(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Vurgun Ahmet, Avaroğulları Muhammet, 2021. The History from the View of the Founding Fathers of the Republic of Turkey: The War of Independence. Journal of Education and Learning
2-) Uygun Kamil, Avaroğulları Muhammet, 2020. The Relationship Between Possible Self of the Social Studies andHistory Teacher Candidates and the Attitudes Towards Teaching Profession. International Education Studies
3-) Avaroğulları Muhammet, Ayılmazdır Hülya, 2019. Teacher Candidates’ Behaviors towards Environment and Some Factors Affecting Them. International Journal of Environmental Science Education
4-) Kiriş Avaroğulları Ayten, Avaroğulları Muhammet, 2018. An Example of Distortion in Turkish Social Studies and History Textbooks: Slavery. World Journal of Education
5-) Avaroğulları Muhammet, Kolcu Nurten, 2016. Historical Significance from Turkish Students Perspective. International Education Studies
6-) Uygun, K., Avaroğulları, M., Oran, M., 2016. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Turkish Studies
7-) Avaroğulları, M., 2016. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNTİHALİN SEBEPLERİ. Turkish Studies
8-) Avaroğulları, M., 2016. An Investigation about Democratic Participation of Social Studies Teachers and Teacher Candidates. Uluslarası Sosyal araştırmalar Dergisi
9-) Avaroğulları, M., 2015. Sosyal bilgiler öğretiminde tartışmalı konularla ilgili bir eylem araştırması. E-Journal of New World Sciences Academy
10-) Avaroğulları, M., 2015. Ortaöğretim kurumlarında okutulan osmanlı türkçesi dersine ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri ve bu görüşleri etkileyen değişkenler. Turkish studies
11-) Avaroğulları, M., Demir, M.A., 2015. Uncritical Receivers of Historical Myths: A Grim Picture From Turkish High Schoolers. Journal of US-China Education Review
12-) Avaroğulları, M., Yıldız, Ö., 2015. Role Of Amerıcan Protestant Missionarıes In Late Ottoman Empire Educational System. Turkish Studies
13-) Avaroğulları, M., 2014. Conception of controversial issues among social studies teacher candidates . Educational Research and Reviews
14-) Sidekli, S., Avaroğulları, M., 2013. Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem.. Cumhuriyet International Journal of Education
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Avaroğulları Muhammet, 2024. Sosyal Bilgiler Eğitiminin Türkiye’deki Durumu: 1916 Sosyal Bilgiler Komitesi Raporu Doğrultusunda Bir Değerlendirme. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Avaroğulları Muhammet, Altınışık Ayşe, Özsarı Medine, 2018. ORTAOKUL DERS VE ÇALIŞMA KİTAPLARINDAKİ SANAYİ İNKILABI KONULARINDA YER ALAN SORULARIN AHLAKİ BOYUTUNUN İNCELENMESİ. Tarih okulu dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Gümbür Yasin, Avaroğulları Muhammet, 2020. THE EFFECT OF USING AUGMENTED REALITY APPLİCATIONS ON SOCIAL STUDIES EDUCATION. Araştırma ve Deneyim Dergisi
2-) Avaroğulları Muhammet, Ayılmazdır Hülya, 2017. DEĞERLER EĞİTİMİNDE TÜRKİYE CUMHURBAŞKANLARI İLE İLGİLİ ANEKDOTLARIN KULLANILABİLİRLİĞİ HAKKINDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ. Araştırma ve Deneyim Dergisi
3-) Kolcu Nurten, Avaroğulları Muhammet, Demir Mehmet Alper, 2016. 2016 ORTAÖĞRETİM TARİH DERSİ TASLAK PROGRAMINDA YER ALAN BAZI KAVRAMLARLA İLGİLİ TARİH ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ: 11. SINIF TASLAK PROGRAMI ÖRNEĞİ. Araştırma ve Deneyim Dergisi
4-) Avaroğullları, M., Çapar, Z., 2016. Tarihte Türk Kadınları ve İlkler. Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi
5-) Avaroğulları, M., Ata, B., 2013. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal: Önbilgileri, İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler. GaziosmanPaşa Bilimsel Araştırma Dergisi
6-) Avaroğulları, M., 2013. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarını intihale yönelten sebepler. Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
7-) Vurgun, A., Avaroğulları, M., 2012. Akdes Nimet Kurat Tarihçilik ve Tarih Öğretimi. Türk Tarih Eğitimi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Akshulakova Bibigül, Demir Alpaslan, Avaroğulları Muhammet, 2023. COMPARATIVE ANALYSIS OF TEACHING HISTORY IN SECONDARY SCHOOLS
(TURKEY AND KAZAKHSTANI CASE). Materials of the International Scientific-Practical Conference «Kussayinov Readings «Science and Education in the XXI-st Century: Tendencies and Perspectives»
2-) Kiriş Avaroğulları Ayten, Avaroğulları Muhammet, 2016. Bir Öncü İsim Robert Edwin Jewett. 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
3-) Uygun Kamil, Avaroğulları Muhammet, 2014. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yeni Eğitim Sistemine 4 4 4 İlişkin Görüşleri. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III
4-) Uygun Kamil, Avaroğulları Muhammet, Abdullah Dikbaş, 2013. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Görüşleri. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II
5-) Avaroğulları Muhammet, Uygun Kamil, 2013. Sosyal Bilgiler Ders Programinin Ekonomik Kalkinmayi Etkileyen Değerler Bakimindan Incelenmesi. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II
6-) Uygun Kamil, Çiftçi Barış, Avaroğulları Muhammet, 2012. İlköğretim Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Tutumu. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu I
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Kiriş Avaroğulları Ayten, Avaroğulları Muhammet, 2019. 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TARİHSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. 3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
2-) Altınışık Ayşe, Özsarı Medine, Avaroğulları Muhammet, 2017. ORTAOKUL DERS VE ÇALIŞMA KİTAPLARINDAKİ SANAYİ İNKILABI KONULARINDA YER ALAN SORULARIN AHLAKİ BOYUTUNUN INCELENMESİ. International Symposium of Education and Values
3-) Avaroğulları Muhammet, Ayılmazdır Hülya, 2017. DEĞER ÖĞRETİMİNDE ANEKDOT KULLANIMI: TÜRK CUMHURBAŞKANLARINDAN ANEKDOTLAR. International Symposium of Education and Values
4-) Avaroğulları Muhammet, Uygun Kamil, 2017. HONG KONG SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI İLE KARŞILAŞTIRILMASI. Uluslararası Avrasya sosyal Bilimler Kongresi 2017
5-) Avaroğulları Muhammet, 2017. Çeşitli Ülkelerinin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Demokrasi ve Vatandaşlık Eğitimi. 27 MAYIS 1960’xxDAN 15 TEMMUZ 2016’xxYA DARBELER, GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE DARBE OLGUSU VE MİLLET EGEMENLİĞİ KÜLTÜRÜ” ULUSLARARASI SEMPOZYUMU
6-) Avaroğulları Muhammet, 2017. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖĞRENME ALANLARI VE NCSS. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu VI
7-) Avaroğulları Muhammet, Özen Tuğba, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının İnsan Haklarına İlişkin Bilgi Düzeyleri. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
8-) Avaroğulları Muhammet, Çiftçi Barış, 2016. Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan İslam Tarihiyle İlgili İçeriğin İndoktrinasyon Kavramı Açısından İncelenmesi. 4. Uluslararası Tarih EğitimiSempozyumu
9-) Avaroğulları Muhammet, Tangülü Zafer, 2016. Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Ders Kitaplarının Okunabilirlik Seviyeleri Üzerine Bir İnceleme. 4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
10-) Avaroğulları Muhammet, Kiriş Avaroğulları Ayten, 2016. Demokrasi Hürriyet Adalet Eşitlik kavramlarını Ali Fuad Başgil den Okumak. 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi sempozyumu
11-) Kolcu Nurten, Avaroğulları Muhammet, Demir Mehmet Alper, 2016. 2016 Ortaöğretim Tarih Dersi Taslak Programında Yer alan Bazı Kavramlarla İlgili Tarih Öğretmenlerinin Görüşleri 11 Sınıf Taslak Programı Örneği. 4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
12-) Kiriş Avaroğulları Ayten, Avaroğulları Muhammet, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarih ve Tarihin Öğrenimi ve Öğretimi Üzerine Epistemolojik İnançları. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
13-) Avaroğulları Muhammet, Uygun Kamil, 2015. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının medeniyet kavramına yönelik algısı. 7. Uluslararası sosyal Bilimler Kongresi
14-) Aykırı Kudret, Avaroğulları Muhammet, 2015. Sosyal bilgiler Öğretmen adaylarının uyguladıkları topluma hizmet çalışmalarına ilişkin görüşleri. VII. Uluslarası Eğitim araştırmaları Kongresi
15-) Avaroğulları Muhammet, 2015. Tarih ve Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen adaylarının Osmanlıca Dersine ilişkin Görüşleri. VII.Uluslararası Eğitim araştırmaları Kongresi
16-) Oran Mehmet, Uygun Kamil, Avaroğulları Muhammet, 2015. Sosyal Bilgiler Ögretmen adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin Incelenmesi. 7. Uluslararası Sosyal bilimler Kongresi
