(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Göle Mehmet Oğuz, Nişan Mustafa, Tüfekci Aysel, 2024. Preschool teachers' views on their professional ıdentities during the pandemic (COVID-19) period.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
2-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Nişan Mustafa, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Nişan Mustafa, Temel Zeynep Fulya, 2023. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstbilişsel Bilgi, Beceri ve Uygulamalara Yönelik Görüşleri (Preschool Teachers Views on Metacognitive Knowledge, Skills and Practices). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
2-) Nişan Mustafa, İnal Kızıltepe Gözde, 2019. The Effect of Early Numeracy Program on the Development of Number Concept in Children at 48-60 Months of Age. Universal Journal of Educational Research
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile İlgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi