(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Aykaç, N., Çelik, Ö., 2014. Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum). Eğitim ve Bilim
2-) Duman, B., Çelik, Ö., 2012. Cognitive Scenario Writing and Concept-Using Skills According to Cognitive Styles. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.U. Journal of Education)
(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Hale, 2023. Ters Yüz Öğrenmeye Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Meta Analiz Çalışması. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD)
2-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity. International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
3-) Aykaç Necdet, Ulubey Özgür, Çelik Özkan, Korkut Perihan, 2019. The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching. International Journal of Contemporary Educational Research
4-) Korkut Perihan, Çelik Özkan, 2018. Developing pronunciation through creative drama. The Language Learning Journal
5-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy. International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
6-) Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2017. Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes. International Electronic Journal of Environmental Education
7-) Çelik, Ö., Bozdemir, H., Uyanık, G., 2016. Developing Attitude Scale, Reliability and Validity for Pre-Service Teachers Towards Drama Lesson. Journal of Education and Training Studies
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Ulusavaş, M., Şahin, B., Dündar, Ş., Çelik, Ö., 2006. Öğretmen Yetiştirme Sistemimizde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme (Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği). Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (İLKE)
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Çelik Özkan, Taç İmra, 2021. ALAN DEĞİŞİKLİĞİ YAPAN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DENEYİMLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2019. Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Çelik Özkan, Buluç Bekir, 2018. Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, Çelik Özkan, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Çelik Özkan, Çelik Aslan Meral, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
6-) Çelik, Ö., Esmer, B., Yılmaz, E., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları. Turkish Studies
7-) Duman, B., Çelik, Ö., 2011. İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki. İlköğretim Online
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Çelik Özkan, Aydın Yıldıray, Köse Osman, Özdem Köse Zeynep, 2017. Sınıf Öğretmeni Adayları İçin Değerler Değerli mi?. The Journal of Academic Social Science Studies
2-) Tertemiz, N., Çelik, Ö., Doğan, S., 2014. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri. Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitimi Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çelik, Ö., Sidekli, S., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinden Beklentileri ve Bu Beklentilerin Karşılanma Düzeyi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2016)
2-) Sidekli, S., Çelik, Ö., Aydın, Y., 2014. Yaşam İçinde Hoşgörü: Çocuklar Ne Söyledi?. Uluslararası Mevlevîlik ve Şâhidi Sempozyumu
3-) Sülün, Y., Görecek, M., Çelik, Ö., 2007. Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi (Muğla Üniversitesi Örneği). 7th International Educational Technology Conference (IETC-2007)
4-) Can, S., Can, Ş., Çelik, Ö., 2006. Eğitim-Öğretim Teknolojilerinin Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyum Düzeylerine Olan Etkisi. 6th International Educational Technology Conference (IETC 2006)
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2021. Bilimsel Araştırma Projesi Hazırlayan Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürece İlişkin Deneyimleri. 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
2-) Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, Çelik Özkan, 2021. Çevre Sorunları ve Sorumlulukları Hakkında Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri. 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
3-) Gökdemir Abdullah, Çelik Özkan, Kaya Mehmet Tamer, 2019. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Çocuk Haklarına Yönelik Uygulamaların Değerlendirilmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK2019)
4-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2019. Öğretmen Kimliğinin Oluşmasında Öğretmen Eğitimi Programının Etkinliğine İlişkin İnancın Etkisi. 3. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMASEMPOZYUMU (USEAS 2019)
5-) Tuna Hatice Beyza, Tosun Meliha, Çelik Özkan, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Veli Müdahalesi Hakkında Görüşleri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK2019)
6-) Selbes Burcu, Çelik Özkan, 2019. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Filmlerin Öğrenme Ortamlarına Katkısının Değerlendirilmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK2019)
