Personel

Doç.Dr. NİGAR İPEK EĞİLMEZ
Doç.Dr.
Nigar İpek Eğilmez
@ E-posta
nigaripek@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 3135

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Türkçe Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Türkçe Ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü / Türkçe Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI EYLÜL, 2001

Yüksek Lisans

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM ANABİLİM DALI 2005

Doktora

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM ANABİLİM DALI 2010

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) İpek Eğilmez Nigar, 2024. Türkçe Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazmaya Yönelik Görüş ve Deneyimleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi
2-) Çetin Didem, İpek Eğilmez Nigar, Coşkun Mustafa Volkan, 2018. Thinking Development Techniques Used By Pre-service Turkish Language Teachers in Informative Text Writing. Educational Policy Analysis and Strategic Research
3-) İpek Eğilmez Nigar, 2018. Comparison of Mother Tongue Teaching Curriculums Implemented at the Middle School Level in Turkey and England. Universal Journal of Educational Research
4-) İpek Eğilmez Nigar, 2017. “Formulaic Words” Used by Pre-Service Turkish Language Teachers in Their Daily Lives.. International Online Journal of Educational Sciences
5-) İpek Eğilmez Nigar, Uysal Zeynep Ezgi, 2016. Eflatun Cem Güney In Terms of Bibiliotherapic Elements Once Upon A Time. International Journal of Progressive Education
6-) İpek, N., Taner Derman, M., Sadioğlu, Ö., 2010. The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents. İlköğretim Online
7-) İpek, N., Bilgin, A., 2007. İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi. İlköğretim Online

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Söylemez İlayda Nur, İpek Eğilmez Nigar, 2024. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
2-) Kaya Kübra Nur, İpek Eğilmez Nigar, 2024. Duyguya Dayalı Metinlerin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerileri ve Yazma Tutumları Üzerindeki Etkisi?. Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
3-) Erden Zeynep, İpek Eğilmez Nigar, 2021. Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Belirlenmesi. ULUSLARARASI HAKEMLİ İNSAN VE SANAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
4-) Ünlü Saadet, İpek Eğilmez Nigar, 2021. Okuma Kültürünün Oluşması Sürecinde Türkçe Öğretmenlerinin Yeri ve Önemi. Journal of Turkish Studies
5-) Kalı Gülan, İpek Eğilmez Nigar, 2021. Relationship between Pre-service Turkish Teachers’ Attitudes towards Reading Book and Academic Self-efficacy: The Case of Muğla Sıtkı Koçman University. Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
6-) İpek Eğilmez Nigar, 2018. Türkçe Öğretmeni Adaylarının “Özel Durumlarda” Kullandıkları Kalıp Sözler. Ana Dili Eğitimi Dergisi
7-) İpek Eğilmez Nigar, Kalı Gülan, 2018. Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Turkish Studies Educational Sciences
8-) İpek Eğilmez Nigar, Berber Zeynep Tuğba, 2017. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri. Ana Dili Eğitimi Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) İpek Ömer Faruk, İpek Eğilmez Nigar, 2023. Evaluation of English and Turkish Language Teaching Textbooks According to CEFR Criteria. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Madan, D., İpek Eğilmez, N., 2014. Dilbilgisi Öğretiminde Yeni Bir Soluk: Fiilimsi Hazine Avcıları Etkinliği. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi (ATED)

