(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Görecek Baybars Meryem, Çil Mustafa, 2021. Use of portable planetariums in teaching of astronomy: an activity example. Science Activities
2-) Görecek Baybars Meryem, 2020. An Investigation of Secondary School Students’ Images of a Scientist with Regard to Gender Variable in Turkey. Science Education International
3-) Görecek Baybars Meryem, 2019. Determination Of The Opinions And Alternative Concepts Of Pre-service Science Teachers About The Functions Of The Elements Of A Simple Electric Circuit. European journal of Physics Education
4-) Görecek Baybars Meryem, Küçüközer Hüseyin, 2018. The Effect of 7E Learning Model on Conceptual Understandings of Prospective Science Teachers on ”de Broglie Matter Waves” Subject. European Journal of Educational Research
5-) Görecek Baybars Meryem, Kayabaş Büşra Tuğçe, 2018. Determination of secondary school 4th grade students’ mental models of the astronomer. International Journal of Evaluation and Research in Education
6-) Görecek Baybars Meryem, Can Şendil, 2018. Middle School Students’ Misconceptions about the Concepts of Astronomy. International Education Studies
7-) Can Şendil, Görecek Baybars Meryem, 2018. Secondary School Students’ Mental Models Regarding the Space. Journal of Education and Learning
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Görecek Baybars Meryem, 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Metallerin Elektrik İletkenliğiİ İle İlgili Zihinsel Modelleri. Eğitimde Kuram ve Uygulama
2-) Görecek Baybars Meryem, 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi. Researcher Social Science Studies
3-) Görecek Baybars Meryem, 2017. Secondary School Students’ Scientist Image: Is It Sensational or TraditionalL?. Europan Journal Of Education Studies
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Görecek Baybars Meryem, Çil Mustafa, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin “Güneş Sistemi” İle İlgili Zihinsel Modelleri. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
2-) Görecek Baybars Meryem, 2018. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Görecek Baybars Meryem, 2018. Fen bilgisi öğretmenlerinin iş konusundaki alternatif kavramlarının ve kökenlerinin belirlenmesi. Abant izzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
4-) Görecek Baybars Meryem, 2017. What Kind Of “Teacher” Do I Want To Be? Part-I. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
5-) Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Görecek Baybars Meryem, Göçmen Taşkın Belgin, 2006. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Görecek Baybars Meryem, Küçüközer Hüseyin, 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Fiziğine İlişkin Kavramsal Anlamaları. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Görecek Baybars Meryem, Küçüközer Hüseyin, 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri. Journal of Research in Education and Teaching
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çil Emine, Görecek Baybars Meryem, 2020. Determination of The Effect of Engineering Design-Based Stem Education on Pre-Service Mathematics Teachers’ Cognitive Structures About The Concept of STEM.. 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi.
2-) Can Süleyman, Görecek Baybars Meryem, Can Şendil, 2019. Sınıf öğretmeni adaylarının yenilenebilir enerji farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi. 6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
3-) Can Şendil, Görecek Baybars Meryem, 2019. Fen Bilgisi Öğretmenliği 1.Sınıfta Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Elektrostatik İle İlgili Alternatif Kavramlarının Belirlenmesi. 6.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
4-) Görecek Baybars Meryem, Çil Emine, 2019. Matematik Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitimi Sürecine İlişkin Görüşleri. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongres
5-) Çil Emine, Görecek Baybars Meryem, 2019. Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşıma Dayalı Bilim Öğretiminin Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası ile İlgili Görüşlerine Etkisinin Belirlenmesi. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
6-) Görecek Baybars Meryem, Çil Emine, 2018. Matematik Öğretmen Adayları ile Tasarım Temelli STEM Etkinlik Uygulamasından Yansımalar. VI. International Multidisiplinary Congress of Eurasia (IMCOFE)
7-) Görecek Baybars Meryem, Çil Emine, 2018. Matematik Öğretmen Adayları İle Bilimin Doğası Etkinlik Örneği: Yeni Toplum Etkinliği. ERPA-International Congresses on Education
8-) Görecek Baybars Meryem, Çil Emine, 2018. Bilimin doğası öğretiminde doğrudan yansıtıcı yaklaşıma dayalı etkinlik sürecinin incelenmesi: Hileli izler etkinlik örneği. 4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
9-) Çil Emine, Görecek Baybars Meryem, 2018. Matematik Öğretmen Adayları İle Bilimin Doğası Doğrudan Yansıtıcı Yaklaşım Öğretim Etkinlik Uygulamasından Yansımalar. VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia (IMCOFE)
10-) Çil Emine, Görecek Baybars Meryem, 2018. Matematik Öğretmen Adayları İle STEM Etkinlik Örneği: Köprü Yapımı. ERPA-International Congresses on Education