7-) Çelik Özkan, Taç İmra, 2018. Alan Değişikliği Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Mevcut Durumlarına İlişkin Görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)
8-) Çelik Özkan, Sarıyer Aslı, 2018. Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının 21. yy Becerilerine Sahip Öğretmen Yeterlikleri Konusundaki Görüşleri. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018)
9-) Çelik Özkan, Çokçalışkan Halil, Yorulmaz Alper, 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Medya Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
10-) Çelik Özkan, Yorulmaz Alper, Çokçalışkan Halil, 2018. Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
11-) Aykaç Necdet, Ulubey Özgür, Çelik Özkan, Korkut Perihan, 2018. The Effect of Creative Drama Method on Pre-service Teachers Attitudes towards Profession of Teaching. 6th International Academic Conference on Social Sciences (IACSS 2018)
12-) Güneş Ahmet Melih, Esmer Barış, Çelik Özkan, 2018. “Teneffüse Koşuyorum” İlkokul Öğrencilerinin Ders ve Teneffüs Ziline Verdikleri Tepkiler ve Nedenleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
13-) Korkut Perihan, Çelik Özkan, Cakova Suat, 2018. The effectiveness of creative drama for stress and intonation instruction in EFL. 4. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
14-) Sidekli Sabri, Çelik Özkan, Uysal Hümeyra, 2017. Öğretmenim Mektubum Var!. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
15-) Sidekli Sabri, Çelik Özkan, Uysal Hümeyra, 2017. Okuduğunu Anlama: Metnim Hangi Kültürden?. 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
16-) Çelik Özkan, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Birleştirilmiş Sınıf Öğretmeni Olamaya Yönelik Öz Yeterliklerinin İncelenmesi. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
17-) Çelik Özkan, Aykaç Murtaza, 2017. Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
18-) Berber Zeynep Tuğba, Çelik Özkan, 2017. Öğretmenim Hikâyem Nasıl Olmuş?. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)
19-) Çelik Özkan, Buluç Bekir, 2017. Disiplinler Arası Yaklaşımla Duygu ve Düşüncelere Saygı, Hoşgörü Değerlerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017)
20-) Esmer Barış, Çelik Özkan, Güneş Ahmet Melih, Esmer Çelebi Emine, 2017. Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Sınıf Öğretmeni ve Öğretmen Adaylarının Bilgileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
21-) Esmer Barış, Güneş Ahmet Melih, Çelik Özkan, Esmer Çelebi Emine, 2017. Hikâye Edici, Bilgilendirici ve Post Modern Metinlerden Okuduğunu Anlamada Cümle Doğrulama Tekniğinin Kullanımı. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
22-) Çokçalışkan, H., Çelik, Ö., 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Farkındalıkları ve Çevre Tutumlarının İncelenmesi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2016)
23-) Çelik, Ö., Aslan Çelik, M., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2016)
24-) Çelik, Ö., Özdemir, U., Taç, İ., 2016. Sınıf Öğretmenlerinin Bitişik Eğik Yazı Hakkındaki Görüşleri. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2016)
25-) Aydın, Y., Köse, O., Özdem Köse, Z., Çelik, Ö., 2016. Sınıf Öğretmeni Adayları İçin Değerler Değerli mi?. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS2016)
26-) Daşdemir İskender, Erem Erdem, Çelik Özkan, 2016. THE VIEWS OF TEACHERS COLLEGE STUDENTS RELATED TO THE USE OF TECHNOLOGY BASED MULTIMEDIA. AGP Humanities And Social Sciences Conference
27-) Sidekli, S., Çelik, Ö., Aydın, Y., Çakır, S., 2015. Eğitimde Bir Değer: Sevgi. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi,
28-) Çelik, Ö., Daşdemir, İ., Aydın, Y., 2015. Öğretmenlerin ve Öğrencilerin Değer Öğretim Süreçlerinde Tercih Ettikleri Etkinliklerin Karşılaştırılması. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
29-) Esmer, B., Çelik, Ö., Yılmaz, E., 2014. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları. Öğretmen Eğitiminde Politikalar ve Sorunlar 4. Uluslararası Sempozyumu (ISPITE2014)
30-) Buluç, B., Çelik, Ö., Uzun, E.B., 2014. Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemini Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi
31-) Buluç, B., Çelik, Ö., Uzun, E.B., 2014. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Amaçlı İnternet Materyallerini Kullanma Davranışları. 2nd International Congress of Research in Education
32-) Aykaç, N., Çelik, Ö., 2011. Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması. 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Sülün, Y., Ekiz, S.O., Çelik, Ö., 2008. Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Programında 2006-2007 Öğretim Yılında 3. ve 2007-2008 Öğretim Yılında 4. Sınıfta Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Proje Çalışmalarına İlişkin Görüşleri. 17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
2-) Ulusavaş, M., Şahin, B., Dündar, Ş., Çelik, Ö., 2007. Köy Enstitüleri Sisteminde Çocuk Hakları (Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği). XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Çelik, Ö., Özdemir, U., 2015. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Alanlarında Düzenlenen Bilimsel Toplantılara Katılmaya Yönelik Görüşleri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
