Personel

Doç.Dr. MELTEM ALTINAY ÖZDEMİR
Doç.Dr.
Meltem Altınay Özdemir
@ E-posta
meltemozdemir@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1336

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Turizm Fakültesi / Turizm Rehberliği Bölümü / Turizm Rehberliği Anabilim Dalı

Kadro Birimi

Turizm Fakültesi / Turizm Rehberliği Bölümü / Turizm Rehberliği Anabilim Dalı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Seyahat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği Öğretmenliği 01.01.2013

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Rekreasyon Yönetimi 01.01.2016

Doktora

İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği 06.03.2020

Yayin Bilgileri

(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, 2024. Experiences with emergency distance education: A dilemma between face-to-face education and distance education in tour guiding. International Journal of Assessment Tools in Education
2-) Altınay Özdemir Meltem, Çakici Abdulcelil, Tombaş Zeynep, 2023. Destination attributes on attendance at away football games: scale development, and validation on fans. Soccer & Society
3-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2023. Visitors' Experiences Towards Sustainability Challenges in Archaeological -Heritage Sites: A Netnographic Study on Ancient City of Knidos, Turkey. Enlightening Tourism: A Pathmaking Journal
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Travellers' Destination Attribute Preferences: A Choice-Based Conjoint (CBC) Analysis. Academica Turistica
5-) Altınay Özdemir Meltem, Göktaş Levent Selman, 2021. Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020. Tourism & Management Studies

(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Altınay Özdemir Meltem, 2024. Online Learning Attitude and Communication Proficiency in Emergency Distance Education: Insights from Tourism Students . SMART Journal
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2020. Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar. Journal of Recreation and Tourism Research
3-) Altınay Özdemir Meltem, 2020. What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees?. International Journal of Social, Political and Economic Research
4-) Altınay Özdemir Meltem, Yıldız Sercan, 2020. How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey. SMARTJournal
5-) Altınay Özdemir Meltem, 2019. Turizm Öğrencilerinin Mesleki Staja İlişkin Bilişsel Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi
6-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma. Journal of International Social Research
7-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi
8-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2019. Şehir Turizminin Tur Programları KapsamındaDeğerlendirilmesi: Eskişehir Üzerine Bir Araştırma. Journal of Recreation and Tourism Research
9-) Altınay Meltem, 2018. Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi. Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
10-) Altınay Meltem, Acar Ayşegül, İstanbullu Dinçer F. Füsun, 2018. Dünden Bugüne Spiritüel Turizm. Journal of International Social Research
11-) Altınay Meltem, İstanbullu Dinçer F. Füsun, 2017. Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi. Journal of Recreation and Tourism Research
12-) Yavuz Ercan, Altınay Meltem, 2016. Kentsel Rekreasyon Alanlarında Hizmet Kalitesi Ankara İli Örneği. JOURNAL OF RECREATION AND TOURISM RESEARCH
13-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2016. Stratejik İnsan Kaynakları Yönetiminin Örgütlerde Çalışanların Tükenmişliğine Etkisi Kamu Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama. İş Güç Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi
14-) Altınay Meltem, Bilgimöz Sevcan, 2015. Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi. Journal of Recreation and Tourism Research

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Altınay Özdemir Meltem, 2023. Kültür Rotaları ve Rota Geliştirme Süreci: Menteşe Kentsel Sit Alanı Kültür Rotalarının Geliştirilmesi. Kent Akademisi
2-) Yıldız Sercan, Altınay Özdemir Meltem, Acar Ayşegül, Akova Orhan, 2019. AVM Ziyaret Sıklığının Yaşam Memnuniyeti, Yenilenme Deneyimi ve Deneyimleme Kalitesi Üzerindeki Etkisi: İstanbul da Bir Araştırma. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
3-) Altınay Özdemir Meltem, Karagöl Emir, 2019. Destinasyon Web Sitelerinin Tasarım ve İçerik Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
4-) Altınay Meltem, Güçer Evren, Bağ Cennet, 2017. Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media. Journal of Business Research - Turk
5-) Altınay Meltem, Şahbaz Ramazan Pars, 2015. Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi. Journal Of Tourism And Gastronomy Studies

(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale

1-) Altınay Özdemir Meltem, Zırhlıoğlu Yasin, Kolbaş Nazlı, 2024. Kültür Rotaları Kapsamında Karekod Destekli Dijital Hikâye Anlatımlı Milas Kent Gezi Rehberinin Hazırlanmasına İlişkin Alan Araştırması. Turist Rehberliği Nitel Araştırmalar Dergisi

