(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Gökovalı, U., Avcı, M., 2012. The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla. PASOS Revisiting Hospitality and Tourism
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Avcı Mehmet, Süslü Bora, 2023. Türkiye Ekonomisinde Senyoraj Geliri, Kamu Borçlanması Gereği ve Enflasyon İlişkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) Solmaz Erol, Avcı Mehmet, 2017. Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
3-) Özer, Ö., Avcı, M., Karakuş, N., 2016. A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
4-) Çımat, A., Avcı, M., Nas, Y., 2016. Hanehalkı Borcunun Belirleyicileri: Fethiye Örneği. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
5-) Avcı, M., Uysal, S., Taşçı, R., 2016. Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
6-) Kaymakcı Güliz, Avcı Mehmet, 2022. Determination of Academicians’ Opinions on Academic Entrepreneurship and Entrepreneur University. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
7-) Etci Hilmi, Avcı Mehmet, Çağan Semih, 2020. Genç İşsizlerin Istihdamında Muğla İŞKUR’un Aktif İşgücü Piyasası Politikalarının Önemi. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
8-) Avcı Mehmet, Erek Didem, 2018. Türkiye’de Serbest Bölge Uygulamalarının Yabancı Sermaye Girişine Katkısının Değerlendirilmesi: Ege Serbest Bölge Örneği. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Avcı Mehmet, Süslü Bora, 2023. Türkiye Ekonomisinde Senyoraj Geliri, Kamu Borçlanması Gereği ve Enflasyon İlişkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
2-) Solmaz Erol, Avcı Mehmet, 2017. Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
3-) Özer, Ö., Avcı, M., Karakuş, N., 2016. A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination. Journal of Tourism and Gastronomy Studies
4-) Çımat, A., Avcı, M., Nas, Y., 2016. Hanehalkı Borcunun Belirleyicileri: Fethiye Örneği. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
5-) Avcı, M., Uysal, S., Taşçı, R., 2016. Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme. Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
6-) Kaymakcı Güliz, Avcı Mehmet, 2022. Determination of Academicians’ Opinions on Academic Entrepreneurship and Entrepreneur University. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
7-) Etci Hilmi, Avcı Mehmet, Çağan Semih, 2020. Genç İşsizlerin Istihdamında Muğla İŞKUR’un Aktif İşgücü Piyasası Politikalarının Önemi. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
8-) Avcı Mehmet, Erek Didem, 2018. Türkiye’de Serbest Bölge Uygulamalarının Yabancı Sermaye Girişine Katkısının Değerlendirilmesi: Ege Serbest Bölge Örneği. Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Köse Tuna, Avcı Mehmet, 2023. İstihdam, Reel Ücret ve Emek Verimliliği: Türkiye İmalat Sektörü Üzerine Bir Araştırma. Verimlilik Dergisi
2-) Yanardağ, M.Ö., Avcı, M., 2012. Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme. Ege Stratejik Araştırmalar Dergisi
3-) Solmaz, E., Avcı, M., 2011. Ekonomik Krizler ve İşsizlik: 1980 Sonrası Türkiye Deneyimleri. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
4-) Gökovalı, U., Terzioğlu, M., Avcı, M., 2008. İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Akça, B., Avcı, M., 2012. 1942-1950 Arası Anadolu’da Bir Dokumacılık Kurumu: Muğla Güzelyayla Dokumacılar Kooperatifi. Arış
2-) Avcı, M., 2006. Atatürk ve Çağdaşlaşma. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Baldemir, E., Gökalp, M.F., Avcı, M., 2005. Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi. Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
4-) Avcı, U., Avcı, M., 2004. Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci. Mevzuat Dergisi
5-) Çımat, A., Avcı, M., 2003. Türkiye'de Kayıtdışı Ekonominin Vergi Sisteminden Kaynaklanan Nedenleri ve Çözüm Önerileri. Vergi Raporu
6-) Avcı, M., Danışman, A., 2003. Türkiye’de Birliklerin Karar Alma Sürecine Etkileri Üzerine Bir İnceleme. Mevzuat Dergisi
7-) Baldemir, E., Çakmak, O., Avcı, M., 2003. KDV Oranlarının Gelir Gruplarına Göre Dağılımının Ampirik Analizi. Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
8-) Çımat, A., Avcı, M., 2002. Türkiye'de Barter Sisteminin Hukuki Dayanağı ve Muhasebeleştirilmesi. Mali Çözüm Dergisi
9-) Çımat, A., Avcı, M., 2002. Türkiye’de Kalkınmada Öncelikli Yöreler ve Sağlanan Vergisel Avantajlar. Mali Çözüm Dergisi
10-) Gökalp, M.F., Avcı, M., 2002. Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Avcı Mehmet, Solmaz Erol, 2021. Türkiye’de Teknolojik Yenilik Göstergelerinin Gelişimi ve Ekonomik Büyümeye Etkisi. International Paris Conference on Social Sciences - V
2-) Avcı Mehmet, Erek Didem, Etci Hilmi, 2019. Türkiye’de Teknoparkların Gelişimi ve Sağlanan Vergisel Avantajlar Üzerine Bir Değerlendirme. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
3-) Etci Hilmi, Avcı Mehmet, Çağan Semih, 2019. Genç İşsizlerin İstihdamında Muğla İŞKUR’un Aktif İşgücü Piyasası Politikalarının Önemi. 4. Uluslararası Girişimcilik, İstihdam ve Kariyer Kongresi
4-) Avcı Mehmet, Çağan Semih, Gökdeniz Kutay, 2018. Türkiye’de Yenilik Faaliyetlerine Yönelik Kamusal Destek Politikalarının Etkinliği. I. International Congress of Political, Economic and Financial Analysis (PEFA – 2018)
5-) Avcı Mehmet, Çağan Semih, Gökdeniz Kutay, 2018. Muğla’da Faaliyet Gösteren Mermer İşletmelerinin Yenilik Yeteneklerinin ve Rekabet Güçlerinin Analizi. VII. International Balkan and Near Eastern SocialSciences Congress Series
6-) Avcı Mehmet, Çağan Semih, 2018. Türkiye’de Yenilik Göstergeleri ve Ekonomik Büyüme Arasındaki İlişki: Bootstrap Nedensellik Testi Analizi. Innovation and Global Issues in Social Sciences-III
7-) Değirmenci Hayriye Özgül, Avcı Mehmet, 2017. Teknoloji Seviyelerine Göre Nitelikli Çalışan Talebinin İncelenmesi: Türkiye Örneği. 3. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
8-) Avcı Mehmet, Erek Didem, 2017. Türkiye'de Serbest Bölgelerin İstihdama Etkisinin Değerlendirilmesi: Ege Serbest Bölge Örneği. 3. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ
9-) Avcı Mehmet, Uysal Soner, 2017. Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yenilik Yapısının Ar-Ge ve Patent Verileri Yardımıyla Analizi. Innovation and Global Issues in Social Sciences
10-) Avcı, M., Kabakcıo, H., 2016. Fethiye’de Yat Turizmine İlişkin Talebin Üstel Ağırlıklı Hareketli Ortalama Yöntemiyle Tahminlenmesi. 1st International Marine Tourism & Marine Industry Conference
11-) Avcı, M., Uysal, S., 2016. Muğla’da Faaliyet Gösteren Mermer İşletmelerinin Yenilik Stratejilerinin Analizi. 3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi
12-) Avcı, M., Yıldız, O., Çelik, N., 2015. Sürdürülebilir Turizm Açısından Yeşil İnovasyon: Muğla Örneği. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends and Indicators (EITOC)
13-) Özer Özgür, Avcı Mehmet, Karakuş Nihat, 2013. An Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in the Turkish Destination of Fethiye. 9th Annual International Conference on Tourism
14-) Avcı, M., Baldemir, E., 2011. Teknoloji Sınıflamasına Göre İmalat Sanayi Alt Sektörleri İçin Cobb-Douglas Üretim Fonksiyonunun Tahmini. Uluslararası Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi
15-) Gökovalı, U., Avcı, M., 2011. The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla. Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management
16-) Gökovalı, U., Avcı, M., 2008. Does Size Matter for Innovation Capabilities of Hospitality Sector: The Case of Mugla-Turkey. 4th International Conference on Tourism
17-) Avcı, U., Avcı, M., 2007. Öğrenme Yönelimlilik-Yenilikçilik İlişkisine Ampirik Bir Bakış. VI. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi
18-) Gökovalı, U., Avcı, M., Terzioğlu, M., 2007. Hazır Giyim Sektöründeki Firmaların Rekabet ve Yenilik İlişkisi: Denizli Örneği
. VI. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi
19-) Avcı, U., Avcı, M., Dirlik, S., 2006. Otel İşletmelerinin Bilişim Teknolojileri Adaptasyonlarına İlişkin Muğla İlinde Bir Araştırma. V. Uluslararası Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Köse Tuna, Avcı Mehmet, 2022. Emek Talebi, Ücret ve Emek Verimliliği: Türkiye İmalat Sektörü Üzerine Bir Araştırma. MSKÜ Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi
2-) Bahar Ozan, Avcı Mehmet, Çelik Nur, Yıldız Onur, 2017. Kültür Turizminin Dalyan Bölgesindeki Etkilerinin Değerlendirilmesi. II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
(C-1) BKCI veya SENSE kategorisinde kitap
1-) Atalay Şimşek Sidar, Avcı Mehmet, 2024. International Handbook of Skill, Education,Learning, and Research Development inTourism and Hospitality/A View of the Relationship Between Environment and TourismThrough PM2.5: Panel Data Analysis on Selected EU Countries. Yayın Evi: Springer Editör Adı: Anukrati Sharma
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Atasever Gülbahar, Avcı Mehmet, Süslü Bora, Çımat Ali, 2024. Talep Yönüyle İktisat Politikaları/. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Bilimsel Kitap
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Çımat Ali, Avcı Mehmet, İnci Mustafa, Atasever Gülbahar, 2018. Muğla Sosyo-EKonomik Yapı/. Yayın Evi: Günce Yayınevi Editör Adı: Bilimsel Kitap
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Mehmet AVCI, Erol SOLMAZ, Para, Ekonomi ve Finansal Sistem, Para Teorisi ve Politikası, Ed. Çetin DOĞAN-İnci PARLAKTUNA, Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2012. - 2012
2-) Ali ÇIMAT, Mehmet AVCI, Maliye (Devlet) Bütçesi, Kamu Maliyesi, Ed. Ekrem KARAYILMAZLAR, Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2011. - 2011
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Avcı Mehmet, 2022. Turizm Ekonomisinde Son Gelişmeler/Turizm Sektöründe Yenilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Ozan Bahar, Mehmet Avcı
