Personel

Doç.Dr. MÜGE ADNAN
Doç.Dr.
Müge Adnan
@ E-posta
mugea@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1614 , 0252 211 1621

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Enformatik Bölüm Başkanlığı

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı 1992

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili ve Edebiyatı 1995

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2005

Yayin Bilgileri

(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Adnan Müge, Tondeur Jo, Scherer Ronny, Sıddıq Fazılat, 2024. Profiling teacher educators: Ready to prepare the next generation for educational technology use?. Technology Pedagogy and Education
2-) Adnan Müge, Özbek Çağlar, 2023. Digital competences of older women in Turkey: gender and ageing as double danger. Educational Gerontology
3-) Adnan Müge, 2018. Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors. ReCALL
4-) Adnan Müge, 2017. Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course. Computer Assisted Language Learning
5-) Yıldırım Çağlar, Şumuer Evren, Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2016. A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students. Information Development

(A-2) SCIE, SSCI veya AHCI kapsamındaki dergide yayımlanmış editöre mektup, araştırma notu, özet veya kitap kritiği

1-) Rapp Chrıstıan, Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2016. e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online. The International Review of Research in Open and Distributed Learning

(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, Acar Güvendir Meltem, 2018. MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES. The Turkish Online Journal of Distance Education
2-) Boz Yaman Burçak, Adnan Müge, 2017. How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course?. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
3-) Adnan Müge, Kalelioğlu Filiz, Gülbahar Güven Yasemin, 2017. ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS. Turkish Online Journal of Distance Education

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Güneş Hilal, Adnan Müge, 2023. Students’ Perceptions towards Roles and Competencies of Online EFL Instructors. Journal of Educational Technology and Online Learning
2-) Güneş Hilal, Adnan Müge, 2023. A QUALITATIVE INQUIRY INTO AFFORDANCES AND CHALLENGES OF ONLINE LANGUAGE TEACHING AND LEARNING. International Journal of Education Technology and Science
3-) Ata Rıdvan, Adnan Müge, 2016. Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students. Journal of Human Sciences