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) İpek Eğilmez, N., Fırat, H., 2014. Türkçe Öğretmeni Adaylarının “Değer” Kavramına İlişkin Görüşleri. 6. Dünya Dili Türkçe Sempozyumu
2-) Sadioğlu Ömür, İpek Nigar, Taner Derman Meral, 2009. Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education. World Conference on Educational Sciences
3-) İpek Nigar, 2008. İlköğretim 4-5. Sınıflar Türkçe Çalışma Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin Etkileşim Düzeyleri. 1. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Ünlü Saadet, İpek Eğilmez Nigar, 2019. “Okuma Kültürü” Edindirme Sürecine Türkçe Öğretmenlerinin Etkisi (Muğla İli Örneği). 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) İpek Eğilmez Nigar, 2018. Türkiye’de ve İngiltere’de Uygulanan Ana Dili Eğitimi Programlarının Karşılaştırılması. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
3-) İpek Eğilmez Nigar, 2018. Türkçe Öğretmeni Adaylarının ”Özel Durumlarda” Kullandıkları Kalıp Sözler. II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
4-) İpek Eğilmez Nigar, Berber Zeynep Tuğba, 2016. Hikaye Yazabildim mi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
5-) Coşkun Mustafa Volkan, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kavramlaştırma Becerileri ile Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
6-) Çetin Didem, İpek Eğilmez Nigar, Coşkun Mustafa Volkan, 2016. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bilgiye Dayalı Metin Yazımında Kullandıkları Düşünceyi Geliştirme Teknikleri. 3. International Eurasian Educational Research Congress
7-) İpek Eğilmez Nigar, 2016. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kalıp Sözleri Kullanma Düzeyleri. 3. International Eurasian Educational Research Congress
8-) İpek Eğilmez, N., Erdemir, Z.E., 2015. Bibliyoterapik Unsurlar Açısından Eflatun Cem Güney: Evvel Zaman İçinde. 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
9-) İpek Eğilmez, N., Özşavli, G., 2015. Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Ergül Özkul Zehra, Coşkun Mustafa Volkan, İpek Eğilmez Nigar, 2015. Bilgilendirici Metinlerin Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
11-) İpek Eğilmez Nigar, Madan Dilek, 2014. Türkiye’de Yazma Eğitimi Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Değerlendirme. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
12-) Sarı Ekrem, İpek Eğilmez Nigar, 2014. Türkiye’de Okuma Eğitimi Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Değerlendirme. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
13-) Fırat Hatiçe, İpek Eğilmez Nigar, 2013. Türkçe Öğretmeni Yetiştirmede Çocuk Edebiyatı Dersinin Önemi. 6. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
14-) İpek Eğilmez Nigar, Şahin Hatice, 2011. İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Söz Varlığı. 4. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sadioğlu, Ö., Nigar, İ., Gönül, O.S., Meral, T.D., Pınar, B.K., Şehnaz, S., 2009. The Effectiveness of the “Drama in Primary Education” Course, on the Multiple Intelligence Domains of Pre-Service Teachers in Primary Education. 1. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı “Howard Gardner”