2-) Çelik, Ö., Yıldırım, M., 2015. Serbest Etkinlik Uygulamalarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
3-) Çelik, Ö., Çakır, Z., 2015. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Sebepleri. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2015)
4-) Çelik, Ö., Bozdemir, H., Uyanık, G., 2014. Öğretmen Adayları İçin Drama Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
5-) Esmer, B., Çelik, Ö., 2014. Sınıf Öğretmenlerinin Basılı Metin ve Elektronik Metinden Okumaya İlişkin Metaforik Algıları. 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
6-) Tertemiz, N., Çelik, Ö., 2013. Birleştirilmiş Sınıfta Matematik Dersi Toplama İşleminde Yapılan Hataların Giderilmesinde Akrandan Yararlanma. 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
7-) Uyanık, G., Esmer, B., Uyanık, G., 2013. Öğretmen Adaylarının Hava Kirliliğine İlişkin Algılarının ve Duyarlılıklarının İncelenmesi: Gazi Üniversitesi Örneği. 12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
8-) Esmer, B., Çelik, Ö., 2012. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinleriyle İlgili Soruların İncelenmesi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
9-) Tertemiz, N., Çelik, Ö., Doğan, S., 2012. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Problem Çözme Stratejisi Tercihlerinin Belirlenmesi. 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
10-) Duman, B., Aykaç, N., Çelik, Ö., 2011. Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Eğitim Felsefeleriyle Benimsedikleri Değerler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
11-) Duman, B., Çelik, Ö., 2010. İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki. 1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
12-) Çelik, Ö., Duman, B., 2009. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişsel Stillerine Göre Bilişsel Senaryo Yazma Becerilerinin Belirlenmesi. XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Çelik Özkan, 2023. İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları/Drama İle İlkokulda Matematik Öğretimi. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Yorulmaz, Alper
2-) Çelik Özkan, 2023. Eğitimde Yeni Paradigmalar/İlkokulda Sosyal Beceri Eğitimi İçin Alternatif Bir Yöntem: Yaratıcı Drama (7. Bölüm). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Güneş, Ahmet Melih; Yünkül, Eyup
3-) Çelik Özkan, 2022. Etkinlik Temelli Biyografilerle KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ/Prof.Dr. Hüseyin Yılmaz - Bilimsellik (6. Bölüm). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Yel Selma, Yılmaz Eyüp
4-) Çelik Özkan, 2022. Erken Çocukluk Eğitiminde Drama ve Uygulama Örnekleri/Drama ve İlgili Temel Kavramlar (2. Bölüm). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
5-) Çelik Özkan, 2022. Erken Çocukluk Eğitiminde Drama ve Uygulama Örnekleri/Dramanın Özellikleri ve İşlevi (3. Bölüm). Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
6-) Çelik Özkan, 2021. İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Hayat Bilgisi Dersinde Drama Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aykaç Necdet
7-) Çelik Özkan, 2020. İlkokulda Drama İle Değerler Eğitimi Uygulamaları/8. Bölüm Dostluk ve Drama-Dostluk Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Drama Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Oğuz Namdar Ayşegül
8-) Çelik Özkan, 2020. İlkokulda Drama İle Değerler Eğitimi Uygulamaları/2. Bölüm Kavram Olarak Değer ve Eğitimdeki Önemi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Oğuz Namdar Ayşegül
9-) Çelik Özkan, 2020. Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aktepe Vedat, Gündüz Mevlüt
10-) Çelik Özkan, Aykaç Murtaza, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Akpınar Dellal, Neval ve Çoşkun, Mustafa Volkan
11-) Sidekli, S., Çelik, Ö., Işık, A.D., Çevik, A., Sulak, S.E., Tural, A., Er, H., Genç, S., 2014. Çelik, Ö., "Yaparak Yaşayarak Öğrenme", Güneş, F. (Ed) "Öğretim İlke ve Yöntemleri", 2014, Pegem Akademi Ankara.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Firdevs Güneş
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Çelik, Ö., 2014. Pedagojik Değerler. Yayın Evi: Vize Editör Adı: Mustafa Girgin
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim ve Bilim. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2020. Hakemlik Sayısı: 1
8-) TÜBAV Bilim Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Akademi Sosyal Bilimler Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
11-) International Primary Education Research Journal. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2016. Hakemlik Sayısı: 1
21-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2016. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD). 2016. Hakemlik Sayısı: 1
(D-2) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde baş editörlük
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. International Primary Education Research Journal.