17-) Oran Mehmet, Uygun Kamil, Avaroğulları Muhammet, 2015. Sosyal Bilgiler Öğretmen adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. 7. Uluslararası Sosyal bilimler Kongresi
18-) Avaroğulları Muhammet, Demir Mehmet Alper, 2014. Doğru Bilinen Yanlışlar Lise Öğrencilerinin Görüşleri Hakkında Bir Çalışma. III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
19-) Avaroğulları Muhammet, Nurten Kolcu, 2014. Lise öğrencilerinin tarihsel önem anlayışlarından bir kesit Tarihin en önemli on kişisi. III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu
20-) Vurgun Ahmet, Avaroğulları Muhammet, 2012. Akdes Nimet Kurat ın Tarihçiliği. 2. Uluslar arası Tarih Eğitim Sempozyumu
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Avaroğulları Muhammet, Kiriş Avaroğulları Ayten, 2019. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SULTAN ABDULHAMİT ALGILARI: MUĞLA ÖRNEĞİ. 3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Avaroğulları Muhammet, Kiriş Avaroğulları A., 2023. Tarih Öğretiminde Tarih Disiplinin Kaynakları Açısından Nekroloji Yazılarının Değerlendirilmesi/Tarih Eğitiminde Bir Ekol: Prof. Dr. Mustafa Safran'a Armağan. Yayın Evi: Berikan Yayınevi Editör Adı: Prof. Dr. Necdet HAYTA Prof. Dr. Hamza KELEŞ Prof. Dr. Cengiz DÖNMEZ Doç. Dr. Tuğba BELENLİ Arş. Gör. Tuğba ORTAÇ
2-) Avaroğulları Muhammet, 2023. Yurtdışında Tarih Eğitimi/James Harvey Robinson. Yayın Evi: İBER Akademi yayınları Editör Adı: Ata BAhri,Altun Adnan, Kaymakçı Selahattin
3-) Avaroğulları Muhammet, 2021. Uygulama Örnekleriyle Sosyal Bilgiler Öğretimi/ARCS-V Motivasyon Modeli ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Değirmenci Yavuz, Taşyürek Zeynep
4-) Kiriş Avaroğulları Ayten, Avaroğulları Muhammet, 2019. Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı/Sosyal Bilgilerde yazma becerisinin kullanımı. Yayın Evi: PegemAkademi Editör Adı: İsmail H. Demircioğlu, Selahattin Kaymakçı, Ebru Demircioğlu
5-) Avaroğulları Muhammet, 2017. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlare III/Sosyal Bilgilerde Öğrenme Alanları: Dünya Ülkelerinden Örnekler. Yayın Evi: PEGEM AKADEMİ Editör Adı: Refik Turan Hakan Akdağ
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Avaroğulları Muhammet, 2017. Türk Tarihine Dair Yazılar/Tarihin Doğasına ve Tarihin Öğretimine Yönelik Epistemolojik İnançlar. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Alpaslan DEMİR
2-) Avaroğulları Muhammet, 2009. Topluma Hizmet Uygulamaları/Yurt Dışında Topluma Hizmet Uygulamalarına Genel Bakış. Yayın Evi: PEGEM Editör Adı: AKSOY Bülent, ÇETİN Turan, SÖNMEZ Ömer Faruk
(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri
1-) Avaroğulları Muhammet, 2018. İlkokul ve Ortaokullarda Sosyal Bilgiler Eğitimi/Demokratik vatandaşlık eğitimi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Filiz ZAYİMOĞLU ÖZTÜRK Selçuk Beşir DEMİR
2-) Tokcan Halil, Avaroğulları Muhammet, Coşkun Kerem, 2016. Sosyal Bilgiler Öğretimi/Sosyal Bilgiler Ders ve Ünite Planı. Yayın Evi: ANI Editör Adı: Bayram TAY Selçuk Beşir DEMİR
3-) Avaroğulları Muhammet, 2013. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Başarının Sırları Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğretmen Adayları İçin/Öğretiminizi Öğrencilerinize Göre Planlayın. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Demir Selçuk Beşir
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal: Önbilgileri, İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) THE EFFECT OF USING AUGMENTED REALITY APPLİCATIONS ON SOCIAL STUDIES EDUCATION - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
3-) The Relationship Between Possible Self of the Social Studies andHistory Teacher Candidates and the Attitudes Towards Teaching Profession - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) THE EFFECT OF USING AUGMENTED REALITY APPLİCATIONS ON SOCIAL STUDIES EDUCATION - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Sosyal bilgiler öğretiminde tartışmalı konularla ilgili bir eylem araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal: Önbilgileri, İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The Relationship Between Possible Self of the Social Studies andHistory Teacher Candidates and the Attitudes Towards Teaching Profession - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNTİHALİN SEBEPLERİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Historical Significance from Turkish Students Perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
