Personel

Doktor Öğretim Üyesi NEBİYE KORKMAZ
Doktor Öğretim Üyesi
Nebiye Korkmaz
@ E-posta
nkorkmaz@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5619

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ FEN FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ HAZİRAN 2004

Yüksek Lisans

EGE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MATEMATİK ABD ARALIK, 2007

Doktora

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MATEMATİK ABD KASIM, 2013

Yayin Bilgileri

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Korkmaz, N., Güney, Z., 2014. An Adaptive Approach to Solutions of Fredholm Integral Equations of the Second Kind. Abstract and Applied Analysis
2-) Korkmaz, N., Sezer, M., 2014. An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function. New Trends in Mathematical Sciences

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Evren Yapıcıoğlu Ayşegül, Korkmaz Nebiye, 2019. Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2016. Aliboran Ebu Reyhan Muhammed bin Ahmed el-Biruni ve Bazı Teoremlerinin İspatı. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Güney, Z., Özkoç, M., Korkmaz, N., 2016. Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Güney, Z., Özkoç, M., Korkmaz, N., 2015. Matematik Eğitiminde Kavram Yanlışlıkları Üzerine. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2014. Georg Cantor'un Sonsuzları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Korkmaz, N., Tan, E., 2007. On Contra $pi$gs-Continuous Functions In Topological Spaces. 22.nd Summer Conference On Topology and Its Applications

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Korkmaz, N., 2014. Yüksek Mertebeli Değişken Katsayılı Doğrusal Diferansiyel-Fark Denklem Sistemlerinin Çözümlerine Bernstein Polinomları ile Bir Yaklaşım ve Residual Fonksiyonu Kullanılarak Hata Tahmini. 27. Ulusal Matematik Sempozyumu

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Güney, Z., Korkmaz, N., 2015. Aliboran Ebu Reyhan Muhammed Bin Ahmed El-Biruni ve bazı teoremlerinin ispatı. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Güney, Z., Korkmaz, N., Işık, O.R., 2010. Matematik Öğretiminde "Yapılandırmacı Yaklaşımın Sakıncaları. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Korkmaz, N., 2014. İntegral Denklemlerin Çözümleri Üzerine. Yayın Evi: Alfa Aktüel Yayınevi Editör Adı: -

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Korkmaz Nebiye, 2019. Soyut Matematik. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Pİşkin Erhan

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) An approach to numerical solutions of system of high-order linear differential-difference equations with variable coefficients and error estimation based on residual function - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Ögretmen Adaylarının Fen ve Matematiğe Yönelik Algılarının Belirlenmesi: Metafor Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Matematik Felsefesi ve Eğitimine Dair - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi . Türkiye. . 2016

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015

Verdiği Dersler

İME00020 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 1

İME10004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 2

İME10006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOYUT MATEMATİK

İME20003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

LİNEER CEBİR 1

İME20004 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

LİNEER CEBİR 2

İME20005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANALİZ 3

İME30007 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

CEBİR

İME00020 2024-2025 Güz

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2024-2025 Güz

ANALİZ 1

İME20003 2024-2025 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2024-2025 Güz

ANALİZ 3

İME30007 2024-2025 Güz

CEBİR

İME40005 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MAT5525 2024-2025 Güz

Reel Analiz

İME00020 2023-2024 Bahar

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10004 2023-2024 Bahar

ANALİZ 2

İME10006 2023-2024 Bahar

SOYUT MATEMATİK

İME20004 2023-2024 Bahar

LİNEER CEBİR 2

İME40006 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

MAT5555 2023-2024 Bahar

Diferansiyel Denklemlerin Nümerik Çözümleri I

İME00020 2023-2024 Güz

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME10003 2023-2024 Güz

ANALİZ 1

İME10004 2023-2024 Güz

ANALİZ 2

İME10006 2023-2024 Güz

SOYUT MATEMATİK

İME20003 2023-2024 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2023-2024 Güz

ANALİZ 3

İME40005 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

MAT5530 2023-2024 Güz

Fonksiyonel Analiz

İME00020 2022-2023 Bahar

KÜLTÜR VE MATEMATİK

İME00040 2022-2023 Bahar

MATEMATİK DERS KİTABI İNCELEMESİ

İME10004 2022-2023 Bahar

ANALİZ 2

İME10006 2022-2023 Bahar

SOYUT MATEMATİK

İME20004 2022-2023 Bahar

LİNEER CEBİR 2

İME40006 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

MAT5530 2022-2023 Bahar

Fonksiyonel Analiz

İME10003 2022-2023 Güz

ANALİZ 1

İME20003 2022-2023 Güz

LİNEER CEBİR 1

İME20005 2022-2023 Güz

ANALİZ 3

İME20007 2022-2023 Güz

ANALİTİK GEOMETRİ

İME30007 2022-2023 Güz

CEBİR

İME40005 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1