(D-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki
uluslararası indekslerde taranan dergilerde yardımcı
editörlük/ alan editörlüğü ya da yayın kurulu üyeliği
1-) Editörlük Türü: Dergi. 2023. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD).
2-) Editörlük Türü: Dergi. 2022. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi (EKUAD).
3-) Editörlük Türü: Dergi. 2021. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
4-) Editörlük Türü: Dergi. 2020. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi.
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemini Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
22-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
24-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
26-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 7
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemini Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
14-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmen Yetiştirme Sistemimizde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme (Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
28-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
29-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
30-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) İlkokulda Drama İle Değerler Eğitimi Uygulamaları/8. Bölüm Dostluk ve Drama-Dostluk Değerinin Kazandırılmasına Yönelik Drama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
12-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
13-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
16-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
17-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Preservice primary school teachers’ beliefs about the consistency of the teacher training program on the formation of their teacher identity - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Hayat Bilgisi Dersinde Drama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
11-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Investigation of The Effect of Pre-Service Classroom Teachers’ Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) The Effects of Drama on Pre-service Teachers’ Affective Traits about Teaching - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
16-) Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sistemini Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
17-) İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Hayat Bilgisi Dersinde Drama Uygulamaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Developing pronunciation through creative drama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) İlköğretim Öğretmenlerinin Düşünme Stilleri İle Kullandıkları Öğretim Yöntemleri Arasındaki İlişki - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi/1. Bölüm Hayat Bilgisinin Amacı, Kapsamı ve İçeriği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
25-) Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Öğretimine Yönelik Algıları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Bir Meslek Olarak Sınıf Öğretmenliğine İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Disiplinler arası Yaklaşımla Değer Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
30-) Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Bilimsellik Değerinin Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Metaforik Algılarının Karşılaştırılması (Comparison of Methaphoric Perception of Teachers and Pre-service Teachers About Curriculum) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: İlkokul üçüncü sınıf hayat bilgisi dersinde yaratıcı drama yönteminin kullanılmasının öğrencilerin kavram öğrenme başarılarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi. Konu: ilkokul hayat bilgisi kavram öğretimi. HALE-ÇOKÇALIŞKAN. 2023
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Çevre eğitimi, iklim. Proje Türü: H2020. Sustainable Environment and Climate Change International Science Festival SECC-SCISFEST. 2021-2021
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Aktif bir öğretim yöntemi ve sanat formu olarak yaratıcı dramanın müze eğitiminde nasıl kullanılabileceğine ilişkin örnekler sunmak ve farklı yapıya sahip müzelerdeki uygulama örneklerini paylaşmak.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yaratıcı Drama Yöntemi İle Müze Eğitimi. 2020-2021
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerine TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlama Eğitimi. 2021-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Genel (Matematik, Sosyal Bilimler, Drama, Astronomi ve uzay, Robotik ve kodlama, Yazılım, Psikolojik danışma ve rehberlik, vb.). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla Bilim Şenliği (Muğla Bilim İle El Ele). 2019-2019
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: STEM Eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Alan Uzmanları İle Okul Öncesi Öğretmenleri STEMA Uygulamalı Eğitimini Tecrübe Ediyor. 2019-2019
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bilim ve Toplum. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla Bilim Şenliği. 2018-2019
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: dijital öykü. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Öykü Atölyesi. 2016-2016
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yardımcı Personel. Konu: Drama temelli aktif aktif öğretim yöntemleri ile öğretmenlik mesleki bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4005 Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri . 2015-2016
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Tübitak Bilim İnsanı Destekleme Daire Başkanlığı 2221-Konuk Bilim İnsanı Destekleme Programı. 2012-2012
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmen Adaylarının Duyuşsal Becerilerinin Drama Yoluyla Geliştirilmesi. 2017-2019
(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . YAYIN ÖDÜLÜ. 2017
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . AKADEMİK KATKI ÖDÜLÜ. 2017
2-) Kurum Adı: . TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ. 2014
3-) Kurum Adı: . SKV TEŞVİK ÖDÜLÜ. 2012
4-) Kurum Adı: . TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ. 2012
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
1-) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Müdür Yardımcılığı. Türkiye. . 2020
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Muğla İl Milli EĞitim Müdürlüğü Proje Değerlendirme Uzmanı. Türkiye. . 2021