2-) Gönül, O.S., Meral, T.D., Pınar, B.K., Nigar, İ., Ömür, S., Şehnaz, S., 2009. The Relation Between the Attitudes of Primary Education Teacher Candidates Towards “Drama in Primary Education” Course and Their Intelligence Domains. 1. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı “Howard Gardner”

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) İpek Eğilmez, N., Kıvrak, D., 2015. Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi . Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) İpek Eğilmez Nigar, 2024. Yazmanın Yaratıcı Hâli. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: -

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) İpek Eğilmez, N., 2013. Çocukların Yazı Dilindeki Söz Varlığı. İlköğretim Dördüncü Sınıf Düzeyi. Bursa: .. Yayın Evi: Alfa-Aktüel Yayınevi Editör Adı: Nigar İpek Eğilmez

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) İpek Eğilmez Nigar, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Okuma Eğitiminin Temel Kavramları. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek Eğilmez, Nigar; Çağlayan Dilber, Nilay
2-) İpek Eğilmez Nigar, 2019. Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları/Etkili Bir Türkçe Öğretiminin Bileşenleri. Yayın Evi: Nobel Yayın Dağıtım Editör Adı: Fulya Topçuğolu Ünal
3-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatice, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin Değer Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
4-) Fırat Hatice, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
5-) Ergül Özkul Zehra, Coşkun Mustafa Volkan , İpek Eğilmez Nigar, 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Selahattin Dilidüzgün, Şükran Kahraman Dilidüzgün, Zeynep Çetinkaya Edizer, Nuray Küçükler Kuşçu, Nazlı Cihan, Duygu Ak Başoğul, Melda Karagöz, Neslihan Yücelşen
6-) İpek Eğilmez, N., Madan, D., 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Coşkun, Mustafa Volkan; Açık Önkaş, Nilgün; İpek Eğilmez, Nigar; Fırat, Hatice; Fidan, Özden; Çetin, Didem; Turhan Tuna, Sibel; Sargın, Mustafa; Özkaya, Perihan Gülce; Erdemir, Zeynep Ezgi; Özşavli, Gülan; Çelik Handan
7-) Sarı, E., İpek Eğilmez, N., 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Coşkun, Mustafa Volkan; Açık Önkaş, Nilgün; İpek Eğilmez, Nigar; Fırat, Hatice; Fidan, Özden; Çetin, Didem; Turhan Tuna, Sibel; Sargın, Mustafa; Özkaya, Perihan Gülce; Erdemir, Zeynep Ezgi; Özşavli, Gülan; Çelik Handan
8-) Fırat Hatiçe, İpek Eğilmez Nigar, 2014. Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar/Türkçe Öğretmeni Yetiştirmede Çocuk Edebiyatı Dersinin Önemi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Kamil İşeri, Gökhan Çetinkaya, Tuğba Çelik, Sercan Demirgüneş, Tuğçe Daşöz, Yusuf Gençer
9-) İpek Eğilmez, N., Şahin, H., 2012. Türkçenin Eğitimi Öğretimi Üzerine Çalışmalar. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Engin Yılmaz, Mehmet Gedizli, Erdal Özcan, Yonca Koçmar

