(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Kahya Orhan, Ekinci Cemal Ergin, 2018. In their own words: School lives of children with an imprisoned parent. International Journal of Educational Development
(A-10) Ulusal/uluslararası hakemsiz/editörlü dergide yayımlanmış araştırma makalesi, derleme, editöre mektup, araştırma notu, özet veya kitap kritiği
1-) Kahya Orhan, 2022. Ebeveyni Cezaevinde Olan Çocukların Eğitimi. İLKE İlim Kültür Eğitim Vakfı Politika Notu: 2022/39
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2023. Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators. Journal of Qualitative Research in Education (ENAD)
2-) Kahya Orhan, Sarıcaoğlu Halim, Yakar Ali, 2019. A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students. European Journal of Educational Research
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Kizir Mine, Kahya Orhan, Korkut Perihan, Hoşgörür Vural, 2024. Living on the Margins: Poverty, Exclusion, and Segregation in Muğla. Uluslararası Eğitimde Nitel Araştırmalarda Mükemmellik Arayışı Dergisi
2-) Kahya Orhan, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kizir Mine, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. The effects of urban poverty: an evaluation of students' experiences. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
3-) Uşun, S., Yakar, A., Kahya, O., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi. Cumhuriyet International Journal of Education
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2024. Kent Yoksulu Ebeveynlerin Bakış Açısından Yoksulluk ve Eğitim İlişkisi. Cumhuriyet International Journal of Education
2-) Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Karaca Evren Mirace, Korkut Perihan, Hoşgörür Vural, 2024. Kent Yoksulluğu Profil Araştırması (Muğla İli Örneği). Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
3-) Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Vural, 2023. Drama to Investigate Social Exclusion from the View-Points of Children in Urban Poverty. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Kizir Mine, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Korkut Perihan, Karaca Evren Mirace, Eda Yeşil, Hoşgörür Vural, 2022. Özel gereksinimli çocuğu olan ailelerin gözünden kent yoksulluğu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Sezer Sergender, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, 2022. Eğitim ve Suç Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Analizi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Kahya Orhan, Hoşgörür Vural, 2020. Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Performans Değerlendirme Sistemi Hakkında Öğretmen Görüşleri. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
7-) Kahya Orhan, Çiçek Sağlam Aycan, 2019. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Güçlendirilmelerinin Örgütsel Sessizlik Davranışları Üzerindeki Etkisi. Eğitimde Kuram ve Uygulama
8-) Kahya Orhan, Hoşgörür Vural, 2018. Comparing inclusive education in Turkey and Argentina. International Online Journal of Education and Teaching
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Aykaç Necdet, Sezer Sergender, Kizir Mine, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Vural, 2021. Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına Yönelik Bir Müdahale Çalışması. Çalışma Ortamı
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Yakar Ali, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Sarıcaoğlu Halim, Kılıç Kahraman, Kahya Orhan, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2024. "Designing an Interdisciplinary Curriculum for the Development of Social and Emotional Learning Skills in Adolescents by Increasing Bio-Motoric Features and Skills through Exercise, Educational Games and Digital Support” Project Outputs. 17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLSS 2024)
2-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2017. Pedagojik Formasyon Eğitiminde Görev Yapan Öğretim Elemanlarının Eğitimin Niteliği İle Öğrencilerin Kopya Çekme ve Devamsızlık Davranışlarına İlişkin Görüşleri. 26th International Conference on Educational Sciences
3-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin Devamsızlık Tutumlarının Ve Eğilimlerinin İncelenmesi. IV. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPÖK-2016)
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Kılıç Kahraman, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. An investigation of social and emotional learning skills of high school students in adolescence: A needs analysis study. International Conference on Research in Education and Social Sciences