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Güneş Hilal, Adnan Müge, 2023. ONLINE ENGLISH INSTRUCTOR ROLES AND COMPETENCIES: VOICES OF EFL INSTRUCTORS. International Online Journal of Education and Teaching
2-) Özbek Çağlar, Ulubey Özgür, Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, 2022. Yaşlılara Yönelik Dijital Yetkinlik Envanterinin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması. Süleyman Demirel Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Yakar Ali, Köşk Uğur Can, Özbek Çağlar, 2021. 65 Yaş Üstü Kadınlara Dijital Yetkinlik Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı. Ege Eğitim Dergisi
4-) Hoşgörür Tuğba, Adnan Müge, 2018. Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, 2016. Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Adnan Müge, Gezgin Deniz Mertkan, 2016. Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
7-) Adnan, M., Boz, B., 2015. Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count?. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2021. Uzaktan Eğitimde Bir Etki Değerlendirme Çalışması: MSKÜ Örneği. Sürekli Mesleki Eğitim ve Öğretim Dergisi
2-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2018. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi. Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Adnan Müge, Boz Yaman Burçak, 2017. Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Güneş Hilal, Adnan Müge, 2022. Perceived Roles and Competencies of EFL Instructors in Online Learning Environments. INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022
2-) Adnan Müge, Tondeur Jo, 2018. Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective. EdMedia Innovate Learning
3-) Ölmez Ayşe Ceyda, Öksüzer Şafak, Adnan Müge, Karaarslan Enis, 2018. A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED. Future Learning 2018
4-) Kızıldağ Seda, Adnan Müge, 2017. Main Components of Blended Mentoring Programmes for English Language Instructors to Teach Online: a Content Analysis. ICT for Language Learning
5-) Kocatürk, N., Adnan, M., 2016. Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi . 6th International Future-Learning Conference on Innovations in Learning for the Future 2016: Next Generation
6-) Sakal, M., Adnan, M., 2015. Çevrimiçi Eğitmen Sertifika Programına Katılan Öğretim Elemanlarının Memnuniyetleri Üzerine Bir Çalışma. 2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi
7-) Sakal, M., Adnan, M., 2014. Bir Harmanlanmış Ders Uygulaması: Görüntü İşleme Paketleri Dersi Örneği. 2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2014)
8-) Adnan, M., Boz, B., 2014. Faculty Members' Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Experience Count?. 2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2014)
9-) Adnan, M., 2012. So They Think They Are Ready for Distance Learning..? Faculty Members' Attitude Towards and Their Potential Contribution to Distance Learning Initiatives: Muğla Sıtkı Koçman University Case. . International Future-Learning Conference On Innovations In Learning For The Future: E-Learning
10-) Nisanci, M., 2000. Instructional Software Evaluation Criteria Used by the Teachers: Implications from Theory to Practice. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Adnan Müge, Kocatürk Kapucu Nurhayat, Yakar Ali, Köşk Uğur Can, 2021. Öğretim Elemanlarının Açık Ders Malzemelerinin Üretim Ve Kullanımına İlişkin Görüşleri ve Katkı Motivasyonları. INTERNATIONAL CONGRESS ON OPEN LEARNING AND DISTANCE EDUCATION ICOLDE
2-) Adnan Müge, Özbek Çağlar, Köşk Uğur Can, 2021. DİJİTAL MESLEKLERDE TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ: SORUNLAR VE POLİTİKALAR. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Adnan Müge, Özbek Çağlar, Köşk Uğur Can, 2021. Dijitalleşme Sürecinde Bir Risk Grubu Olarak Yaşlı Kadınlar. I. Uluslararası Akdeniz Kadın Çalışmaları Kongresi
4-) Kocatürk Kapucu Nurhayat, Adnan Müge, 2020. UZAKTAN EĞİTİMDE BİR ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMASI: MSKÜ ÖRNEĞİ. 8th International Conference on Future Learning and Informatics: Data Revolution
5-) Tondeur Jo, Adnan Müge, Scherer Ronny, 2019. Technology in teacher education? A profile analysis of Turkish teacher educators. EARLI 2019
6-) Yıldırım Kasım, Ata Rıdvan, Adnan Müge, 2018. Examining Digital Literacy Skills of Turkish Pre-Service Teachers. Digital Learning in the Humanities and Beyond: A UC Irvine-Tel Aviv University Symposium
7-) Karaarslan Enis, Adnan Müge, 2018. Açık ve Uzaktan Eğitimde Blokzinciri Tabanlı Sertifikasyon Sistemi Modeli. ICITS’18
8-) Adnan Müge, Stensaker Björn, 2018. Türkiye’de Yükseköğretim Kurumlarında İnternet Tabanlı Uzaktan Eğitimin 2012-2017 Yılları Arasındaki Yayılımına İlişkin Bir Değerlendirme. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
9-) Adnan Müge, 2017. Teaching online to campus-based students: Experiences of different universities. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
10-) Adnan Müge, 2017. Eski Şarabı Yeni Şişede Sunmak Meselesi: Dijital Çağın Öğrenme Ortamları ve Sosyal Medya. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
11-) Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2017. Yükseköğretimde E-Öğrenme: 30 Yıl Sonra Neredeyiz?. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
12-) Adnan Müge, Hoşgörür Tuğba, 2017. Eğitim Fakültelerinin Çevrimiçi Öğretime Geçiş Sürecinin Yönetimi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
13-) Gezgin, D.M., Adnan, M., Acar Güvendir, M., 2016. M-Learning According to Students of Computer Engineering and Computer Education: A Comparison of Attitudes. 3rd International Conference on New Trends in Education
14-) Hoşgörür, T., Adnan, M., 2016. Çevrimiçi Öğretime Hazır Bulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
15-) Gezgin, D.M., Adnan, M., 2016. A Modern Phobia: Prevalence of Nomophobia among College Students. 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
16-) Ata, R., Adnan, M., 2016. Cyberbullying Sensitivity and Awareness among Entry Level University Students. 3rd International Conference on New Trends in Education
17-) Adnan, M., 2016. Çevrimiçi Teknolojilerle Öğretmeyi Öğrenmek: e-Eğitmenlere Yönelik Bir Eğitim Programının Değerlendirmesi. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
18-) Adnan, M., Üstünel, E., 2015. Learnıng To Teach Onlıne: A Case Of Faculty Development For Foreıgn Language Educators. 9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
19-) Yıldırım, S., Adnan, M., 2014. Öğretim Teknolojilerinde Araştırma Yöntemleri Açmazı: Olmayan Sorulara Cevap Yaratma Sanatı . 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium
20-) Adnan, M., Erdil, Y.Z., 2012. From Trials And Tribulations To The Creation Of A Distance Education Centre At Muğla Sıtkı Koçman University: A Managers’ View. International Higher Education Symphosium