2-) Çağan Semih, Avcı Mehmet, 2022. 2000 Sonrası Türkiye’de Ekonomik ve Politik Dönüşüm/Türkiye’de Tasarruf Eğilimini Etkileyen Faktörler. Yayın Evi: Nobel Bilimsel Editör Adı: Filiz Daşkıran, Gözde Müşerref Gezgüç Kaya
3-) Etci Hilmi, Avcı Mehmet, Çağan Semih, 2022. 2000 Sonrası Türkiye’de Ekonomik ve Politik Dönüşüm/Türkiye’de Nitelikli İşgücü Piyasasının Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Nobel Bilimsel Editör Adı: Filiz Daşkıran, Gözde Müşerref Gezgüç Kaya
4-) Etci Hilmi, Avcı Mehmet, 2021. Covid-19 Pandemisine Disiplinler Arası Bakış/Covid-19 Salgınının Türkiye'de İşgücü Piyasasına Etkileri ve Alınan Önlemlerin Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Nobel Bilimsel Editör Adı: Nursen Vatansever Deviren, Filiz Daşkıran
5-) Avcı Mehmet, Etci Hilmi, 2021. Pandemi Sonrası Ekonomik ve Politik Dönüşüm/Covid-19 Salgınının Türkiye'de Genç İşgücü Piyasasına Etkisi. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Atasever Gülbahar
6-) Avcı Mehmet, 2021. Muğla Kent Ekonomisi/Muğla'nın Nüfusu ve Demografik Yapısı. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Ozan BAHAR, Doç. Dr. Mehmet AVCI
7-) Avcı Mehmet, 2020. Turizm İşletmelerinde Yönetim Uygulamaları/Teknoloji Yönetimi ve Turizmde Yenilik. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Mustafa Tepeci, Tuğba Pala
8-) Avcı Mehmet, 2019. Turizm Ansiklopedisi TürkiyeTurizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Kırsal Alan, Kırsal Ekonomi, Kırsal Kalkınma, Ta-Tu-Ta. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Orhan İçöz, Prof. Dr. Muzaffer Uysal
9-) Avcı Mehmet, 2018. Yenilikçilik ve Girişimcilik/Girişimcilikte Yenilikçilik ve Yaratıcılık. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Hulusi DOĞAN, Doğan KUTUKIZ, Işıl ARIKAN SALTIK
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Avcı Mehmet, 2018. Acil Çağrı Yönetimi/Acil Çağrı MerkezininTeknolojik Altyapısıve Haberleşme Sistemleri. Yayın Evi: Anadolu Üniversitesi Basımevi Editör Adı: Doç.Dr. Köksal BÜYÜK, Kamil KARAKAYA
2-) Bahar Ozan, Avcı Mehmet, 2017. Makro İktisada Giriş/Milli Gelir Hesaplama Yöntemleri. Yayın Evi: SÜRE YAYINEVİ Editör Adı: PROF.DR. OZAN BAHAR, YRD. DOÇ. DR. MEHMET AVCI
3-) Avcı Mehmet, Solmaz Erol, 2012. Mikro İktisat/Faktör Piyasaları. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Ercan ENÇ, Müslüme NARİN
4-) Avcı Mehmet, Solmaz Erol, 2012. Para Teorisi ve Politikası/Para, Ekonomi ve Finansal Sistem. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Çetin DOĞAN, İnci PARLAKTUNA
5-) Çımat Ali, Avcı Mehmet, 2011. Kamu Maliyesi/Maliye (Devlet) Bütçesi. Yayın Evi: Lisans Yayıncılık Editör Adı: Ekrem KARAYILMAZLAR
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) How to Become a Changemaker? Manual for HEIs Sustainable Communication in Social Media. 2024. Hakemlik Sayısı:
2-) Makro İktisadın Temelleri. 2024. Hakemlik Sayısı:
3-) Türkiye Ekonomisinin Sektörel Analizi. 2023. Hakemlik Sayısı:
4-) Turizm Ekonomisinde Son Gelişmler. 2022. Hakemlik Sayısı:
5-) Muğla Kent Ekonomisi. 2021. Hakemlik Sayısı:
(D-12) Diğer ulusal yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Makro İktisada Giriş. 2017. Hakemlik Sayısı:
2-) Avrupa Birliği ve Turizm. 2016. Hakemlik Sayısı:
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 2
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Aydın İktisat Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Tourism Theory and Research. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
7-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) KDV Oranlarının Gelir Gruplarına Göre Dağılımının Ampirik Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Hanehalkı Borcunun Belirleyicileri: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 4
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
2-) The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
4-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 3
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) İstihdam, Reel Ücret ve Emek Verimliliği: Türkiye İmalat Sektörü Üzerine Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
8-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
9-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
10-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
11-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 9
12-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
13-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
14-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
15-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 3
16-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
17-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 8
18-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
19-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
22-) The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
23-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
24-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
25-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
8-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
10-) Türkiye'de Barter Sisteminin Hukuki Dayanağı ve Muhasebeleştirilmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
13-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
14-) Hanehalkı Borcunun Belirleyicileri: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
18-) Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
19-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
20-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
21-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
22-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 13
23-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 3
24-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 2
25-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
27-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3
28-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
29-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2013 Atıf Sayısı: 1
30-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2012 Atıf Sayısı: 3
31-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2009 Atıf Sayısı: 1
32-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2008 Atıf Sayısı: 2
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
2-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Ekonomik Krizler ve İşsizlik: 1980 Sonrası Türkiye Deneyimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Muğla Kent Ekonomisi/Muğla'nın Nüfusu ve Demografik Yapısı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Türkiye'de Barter Sisteminin Hukuki Dayanağı ve Muhasebeleştirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
11-) Ekonomik Krizler ve İşsizlik: 1980 Sonrası Türkiye Deneyimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Hanehalkı Borcunun Belirleyicileri: Fethiye Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turizm Ansiklopedisi TürkiyeTurizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Kırsal Alan, Kırsal Ekonomi, Kırsal Kalkınma, Ta-Tu-Ta - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Muğla Sosyo-EKonomik Yapı/ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Makro İktisada Giriş/Milli Gelir Hesaplama Yöntemleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
18-) Muğla Sosyo-EKonomik Yapı/ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
19-) Ekonomik Krizler ve İşsizlik: 1980 Sonrası Türkiye Deneyimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
20-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 6
21-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
22-) Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
23-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
24-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Örgütlerde Bilginin Önemi ve Bilgi Yönetimi Süreci - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’de Birliklerin Karar Alma Sürecine Etkileri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
27-) Türkiye'de Kayıtdışı Ekonominin Vergi Sisteminden Kaynaklanan Nedenleri ve Çözüm Önerileri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
29-) Türk İmalat Sanayinin Teknolojik Yapısı Üzerine Bir Değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
33-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
34-) Yoksullukla Mücadelede Sosyal Koruma Harcamaları: Avrupa Birliği Ülkeleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
35-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
36-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 4
37-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
38-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
39-) The role of human capital and collaboration with academia for innovation in hospitality sector: The case of Mugla - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Türkiye Ekonomisinde Mali Disiplinsizlik Olgusu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
3-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
4-) A Study For the Evaluation of Alternative Tourism Opportunities in Fethiye Destination - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
5-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
6-) İşletmelerde Yenilik Yeteneği: Denizli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
7-) Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları: Marmaris, Fethiye, Bodrum İlçeleri Üzerine Ampirik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 2
8-) Türkiye’de Kayıt Dışı Ekonominin MIMIC Model ile Tahminlenmesi - Atıf Yılı: 2010 Atıf Sayısı: 1
(F-1) Yönetiminde tamamlanmış doktora/tıpta uzmanlık veya sanatta yeterlik tezleri
1-) Tez Adı: Teknoloji yoğunluğuna göre ithalatın vasıflı emek talebi üzerindeki etkisi: Türkiye örneği. Konu: Teknoloji yoğunluğuna göre ithalatın vasıflı emek talebi üzerindeki etkisi: Türkiye örneği. TUNA-KÖSE. 2024
2-) Tez Adı: Türkiye'de cinsiyete dayalı ücret açığının ekonometrik analizi. Konu: Türkiye'de cinsiyete dayalı ücret açığının ekonometrik analizi. HAYRİYE ÖZGÜL -DEĞİRMENCİ. 2024
3-) Tez Adı: Çevre ve turizm ilişkisine PM2.5 ile bakış: Seçilmiş AB ülkeleri üzerine panel veri analizi. Konu: Çevre ve turizm ilişkisine PM2.5 ile bakış: Seçilmiş AB ülkeleri üzerine panel veri analizi. SİDAR-ATALAY ŞİMŞEK. 2023
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: Üniversite Sanayi İş Birliğinin Sağlanmasında Teknoloji Geliştirme Bölgelerinin Rolü: Muğla Teknopark Örneği. Konu: İKTİSAT. YASEMİN-CİN. 2022
2-) Tez Adı: Endüstri 4.0'ın İstihdama Olan Etkisinin Panel Veri İle Ampirik Analizi. Konu: Endüstri 4.0'ın İstihdama Olan Etkisinin Panel Veri İle Ampirik Analizi. KÜBRA-UYSAL. 2020
3-) Tez Adı: Türkiye'de 1980 sonrası dönemde tasarruf eğilimini etkileyen faktörlerin analizi. Konu: Türkiye'de 1980 sonrası dönemde tasarruf eğilimini etkileyen faktörlerin analizi. SEMİH-ÇAĞAN. 2019
4-) Tez Adı: Muğla İli Menteşe İlçe Merkezinde Konut Talebini Belirleyici Faktörlerin İncelenmesi. Konu: Muğla İli Menteşe İlçe Merkezinde Konut Talebini Belirleyici Faktörlerin İncelenmesi. EMİN-SAMUR. 2019
5-) Tez Adı: Serbest bölgelerin ekonomik etkinliği: Ege serbest bölge örneği. Konu: Serbest bölgelerin ekonomik etkinliği: Ege serbest bölge örneği. DİDEM-EREK. 2014
6-) Tez Adı: Muğla'da faaliyet gösteren mermer işletmelerinin yenilik kapasitesinin ve rekabet gücünün analizi. Konu: Muğla'da faaliyet gösteren mermer işletmelerinin yenilik kapasitesinin ve rekabet gücünün analizi. BARIŞ-KAPLAN. 2014
7-) Tez Adı: Muğla'da turim sektöründeki istihmdamın yapısal analizi, sorunları ve çözüm önerileri: Marmaris örneği. Konu: Muğla'da turim sektöründeki istihmdamın yapısal analizi, sorunları ve çözüm önerileri: Marmaris örneği. ABDULLAH-TOPCUOĞLU. 2010
(G-10) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük/koordinatörlük yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Serbest Bölgelerin Ekonomik Etkinliği: Ege Serbest Bölge Örneği. 2015-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Alt Yapı Projesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminin Geliştirilmesi ve Otomasyon Sistemine Geçişi. 2013-2016
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla İlindeki Mermer İşletmelerinin Yenilikçilik, İşbirliği ve Girişimcilik Tutumlarının Değerlendirilmesi. 2013-2015
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. MSKU İİBF Kurumsal Kaynak Planlaması Laboratuvarı Araştırma Projesi. 2018-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Mevcut Ekonomik Durum. 2016-2017
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Muğla’da Turizm Sektöründe İstihdam Sorunları ve İşgücünün Niteliğini Arttırmaya Yönelik Politikalar. 2003-2005
(G-2) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede araştırmacı almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Increasing social inclusion of young people and young adults via sports. Proje Türü: Avrupa Birliği. Urban Sports as Social Inclusion. 2021-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. A Holistic Approach for Upskilling Competences of SMEs VET Institution and VET Providers for Prepearing the Future Works in the Digital Era . 2021-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. Coaching the Coaches: Quality Sorts Coaching Education at Degree Level (Coaching the Coaches). 2020-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: AB. RISKMAN: Educational Capacity Strengthening for Risk Management of Non-native Aquatic Species in Western Balkans (Albania, Bosnia and Herzegovina and Montenegro). 2020-2023
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: he European Commission has adopted a new action plan for sustainable growth which directly points to the needs of the circular economy. In a circular economy, the materials are used continuously back through the value chain for reprocess, resulting in less energy and resource consumption. During the actualization of these principles there are several actors on the platform including Higher Education Institutions (HEIs). Thus, the main aim of the CirThink Project is to embed CE thinking in HEIs through university and industry partnership. The main reason behind this design is in the literature various studies have examined how universities can support sustainable development through formal learning outcomes. Also these studies have highlighted how student-led change from formal learning, sustainability in campus operations, and branding the green university or green campus were key factors for embedding sustainability in education. However few studies have focused on the “hidden curriculum” and the role that universities, as part of the local economy, can assume in implementing the sustainability practices they teach.The hidden curriculum is defined as the difference between the actual learning and the curriculum-based learning in the personal student experience within an educational facility. In this project, it is aimed to show how universities can play a key role in helping to promote circular economy approaches by engaging their students and being a key partner with both public and private organisations. Besides how human resources development outside of the curriculum will be important for circular economy approaches in industry, will be explored in partner countries.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Embedding Circular Economy Thinking in HEIs Through University and Industry Partnerships (CirThink). 2020-2023
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: CONTEXTDespite official attempts for the creation of regular paths starting from TVETs and continuing with a third year and a bachelor’s degree, this connection is not systematized yet. I-THEN TVET partners have activated agreements with Universities to recognize their EQF5 degrees and enable students to obtain an EQF 6 or 7 degree. This system has proved to be very effective and needs to be adopted on a larger geographical scale to become ordinary practice.AIMTo establish a strategic and structured cooperation between Universities and TVETs delivering technical HE by creating a network for the development of joint international courses.OBJECTIVES- to overcome the skill gap encountered by students entering international business environments by developing a set of methodologies that can be embedded in joint international curricula to foster the development of key entrepreneurial and cultural awareness competences.- to establish a synergy between Universities and TVETs that will facilitate the transition between different EQF level courses and degrees- to bring technical HE in the fields of marketing and business management closer to the requirements of the international job market- to upskill HE teachers enabling them to successfully contribute to the development of entrepreneurship and cultural awareness competences among their students.. Proje Türü: Avrupa Birliği. International Technical Higher Education Network. 2020-2022
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: The phenomenon of unemployment among young people has emerged in the European Union, with different incidence in the different member states. But in general, the unemployment rate in the population aged 20 to 29 years is higher than the unemployment rate in the total population.In Portugal, unemployed people under the age of 30 represented in 2018, 15% of the total unemployed, with 5% being the percentage of those who were 25 years old or less. In addition to these cases are young people who have completed their education and are looking for their first job. According to Eurostat, the unemployed population between 20 and 29 years old with post-secondary education represented more than twice the average of the EU-27 in three-member states that are part of the consortium for this project (Italy, Spain and Turkey, being 13.0 % the rate seen in Portugal in the same age group A relevant group in this field is made up of young people with higher education. One of the reasons that has been pointed out for this phenomenon is related to a gap between the training received and the needs of employers, so this project aims to contribute to a reduction of youth unemployment through specially developed training, corresponding to the needs of companies in the region. Given that the issue of youth unemployment is transversal in the EU member states, this project can be developed by the consortium partners, with the same objectives and using the same methodology. The TSEMY project involves innovation as it assumes a different answer to the existing problem of unemployment. On the one hand, this new methodology leads to the production of training content that meets the needs of employers and on the other, training is a mix of training in the workplace and mentoring through a digital platform. Finally, the fact that it is tailor-made training accompanied by a motivational strategy for trainees and employers will lead to sustainable action that can be replicated in other work contexts and other member states. With regard to training areas, the project will focus on several areas of activity, namely engineering, management and information and computing technologies, where Atlântica, the leading entity, has consolidated experience. The training will be carried out in the workplace and the students and employers will be monitored through a specially developed platform for training and monitoring the trainees. The general objective of the project is to contribute to the reduction of unemployment in the population aged 20-29, unemployed and with tertiary training. The project has the following objectives: 1) Develop new training programs in partnership with employers and local authorities that fit employers need in the bounds of public policies; 2) To reduce unemployment among young people, aged 20-29 years, with terciary ediucation; 3) To develop social-educational and personal skills, such as language skills, entrepreneurial mind-set, that contribute for a sustainable policy of employment; 4) To develop specific programs that fit the needs of local employers. 5) To develop a digital platform to support the trainees and employers. . Proje Türü: Avrupa Birliği. Training for sustainable employment of youth and young adults. 2020-2022
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: BackgroundThe necessity for the HE-MEN project dedicated to the subject matter of reverse mentoring was brought up mainly by the process of digital transformation connected with SMEs for the past several years. The knowledge required therefore was often not covered through the experience of the older generation. The young employee in turn is very familiar with digital topics and thus can support the executive in gaining knowledge, as well as gaining a better understanding of digital technologies and opportunities. Before applying research was done and the 2017 European SME-Action Programme underlined guiding principles to support SMEs in the digital era. This guide promoted the upgrading of digital skills in European SMEs and all forms of innovation in the digital era. In this regard, EU regulations pointed out that SMEs’ financial and investment instruments should be enriched by mentoring, coaching, and training support. Both the results of EC documentation and the literature review provided evidence of SME needs for counselling/mentoring in the varied digital business domains.ObjectivesFrom the EU Commission’s perspective, one of the important fields of action was to strengthen the entrepreneurial spirit in SMEs by improving mentoring skills. Both EU Commission’s research on SMEs and the business administration literature indicated that the experience of SMEs is not sufficient to produce a competency framework and skill card for SMEs. In parallel with these findings, the previous EU projects conducted by the partner MSKU (HARBIF and 5POINTS) proved that SMEs are not able to tackle the new management and digital tools and that they are not aware of their own capacity and capability for change to enable them to compete on local, domestic and later on global markets on their own. Or in other words in order to improve and change their approach in the digital era, the SMEs need a different eye that reveals their own capacity. The goal of the HE-MEN Project, as it appears in the cartoon with the hero who solves the problems for his own society, was to develop tools for the improvement of mentoring skills and for the implementation of a reverse mentoring approach and programme.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Heroes of SMEs: Developing Unique Mentoring Skills and Techniques. 2019-2022
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: The main objective of the present project is the identification of conditions in Academic Hospitality Model (in meaning of terms, activities, required training, coaching system) in partner countries and establish good practices to develop a common methodology for academic hospitality for international students. The project will present different strategies and approaches that will enhance the life standard of international students and academic hospitality of higher education institutions. One of the two main step of the Academic Hospitality Model is the International Student Coaching System. We highly inspired from the brother/sister tradition that is applied in boarding high schools while establishing the international students coaching system. The aim of the international coaching system is to develop critical thinking skills and understand the cultural diversities. The other main step of the Academic Hospitality Model is organizing workshops for academic and non academic staff. The participants of the workshops will be the academic staff that have international students in their classroom and the non academic staff that is responsible for international students. The workshops for academic staff will have three aspects: cultural, academic and social. The main topic of the workshops will be the learning difficulties of international students. Some teaching models (blended and flipped learning) will be advised to academic staff that will enhance the academic success of international students. Also assessment and examination procedures of international students and counselling opportunities will be discussed. The workshops for non academic staff will be mainly based on problem solving against their administrative and daily problems that they face in the campus.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Academic Hospitality for International Students in Higher Education: Building Guidelines for Academic and Non-Academic Staff. 2019-2022