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) İpek Eğilmez, N., Sadioğlu, Ö., 2010. Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar. Yayın Evi: Tömer-Ankara Üniversitesi Basımevi Editör Adı: Leyla Subaşı Uzun, Ümit Bozkurt

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Türk Akademik Yayınlar Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Türk Akademik Yayınlar Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Research on Education and Psychology. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Hikmet-Akademik Edebiyat Degisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Türk Akademik Yayınlar Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
11-) Asya Studies. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
13-) International Journal of Curriculum and Instruction. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Asya Studies. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Turkish Studies. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
17-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
18-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
19-) Participatory Educational Research. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
20-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 3
21-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
22-) Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
23-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
24-) Turkish Studies. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
25-) Academy Journal of Educational Sciences. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
26-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
27-) Turkish Studies. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
28-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
29-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
30-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
31-) International Online Journal of Educational Sciences. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
32-) Anadilli Eğitimi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
33-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 1
34-) Ana Dili Eğitimi Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) ARAŞTIRMA VE DENEYİM DERGİSİ (ADEDER). 2018. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Milli Eğitim Dergisi. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2012. Hakemlik Sayısı: 1

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
4-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
5-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okuma Kültürünün Oluşması Sürecinde Türkçe Öğretmenlerinin Yeri ve Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Comparison of Mother Tongue Teaching Curriculums Implemented at the Middle School Level in Turkey and England - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Eflatun Cem Güney In Terms of Bibiliotherapic Elements Once Upon A Time - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Comparison of Mother Tongue Teaching Curriculums Implemented at the Middle School Level in Turkey and England - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
10-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
11-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
12-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
13-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
15-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
16-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
17-) Dilbilgisi Öğretiminde Yeni Bir Soluk: Fiilimsi Hazine Avcıları Etkinliği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
18-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
19-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
20-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
21-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
22-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
23-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
24-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
25-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
4-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Evaluation of English and Turkish Language Teaching Textbooks According to CEFR Criteria - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Okuma Kültürünün Oluşması Sürecinde Türkçe Öğretmenlerinin Yeri ve Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
10-) Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar/Türkçe Öğretmeni Yetiştirmede Çocuk Edebiyatı Dersinin Önemi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının “Özel Durumlarda” Kullandıkları Kalıp Sözler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
13-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
15-) “Formulaic Words” Used by Pre-Service Turkish Language Teachers in Their Daily Lives. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Dilbilgisi Öğretiminde Yeni Bir Soluk: Fiilimsi Hazine Avcıları Etkinliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar/Türkçe Öğretmeni Yetiştirmede Çocuk Edebiyatı Dersinin Önemi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının “Özel Durumlarda” Kullandıkları Kalıp Sözler - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
21-) Comparison of Mother Tongue Teaching Curriculums Implemented at the Middle School Level in Turkey and England - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
23-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
27-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
28-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Eflatun Cem Güney In Terms of Bibiliotherapic Elements Once Upon A Time - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
33-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
35-) Dilbilgisi Öğretiminde Yeni Bir Soluk: Fiilimsi Hazine Avcıları Etkinliği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
36-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
37-) The Levels of Anxiety and Hopelessness of Primary Education Children with Speech Disorders and of Their Parents - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
38-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
39-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
40-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
41-) Determining The Information Literacy Skills of Teacher Candidates for The Sustainability of Quality in Education - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları/Etkili Bir Türkçe Öğretiminin Bileşenleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkçe Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları/Etkili Bir Türkçe Öğretiminin Bileşenleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
8-) İlköğretim Çağı Çocuklarında Kelime Dağarcığı Gelişimi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN OKUNABİLİRLİK DÜZEYİ VE SÖZCÜK SIKLIĞI. Konu: YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERİN OKUNABİLİRLİK DÜZEYİ VE SÖZCÜK SIKLIĞI. HANİFE-SARITAŞ. 2024
2-) Tez Adı: Aytül Akal'ın Çocuk Kitaplarındaki Söz Varlığı. Konu: Aytül Akal'ın Çocuk Kitaplarındaki Söz Varlığı. BÜŞRA-GÜNER. 2023
3-) Tez Adı: DUYGUYA DAYALI METİNLERİN ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA BECERİLERİ VE YAZMA TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. Konu: DUYGUYA DAYALI METİNLERİN ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA BECERİLERİ VE YAZMA TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ. KÜBRA NUR-KAYA. 2023
4-) Tez Adı: Söz varlığı ve sözcük öğretimi öğretimi üzerine yapılmış lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi (Ortaokul düzeyi). Konu: Söz varlığı. EKREM-SARI. 2020
5-) Tez Adı: Ortaokul öğrencilerine okutulmak üzere önerilen öykü kitaplarında toplumsal cinsiyet rolleri. Konu: Öykü kitaplarındaki cinsiyet rolleri. DİDEM-ÇELİK SARI. 2020
6-) Tez Adı: "OKUMA KÜLTÜRÜ" EDİNDİRME SÜRECİNE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ETKİSİ (MUĞLA İLİ ÖRNEĞİ). Konu: Okuma Kültürü. SAADET-ÜNLÜ. 2019
7-) Tez Adı: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ. Konu: YAZMA EĞİLİMİ. ZEYNEP TUĞBA-BERBER. 2019
8-) Tez Adı: Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin atasözüdağarcıklarının belirlenmesi(Konya ili Selçuklu ilçesi örneği). Konu: SÖZ VARLIĞI. AHMET-YONCACI. 2019
9-) Tez Adı: Doğrudan ve Dolaylı Anlatımın Ortaokul 8. Sınıf Öğrencileri Tarafından Tanınma Düzeyi ile Merkezi Liselere Yerleştirme Sınavlarında Yer Alma Sıklığı. Konu: DOĞRUDAN VE DOLAYLI ANLATIM. AYLİN-ASLAN. 2019
10-) Tez Adı: Türkçeyi İkinci Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Türkçe Yeterlik Algı Düzeyleri ve Türkçe Yazılı Anlatımlarındaki Yazım Yanlışları. Konu: İkinci Dil. DUYGU-KIVRAK. 2019