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2020. Karşılayıcı Seyahat Acentelerinin Perspektifinden Pandemi ve Post Pandemi Süreci. ATLAS 7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS
2-) İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, Dinçer Mithat Zeki, Kulakoğlu Dilek Nur, Altınay Meltem, Ulucan Ebru, 2017. Bireysel Turistik Yatırımcıların Psikolojik Eğilimleri: Davranışsal Finans Bağlamında Kuramsal Bir Tartışma. 4th International Congress of Tourism Management Researches
3-) Altınay Meltem, Kızılırmak İsmail, 2017. Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından Değerlendirilmesi. The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2017)
4-) Yavuz Ercan, Altınay Meltem, 2017. Örgütlerde Sessizlik: Farklı Sektörler Üzerinde Bir Araştırma. 4. Uluslararası Turizm ve Yönetim Araştırmaları Kongresi

(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Altınay Özdemir Meltem, Kolkesen Ceyda, 2024. Risks and Constraints Faced by Solo Female Travelers: A Conceptual Overview. International Applied Social Sciences Congress VII- (C-IASOS – 2024)
2-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Güngör Habibe, 2023. Attitudes and Awareness towards Low-Carbon Travel: Aviation Students Gaze. Managing Tourism Across Tourism Conference 2023
3-) Altınay Özdemir Meltem, Topaloğlu Cafer, 2021. Arkeolojik Sit Alanlarının Sürdürülebilirliğine İlişkin Ziyaretçi Deneyimleri: Knidos Antik Kenti Üzerine Netnografik Bir Araştırma. III. Uluslararası Sürdürülebilir Turizm Kongresi
4-) Yumuk Yurdanur, Demirel Nilgün, Altınay Özdemir Meltem, Çokal Zeynep, 2020. Female Tour Guides’ Perceptions of Gender-Based Discrimination: A Feminist Approach in Turkey. Economics, Business and Organization Research (EBOR) Conference
5-) Altınay Meltem, 2018. Examining Tourism Students’ Cognitive Structures Towards Leisure Time and Recreation Concepts Through Word Association Test. 6th International Conference on Science, Culture and Sport
6-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2018. Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability (Futourism 2018)

(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Mert Karagöz Aslı, 2022. Kırkpınar Yağlı Güreşleri Festivalini Destekleme Davranışı: Festival Ayırt Ediciliği ve Unutulmaz Deneyim İle İlişkisi. 22. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, Çakici Abdulcelil, 2022. Futbol Taraftarları İçin Deplasman Müsabakası Destinasyon Özellikleri (DMDÖ) Ölçeği Geliştirme Çalışması. 22. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Altınay Özdemir Meltem, Demirel İli Nilgün, 2021. Yerli Turistlerin Seyahat Acentalarına Yönelik E-Şikayet Davranışlarının İncelenmesi. 21. Ulusal Turizm Kongresi
4-) Küçükaltan Derman, Altınay Meltem, Bahar Emre, 2016. Uluslararası İlişkilerdeki Kırılmaların Sivil Havayolu Taşımacılığına Yansımaları Türkiye'deki Havalimanlarına Karşılaştırmalı Bir Yaklaşım. 17.ULUSAL TURİZM KONGRESİ

(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2016. Kentsel Rekreasyon Alanlarında Hizmet Kalitesi Ankara İli Örneği. 5.ULUSAL KIRSAL TURİZM KONGRESİ
2-) Altınay Meltem, Güçer Evren, Cennet Bağ, 2015. Sosyal Medya Turistik Mal ve Hizmet Seçimini Etkiler Mi?. 14. GELENEKSEL TURİZM PANELİ 2015
3-) Altınay Meltem, Yavuz Ercan, 2015. Rekreasyon Etkinliklerine Katılımda Somut Olmayan Kültürel Mirasın Rolü. 3.REKREASYON ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

(C-4) BKCI veya SENSE kategorisinde kitapta bölüm

1-) Altınay Özdemir Meltem, 2025. The Future of Events-Trends, Technologies, and Stakeholders’ Engagement/Green and Smart Technologies in Events: Practices for Green Events. Yayın Evi: Apple Academic Press Editör Adı: Barbosa Sousa Bruno, Kumar Narendra, Sharma Swati
2-) Altınay Özdemir Meltem, Kızılırmak İsmail, 2023. Tourist Behavior Past, Present, and Future/Role of Tourism Activities on Destination Choice and Post-Visiting Behavior: Evidence from Istanbul as a Cultural Destination. Yayın Evi: Apple Academic Press Editör Adı: Narendra Kumar, Bruno Barbosa Sousa, Swati Sharma
3-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2022. Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives/Creative Tourism as Sustainable Initiative of a Coastal Destination: Creative Routes in Fethiye. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Gonçalo Poeta Fernandes
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry. Yayın Evi: IGI Global Editör Adı: Eusébio C., Teixeira L., Carneiro M.J

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Anadolu'da Türk İslam Dönemi Mimari Yapılar/Kasırlar ve Köşkler. Yayın Evi: Paradigma Akademi Editör Adı: Zorlu Özcan, Acun Köksalanlar Ayşen, Akyurt Kurnaz Hande
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. GastroTeknoloji/Gastro-Seyahatler ve Sosyal Medya. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Erdem Ahmet, BARAKAZI Mahmut, GÖKTAŞ Levent Selman
3-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Anadolu Efsaneleri/Ege Bölgesi Olağanüstü Varlıklar ve Olaylarla İlgili Efsaneler. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Tanrısever, Canan; Güzel, Özlem
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Yavaş Turizm ve Türkiye'deki Yavaş Turizm Destinasyonları/Isparta: Yalvaç ve Eğirdir. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Öter, Zafer; Yumuk, Yurdanur
5-) Göktaş Levent Selman, Altınay Özdemir Meltem, 2022. Gastronomi Rehberliği/Güneydoğu Anadolu Bölgesi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Hande Akyurt Kurnaz, Alper Kurnaz
6-) Altınay Özdemir Meltem, İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, 2022. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık II/Sürdürülebilirlik Bakış Açısıyla Yaratıcı Turizm. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Meltem Altınay Özdemir, Füsun İstanbullu Dinçer
7-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Yaratıcı Turizm. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
8-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar I/Macellum. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özcan Zorlu; Hande Akyurt Kurnaz
9-) Altınay Özdemir Meltem, 2021. Turist Rehberliğine Yönelik Mimari Yapılar/Latrina. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özcan Zorlu; Hande Akyurt Kurnaz
10-) Altınay Özdemir Meltem, İstanbullu Dinçer Fatma Füsun, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Turizm ve Yaratıcılık. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
11-) Altınay Özdemir Meltem, Tombaş Zeynep, 2021. Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I/Tasarım Şehri İstanbul. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: İstanbullu Dinçer, F.; Altınay Özdemir, M.
12-) Altınay Özdemir Meltem, Ergün Emre, 2020. Economic and Social Impacts of Covid-19 Pandemic/The Novel Coronavirus Covid-19 Crisis on Incoming Travel Agencies: Current Situation and Post-pandemic Scenarios. Yayın Evi: IKSAD Publishing Editör Adı: Özhan Nebi Soysal

(C-8) Alanında ulusal ansiklopedi/sözlük maddesi

1-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi:Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Antalya Tanıtım Vakfı (ATAV). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
2-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Zincir Tur. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
3-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Doğa Kamp (Ölüdeniz). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
4-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Doğal çekicilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
5-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Fethiye Ali Sıtkı Mefharet Koçman Meslek Yüksek Okulu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
6-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Havaalanı vergisi (Alan vergisi). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
7-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Kabak Koyu Kamp Alanı (Fethiye). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
8-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Kelebekler Vadisi Kampı (Fethiye). Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin
9-) Altınay Özdemir Meltem, 2022. Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler/Main courante. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kozak Nazmi, Kozak Metin

(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük

1-) Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt II. 2022. Hakemlik Sayısı:
2-) Yaratıcı Turizm ve Turizmde Yaratıcılık Cilt-I. 2021. Hakemlik Sayısı:

(D-14) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) The Journal of Hospitality and Tourism Technology . 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Journal of Destination Marketing & Management . 2024. Hakemlik Sayısı: 10
3-) Tourism Management Perspectives. 2024. Hakemlik Sayısı: 10
4-) Cogent Social Sciences. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
5-) Journal of Hospitality and Tourism Management . 2021. Hakemlik Sayısı: 4
6-) International Journal of Hospitality Management. 2021. Hakemlik Sayısı: 4

(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik

1-) Journal of Hospitality and Tourism Insights. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TOURISM & MANAGEMENT STUDIES. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Tourism and Hospitality Management. 2022. Hakemlik Sayısı: 1

(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik

1-) Journal of Recreation and Tourism Research . 2021. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Journal of Tourism Leisure and Hospitality. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Journal of Tourism Leisure and Hospitality. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Tourism, Leisure and Hospitality (TOLEHO). 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives/Creative Tourism as Sustainable Initiative of a Coastal Destination: Creative Routes in Fethiye - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives/Creative Tourism as Sustainable Initiative of a Coastal Destination: Creative Routes in Fethiye - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
7-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
9-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
15-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
16-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
17-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
18-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
19-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
20-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
2-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
2-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
6-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Stratejik İnsan Kaynakları Yönetiminin Örgütlerde Çalışanların Tükenmişliğine Etkisi Kamu Çalışanları Üzerinde Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Alışveriş Merkezlerinin Tercih Edilme Nedenleri ve Rekreasyonla İlişkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) What are Economic, Psychological and Social Consequences of the Covid-19 Crisis on Tourism Employees? - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
10-) Turizm Öğrencilerinin Boş Zaman ve Rekreasyon Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yaklaşımı: Kelime İlişkilendirme Testi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Kentsel Rekreasyon Alanlarında Hizmet Kalitesi Ankara İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
13-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
14-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
3-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Research trends on digital detox holiday: a bibliometric analysis, 2012-2020 - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
7-) How Covid-19 Outbreak Affects Tourists’ Travel Intentions? A Case Study in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizm Öğrencilerinin Mesleki Staja İlişkin Bilişsel Algılarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
11-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
12-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
13-) Tüketicilerin Destinasyon Seçim Tutumları ile Etnosentrik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Jeolojik Miras Alanlarının Jeoturizm Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Economic and Social Impacts of Covid-19 Pandemic/The Novel Coronavirus Covid-19 Crisis on Incoming Travel Agencies: Current Situation and Post-pandemic Scenarios - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Geleneksel El Sanatlarının Yaratıcı Turizm Kapsamında Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Covid-19 Salgını Sonrası Alınan Önlemlerle Turizm: Muhtemel Senaryolar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
18-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) ICT Tools and Applications for Accessible Tourism/Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) Technologies for Accessibility and Marketing in the Tourism Industry - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(G-12) Tamamlanmış TÜBİTAK 2209-A ve 2209-B projelerinde görev almak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: 2209-AÜniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Kültür Rotaları Kapsamında Karekod Destekli Dijital Hikâye Anlatımlı Milas Kent Gezi Rehberinin Hazırlanması (TUBİTAK 2209-A). 2022-2024

(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: University of Algarve. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. 2219-Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı. 2024-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: GEKA 2021 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI. Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Menteşe Kentsel Sit Alanında Turist Rehberliği Eğitimi (GEKA 2021 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI). 2022-2022

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Seyahat ve Rekreatif Etkinlikler Topluluğu-İzmir-Efes-Şirince Gezisi. Türkiye. . 2020
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Seyahat ve Rekreatif Etkinlikler Topluluğu-Kapadokya Gezisi. Türkiye. . 2020
3-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi 2019-2020 Mezuniyet Töreni. Türkiye. . 2020
4-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Fethiye A.S.M.K MYO Akademik Personel ADOBE ACROBAT CONNECT KULLANIMI. TÜRKİYE. . 2020
5-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'ni Kazanan Öğrenciler için 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Oryantasyon Eğitimi. Türkiye. . 2019
6-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi CV Hazırlama Teknikleri. Türkiye. . 2019

Verdiği Dersler

EBB3911 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Özel Öğretim Yöntemleri

REH1001 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Anadolu Uygarlıkları I

REH2003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Tour Planning and Management

REH2506 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Anadolu Düşünürleri

REH4509 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Ülkeler ve Kültürleri

SAT2801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sanat Tarihi I

TRM1801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Introduction to Tourism

REH1001 2024-2025 Güz

Anadolu Uygarlıkları I

REH4509 2024-2025 Güz

Ülkeler ve Kültürleri

SAT2801 2024-2025 Güz

Sanat Tarihi I

EBB3911 2023-2024 Güz

Özel Öğretim Yöntemleri

REH1001 2023-2024 Güz

Anadolu Uygarlıkları I

REH2003 2023-2024 Güz

Tour Planning and Management

SAT2801 2023-2024 Güz

Sanat Tarihi I

TRM1801 2023-2024 Güz

Introduction to Tourism

REH1002 2022-2023 Bahar

Anadolu Uygarlıkları II

REH2506 2022-2023 Bahar

Anadolu Düşünürleri

SAT2802 2022-2023 Bahar

Sanat Tarihi II

TRM2526 2022-2023 Bahar

Travel Agencies and Tour Operations

REH1001 2022-2023 Güz

Anadolu Uygarlıkları I

REH2003 2022-2023 Güz

Tour Planning and Management

SAT2801 2022-2023 Güz

Sanat Tarihi I

TRM1801 2022-2023 Güz

Introduction to Tourism

TRM3011 2022-2023 Güz

Tour Planning and Management