(B-6) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda davetli konuşmacı olarak sunulan bildiri

1-) Yıldırım İbrahim Soner, Kurt Adile Aşkım, Gezgin Deniz Mertkan, Adnan Müge, Şumuer Evren, 2017. Aradığınız Öğrenciye ve İçeriğe Şu An Ulaşılamıyor! Eğitimin En Güncel İkilemi: Mobil Telefonlar. 11th International Computer Instructional Technologies Symposium
2-) Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2016. Social Media for Teaching and Learning. EDEN 2016 ANNUAL Conference: Re-Imagining Learning Environments

(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap

1-) Adnan, M., 1900. E-Learning at Higher Education: A Roadmap for Turkish Higher Education Institutions. Yayın Evi: Kriter Yayınevi Editör Adı: .

(C-4) BKCI veya SENSE kategorisinde kitapta bölüm

1-) Akhanlı Serhat Emre, Koçoğlu Fatma Önay, Doğu Eralp, Adnan Müge, 2024. Assessment Analytics in Education: Designs, Methods and Solutions/Hierarchical Clustering in Profiling University Students for Online Teaching and Learning. Yayın Evi: SPRINGER Editör Adı: IFENTHALER DIRK, ŞAHİN MUHİTTİN
2-) Gülbahar Güven Yasemin, Adnan Müge, 2020. Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Lydia Kyei-Blankson, Esther Ntuli, Joseph Blankson
3-) Adnan Müge, Yıldırım İbrahim Soner, 2019. Open and Distance Education in Asia, Africa and the Middle East: National Perspectives in a Digital Age/Turkey-Commentary. Yayın Evi: Springer Editör Adı: Olaf Zawacki-Richter, Adnan Qayyum
4-) Adnan Müge, Gülbahar Güven Yasemin, 1900. Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces/Learning, Culture,and Social Media. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Toprak, Elif Kumtepe, Evrim GEnc

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Özbek Çağlar, Adnan Müge, 2021. Yaşlılık ve Yoksulluk/Kadın Yoksulluğuna Farklı Bir Bakış: Yaşlı Kadınların Dijital Yoksulluğu. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Ergun, Cem
2-) Adnan, M., 1900. A Brief History of Computers in Turkish Schools. Yayın Evi: PETER LANG GmbH Editör Adı: Figen Ereş
3-) Adnan Müge, 1900. KUŞAK KAVRAMINA DİSİPLİNLER ARASI BAKIŞ - 2/Kuşaklar Boyu Öğretim Teknolojileri. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Hatice Hicret Özkoç, Funda Bayrakdaroğlu
4-) Adnan Müge, 1900. ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ/Öğretim Teknolojilerinde Temel Kavramlar. Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: Adile Aşkım Kurt

(Ç-1) BKCI veya SENSE kategorisinde bilimsel kitap çevirmenliği

1-) Adnan Müge, 2019. Dijital Çağda Öğretim. Yayın Evi: Tony Bates Associates Ltd Editör Adı: Müge Adnan, Yasemin Gülbahar

(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) BMC Medical Education. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
2-) PLOS ONE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) PLOS ONE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Innovation in Language Learning and Teaching. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Teaching and Teacher Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Behaviour & Information Technology. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
7-) ReCALL. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Innovation in Language Learning and Teaching. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
9-) SYSTEM. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
10-) Journal of Educational Technology & Society. 1900. Hakemlik Sayısı: 2
11-) Applied Research in Quality of Life. 1900. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Applied Research in Quality of Life . 1900. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Cyberpsychology Behavior and Social Networking. 1900. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Asia-Pacific Education Researcher. 1900. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Information Development. 1900. Hakemlik Sayısı: 1

