(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Nişan Mustafa, Temel Zeynep Fulya, 2023. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstbilişsel Bilgi, Beceri ve Uygulamalara Yönelik Görüşleri (Preschool Teachers Views on Metacognitive Knowledge, Skills and Practices). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
2-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Nişan Mustafa, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education
3-) Nişan Mustafa, İnal Kızıltepe Gözde, 2019. The Effect of Early Numeracy Program on the Development of Number Concept in Children at 48-60 Months of Age. Universal Journal of Educational Research
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Göle Mehmet Oğuz, Nişan Mustafa, Tüfekci Aysel, 2024. Preschool teachers' views on their professional ıdentities during the pandemic (COVID-19) period.. Anadolu Journal of Educational Sciences International
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
2-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile İlgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, 2024. 24-48 Aylık Çocuklarda Ekran Kullanımına İlişkin Evde Bakım Hizmeti Veren Bireylerin Görüşleri. VII. International Congress of Science, Culture and Education (INCES)
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Nişan Mustafa, 2023. Kuramdan Uygulamaya Güne Başlama Zamanı/Bilişsel Gelişim ve Örnek Etkinlikler. Yayın Evi: HedefCS Editör Adı: KÖROĞLU ALPER YUSUF, GÖLE MEHMET OĞUZ
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK BİDEB 2237-A Okul Öncesi Dönemde Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi Eğitimi. 2024-2024