Personel

Araş.Gör.Dr. ORÇİN KARADAĞ
Araş.Gör.Dr.
Orçin Karadağ
@ E-posta
orcinkaradag@mu.edu.tr
Telefon

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Yabancı Diller Eğitimi Bölümü / İngiliz Dili Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı 20.06.2012

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı 19.07.2017

Doktora

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yabancı Diller Eğitimi/ İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı 19.07.2024

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Ata Seda, Yakar Ali, Karadağ Orçin, 2018. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. Turkish Studies - Educational Sciences

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. Correspondence of Turkish Pre-Service EFL Teachers’ Stated Beliefs and Their Classroom Practices. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service English Teacher Candidates Hush in Micro Teachings? An Analysis on Early Language Teaching Classes. Söylem Filoloji Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Karadağ Orçin, 2021. A Contrastive Rhetorical Move Analyses of the PhD Theses’ Introductions Written in English by Turkish and American PhD Students. 6th International Contemporary Educational Research Congress
2-) Karadağ Orçin, 2019. AN INQUIRY INTO THE INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE LEVELS OF EX-ERASMUS STUDENTS: ÇANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY CASE. 5th International Contemporary Educational Research Association

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Karadağ Orçin, 2019. TEACHERS’ QUESTIONING PRACTICES IN A SPEAKING COURSE: INHIBITION OR PROMOTER. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Karadağ Orçin, 2019. Why Do Pre-Service Teachers of English Hush?A Micro Analysis of Hushing at Young Learner Classroom. 10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
3-) Yavuz Aysun, Karadağ Orçin, 2019. An Inquiry on the Sources of Teachers’ Questioning: A Reflective Approach to In-Service Teacher Education. THE ILTERG CONFERENCE
4-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ İŞ UMUDU DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
5-) Altıntaş Sedat, Karadağ Orçin, 2019. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİ TERCİH SEBEPLERİ. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
6-) Karadağ Orçin, Topkaya Ece, 2019. A Needs Analysis and Situation Analysis on Academic English Writing Needs of International Relations Department Students. THE ILTERG CONFERENCE
7-) Karadağ Orçin, 2018. ORAL COMMUNICATION STRATEGIES BY EFL STUDENTS STUDYING AT THE ELT DEPARTMENT: ÇANAKKALE CASE. 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Ata Seda, Karadağ Orçin, Yakar Ali, 2017. Reinforcing feedback: Does it matter?. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) Sidekli Sabri, Keskin Tuba, Karadağ Orçin, 2017. An Investigation Of Primary 3rd And 4th Graders’ Metacognitive Levels. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu VI
10-) Karadağ Orçin, Üstünel Eda, 2017. USE OF YES IN A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
11-) Ata, S., Karadağ, O., Yakar, A., 2016. YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANDIKLARI DÖNÜT TÜRLERİ: ERKEN YAŞ YABANCI DİL EĞİTİMİNDE BİR MİKRO-ANALİZ. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştrımaları Kongresi
12-) Karadağ, O., Üstünel, E., 2016. Turning to Peter: Place of Personified Object at Young Learner Classrooms . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
13-) Altıntaş, S., Karadağ, O., 2016. İngilizce ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemlerine İlişkin Bilişsel Yapıları . 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
14-) Kömür, Ş., Karadağ, O., 2015. Feedback as a Mediating Factor for Developing Writing Skills of Pre-servive English Teachers. IATEFL TTEd SIG International Conference: The Journey from input to interaction in English language learning
15-) Üstünel, E., Karadağ, O., 2014. Correspondence of Pre-service EFL Teachers' Stated Beliefs and Their Classroom Practices. 8th International İDEA Conference

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Karadağ, O., Özçelik, M.Y., Toroslu, D., 2015. DERSİMİZ İNGİLİZCE: NE ÖĞRENDİM?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
2-) Karadağ, O., Çelik, Ö., 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Karadağ Orçin, 2020. Behavioral Classroom Management Manoeuvres in a YL Classroom/. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing LAP Editör Adı: Karadağ, Orçin

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Karadağ Orçin, 2021. CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES/A CONTRASTIVE RHETORICAL MOVE ANALYSES OF THE PHD THESES' INTRODUCTIONS WRITTEN IN ENGLISH BY TURKISH AND AMERICAN PHD STUDENTS. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide DELLAL, Sergii KHOLOD
2-) Karadağ Orçin, 2014. Pedagojik Değerler/Evrensellik. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Girgin Mustafa

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2024. Hakemlik Sayısı: 5
2-) 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2023. Hakemlik Sayısı: 5
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2021. Hakemlik Sayısı: 4
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2019. Hakemlik Sayısı: 3
5-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2018. Hakemlik Sayısı: 3

(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. ELT Research Journal.
5-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
6-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. ELT Research Journal.
7-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
8-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
9-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
10-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama (EKU).
11-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. Eğitimde Kuram ve Uygulama [Journal of Theory and Practice in Education].
12-) Editörlük Türü: Dergi. 2019. ELT Research Journal.
13-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.
14-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Reserach Journal.
15-) Editörlük Türü: Dergi. 2018. ELT Research Journal.

(D-7) Ulusal indekslerde taranan yurtiçi hakemli dergilerde yardımcı editörlük, misafir editörlük yada yayın kurulu üyeliği

1-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. ELT Research Journal.

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. CHALLENGES, TRENDS AND EQUAL OPPORTUNITIES IN INTERNATIONAL EDUCATION AND SCIENCE PRACTICES.

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken çocukluk dönemi yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. 2017-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Dönüt türleri, erken dönem yabancı dil eğitimi,mikro-analiz. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı dil öğretmenlerinin öğretim sürecinde kullandıkları dönüt türleri: Erken yaş yabancı dil eğitiminde bir mikro-analiz. 2016-2017

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve

1-) Bilimsel Yayın Koordinatörlüğü. . . 2024

(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak. uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik, düzenleme kurulu üyeliği yapmak.

1-) 8. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2024
2-) 7. Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2023
3-) 6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Ukrayna. . 2021
4-) 5. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Almanya. . 2019
5-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
6-) 3. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Polonya. . 2018
7-) 10th ELT Research Conference. Türkiye . . 2018
8-) 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2017
9-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
10-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016) . Türkiye. . 2016
11-) VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2015
12-) 8th International IDEA Conference: Studies in English. Türkiye. . 2014

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) IATEFL TTEd SIG Conference Projecting onto Teaching Young Learners. September. Turkey. 2013