10-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Through the implementation of the project, the partners intended to develop the tools necessary for the development of stakeholders' competences in the field of intercultural management, focusing on key competences of Entrepreneurship; Civic, Personal, Social and Learning skills and Cultural Awareness and Expression. The aim of the project was: to enable adult educators through a CPD course; to develop intercultural competences with adult learners; to provide a methodological framework to boost the key competences and their intercultural skills; to minimize cultural disconnections which impact performance by helping target groups and beneficiaries in an international business environment; to foster target groups and beneficiaries for continuous intercultural development; to develop a multilingual learning platform providing open and instant access to the project output. The project used the ICT to facilitate the acquisition, assessment and accreditation of intercultural competence-related knowledge and skills within a CPD programme. To ensure success, it was important to determine the fundamental knowledge and skills making up intercultural competence and devise a pedagogicalsetting appropriate for the targeted beneficiaries.. Proje Türü: Avrupa Birliği. Intercultural Competence Development for International Business Environment. 2019-2022
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: ARAŞTIRMA PROJESİ. Sosyal ve Ekonomik Yönüyle Fethiye’ye Uluslararası Yabancı Göçü. 2007-2007
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Üniversite - Sanayi İşbirliğini Destekleyen Projelerin Geliştirilmesi Eğitimi. 2019-2019
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Tüm Bilimsel Alanlara Yönelik Araştırma Projesi Hazırlama. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MÜPKOM Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimleri. 2019-2019
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Fethiye Ticaret Odası . Proje Türü: Kalkınma Bakanlığı. Turizmde İnovasyon Esaslı İş Geliştirme Projesi Pazar Araştırması Raporu. 2011-2011
(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Bilim Teşvik Ödülü. 2016
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) III. ULUSLARARASI AKADEMİK ÇALIŞMALAR KONGRESİ DEĞİŞİM & UYUM ASC-2022/SPRING. Türkiye. . 2022
2-) IV. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (ASC-2022 / FALL). Polonya. . 2022
3-) INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING. Türkiye. . 2021
4-) INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 FALL. Türkiye. . 2021
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) MSKÜ Ulusal Disiplinlerarası Öğrenci Kongresi Bilim Kurulu Üyeliği. Türkiye. . 2022
(L-12) Bölüm Başkanlığı/Disiplinler arası ABD/ASD Başkanlığı, Dekan Yardımcılığı, Yüksekokul/Enstitü Müdür Yardımcılığı yapmak (her yıl için)
1-) Dekan Yardımcılığı. . . 2024
2-) Dekan Yardımcılığı. . . 2023
3-) Dekan Yardımcılığı. . . 2022
4-) Dekan Yardımcılığı. . . 2021
5-) Dekan Yardımcılığı. . . 2020
6-) Dekan Yardımcılığı. . . 2019
7-) Dekan Yardımcılığı. . . 2018
8-) Dekan Yardımcılığı. . . 2017
9-) Dekan Yardımcılığı. . . 2016
10-) Dekan Yardımcılığı. . . 2015
(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)
1-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2024
2-) İktisat Politikası Anabilim Dalı Başkanlığı. . . 2024
3-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2023
4-) İktisat Politikası Anabilim Dalı Başkanlığı. . . 2023
5-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2022
6-) İktisat Bölümü İktisat Politikası ABD Başkanlığı. . . 2022
7-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2021
8-) İktisat Bölümü İktisat Politikası ABD Başkanlığı. . . 2021
9-) İktisat Bölümü İktisat Politikası ABD Başkanlığı. . . 2020
10-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2020
11-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2019
12-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2018
13-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2017
14-) İktisat Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2016
(L-9) Rektörlük tarafından kurum içi/kurum dışı oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Atanma ve Yükseltilme Yönergesi . . . 2024
2-) Atanma ve Yükseltilme Yönergesi . . . 2023
3-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2022
4-) Akademik Teşvik Denetleme ve İtiraz Komisyonu Üyeliği. Türkiye. . 2022
5-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. . . 2021
6-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2021
7-) Sürdürülebilir Yeşil Kampüs Komisyon Üyeliği. . . 2020
8-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü Danışma Kurulu Üyeliği. . . 2020
9-) Kariyer Planlama ve Mezunlarla İlişkiler Koordinatörlüğü. . . 2019