2-) Sosyal bilgiler öğretiminde tartışmalı konularla ilgili bir eylem araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları ve İntihal: Önbilgileri, İntihalin Yaygınlığı ve Başvurulan Yöntemler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Topluma Hizmet Uygulamaları/Yurt Dışında Topluma Hizmet Uygulamalarına Genel Bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) THE EFFECT OF USING AUGMENTED REALITY APPLİCATIONS ON SOCIAL STUDIES EDUCATION - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Historical Significance from Turkish Students Perspective - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
3-) Conception of controversial issues among social studies teacher candidates - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
4-) Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Akdes Nimet Kurat Tarihçilik ve Tarih Öğretimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Role Of Amerıcan Protestant Missionarıes In Late Ottoman Empire Educational System - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Sosyal bilgiler öğretiminde tartışmalı konularla ilgili bir eylem araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNTİHALİN SEBEPLERİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Historical Significance from Turkish Students Perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The Relationship Between Possible Self of the Social Studies andHistory Teacher Candidates and the Attitudes Towards Teaching Profession - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Topluma Hizmet Uygulamaları/Yurt Dışında Topluma Hizmet Uygulamalarına Genel Bakış - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) İlköğretim Öğrencilerinin Evrensel Değerlere İlişkin Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlare III/Sosyal Bilgilerde Öğrenme Alanları: Dünya Ülkelerinden Örnekler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sosyal bilgiler öğretmen adaylarını intihale yönelten sebepler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Evrensel Değerlere İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Tarihte Türk Kadınları ve İlkler - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
10-) Sosyal bilgiler öğretiminde tartışmalı konularla ilgili bir eylem araştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Teacher Candidates’ Behaviors towards Environment and Some Factors Affecting Them - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: 8.Sınıf Öğrencilerinde Rastlanan Kalıpyargılar ve Kalıpyargıların Kaynakları: Aydın İli Örneği. Konu: 8.Sınıf Öğrencilerinde Rastlanan Kalıpyargılar ve Kalıpyargıların Kaynakları: Aydın İli Örneği. Mehmet Alper . 2016
2-) Tez Adı: Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılabilecek Tarihsel İçerikli Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Çeşitli Kavramlar Açısından Analizi. Konu: Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılabilecek Tarihsel İçerikli Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Çeşitli Kavramlar Açısından Analizi. NURTEN. 2016
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Bu çalışmanın amacı aktif öğrenme yöntemlerinden tartışma yönteminin Sosyal Bilgiler ders 7. sınıf Bilim, Teknoloji ve Toplum öğrenme alanını öğretiminde kullanılmasının öğrencilerin akademik başarılarını anlamlı derecede etkileyip etkilemediğini ortaya koymaktır. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Sosyal Bilgiler 7. Sınıf Bilim, Teknoloji ve Toplum Öğrenme Alanında Tartışma Yöntemiyle Yapılacak Öğretimin Etkinliğinin Sınanması. 2022-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oyunlaştırmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2209-Sosyal Bilgiler Öğretiminde Oyunlaştırmanın Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi. 2021-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. DÜŞÜN-TARTIŞ TÜBİTAK 4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları. 2014-2014
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) World Cafe: Sosyal Bilimlerde Nitelik ve Nicelik" Çalıştayı Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Nisan. Türkiye. 2013
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Türkün Gözyaşları Hocalı-Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi AKM A Salonunda. Şubat. Türkiye. 2013
2-) “18 Mart Çanakkale Deniz Savaşı,” Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi AKM A Salonunda . Mart. Türkiye. 2012