(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Özbek Çağlar, Ulubey Özgür, Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. Yaşlılara Yönelik Dijital Yetkinlik Envanterinin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması. Süleyman Demire Üniversitesi FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
2-) Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Yakar Ali, Köşk Uğur Can, Özbek Çağlar, 2021. 65 Yaş Üstü Kadınlara Dijital Yetkinlik Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı. Ege Eğitim Dergisi
3-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2018. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi. Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2021. Uzaktan Eğitimde Bir Etki Değerlendirme Çalışması: MSKÜ Örneği. Journal of Continuous Vocational Education and Training
2-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Uşun Salih, 2020. Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
3-) Görgen İzzet, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2008. YENİ İLKÖĞRETİM 1–5 PROGRAMLARININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE)
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Yakar Ali, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Sarıcaoğlu Halim, Kılıç Kahraman, Kahya Orhan, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2024. “Designing an Interdisciplinary Curriculum for the Development of Social and Emotional Learning Skills in Adolescents by Increasing Bio-Motoric Features and Skills through Exercise, Educational Games and Digital Support” Project Outputs. ECLSS 2024 17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Kılıç Kahraman, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. An investigation of social and emotional learning skills of high school students in adolescence: A needs analysis study.. 5th International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS)
2-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2022. Öğretim Elemanlarına Yönelik Dijital Yetkinlik Eğitimi Program Geliştirme Çalışması. 4. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı
3-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2021. BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: ÖĞRETİM ÜYELERİ İÇİN DİJİTAL YETKİNLİK ÖLÇEĞİ. VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress
4-) Adnan Müge, Yakar Ali, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Köşk Uğur Can, 2021. ÖĞRETİM ELEMANLARININ AÇIK DERS MALZEMELERİNİN ÜRETİM VE KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE KATKI MOTİVASYONLARI. ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021
5-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2020. UZAKTAN EĞİTİMDE BİR ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI: MSKÜ ÖRNEĞİ. 8th International Conference on Future Learning and Informatics: Data Revolution
6-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2019. Bilgisayar Destekli Kavram Haritalarının, Öğrencilerin Bilişsel Senaryo Oluşturma Becerileri Ve Erişi Üzerindeki Etkileri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
7-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2016. UZAKTAN EĞİTİMDE ÇEVRİMİÇİ EĞİTMEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ. FUTURE LEARNİNG 2016
(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2020. Kuramdan Uygulama Örneklerine Eğitimde Program Geliştirme/4. Bölüm: Program Geliştirme ve Felsefe. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Berkant, Hasan Güner
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) International Journal of Curriculum and Instructional Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Ters Yüz İş Temelli Öğrenme ile Mesleki Eğitim ve Öğretimin Dijitalleştirilmesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Digitalising VET: The Flipped Work-Based Learning.. 2021-2024
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Devam Ediyor. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Ergenlerde Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesi. Proje Türü: -Tübitak 1001. Ergenlerde Biyomotorik Özellik ve Becerilerin Egzersiz, Eğitsel Oyun ve Dijital Destek ile Arttırılması Yoluyla Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Disiplinlerarası Eğitim Programının Tasarlanması.. 2022--1
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4005 Öğrenme Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. 2021-2022
(G-4-Eski) TÜBİTAK, TÜBA, DPT, KOSGEB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman vb, olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Dijital Yetkinlik, 65 Yaş Üstü Kadınlar, Sosyal İzolasyon. Proje Türü: -Tübitak 1001. 65 Yaş Üstü Kadınlara Sosyal İzolasyon Altında Gerekli Dijital Yetkinliklerin Kazandırılması. 2020-2020
(G-5) TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve
tamamlanan proje yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dijital yetkinlik. Proje Türü: -Tübitak 1002. Öğretim Elemanlarının Dijital Yetkinliklerinin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi 122K043. 2022-2023
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Açık Eğitim Kaynakları Kullanımı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Eğitim Hizmetlerinin Niteliğinin Artırılmasında Bir Model Olarak Açık Eğitim Kaynakları: Öğretim Üyelerinin Açık Ders Malzemelerinin Üretim ve Kullanımına İlişkin Görüşleri, Katkı Motivasyonları ve MSKÜ Açık Ders Platformu Örneği. 2020-2021
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Aydın Öğretmen Akademisi Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Uzaktan Eğitimde Öğretim Yöntem ve Teknikleri Seminer. . 2020
2-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Uzaktan Eğitimde Kullanılabilecek Teknikler Seminer. . 2020
3-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. E-Değerlendirme Semineri. . 2020
4-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Öğrenme Yönetim Sistemleri ve Sanal Sınıf Sistemleri Semineri. . 2020