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI İLE ALDIKLARI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. Konu: TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL HİKÂYE KULLANIMINA İLİŞKİN TUTUMLARI İLE ALDIKLARI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. MUHAMMET -YILDIRIM. 2024
2-) Tez Adı: BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. Konu: BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EKRAN OKUMA ÖZ YETERLİK ALGILARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. SEVİM-ERGÜN. 2024
3-) Tez Adı: 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME VE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN VLOG KULLANIMI. Konu: 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEME VE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN VLOG KULLANIMI. BERİL -ÇAKAN POLAT. 2024
4-) Tez Adı: ÖZGÜR BALPINAR IN ESERLERİNDE KÖK DEĞERLER VE ÖZGECİLİK. Konu: ÖZGÜR BALPINAR IN ESERLERİNDE KÖK DEĞERLER VE ÖZGECİLİK. NURAY-ASLAN. 2023
5-) Tez Adı: Örgün ve Uzaktan Eğitimin Türkçe Dersi Açısından Değerlendirilmesi. Konu: Örgün ve Uzaktan Eğitimin Türkçe Dersi Açısından Değerlendirilmesi. MAHMURE-TEKELİ KAYA. 2023
6-) Tez Adı: Bilgin Adalı’nın Fantastik ve Bilim Kurgu Türündeki Eserlerinin Çocuk Eğitimine Katkısının İncelenmesi. Konu: Bilgin Adalı’nın Fantastik ve Bilim Kurgu Türündeki Eserlerinin Çocuk Eğitimine Katkısının İncelenmesi. TUĞBA-YAĞCI DEMİRKIRAN. 2022
7-) Tez Adı: Türkçe ve Arapçanın Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Kullanılan Ders Kitaplarının Karşılaştırılması. Konu: Türkçe ve Arapçanın Yabancı Dil Olarak Öğretilmesinde Kullanılan Ders Kitaplarının Karşılaştırılması. LOBNA-ELHAJ YASİN. 2022
8-) Tez Adı: Sudan Arapçasında Türkçeden Geçen Kelimeler ve Bu Kelimelerin Sudanlı Öğrencilerin Türkçe Öğrenimine Yansıması. Konu: Sudan Arapçasında Türkçeden Geçen Kelimeler ve Bu Kelimelerin Sudanlı Öğrencilerin Türkçe Öğrenimine Yansıması. ALSER-MOHAMED AHMED MOHAMED. 2022
9-) Tez Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimine Yönelik Hazırlanmış Ders Kitaplarında Yer Alan Sosyal Değerler. Konu: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimine Yönelik Hazırlanmış Ders Kitaplarında Yer Alan Sosyal Değerler. ELİF-ERDİNÇ. 2022
10-) Tez Adı: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Hikâye Kitaplarının Söz Varlığı Açısından Değerlendirilmesi: Yunus Emre Enstitüsü Anadolu Hikâyeleri Dizisi Örneği (A1- A2). Konu: Yabancılara Türkçe Öğretiminde Kullanılan Hikâye Kitaplarının Söz Varlığı Açısından Değerlendirilmesi: Yunus Emre Enstitüsü Anadolu Hikâyeleri Dizisi Örneği (A1- A2). SEDA-ÖZTEKİN. 2022
11-) Tez Adı: Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Özerkliği ile Yazma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencilerin Yazma Özerkliği ile Yazma Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. ELİF -ERSOY. 2021
12-) Tez Adı: Astrid Lindgren ve Cahit Uçuk’un Çocuk Romanlarında Çocuk ve Değerler Eğitimi. Konu: Astrid Lindgren ve Cahit Uçuk’un Çocuk Romanlarında Çocuk ve Değerler Eğitimi. ELİF BURCU-ULUN. 2021
13-) Tez Adı: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kültürel Aktarım Açısından Türkülerin Önemi. Konu: Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kültürel Aktarım Açısından Türkülerin Önemi. SILA-TÜRKAY YAVUZEL. 2020
14-) Tez Adı: 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Bibliyoterapi Açısından İncelenmesi. Konu: 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Bibliyoterapi Açısından İncelenmesi. MELTEM -DOĞANAY. 2019
15-) Tez Adı: 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Ve Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğunun İncelenmesi. Konu: 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programındaki Yazma Kazanımlarının Ve Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Yaratıcı Yazma Becerisine Uygunluğunun İncelenmesi. ASLIHAN-UYĞUN. 2019
16-) Tez Adı: Yazarlık ve yazma becerileri dersinin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine etkisi. Konu: Yazarlık ve yazma becerileri dersinin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerine etkisi. HAKAN -KARATOP. 2019
17-) Tez Adı: TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK YALVAÇ URAL’IN DENEMELERİ. Konu: TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BİR ÖĞRETİM ARACI OLARAK YALVAÇ URAL’IN DENEMELERİ. ZEYNEP FATMA-ER. 2019
18-) Tez Adı: Doğal Konuşmalardaki Vurgu ve Tonlamaların İncelenmesi ve Duygu Tespiti (Televizyon Programları Örneği). Konu: Doğal Konuşmalardaki Vurgu ve Tonlamaların İncelenmesi ve Duygu Tespiti (Televizyon Programları Örneği). SÜMEYYE -YILMAZ. 2011