(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Learning Environments Research. 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik

1-) Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry. 1900. Hakemlik Sayısı: 1

(D-18) Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1-) Muğla TEKNOPARK. 2023. Hakemlik Sayısı: 1

(D-19) Uluslararası sanat ve tasarım etkinliklerinde hakemlik veya jüri üyeliği

1-) 6th International Conference on “Innovations in Learning for the Future”. 1900. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Diğer Yayınlar. 2014. Local Proceedings of the 7th International Conference on Informatics in Schools: Situation, Evolution and Perspectives.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 7
3-) A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 8
9-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
10-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
13-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
14-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
16-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
19-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
21-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
24-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
26-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
30-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
31-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
33-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 7
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 17
7-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
8-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) Uzaktan Eğitimde Bir Etki Değerlendirme Çalışması: MSKÜ Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
14-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
15-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
16-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
17-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
18-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
19-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 8
21-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
23-) Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
24-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
25-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
26-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
27-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
28-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
29-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 16
30-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 23
31-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
32-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
33-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
34-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
35-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
36-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
37-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
38-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
39-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
40-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
41-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
42-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
43-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
44-) Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
45-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
46-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
47-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
48-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
49-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
50-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 15
51-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 9
52-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
53-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
54-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
55-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 8
56-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
57-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
58-) Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Eğitmen Başarısının Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
59-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
60-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
61-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
62-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
63-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
64-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
65-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 5
2-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 12
3-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 11
4-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
5-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
6-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 28
7-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 17
8-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
9-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
10-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 15
11-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 13
12-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
13-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
14-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 12
15-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
16-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 4
3-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 11
6-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
7-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 7
9-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
12-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
14-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
16-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
18-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
19-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
27-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
33-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
35-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 4
36-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
37-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
38-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
39-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
40-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
41-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
42-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
43-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
44-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
45-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
46-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
47-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 13
2-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 8
3-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 22
4-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
6-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 21
8-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 9
11-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
14-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 7
16-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 12
17-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 15
18-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9
19-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
21-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 11
22-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
23-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 9
25-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 6
26-) Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ/Öğretim Teknolojilerinde Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 14
29-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 10
30-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 8
31-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 5
32-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
33-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
34-) Cyberbullying sensitivity and awareness among entry level university students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
35-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 5
36-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
37-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 4
38-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) Makine Mühendisliği ve Ekonometri Öğrencilerinin Programlamaya İlişkin Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
40-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
41-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
7-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
12-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
16-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) Handbook of Research on Creating Meaningful Experiences in Online Courses/Faculty Professional Development in Creating Significant Teaching and Learning Experiences Online - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
22-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
23-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 8
24-) A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) Preparing the next generation for effective technology integration in education: Teacher educators’ perspective - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
28-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
31-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
32-) Faculty Members’ Perspectives on Teaching Mathematics Online: Does Prior Online Learning Experience Count? - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
34-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
35-) ASSESSMENT OF A MULTINATIONAL ONLINE FACULTY DEVELOPMENT PROGRAM ON ONLINE TEACHING: REFLECTIONS OF CANDIDATE E-TUTORS - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
36-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
37-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
38-) MOBILE LEARNING ACCORDING TO STUDENTS OF COMPUTER ENGINEERING AND COMPUTER EDUCATION: A COMPARISON OF ATTITUDES - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
39-) How do Freshman Engineering Students Reflect an Online Calculus Course? - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
40-) A BLOCKCHAIN-BASED CERTIFICATION SYSTEM FOR EDUCATION: BCERTIFICATED - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
41-) Professional development in the transition to online teaching: The voice of entrant online instructors - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
42-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
43-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
44-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
45-) e Tutor A Multilingual Open Educational Resource for Faculty Development to Teach Online - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Mühendislik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye Dair Hazır Bulunuşluk ve Memnuniyet Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Çevrimiçi Öğretime Hazırbulunuşluk Anketinin Türkçeye Uyarlanması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
9-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Modern çağın yeni fobisi Üniversite öğrencileri arasında nomofobi prevalansı - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
12-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf

1-) A growing fear Prevalence of nomophobia among Turkish college students - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Perceptions of senior-year ELT students for flipped classroom: a materials development course - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:

(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık veya sanatta yeterlik tezleri

1-) Tez Adı: ÖĞRETİM ELEMANLARININ DİJİTAL YETKİNLİK DÜZEYLERİNİN UZAKTAN ÖĞRETİM DERSLERİNDEKİ TEKNOLOJİ KULLANIMI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Konu: ÖĞRETİM ELEMANLARININ DİJİTAL YETKİNLİK DÜZEYLERİNİN UZAKTAN ÖĞRETİM DERSLERİNDEKİ TEKNOLOJİ KULLANIMI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. NURHAYAT-KOCATÜRK KAPUCU. 2023

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Geçici Koruma Kanunu Kapsamında Türkiye'de Eğitim Gören Suriyeli Kız Çocuklarının Eğitime ve Dijital Yetkinliklere Dair Deneyimleri. Konu: Geçici Koruma Kanunu Kapsamında Türkiye'de Eğitim Gören Suriyeli Kız Çocuklarının Eğitime ve Dijital Yetkinliklere Dair Deneyimleri. SEDENAY-PAYAMLAR. 2024
2-) Tez Adı: A GAMIFIED PROFESSIONAL DEVELOPMENT MODULE FOR IN-SERVICE TEACHER TRAINING. Konu: This qualtative research examines teachers', mentors' and subject matter experts' views on gamification for professional development, and proposes a gamified module design for in-service teacher training. . FATMA-YILDIRIM. 2024
3-) Tez Adı: Programlama Öğretiminde Zihin Haritalarının Geri Çağırma Aracı Olarak Kullanımı: Başarı ve Kalıcılık Üzerine Bir Çalışma. Konu: 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir devlet ortaokuluna kayıtlı altıncı sınıf öğrencileri ile gerçekleştirilen bu çalışmada, Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde zihin haritalarının bir geri getirme aracı olarak öğrencilerin akademik başarısına ve bilgilerin kalıcılığına etkisi araştırılmıştır. . DAMLA-OCAK SABANCI. 2024
4-) Tez Adı: Main components of online/blended mentoring programmes for language instructors to teach online: A content analysis. Konu: Main components of online/blended mentoring programmes for language instructors to teach online: A content analysis. SEDA-KIZILDAĞ. 2019
5-) Tez Adı: Perceived roles and competencies of English language instructors in online learning environments. Konu: Perceived roles and competencies of English language instructors in online learning environments. HİLAL-GÜNEŞ. 2017
6-) Tez Adı: Türkiye'de uzaktan öğretim yapan yükseköğretim kurumlarının örgütsel ve yönetsel açıdan karşılaştırılması. Konu: Türkiye'de uzaktan öğretim yapan yükseköğretim kurumlarının örgütsel ve yönetsel açıdan karşılaştırılması. TARIK ANIL-EKİNCİ. 2015

