCİ. 2020-2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2023) ANTALYA (Ders Tasarım Atölyesi). TÜRKİYE. . 2023
2-) 2. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ (UCEK-2019) ESKİŞEHİR (Ders Tasarım Atölyesi). TÜRKİYE. . 2019
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Birinci Ulusal Bilim ve Sanat Öğrenci Kongresi . TÜRKİYE. . 2024