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. 2022-2023

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Türkçe öğretmenlerinin değer kavramına ilişkin görüşleri. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin Değer Hakkındaki Görüşleri. 2015-2017

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" Hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015-2017

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) 100. Yıl Anısı Atatürk Köşesi. Türkiye. . 2023
2-) Masal Saati: Bir Varmış Bir Yokmuş: Altın Balta. Türkiye. . 2021
3-) Masal Saati: Bir Varmış Bir Yokmuş: Tilki ile Adam. Türkiye. . 2021

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü

1-) Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2016
2-) Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2015
3-) Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2014

(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mevzuat Komisyonu. Türkiye. . 2023
2-) Türk Kültürünün Yurt Dışında Tanıtılması, Yayılması ve Korunması, Yurt Dışındaki Vatandaşlarımız ve Soydaşlarımızın Kültürel Bağlarının Korunması, Güçlendirilmesi ve Türk Dilinin Öğretilmesi Amacıyla Yurt Dışında Görevlendirilecek Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Okutman Seçme Sınavı Başvurularını Değerlendirmek Üzere İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu. Türkiye. . 2023
3-) Türk Kültürünün Yurt Dışında Tanıtılması, Yayılması ve Korunması, Yurt Dışındaki Vatandaşlarımız ve Soydaşlarımızın Kültürel Bağlarının Korunması, Güçlendirilmesi ve Türk Dilinin Öğretilmesi Amacıyla Yurt Dışında Görevlendirilecek Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Okutman Seçme Sınavı Başvurularını Değerlendirmek Üzere İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu. Türkiye. . 2022
4-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mevzuat Komisyonu. Türkkiye. . 2022
5-) Türk Kültürünün Yurt Dışında Tanıtılması, Yayılması ve Korunması, Yurt Dışındaki Vatandaşlarımız ve Soydaşlarımızın Kültürel Bağlarının Korunması, Güçlendirilmesi ve Türk Dilinin Öğretilmesi Amacıyla Yurt Dışında Görevlendirilecek Öğretim Üyesi, Öğretim Görevlisi ve Okutman Seçme Sınavı Başvurularını Değerlendirmek Üzere İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu. Türkiye. . 2021
6-) Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2018
7-) Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Yönetim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2017

(I-16) Yürütülen disiplin/ceza araştırma ve soruşturmalar

1-) Soruşturma. Türkiye. . 2014

(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) 2. Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
2-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu. Türkiye. . 2016
3-) VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler, Düzenleme Kurulu ve Bilim Kurulu. 28-31 Mayıs 2015. Türkiye. 2015
4-) VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Düzenleme Kurulu ve Bilim Kurulu. 19-21 Haziran 2014. Türkiye. 2014
5-) IV. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Bilim Kurulu.. 22-24 Aralık. Türkiye. 2011

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Türkçe Söz Varlığı Projesi Toplantısı. Türkiye. . 2019
2-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2015
3-) Söz Varlığını Tespit ve Geliştirme Çalıştayı. Türkiye. . 2015
4-) III. Ege Bölgesi Dilcileri Sürekli Çalıştayı. 12-14 Nisan. Türkiye. 2013
5-) Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu. 31 Ekim-2 Kasım. Türkiye. 2013

(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya kurullarda görev yapmak (her yıl için )

1-) İlçe İnsan Hakları Kurulu. Türkiye. . 2023
2-) Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü Okur Yazar Gezer Projesi. Türkiye. . 2023
3-) Doktora Yeterlilik Sınav Jüri Üyeliği. Türkiye. . 2023
4-) Eğitim Fakülteleri Programları Değerlendirme ve Akreditasyonu Çalışmaları Komisyon Üyeliği: Öz Değerlendirme. Türkiye. . 2018
5-) Farabi Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2013
6-) Öğrenci Sosyal Yardım Komisyonu. Türkiye. . 2012
7-) Fakülte Dergisi Hazırlama Komisyonu. Türkiye. . 2012
8-) Fakülte Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2011

Verdiği Dersler

GKD10003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TÜRK DİLİ 1

TEB00120 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

YARATICI YAZMA

TEB20013 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

TEB30014 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

YAZMA EĞİTİMİ

TEB30015 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

OKUMA EĞİTİMİ

GKD10003 2024-2025 Güz

TÜRK DİLİ 1

TEB 5525 2024-2025 Güz

ANLAMA BECERİSİNİ GELİŞTİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

TEB20013 2024-2025 Güz

TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

TEB30015 2024-2025 Güz

OKUMA EĞİTİMİ

TEB40015 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TEB 5524 2023-2024 Bahar

ANLATMA BECERİSİNİ GELİŞTİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

TEB30014 2023-2024 Bahar

YAZMA EĞİTİMİ

TEB3004 2023-2024 Bahar

Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi

TEB40008 2023-2024 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TEB 5525 2023-2024 Güz

ANLAMA BECERİSİNİ GELİŞTİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

TEB20013 2023-2024 Güz

TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

TEB30015 2023-2024 Güz

OKUMA EĞİTİMİ

TEB40015 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1

TEB 5524 2022-2023 Bahar

ANLATMA BECERİSİNİ GELİŞTİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

TEB00120 2022-2023 Bahar

YARATICI YAZMA

TEB30014 2022-2023 Bahar

YAZMA EĞİTİMİ

TEB3004 2022-2023 Bahar

Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi

TEB40008 2022-2023 Bahar

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 2

TEB4516 2022-2023 Bahar

Yaratıcı Yazma Süreç ve Uygulamaları

TEB 5525 2022-2023 Güz

ANLAMA BECERİSİNİ GELİŞTİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

TEB20013 2022-2023 Güz

TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI

TEB30015 2022-2023 Güz

OKUMA EĞİTİMİ

TEB40015 2022-2023 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1