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri

1-) Tez Adı: Geçici Koruma Kanunu Kapsamında Türkiye'de Eğitim Gören Suriyeli Kız Çocuklarının Eğitime ve Dijital Yetkinliklere Dair Deneyimleri. Konu: Geçici Koruma Kanunu Kapsamında Türkiye'de Eğitim Gören Suriyeli Kız Çocuklarının Eğitime ve Dijital Yetkinliklere Dair Deneyimleri. SEDENAY-PAYAMLAR. 2024
2-) Tez Adı: A GAMIFIED PROFESSIONAL DEVELOPMENT MODULE FOR IN-SERVICE TEACHER TRAINING. Konu: This qualtative research examines teachers', mentors' and subject matter experts' views on gamification for professional development, and proposes a gamified module design for in-service teacher training. . FATMA-YILDIRIM. 2024
3-) Tez Adı: Programlama Öğretiminde Zihin Haritalarının Geri Çağırma Aracı Olarak Kullanımı: Başarı ve Kalıcılık Üzerine Bir Çalışma. Konu: 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir devlet ortaokuluna kayıtlı altıncı sınıf öğrencileri ile gerçekleştirilen bu çalışmada, Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde zihin haritalarının bir geri getirme aracı olarak öğrencilerin akademik başarısına ve bilgilerin kalıcılığına etkisi araştırılmıştır. . DAMLA-OCAK SABANCI. 2024
4-) Tez Adı: Main components of online/blended mentoring programmes for language instructors to teach online: A content analysis. Konu: Main components of online/blended mentoring programmes for language instructors to teach online: A content analysis. SEDA-KIZILDAĞ. 2019
5-) Tez Adı: Perceived roles and competencies of English language instructors in online learning environments. Konu: Perceived roles and competencies of English language instructors in online learning environments. HİLAL-GÜNEŞ. 2017
6-) Tez Adı: Türkiye'de uzaktan öğretim yapan yükseköğretim kurumlarının örgütsel ve yönetsel açıdan karşılaştırılması. Konu: Türkiye'de uzaktan öğretim yapan yükseköğretim kurumlarının örgütsel ve yönetsel açıdan karşılaştırılması. TARIK ANIL-EKİNCİ. 2015

(F-3) Lisansüstü/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyeliği

1-) Tez Adı: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisinin Yordayıcılarının İncelenmesi: Bireysel Yenilikçilik, Öğretme ve Öğrenme Anlayışı ve Teknolojik Araç-Gereç Kullanımına Yönelik Tutum. Konu: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisinin Yordayıcılarının İncelenmesi: Bireysel Yenilikçilik, Öğretme ve Öğrenme Anlayışı ve Teknolojik Araç-Gereç Kullanımına Yönelik Tutum. BURCU-GÜLŞEN. 2023

(G-1) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede yürütücülük/koordinatörlük yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Digitalising VET: The Flipped Work-Based Learning. 2021-2023

(G-10) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük/koordinatörlük yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Eğitim Hizmetlerinin Niteliğinin Artırılmasında Bir Model Olarak Açık Eğitim Kaynakları: Öğretim Üyelerinin Açık Ders Malzemelerinin Üretim ve Kullanımına İlişkin Görüşleri, Katkı Motivasyonları ve MSKÜ Açık Ders Platformu Örneği. 2020-2021
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çevrimiçi Dünyada "Kadının" Güçlendirilmesi. 2020-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MAIN COMPONENTS OF ONLINE/BLENDED MENTORING PROGRAMMES FOR LANGUAGE INSTRUCTORS TO TEACH ONLINE: A CONTENT ANALYSIS. 2017-2018
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Perceived Roles and Competencies of English Language Instructors in Online Learning Environments. 2016-2017

(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla Üniversitesi nin Uzaktan Eğitime Hazırbulunuşluğu Öğretim ÜyelerininUzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri Katkıları Ve Türkiye deki Diğer Uygulamalar IşığındaMuğla Üniversitesi İçin Bir Uzaktan Eğitim Modeli Geliştirilmesi . 2012-2013

(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Cybersecurity in Practice for non IT Oriented HE Courses. 2021-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Embedding Circular Economy Thinking in HEIs Through University and Industry Partnerships. 2020-2023

(G-5) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede araştırmacı olmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. 65 Yaş Üstü Kadınlara Sosyal İzolasyon Altında Gerekli Dijital Yetkinliklerin Kazandırılması. 2020-2021

(G-6) TÜBİTAK 1001 veya 1005 kapsamındaki tamamlanmış projede G.4 ve G.5 kapsamı dışında görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (E-Scaffolding) Modelinin Tasarlanması Ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi. 2021-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Hakemliği. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Ebeveynlerin Dijital Vatandaş Yetiştirme Yeterliklerini Geliştirmeye Yönelik Bir Eğitim Ortamının Geliştirilmesi. 2015-2019

(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. STEM Temelli Doğa Bilim Kampı-117B227. 2017-2017

