Personel

Doktor Öğretim Üyesi MİNE KİZİR
Doktor Öğretim Üyesi
Mine Kizir
@ E-posta
minekizir@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1806

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Özel Eğitim Bölümü / Zihin Engelliler Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Özel Eğitim Bölümü / Zihin Engelliler Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Anadolu Üniversitesi Eğitim Özel Eğitim Bölümü / İşitme Engelliler Öğretmenliği 2000

Yüksek Lisans

Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Yönetimi ve Denetimi 2004
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Özel eğitim Bölümü / Zihin Engelliler Öğretmenliği 2013

Doktora

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Özel Eğitim Bölümü/Zihinsel Engelliler Öğretmenliği 2018

Yayin Bilgileri

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Korkut Perihan, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yıldırım Kasım, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Reflections of Urban Poverty on Education from the Perspectives of School Administrators. Journal of Qualitative Research in Education
2-) Kahya Orhan, Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Karaca Evren Mirace, Kizir Mine, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. The Effects of Urban Poverty: An Evaluation of Students' Experiences. Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
3-) Korkut Perihan, Yıldırım Kasım, Hoşgörür Tuğba, Kizir Mine, Sezer Sergender, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2023. Kent Yoksulu Çocukların Bakış Açısından Dışlanma Konusunun Yaratıcı Drama Yöntemi ile İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Kizir Mine, Şahin Candan Hasret, 2020. ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCES REGARDING THE PREREFERRAL PROCESS. European Journal of Special Education Research
5-) Kizir Mine, 2020. A DETERMINATION OF OPINIONS AND EXPERIENCES OF STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS REGARDING RESOURCE ROOMS IN TURKEY. European Journal of Special Education Research

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kizir Mine, Çifci Tekinarslan İlknur, 2017. Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Çocuk Annelerinin Yaşadıkları Sorunların ve Sorunlarla Baş Etme Yöntemlerinin Belirlenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
2-) Adıgüzel Sakine, Kizir Mine, Eratay Emine, 2017. Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
3-) Kizir Mine, Çifci Tekinarslan İlknur, 2016. İşitme Yetersizliği Olan BireylereSosyal Beceri Öğretimi Bir Gözden Geçirme. Current Research in Education
4-) Tekin Ersan Deniz, Kizir Mine, 2016. Williams Sendromu Olan Bireylerin Ailelerinin Deneyimlerininve Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim BilimleriFakültesi Özel Eğitim Dergisi
5-) Kizir, M., Yıkmış, A., 2016. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Demirdağlı Şerife, Kizir Mine, 2023. Kaynaştırma/Bütünleştirme Uygulamalarında Öğretmen Yardımcıları. Uludag Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
2-) Kizir Mine, Sezer Sergender, Hoşgörür Tuğba, Kahya Orhan, Yıldırım Kasım, Korkut Perihan, Karaca Evren Mirace, Yeşil Eda, Hoşgörür Vural, 2022. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞU OLAN AİLELERİN GÖZÜNDEN KENT YOKSULLUĞU. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Kizir Mine, 2021. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere İletişim Becerilerinin Öğretiminde Uzaktan Aile Eğitim Uygulamaları. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
4-) Kizir Mine, 2021. Özel Eğitimde Tele-sağlık Uygulamaları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Kizir Mine, 2021. İnternet Temelli Özel Eğitim Hizmeti Alan Bireylerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Kizir Mine, 2019. Otizm Spektrum Bozukluğu’na Yönelik Uzaktan Koçluk Uygulamalarının İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Kizir Mine, Memişoğlu Salih Paşa, 2017. Özel Eğitim Okulu Yöneticilerinin Özel Eğitim Mevzuatına Dair Görüşleri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Kizir Mine, 2022. Ayrık Denemelerle Öğretim Yönteminin Telesağlık Koçluk İçeren Eğitim Programıyla Öğretmenlere Kazandırılmasının İncelenmesi. Eurasian Journal of Teacher Education
2-) Hoşgörür Tuğba, Yıldırım Kasım, Aykaç Necdet, Sezer Sergender, Kizir Mine, Kahya Orhan, Karaca Evren Mirace, Hoşgörür Vural, 2021. Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına Yönelik Bir Müdahale Çalışması. Çalışma Ortamı