11-) Çil Emine, Görecek Baybars Meryem, 2018. Mühendislik tasarıma dayalı STEM eğitimi sürecinin incelenmesi: Sandalye yapımı etkinlik örneği. 4. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
12-) Görecek Baybars Meryem, 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Elektrik/Manyetizma Alanlarında Çalışma Yapan Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi. ICEMST 2017
13-) Görecek Baybars Meryem, 2016. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının İş Konusundaki Kavramsal Anlama Düzeyleri. 8. uluslararası eğitim araştırmaları kongresi
14-) Görecek Baybars, M., Kocakülah, M.S., 2009. Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views . World Conference On Educational Sciences
15-) Görecek Baybars Meryem, Gök Derya, 2007. Neden Öğretemiyoruz. 7th International Educational Technology Conference (IETC-2007)
16-) Sülün Yusuf, Görecek Baybars Meryem, Çelik Özkan, 2007. Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. 7th International Educational Technology Conference (IETC-2007)
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Görecek Baybars Meryem, 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Metallerin Elektrik İletkenliği İle İlgili Zihinsel Modelleri. ICEMST 2017
2-) Görecek Baybars Meryem, Kayabaş Büşra Tuğçe, 2017. Ortaokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Gök Bilimci (Astronom) İle İlgili Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi. CEAD, 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Görecek Baybars Meryem, 2016. Nasıl Bir Öğretmen olmak İstiyorum Bölüm 1. III. International Eurasian Educational Research Congress
4-) Görecek Baybars Meryem, 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi. USOS 2016
5-) Görecek Baybars Meryem, Küçüközer Hüseyin, 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Belirsizlik İlkesini Anlama Düzeylerine 7E Öğretim Modelinin Etkisi. 5th International Conference on New Trends In Education And Their Implications
6-) Görecek Baybars Meryem, Küçüközer Hüseyin, 2014. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri. 3. World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS 2014
(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Görecek Baybars Meryem, Gök Altun Derya, 2007. Beyin Temelli Öğrenme. Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu
2-) Başol Tayyip, Görecek Baybars Meryem, Kozcu Çakır Nevin, Şenler Burcu, Göçmen Taşkın Belgin, 2005. İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Son Sınıf Öğrencilerinin Biyoteknoloji Konusuna İlişkin Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi Muğla Üniversitesi Örneği. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
3-) Sülün Yusuf, Görecek Baybars Meryem, Keser Ayşin, 2005. İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersi Dolaşım Sistemi konusunun Analoji Tekniği İle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi. XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Sönmez Gülcan, Sönmez Dursun, Görecek Baybars Meryem, 2019. 6.sınıf Öğrencilerinin Ses ile İlgili Zihinsel Modellerinin Belirlenmesi. 13.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
2-) Görecek Baybars Meryem, Özkul Tuğçe, 2019. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuyruklu Yıldız ile ilgili Zihinsel Modellerinin ve Bu Modellerin Kökenlerinin Belirlenmesi. IV. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
3-) Görecek Baybars Meryem, Eserer Tuğba, 2019. Ortaokul Öğrencilerinin Güneş ve Ay Tutulması ile İlgili Zihinsel Modelleri ve Bu Modellerin Kökenleri. IV.Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi
4-) Görecek Baybars Meryem, Çil Mustafa, 2018. Ortaokul Öğrencilerinin Gök Cisimleri İle İlgili Zihinsel Modelleri. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5-) Görecek Baybars Meryem, Çil Mustafa, 2018. Ortaokul öğrencilerinin güneş sistemi ile ilgili zihinsel modelleri. 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
6-) Görecek Baybars Meryem, Sülün Yusuf, Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, 2006. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Özelliklerini Değerlendirmeleri Muğla Üniversitesi Örneği. XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
7-) Şenler Burcu, Kozcu Çakır Nevin, Görecek Baybars Meryem, Göçmen Taşkın Belgin, 2005. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği. XIV. Ulusal Biyoteknoloji Kongresi
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Eğitimde Kuram ve Uygulama. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) ÇOMÜ Eğitimde Kuram ve Uygulama Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Researcher Social Science Studies. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Amasya Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğirim Fakültesi Dergisi. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (GEFAD). 2017. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) An Investigation of Secondary School Students’ Images of a Scientist with Regard to Gender Variable in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersi Dolaşım Sistemi konusunun Analoji Tekniği İle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2005 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Effect of 7E Learning Model on Conceptual Understandings of Prospective Science Teachers on ”de Broglie Matter Waves” Subject - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul Öğrencilerinin “Güneş Sistemi” İle İlgili Zihinsel Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Fen bilgisi öğretmenlerinin iş konusundaki alternatif kavramlarının ve kökenlerinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