(J-4) Program özdeğerlendirme çalışmalarındaki akran değerlendirme takım başkanlığı

1-) Akran Değerlendirme Takım Başkanlığı. 2024
2-) Akran Değerlendirme Takım Başkanlığı. 2022
3-) Akran Değerlendirme Takım Başkanlığı. 2021

(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)

1-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. Türkiye. . 2024
2-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2023
3-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2022
4-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2021
5-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2020
6-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2019

(L-4) Alanı ile ilgili olarak, uluslararası bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak

1-) EDEN 2016 ANNUAL Conference: Re-Imagining Learning Environments. Macaristan. . 1900

(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)

1-) Kalite Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2024
2-) Kalite Komisyonu Üyeliği. . . 2023
3-) Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2023
4-) Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2022
5-) Kalite Komisyonu Üyeliği. . . 2022
6-) Kalite Komisyonu Üyeliği. . . 2021
7-) Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2021
8-) Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2020
9-) Eğitim Komisyonu Üyeliği. . . 2019
10-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2018
11-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2017
12-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2016
13-) Enformatik Bölüm Başkanlığı. . . 2015
14-) Enformatik Bölüm Başkanlığı. . . 2014
15-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2013
16-) Enformatik Bölümü Başkanlığı. . . 2012

Verdiği Dersler

BÖTE 5552 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarının Tasarımı

BÖTE 5565 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Nitel Araştırma Yöntemleri

BÖTE 5001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğretim Teknolojilerinin Kuramsal Temelleri

BÖTE 5002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğretim Tasarımı

BÖTE 5552 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarının Tasarımı

BÖTE 5565 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Nitel Araştırma Yöntemleri

BÖTE 5569 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Öğretim Teknolojilerinde Güncel Eğilimler

ENF1801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Basic Computer Technology Use

ENF1881 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

SOSYAL AĞLAR VE EĞİTİM

ENF2930 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Proje Yönetimi

GKD00600 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İNSAN VE TEKNOLOJİ

İDE 5510 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TEACHING FOREIGN LANGUAGE IN A TECHNOLOGICAL SOCIETY

İED2503 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kısa Hikayeye Giriş

İŞL3526 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Yönetim Bilişim Sistemleri

YBS1002 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Yönetim Bilişim Sistemleri

BÖTE 5001 2024-2025 Güz

Öğretim Teknolojilerinin Kuramsal Temelleri

BÖTE 5569 2024-2025 Güz

Öğretim Teknolojilerinde Güncel Eğilimler

DGDT5555 2024-2025 Güz

Human-Computer Interaction

EBB00140 2024-2025 Güz

AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME

EBE 6530 2024-2025 Güz

Öğretim Teknolojilerinde Yeni Eğilimler ve Yaklaşımlar

İED2503 2024-2025 Güz

Kısa Hikayeye Giriş

BÖTE 5565 2023-2024 Bahar

Nitel Araştırma Yöntemleri

BÖTE 5002 2023-2024 Bahar

Öğretim Tasarımı

BTE20007 2023-2024 Bahar

ÖĞRETİM TASARIMI

YBS1002 2023-2024 Bahar

Yönetim Bilişim Sistemleri

BÖTE 5001 2023-2024 Güz

Öğretim Teknolojilerinin Kuramsal Temelleri

BTE10005 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TEMELLERİ

EBE 5500 2023-2024 Güz

Proje Geliştirme ve Yönetimi

BÖTE 5552 2022-2023 Bahar

Açık ve Uzaktan Öğrenme Ortamlarının Tasarımı

BÖTE 5002 2022-2023 Bahar

Öğretim Tasarımı

ENF2960 2022-2023 Bahar

Dijital Okuryazarlık

BÖTE 5001 2022-2023 Güz

Öğretim Teknolojilerinin Kuramsal Temelleri

BÖTE 5565 2022-2023 Güz

Nitel Araştırma Yöntemleri

BÖTE 5569 2022-2023 Güz

Öğretim Teknolojilerinde Güncel Eğilimler

DGDT5555 2022-2023 Güz

Human-Computer Interaction

ENF1801 2022-2023 Güz

Basic Computer Technology Use