Personel

Doktor Öğretim Üyesi DENİZ ŞARLAK
Doktor Öğretim Üyesi
Deniz Şarlak
@ E-posta
ksarlak@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5905

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu / Sosyal Hizmet Bölümü / Sosyal Hizmet Abd

Kadro Birimi

Seydikemer Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu / Sosyal Hizmet Bölümü / Sosyal Hizmet Bölümü

Öğrenim Bilgileri

Lisans

İstanbul Üniversitesi Çocuk Gelişimi Çocuk Gelişimi

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Klinik Psikoloji

Doktora

İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Klinik Psikoloji

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Coşkun Sibel, Şarlak Deniz, 2020. REASONS FOR DIVORCE IN TURKEY AND THE CHARACTERISTICS OF DIVORCED FAMILIES: A RETROSPECTIVE ANALYSIS. The Family Journal
2-) Karayağız Muslu Gonca, Coşkun Cenk Sibel, Şarlak Deniz, 2020. An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude. Journal of Interpersonal Violence
3-) Cenk, S.C., Muslu, G.K., Sarlak, D., 2016. The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey. Archives of Psychiatric Nursing

(A-2) SCI veya SCI-Expanded , SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Tabak Ruhi Selçuk, Şarlak Deniz, 2011. Relations Between Candidate Nurses Health Locus of Control And Health Behaviours.. Psychology &Health
2-) Şener Emine, Tabak Ruhi Selçuk, Şarlak Deniz, 2011. Relationship Between Emotional Labour and Job Satisfaction In Teachers. PSYCHOLOGY & HEALTH JOURNAL
3-) Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, 2010. Emotion regulation strategies of Turkish university students. PSYCHOLOGY & HEALTH
4-) Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, Şener Emine, Gülperi Eryaşar, 2010. Depression Levels of Turkish University Students. PSYCHOLOGY & HEALTH JOURNAL
5-) Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, İkizler Hüseyin Can, 2009. Adaptation of the Emotion Regulation Questionnaire (ERQ) for Turkish University Students.. PSYCHOLOGY & HEALTH JOURNAL
6-) Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, 2009. Determination of Coping Attitude With Stres Level of Turkish University Students. PSYCHOLOGY & HEALTH JOURNAL

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Okan Merve, Şarlak Deniz, 2022. Genç Erişkinlerde Çocukluk Çağı Travmaları, Yalnızlık ve Öfke İfade Tarzları Arasındaki İlişki. Ege Tıp Dergisi
2-) Yıldız Çiğdem, Şarlak Deniz, 2022. Erken Dönem Uyumsuz Şemaları ile Depresif Belirtiler ve Öz-Duyarlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Investigation of the Relationship Between Early Maladaptive Schemas and Depressive Symptoms and Self-Sensitivity). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi

(A-4) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Şarlak Deniz, Aslantaş Yasemin, 2023. Covid-19 Korkusu ve Sağlık Anksiyetesinin Duygusal Yeme Davranışı Üzerine Etkisi (The Effect of Covid-19 Fear and Health Anxiety on Emotional Eating Behavior). Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Şarlak Deniz, Altıntaş Mustafa, Celbiş Osman, Öztürk Erdinç, 2023. The relationship between the quality of life of patients with recurrent aphthous stomatitis with their childhood traumas and dissociative experiences. Novel Forensic Research
2-) Coskun Cenk, S., Muslu Karayağız, G., Şarlak, D., 2016. A Study on the Correlation between Employment Status and Quality of Life in Secondary School Children. Anthropologist

(A-6) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanan kitap eleştirisi, teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden yayınlar

1-) Şener Emine, Demirel Özlem, Şarlak Deniz, 2009. The Effect of the Emotional Intelligence on Job Satisfaction. . Studies in Health Technology and Informatics Connecting /Health and Humans

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Üzerek İzel, Şarlak Deniz, 2022. Evli Bireylerde Erken Dönem Uyumsuz Şemalar ve Sorun Çözme Becerilerinin Evlilik Doyumu ile İlişkisi. Toplum ve Sosyal Hizmet
2-) Altıntaş Mustafa, Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, Celbiş Osman, 2021. Evaluation of Childhood Traumas, Depressive Symptoms and Dissociative Experiences in Tinnitus Cases. Medeniyet Medical Journal
3-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2019. Görme Engelli Bireylerin Depresif Belirtilerine Yönelik Psikodrama Temelli Grup Uygulaması A Psychodrama-Based Group Application Aimed at Depressive Symptoms of Sight-Disabled Individuals. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi Mediterranean Journal of Humanities
4-) Coşkun, S., Şarlak, D., Taştan, H., 2015. An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. . Gümüşhane University Journal of Health Sciences

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2021. Psikodrama Temelli Müdahale Programları: Sistematik Bir Değerlendirme. Karya Journal of Health Science
2-) Şarlak Deniz, 2018. Şiddetsiz İletişim Psiko-Eğitim Programının Aile İçi Şiddet Öyküsü Olan Annelerin Umut Duygusu ve Stresle Başetme Yöntemleri Üzerine Etkisi. Bartın Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şarlak Deniz, 2021. Kadına Yönelik Şiddetin Kadındaki Ruhsal Etkileri. 3. Uluslararası Turaz Adli Bilimler, Adli Tıp ve Patoloji Kongresi
2-) Şarlak Deniz, 2018. Engellilerde Psikolojik Travma. 2. Uluslararası TURAZ Adli Bilimler, Adli Tıp ve Patoloji Kongresi

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Debeş Gülyüz, Şarlak Deniz, 2023. GENÇ YETİŞKİNLERDE RUH SAĞLIĞI OKURYAZARLIĞI İLE E-SAĞLIK OKURYAZARLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ. I. INTERNATIONAL CYPRUS EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES CONFERENCE
2-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2019. Engelli Bireye Sahip Olan Annelerin Umutsuzluk ve Yalnızlık Duygularının Azaltılmasında Müdahale ve Önleme Psiko-Eğitim Programlarının Etkililiği: Meta Analiz Çalışması. V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi
3-) Şarlak Deniz, 2019. Genç Yetişkinlerde Öfke Duygusu ve Başa Çıkma Yolları. V.TURKCESS ULUSLARARASI EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
4-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2018. THE EFFECT OF A PSYCHODRAMA BASED INTERVENTION PROGRAM ON THE LEVEL OF HOPELESSNESS AND SUICIDALITY IN UNIVERSITY STUDENTS WITH MILD DEPRESSION. 22nd World Congress of Psychotherapy
5-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2018. THE EFFECT OF PSYCHODRAMA THERAPY ON DEPRESSIVE SYMPTOMS OF VISUALLY HANDICAPPED INDIVIDUALS. 22nd World Congress of Psychotherapy
6-) Şarlak Deniz, Duran Kısmet, 2018. İki Uçlu Duygudurum Bozukluğunu Konu Alan Kitapların İncelenmesi. 1st INTERNATIONAL HEALTH SCIENCE AND LIFE CONGRESS (IHSLC 2018)
7-) Şarlak Deniz, Beler Mahmut, Yıldırım Tuğba, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Belirlenmesi. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
8-) Şarlak Deniz, Beler Mahmut, Yıldırım Tuğba, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Facebook Bağımlılığının Belirlenmesi. II. Uluslarası Gençlik Araştırmaları Kongresi
9-) Coşkun Cenk Sibel, Akçetin Eyüp, Şarlak Deniz, Cerim Selda, 2017. Çocuk Gıdalarında Animasyon Karakterlerin Kullanımı ve Etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi 1. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi
10-) Coşkun Cenk Sibel, Akçetin Eyüp, Şarlak Deniz, Cerim Selda, 2017. Çizgi film sadece çizgi film midir?. / Adnan Menderes Üniversitesi 1. Uluslararası Sağlık Bilimleri Kongresi
11-) Şarlak Deniz, 2017. Duygu Düzenleme Eğitiminin Üniversite Öğrencilerinin İletişim Becerileri Üzerine Etkisi (Effect of Emotions Regulation Training Within a Group Upon Communication Skill Levels of University Student). 8th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance, WCPCG-2017
12-) Şarlak Deniz, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Duygu Yönetim Becerileri (Emotion Management Skills of University Students). 4th World Conference on Health Sciences
13-) Şarlak Deniz, 2017. Aile İçi Şiddet Öyküsü Olan Çocukların Annelerine Uygulanan Şiddetsiz İletişim Programının Etkinliği (The Effectıveness Of Non-Violent Communication Program Applied To The Mothers Of Children With Domestic Violence History). 4th World Conference on Health Sciences (HSCI-2017)
14-) Şarlak Deniz, 2017. Sağlık Çalışanlarının Etkin Dinleme ve Beden Dilini Değerlendirme Özelliklerinin Belirlenmesi (Determining the Effective Listening and Body Language Evaluation Features of Healthcare Professionals ). 8th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance (WCPCG-2017)
15-) Beler Mahmut, Şarlak Deniz, Halil Ceyhan, 2017. Üniversite Öğrencilerinin Problemli İnternet Kullanımlarının Belirlenmesi. II. ULUSLARARASI GENÇLİK ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
16-) Tabak Ruhi Selçuk, Şarlak Deniz, 2011. Relations Between Candidate Nurses Health Locus Of Control And Health Behaviours. 25th European Health Psychology Conference “Engaging with Other Health Professions: Challenges and Perspectives”
17-) Şarlak Deniz, 2011. The Evalution of İndividual Differences Observed İn Emotional Life and Regulation Multidimensionally Duygusal Yaşantılarda ve Duygusal Düzenlemede Gözlenen Bireysel Farklılıkların Çok Boyutlu Olarak Değerlendirilmesi. 12. Avrupa Psikoloji Kongresi (The 12th European Congress of Psychology)
18-) Şarlak Deniz, 2011. The Relationship Between the Perception of Psychological Violence Mobbing Educational Employess Psikolojik Şiddet Mobbing Algısı ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki Eğitim Çalışanları. 12. Avrupa Psikoloji Kongresi (The 12th European Congress of Psychology)
19-) Şarlak Deniz, 2011. Emotion Regulation of the Families Having Disabled İndividual Engelli Bireye Sahip Ailelerin Duygu Düzenlemeleri. 12. Avrupa Psikoloji Kongresi (The 12th European Congress of Psychology)
20-) Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, Şener Emine, 2010. Improvement of The Communication Skills of Women For Mental Health. European Association for Communication in Healthcare International Conference on Communication in Healthcare
21-) Şener Emine, Tabak Ruhi Selçuk, Şarlak Deniz, 2010. Candidate Nurses Intrapersonal Communication Skills For Problem Solving. European Association for Communication in Healthcare International Conference on Communication in Healthcare
22-) Şener Emine, Şarlak Deniz, Tabak Ruhi Selçuk, 2010. Effects of internet in patient doctor communication. European Association for Communication in Healthcare International Conference on Communication in Healthcare

(B-3) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Tabak Ruhi Selçuk, Sarp Arife Kebire Nilgün, Lale Afrasyap, Şarlak Deniz, 2009. Further training needs of nurses on community mental health. 12th World Congress on Public Health

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Şarlak Deniz, 2019. Siber Patolojiler: Siber Zorbalık ve Siber Mağduriyet. II. Türk Adli Bilimler Kongresi ve X. Adli Tıp Çalıştayı

(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şarlak Deniz, 2019. Psikoterapi Sürecinde Terapötik Alyans. 4. Psikiyatri Zirvesi ve 11. Anksiyete Kongresi
2-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2018. Psikodrama Grup Terapisinin İşitme Engelli Ergenlerin Depresif Belirtileri ve Umutsuzluk Düzeyi Üzerine Etkisi. 20. Ulusal Psikoloji Kongresi
3-) Karayağız Muslu Gonca, Coşkun Cenk Sibel, Şarlak Deniz, 2013. Ortaokul öğrencilerinin çalışma durumu ve yaşam kalitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Fethiye örneği. 4. Ulusal Pediatri Hemşireliği Kongresi
4-) Şarlak Deniz, Kübra Çal, 2008. Üniversite Gençlerinin Kendini Açma Davranışlarının İncelenmesi. 15. Ulusal Psikoloji Kongresi
5-) Şarlak Deniz, 2008. Duygusal Yaşantılarda Gözlenen Bireysel Farklılıkların Değerlendirilmesi. 15. Ulusal Psikoloji Kongresi
6-) Şarlak Deniz, 2007. Risk Altında Yaşamlar İşyerinde Duygusal Şiddet Mobbing. 12. Ulusal Psikoloji Öğrencileri Kongresi
7-) Şarlak Deniz, 2006. Psikodrama Yolculuğunda Sosyal Fobi. 11. Psikoloji Öğrenci Kongresi
8-) Şarlak Deniz, Şener Emine, 2006. Yaratıcı Drama ve Sağlık Eğitimi. I. Ulusal Sağlığı Geliştirme ve Sağlık Eğitimi Kongresi (Uluslararası Katılımlı)

(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Şarlak Deniz, 2017. Psikodrama Grup Terapisi Programının Fiziksel Engelli Ergenlerin Depresif Belirtileri Üzerine Etkisi. 22. Ergen Günleri Kongresi Ergenlerde Psikoterapi Yaklaşımları
2-) Şarlak Deniz, 2012. Sağlık Çalışanlarının Psikolojik Şiddet ve Kişilik Özellikleri. 48. Ulusal Psikiyatri Kongresi
3-) Coşkun Sibel, Şarlak Deniz, 2012. Boşanma İçin Başvuran Aile Özelliklerinin ve Boşanma Gerekçelerinin İncelenmesi Fethiye Örneği. 48. Ulusal Psikiyatri Kongresi
4-) Aştı Nesrin, Şarlak Deniz, Sunmaz Dilek, 2005. Yolculuk Öncesi Anksiyete ve Başetme Durumu. 4. Anksiyete Bozuklukları Kongresi

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Şarlak Deniz, 2023. İntiharı Anlama Önleme ve İntihara Müdahale Kılavuzu/İntihara Psikodrama Temelli Müdahale Yaklaşımları. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Yılmaztürk Yıldırım Kübra
2-) Şarlak Deniz, 2021. Psikodrama Kuram ve Uygulamaları. Yayın Evi: Nobel Yayınevi Editör Adı: Dr. Öğr. Üyesi Deniz ŞARLAK

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Tuzcu Kuş Hilal, Şarlak Deniz, 2023. Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları 2/Şiddete Maruz Kalan Kadınların Benlik Saygısının ve Öğrenilmiş Çaresizliğin Öğrenilmiş Güçlülük ve Stresle Baş Etme Düzeyleri İle Olan İlişkisi. Yayın Evi: Efe yayınevi Editör Adı: İnci ERDOĞAN TARAKÇI
2-) Şarlak Deniz, Salamci Büşra Meryem, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar-III/Ergenlerde Teknoloji Bağımlılığının Anne-Baba Tutumları ve Duygusal Zekâ İle İlişkisi. Yayın Evi: Karadeniz Kitap Editör Adı: Doç. Dr. Yener Lütfü MERT
3-) Şarlak Deniz, Eke Seyhmus, 2023. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanında Akademik Çalışmalar/BİLİŞSEL ÇARPITMALARIN KORONAVİRÜS HASTALIĞI 2019 KORKUSU VE DEPRESYON DÜZEYLERİNE ETKİSİ. Yayın Evi: Artikel Akademi Editör Adı: Doç. Dr. Yener Lütfü MERT
4-) Debeş Gülyüz, Şarlak Deniz, 2023. Afetlerde Eğitim ve Yönetimi/Eğitim Kurumlarında Afet Sonrası Ruh Sağlığı Müdahaleleri. Yayın Evi: Efe Yayınevi Editör Adı: Sinan GİRGİN
5-) Arslan Ahsen, Şarlak Deniz, 2022. Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar-10/Romantik İlişkilerde İlişki Doyumu İrrasyonel İnanışlar ve Psikolojik İhtiyaçlar Arasındaki İlişki. Yayın Evi: Bilgin Kültür Sanat Yayınları Editör Adı: Zeynel Karacagil, Meryem Bulut
6-) Şarlak Deniz, 2022. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV "Engelli Bireye Sahip Ailelerin Duygu Düzenlemeleri". Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Prof. Dr. Sinan Sönmez
7-) Şarlak Deniz, 2021. Güncel Psikoloji Araştırmaları II/Duygusal Yaşantılarda ve Duygusal Düzenlemede Gözlenen Bireysel Farklılıkların Çok Boyutlu Olarak Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Sanberk, İ.
8-) Şarlak Deniz, 2021. Yeni Koronavirüs (Covid-19) Üzerine Araştırmalar ve Ülke Deneyimleri/Yeni Koronavirüs (Covid-19) ve Birleşik Krallık. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: KIRLIOĞLU M., KALAYCI KIRLIOĞLU H.
9-) Yumşak Gözde Sevinç, Şarlak Deniz, 2021. Güncel Psikoloji Araştırmaları II/05-06 Yaş Çocukların Sosyal Yetkinlik ve Davranış Durumlarının Sosyo-Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Sanberk İ.
10-) Şarlak Deniz, Keskinkılıç Ömer Murat, 2021. Adli Bilimlerde Adli Tıp ve Adli Genetik Uygulamalar. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Osman Celbiş, Emel Hülya Yükseloğlu
11-) Güzel Bekir, Şarlak Deniz, 2020. Sosyal Hizmette Dezavantajlı/Risk Altındaki Gruplar. Yayın Evi: Nika Editör Adı: Hüseyin DOĞAN
12-) Şarlak Deniz, 2018. Sosyal Bilimler İnsan ve Toplum: İçimizdeki Sessiz Duygu: Öfke. Yayın Evi: Akademisyen Editör Adı: Türkan Erdoğan

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Şarlak Deniz, Celbiş Osman, 2022. PSİKOTRAVMATOLOJİ "Engelli Bireylere Yönelik Toplumsal Tutumlar ve Sosyal Rehabilitasyon Çalışmaları". Yayın Evi: Türkiye Klinikleri Editör Adı: Erdinç Öztürk
2-) Akcan Gizem, Şarlak Deniz, Çeçen Eroğul Ayşe Rezan, 2021. Aile Psikopatolojisi/Psikopatolojinin Gelişiminde Bireysel ve Ailesel Etkenler. Yayın Evi: Türkiye Klinikleri Editör Adı: Öztürk, E.
3-) Şarlak Deniz, Bayraktar Seda, 2020. Siber Psikoloji/Siber Suçlu Profillemesi. Yayın Evi: Türkiye Klinikleri (Ortadoğu Reklam Tanıtım Yayıncılık Turizm Eğitim İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.) Editör Adı: Öztürk Erdinç
4-) Akcan Gizem, Öztürk Erdinç, Şarlak Deniz, 2020. Siber Psikoloji/Siber Bağımlılıklar ve Psikolojik Dinamikleri. Yayın Evi: Türkiye Klinikleri Editör Adı: Erdinç Öztürk
5-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2020. Psikotarih. Yayın Evi: Türkiye Klinikleri (Ortadoğu Reklam Tanıtım Yayıncılık Turizm Eğitim İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.) Editör Adı: Prof. Dr. Erdinç ÖZTÜRK
6-) Şarlak Deniz, Öztürk Erdinç, 2018. Ruhsal Travma ve Dissosiyasyon. Dissosiyatif Bozuklukların Epidemiyolojisi. Yayın Evi: Türkiye Klinikleri (Ortadoğu Reklam Tanıtım Yayıncılık Turizm Eğitim İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.) Editör Adı: Prof. Dr. Erdinç ÖZTÜRK

(Ç-2) Alanında makale, kitap bölümü ve karar tahlili vb.çevirileri

1-) Sarp Arife Kebire Nilgün, Tabak Ruhi Selçuk, Şarlak Deniz, 2008. Ambulatuar Psikiyatrik Bakım Hizmeti Sunanların İleri Eğitimi Aileye Terapötik Müdahale Teknikleri (Eğitim Modülü)/. Yayın Evi: Ankara Editör Adı: Nilgün SARP, Ruhi Selçuk TABAK, Deniz ŞARLAK
2-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. (Psychodrama Training: An Europian View) Avrupa Gözüyle Psikodrama/Psikodrama Eğitimi:Macaristan’da psikoterapist olmanın bir yolu. Yayın Evi: FEPTO, Ege Üniversitesi Basımevi. Editör Adı: Doğaner İnci
3-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. (Psychodrama Training: An Europian View) Avrupa Gözüyle Psikodrama/Klinik psikoloji öğrencileri ile psikodrama: Kuram, eylem vedeğerlendirme. Yayın Evi: FEPTO, Ege Üniversitesi Editör Adı: İnci Doğaner
4-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. Avrupa Gözüyle Psikodrama Eğitimi/Bulgaristan’da Psikodrama Eğitimi. Yayın Evi: FEPTO Yayınları/ Ege Üniversitesi Basımevi Editör Adı: İnci Doğaner
5-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. (Psychodrama Training: An Europian View) Avrupa Gözüyle Psikodrama/İngiltere’de Psikodramada Birinci Derece Yüksek Lisans (Master) Eğitimi. Yayın Evi: FEPTO, Ege Üniversitesi Basımevi. Editör Adı: İnci Doğaner
6-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. (Psychodrama Training: An Europian View) Avrupa Gözüyle Psikodrama/Bizim Bernhard Achterberg. Yayın Evi: FEPTO, Ege Üniversitesi Editör Adı: İnci Doğaner
7-) Şarlak Deniz, Doğaner İnci, 2007. (Psychodrama Training: An Europian View) Avrupa Gözüyle Psikodrama/Futuropractice:Rus psikodramatistlerin eğitimi. Yayın Evi: FEPTO, Ege Üniversitesi Basımevi. Editör Adı: İnci Doğaner

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Journal of Substance Abuse Treatment. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Psikiyatride Güncel Yaklaşımlar. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Bağımlılık Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Uluslararası İnsan Çalışmaları . 2020. