(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Özbek Çağlar, Ulubey Özgür, Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. Yaşlılara Yönelik Dijital Yetkinlik Envanterinin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması. Süleyman Demire Üniversitesi FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
2-) Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Yakar Ali, Köşk Uğur Can, Özbek Çağlar, 2021. 65 Yaş Üstü Kadınlara Dijital Yetkinlik Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı. Ege Eğitim Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2021. Uzaktan Eğitimde Bir Etki Değerlendirme Çalışması: MSKÜ Örneği. Journal of Continuous Vocational Education and Training
2-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Uşun Salih, 2020. Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
3-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2018. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi. Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Görgen İzzet, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2008. YENİ İLKÖĞRETİM 1–5 PROGRAMLARININ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE)
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Yakar Ali, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Sarıcaoğlu Halim, Kılıç Kahraman, Kahya Orhan, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2024. “Designing an Interdisciplinary Curriculum for the Development of Social and Emotional Learning Skills in Adolescents by Increasing Bio-Motoric Features and Skills through Exercise, Educational Games and Digital Support” Project Outputs. ECLSS 2024 17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Yakar Ali, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Sarıcaoğlu Halim, Kılıç Kahraman, Kahya Orhan, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2024. “Designing an Interdisciplinary Curriculum for the Development of Social and Emotional Learning Skills in Adolescents by Increasing Bio-Motoric Features and Skills through Exercise, Educational Games and Digital Support” Project Outputs. ECLSS 2024 17th Eurasian Conference on Language and Social Sciences
2-) Yakar Ali, Sarıcaoğlu Halim, Kahya Orhan, Göral Kemal, Babayiğit İrez Gönül, Kılıç Kahraman, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2023. An investigation of social and emotional learning skills of high school students in adolescence: A needs analysis study.. 5th International Conference on Research in Education and Social Sciences (ICRESS)
3-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2022. Öğretim Elemanlarına Yönelik Dijital Yetkinlik Eğitimi Program Geliştirme Çalışması. 4. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı
4-) Adnan Müge, Yakar Ali, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Köşk Uğur Can, 2021. ÖĞRETİM ELEMANLARININ AÇIK DERS MALZEMELERİNİN ÜRETİM VE KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE KATKI MOTİVASYONLARI. ICOLDE 2021 INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION 2021
5-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2021. BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: ÖĞRETİM ÜYELERİ İÇİN DİJİTAL YETKİNLİK ÖLÇEĞİ. VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress
6-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2020. UZAKTAN EĞİTİMDE BİR ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI: MSKÜ ÖRNEĞİ. 8th International Conference on Future Learning and Informatics: Data Revolution
7-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2019. Bilgisayar Destekli Kavram Haritalarının, Öğrencilerin Bilişsel Senaryo Oluşturma Becerileri Ve Erişi Üzerindeki Etkileri. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
8-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2016. UZAKTAN EĞİTİMDE ÇEVRİMİÇİ EĞİTMEN BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ. FUTURE LEARNİNG 2016
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Duman Bilal, 2020. Kuramdan Uygulama Örneklerine Eğitimde Program Geliştirme/4. Bölüm: Program Geliştirme ve Felsefe. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Berkant, Hasan Güner
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Curriculum and Instructional Studies. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Açık Eğitim Kaynakları Kullanımı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Eğitim Hizmetlerinin Niteliğinin Artırılmasında Bir Model Olarak Açık Eğitim Kaynakları: Öğretim Üyelerinin Açık Ders Malzemelerinin Üretim ve Kullanımına İlişkin Görüşleri, Katkı Motivasyonları ve MSKÜ Açık Ders Platformu Örneği. 2020-2021
(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Ters Yüz İş Temelli Öğrenme ile Mesleki Eğitim ve Öğretimin Dijitalleştirilmesi. Proje Türü: Avrupa Birliği. Digitalising VET: The Flipped Work-Based Learning.. 2021-2024
(G-4) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Dijital yetkinlik. Proje Türü: -Tübitak 1002. Öğretim Elemanlarının Dijital Yetkinliklerinin Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi 122K043. 2022-2023
(G-6) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede G.4 ve G.5 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Ergenlerde Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesi. Proje Türü: -Tübitak 1001. Ergenlerde Biyomotorik Özellik ve Becerilerin Egzersiz, Eğitsel Oyun ve Dijital Destek ile Arttırılması Yoluyla Sosyal ve Duygusal Öğrenme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Disiplinlerarası Eğitim Programının Tasarlanması.. 2022-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: Dijital Yetkinlik, 65 Yaş Üstü Kadınlar, Sosyal İzolasyon. Proje Türü: -Tübitak 1001. 65 Yaş Üstü Kadınlara Sosyal İzolasyon Altında Gerekli Dijital Yetkinliklerin Kazandırılması. 2020-2020
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4005 Öğrenme Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. 2021-2022
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Aydın Öğretmen Akademisi Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Uzaktan Eğitimde Öğretim Yöntem ve Teknikleri Seminer. . 2020
2-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Uzaktan Eğitimde Kullanılabilecek Teknikler Seminer. . 2020
3-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. E-Değerlendirme Semineri. . 2020
4-) Muğla Öğretmen Akademisi Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü. Öğrenme Yönetim Sistemleri ve Sanal Sınıf Sistemleri Semineri. . 2020