6-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Fiziğine İlişkin Kavramsal Anlamaları - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
7-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
8-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 2
9-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Middle School Students’ Misconceptions about the Concepts of Astronomy - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaokul Öğrencilerinin “Güneş Sistemi” İle İlgili Zihinsel Modelleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Determination Of The Opinions And Alternative Concepts Of Pre-service Science Teachers About The Functions Of The Elements Of A Simple Electric Circuit - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Secondary School Students’ Mental Models Regarding the Space - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni adaylarının yenilenebilir enerji farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
11-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
12-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) The Effect of 7E Learning Model on Conceptual Understandings of Prospective Science Teachers on ”de Broglie Matter Waves” Subject - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
14-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
15-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
16-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
17-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
18-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
19-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 3
20-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
21-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2011 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Fiziğine İlişkin Kavramsal Anlamaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Fen bilgisi öğretmenlerinin iş konusundaki alternatif kavramlarının ve kökenlerinin belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
6-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
7-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı Farkındalıklarının Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına İlişkin Kavramsal Anlama Düzeyleri - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
9-) Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biyoteknoloji Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Muğla İli Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
10-) Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kuantum Fiziğine İlişkin Kavramsal Anlamaları - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
11-) Evaluation of grade 9 physics curriculum based on teacher’s views - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
12-) İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersi Dolaşım Sistemi konusunun Analoji Tekniği İle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisinin Belirlenmesi - Atıf Yılı: 2005 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Determination Of The Opinions And Alternative Concepts Of Pre-service Science Teachers About The Functions Of The Elements Of A Simple Electric Circuit - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Mobil artırılmış gerçeklik ile destekli öğretimin 6. sınıf öğrencilerinin güneş sistemi konusunda akademik başarıları ve zihinsel modelleri üzerine etkisinin belirlenmesi. Konu: AR. BÜŞRA-ÇELİK. 2022
2-) Tez Adı: ARGÜMANTASYON TEMELLİ SINIF İÇİ ETKİNLİKLERİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESİN MADDE İLE ETKİLEŞMESİ KONUSUNDA AKADEMİK BAŞARILARINA VE ZİHİNSEL MODELLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Konu: Eğitim ve öğretim. GÜLCAN-SÖNMEZ. 2020
3-) Tez Adı: Planetaryum Destekli Öğretimin 6.Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları ve Zihinsel Modelleri Üzerine Etkisinin Belirlenmesi. Konu: Eğitim ve öğretim. Mustafa-Çil. 2019
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: STEM eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Alan uzmanları ile okul öncesi öğretmenleri STEM + A uygulamalı eğitimini tecrübe ediyor. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla bilim ile el ele. 2019-2019
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
1-) Bölüm başkan yardımcısı. türkiye. . 2021
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Maddi Hata İnceleme Komisyonu. türkiye. . 2022
2-) Sosyal Etkinlik Belgesi Değerlendirme Komisyonu. Türkiye. . 2022
3-) Eğitimde iyi örnekler yarışması. Türkiye. . 2021
4-) Eğitimde İyi Örnekler Projesi. Muğla . . 2020
5-) Yaşayan Okullar Projesi. türkiye. . 2020