2-) Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. Kent Yoksulluğu Profil Araştırması (Muğla İli Örneği). Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFORXIII)
3-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımaları. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFORXIII)
4-) Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kahya Orhan, Sezer Sergender, Kizir Mine, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Vural, 2022. Kent Yoksulu Ebeveynlerin Gözünden Yoksulluğun Eğitime Yansımaları. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFORXIII)
5-) Kahya Orhan, 2019. Akademide Geleneksel Olmayan Öğrenciler. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Kahya Orhan, 2019. Konum Kuramı ve Örgütlerde Konum. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
7-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2018. Öğretmenlerin güçlü hissettikleri niteliklerine, “öğretmen strateji belgesi”ne ve “öğretmen performans değerlendirme sistemi”ne yönelik görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
8-) Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Yakar Ali, Duman Bilal, 2018. Akademisyenlerin araştırma yapma gereksinimlerinin incelenmesi. III. INES Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
9-) Kahya Orhan, Hoşgörür Vural, 2018. Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Performans Değerlendirme Konusunda Öğretmen Görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
10-) Kahya Orhan, Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, 2018. Öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek ile politik becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
11-) Kahya Orhan, 2018. Araştırmalarda Bir Sorunsal: Genelleme. III. INES Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
12-) Kahya Orhan, Hoşgörür Vural, 2017. Türkiye ve Arjantin'de Kaynaştırma Eğitimi. Innovation and Global Issues in Social Sciences I
13-) Kahya Orhan, 2017. Educational Malpractice. Innovation and Global Issues in Social Sciences II
14-) Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Yakar Ali, 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (INES-2016)
15-) Kahya Orhan, Altınkurt Yahya, Ekinci Cemal Ergin, Yılmaz Kürşad, 2016. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermayeleri ile Mesleki Profesyonellikleri Arasındaki İlişki. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
16-) Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, 2016. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Sermaye ve Mental İyi Oluş Düzeyleri Arasındaki İlişki Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. 1st Eurasian Positive Psychology Congress
17-) Kahya Orhan, Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, 2016. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye ve Devamsızlığa İlişkin Görüşleri. I. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (INES-2016)
18-) Kahya, O., 2014. Öğretmen Yetiştirme Bir Politika mı, Kişisel Gelişim Programı mı?. Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR V)
19-) Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karacagil, K., Kahya, O., 2014. Relationship between the Levels of Teachers' Job Satisfaction and Burnout. New Issues in Teacher Education (ISNITE II)
20-) Kahya, O., 2013. Örgütlerde Etik Dışı Bir Davranış Olarak Kayırmacılık ve Türleri . II. Kamu Etiği Kongresi
21-) Kahya, O., 2013. Eğitimde Fırsat ve Olanak Eşitliği: Türkiye’nin OECD Ülkeleriyle Karşılaştırılması. III. Eleştirel Pedagoji Kongresi
22-) Kahya, O., Oyman, N., 2013. Köy Enstitülerini İdeolojik Yaklaşımlar Açısından Yeniden Okumak. XXII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Gökçe, F., Kahya, O., Özbek, Ş., 2010. İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme. V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Kahya Orhan, Kizir Mine, Sezer Sergender, Yıldırım Kasım, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Tuğba, Hoşgörür Vural, Korkut Perihan, 2022. Öğretmen El Kitabı. Yayın Evi: Menteşe Belediyesi Editör Adı: Vural Hoşgörür
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Kahya Orhan, 1900. Öğretmenlik Halleri: Türkiye de Öğretmen Olmak Üzerine Nitel Bir Araştırma/Aileden Öğretmen Olmak. Yayın Evi: Pegem Editör Adı: Sever, Mustafa Aypay Ahmet
(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Educational Development. 2023. Hakemlik Sayısı: 2
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Journal of Research in Education and Teaching . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Eğitim ve Suç Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Eğitim ve Suç Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Güçlendirilmelerinin Örgütsel Sessizlik Davranışları Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Eğitim ve Suç Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Analizi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Performans Değerlendirme Sistemi Hakkında Öğretmen Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Çoklu Veri Kaynağına Dayalı Performans Değerlendirme Sistemi Hakkında Öğretmen Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
11-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
13-) A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
14-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
15-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Comparing inclusive education in Turkey and Argentina - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) In their own words: School lives of children with an imprisoned parent - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Eğitim ve Suç Arasındaki İlişkinin Sosyolojik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Psikolojik Güçlendirilmelerinin Örgütsel Sessizlik Davranışları Üzerindeki Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Pedagojik Formasyon Eğitimi Öğrencilerinin Kopya Çekmeye Yönelik Tutumları Ve Devamsızlık Eğilimleri Karma Bir Araştırma. 2016-1900
(G-6) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede G.4 ve G.5 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Ergenlerde Biyomotorik Özellik Ve Becerilerin Egzersiz, Eğitsel Oyun Ve Dijital Destek Ile Arttırılması Yoluyla Sosyal Ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Disiplinlerarası Eğitim Programının Tasarlanması. 2022-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Yoksullugun Yeni Yüzü: Kent Yoksullugunun Egitime Yansımalarına Iliskin Bir Eylem Arastırması. Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksullugun Yeni Yüzü: Kent Yoksullugunun Egitime Yansımalarına Iliskin Bir Eylem Arastırması. 2021-2023
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Deneysel çalışmaların özellikle eğitim araştırmalarında planlanma, uygulanma ve değerlendirme aşamaları ile ilgili beceri kazandırmak. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Eğitim Araştırmalarda Deneysel Uygulamalara Farklı İstatistiksel Analizler. 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri Projesi. 2015-1900
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . TÜBİTAK 2250 - Lisansüstü Bursları Performans Programı Bursiyeri - 2. 2023
2-) Kurum Adı: . TÜBİTAK 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı Bursiyeri. 2023
3-) Kurum Adı: . TÜBİTAK 2250 - Lisansüstü Bursları Performans Programı Bursiyeri - 1. 2023
4-) Kurum Adı: . TÜBİTAK 2250 - Lisansüstü Bursları Performans Programı Bursiyeri. 2022
(Ğ-8) Ulusal bilim/sanat kurumları tarafından verilen bilim, sanat, tasarım, başarı veya araştırma ödülü
1-) Kurum Adı: . Genç Bilim İnsanı Teşvik Ödülü. 2019
(Ğ-9) Başvuru sahibinin alanı ile ilgili yapmış olduğu mesleki, bilimsel veya sanatsal faaliyetler dolayısıyla almış olduğu ödül
1-) Kurum Adı: . TÜBİTAK Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Programı (UBYT) Yayın Teşvik Ödülü. 2018
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) European Educational Research Summer School (EERSS) Quantitative and Mixed Methods Research Designs: From designing to publishing. Brno, Czech Republic. . 2019
2-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu (FEBTS-2017). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi. . 2017
3-) III th International Eurasian Educational Research Congress. Türkiye. . 2016
4-) Erasmus Staff Mobility For Training. Letonya. . 2015
5-) 24. Uluslararası Yaratıcı Drama Kongresi (24-27 Nisan 2014). Nisan. Türkiye. 2014
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Çalıştayı. Ankara/ Türkiye. . 2020
2-) Mesleki ve Teknik Eğitim Çalıştayı. TOBB, Ankara- Türkiye. . 2019
3-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Muğla/ Türkiye. Türkiye. 2015
(İ-1) Doğrudan topluma hizmet amacı güden ve topluma açık şekilde gerçekleştirilen söyleşi, panel, konferans, seminer, gezi vb. etkinlikler kapsamında görev almak
1-) Hastalıklardan Ari İşletme Projesi Çalışmalarında Sorunlar ve Çözüm Önerileri. 2020
2-) . 2019
(İ-2) Sosyal sorumluluk projelerinde görev almak
1-) . 2021
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) YÖGEP - Yönetici Gelişim Programı. Muğla/Türkiye. . 2022
2-) Eğitimde Ufuk Turu İlçe Çalıştayı. Muğla/ Türkiye. . 2020