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Kizir Mine, Çorbacı Serin Gülsüm Elif, 2019. Bütünleştirme Eğitiminin Özel Gereksinimli Çocuklar Üzerindeki EtkisininSınıf Öğretmenliği Adaylarının Görüşlerine Göre Belirlenmesi. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
2-) Kizir Mine, 2019. Özel gereksinimli çocuklara dil ve iletişim becerilerinin öğretimi: Mileu öğretim. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
3-) Kizir Mine, 2019. Türkiye’de özel eğitimde aile eğitimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi. 3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019)
4-) Kizir Mine, Şahsuvaroğlu Necdet Tuna, 2015. Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Yapılan Nitel Araştırma Desenli Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kizir Mine, 2023. Görmeyen-İşitmeyen (Kör-Sağır) Bireyler ve Eğitimleri. FSMVU 4. Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2023)
2-) Kizir Mine, Çifci Tekinarslan İlknur, 2018. İnternet Temelli Aile Eğitim Programının Etkililiği. Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (UNESAK 2018)
3-) Kizir Mine, Memişoğlu Salih Paşa, 2017. ÖZEL EĞİTİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN ÖZEL EĞİTİM MEVZUATINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Kizir Mine, Çifci Tekinarslan İlknur, 2017. AĞIR VE ÇOKLU YETERSİZLİĞİ (AÇYE) OLAN ÇOCUK ANNELERİNİN YAŞADIKLARI SORUNLARIN VE SORUNLARLA BAŞ ETME YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Kizir, M., Çifci Tekinarslan, İ., 2016. İşitme Yetersizliği Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretimi: Bir Gözden Geçirme. 3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kizir, M., Adıgüzel, S., Yıkmış, A., 2015. Kaynaştırma Uygulamalarında Öğrenci Gereksinimlerinin Değerlendirilmesi. . ICSER-Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı. Antalya
2-) Adıgüzel, S., Kizir, M., Yıkmış, A., 2015. Kaynaştırma Sınıflarında Çalışan Sınıf ve Branş Öğretmenlerinin Uygun Olmayan Davranışların Azaltılmasına İlişkin Uygulanan Teknikleri Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi.. ICSER-Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı. Antalya, Türkiye

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Demirdağlı Şerife, Kizir Mine, 2023. “Ben bakıcı değilim!” Özel Eğitimde Paraprofesyonellerin Rol ve Sorumluluklarına İlişkin Deneyimleri ve Görüşleri. 7.ULUSAL DİSİPLİNLERARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (UDEMKO2023)
2-) Tekin Ersan, D., Kizir, M., 2015. Williams Sendromu Olan Bireylerin Ailelerinin Deneyimlerinin ve Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi. 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Kizir Mine, Çifci Tekinarslan İlknur, 2019. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Taklit Öğretiminde Aile Eğitim Programı El Kitabı. Yayın Evi: EĞİTEN KİTAP Editör Adı: KİZİR MİNE, ÇİFCİ TEKİNARSLAN İLKNUR

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Kizir Mine, 2020. Özel Eğitimde Sanatsal ve Sportif Becerilerin Öğretimi/ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARARESİM-İŞ BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ. Yayın Evi: Eğiten Yayınevi Editör Adı: Emine ERATAY
2-) Mine Kizir, 2018. Kuramdan Uygulamaya Sınıf Öğretmenliği Seti İlkokulda Türkçe Öğretimi/Özel Gereksinimi Olan Çocuklarda Dil ve İletişim Becerileri. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: Prof. Dr. Firdevs GÜNEŞ- Doç. Dr. Sabri SİDEKLİ

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Kizir Mine, 2024. Özel Eğitimde Aile Eğitimi/Aile Eğitimi ve Teknoloji. Yayın Evi: Eğiten Kitap Editör Adı: İlknur Çifci Tekinarslan, Nuray Öncül
2-) Kizir Mine, 2020. Çoklu Yetersizliği Olan Çocukların Eğitiminde Güncel Yaklaşımlar/Çoklu Yetersizliği Olan Öğrencilerin Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Salih Rakap
3-) Kizir, M., 2015. İşitme Yetersizliği Olan Bireylerde Resim-İş Öğretimi. Özel Eğitimde Resim-İş Öğretimi. Yayın Evi: Vize Editör Adı: Özlem Toper-Korkmaz

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Kizir Mine, Gönüllü Taşkesen Canan, Taşkesen Mustafa Özcan, Coşkun Teyfik Fikret, Sevinç Ecem Buse, 2016. Engellilik ve Sosyal Hizmet/Engelli Aileleri. Yayın Evi: kARAAĞAÇ YAYINEVİ Editör Adı: Mustafa Özcan TAŞKESEN, Canan GÖNÜLLÜ TAŞKESEN

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) The Journal of Inquiry Based Activities (JIBA) . 2021. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Ege Eğitim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi . 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Milli Eğitim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Çocuk Annelerinin Yaşadıkları Sorunların ve Sorunlarla Baş Etme Yöntemlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
3-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Beceri Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Gözden Geçirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) İşitme Yetersizliği Olan BireylereSosyal Beceri Öğretimi Bir Gözden Geçirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Çocuk Annelerinin Yaşadıkları Sorunların ve Sorunlarla Baş Etme Yöntemlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Çocuk Annelerinin Yaşadıkları Sorunların ve Sorunlarla Baş Etme Yöntemlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) Williams Sendromu Olan Bireylerin Ailelerinin Deneyimlerininve Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Ağır ve Çoklu Yetersizliği (AÇYE) Olan Bireylerle Çalışan Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yaşadıkları Sorunların Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
2-) Özel Eğitim Okulu Yöneticilerinin Özel Eğitim Mevzuatına Dair Görüşleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Proje kapsamında, öğretmenlere farklı bireysel özelliklere ve eğitim gereksinimi olan öğrencilere yönelik öğrenmede evrensel tasarım ilkeleri doğrultusunda öğretim planı ve teknoloji destekli uygulamalarla erişilebilir eğitim materyalleri geliştirip uygulayabilme becerisini kazandırma. . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Öğrenmede Evrensel Tasarım: Öğretim Stratejilerine Teknolojinin Entegre Edilmesi. 2021-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: -Tübitak 1001. Yoksulluğun Yeni Yüzü Kent Yoksulluğunun Eğitime Yansımalarına İlişkin Bir Eylem Araştırması. 2020-2023

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) Okul Öncesi ve İlkokul Çağındaki Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Düzenlenmesi Projes. İstanbul/Türkiye. . 2018
2-) Okul Öncesi ve İlkokul Çağındaki Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerinin Düzenlenmesi Projes. Gaziantep/Türkiye. . 2017

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) "Özel Eğitim Araştırmaları" Paneli, konuşmacı. Türkiye. . 2015
2-) "Türkiye'de Engellilerin Eğitim Süreçleri ve Yaşadıkları Sorunlar" Paneli, konuşmacı. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 4/12/2014 - Aralık - Türkiye. Aralık. Türkiye. 2014

Verdiği Dersler

EBB00100 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA

EBB00160 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU

ÖZE00302 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ

ÖZE00403 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ

ÖZE00404 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

ÖZE10003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

ÖZE20001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM

ÖZE20005 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME

ÖZE20006 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM

ÖZE20008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM

ÖZE00404 2024-2025 Güz

İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

ÖZE10003 2024-2025 Güz

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

ÖZE20001 2024-2025 Güz

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM

ÖZE20005 2024-2025 Güz

ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME

ÖZE40001 2024-2025 Güz

ÖZEL EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI

ÖZE40007 2024-2025 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I

EBB00100 2023-2024 Bahar

ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA

GKD00010 2023-2024 Bahar

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

ÖZE00302 2023-2024 Bahar

ZİHİN YETERSİZLİĞİNDE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ

ÖZE00403 2023-2024 Bahar

ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ

ÖZE20006 2023-2024 Bahar

ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM

ÖZE20008 2023-2024 Bahar

ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM

ÖZE40008 2023-2024 Bahar

ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II

EBB00100 2023-2024 Güz

ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA

EBB00100 2023-2024 Güz

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

EBB4811 2023-2024 Güz

Özel Eğitim

ÖZE00404 2023-2024 Güz

İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ

ÖZE10003 2023-2024 Güz

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

ÖZE20001 2023-2024 Güz

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM

ÖZE20005 2023-2024 Güz

ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME

ÖZE40001 2023-2024 Güz

ÖZEL EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI

ÖZE40007 2023-2024 Güz

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I

EBB00100 2022-2023 Bahar

ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA

ÖZE00403 2022-2023 Bahar

ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ

ÖZE20006 2022-2023 Bahar

ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM

ÖZE20008 2022-2023 Bahar

ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM

EBB00100 2022-2023 Güz

ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA

EBB00160 2022-2023 Güz

DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU

EBB4811 2022-2023 Güz

Özel Eğitim

ÖZE10003 2022-2023 Güz

ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

ÖZE20001 2022-2023 Güz

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM

ÖZE20005 2022-2023 Güz

ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME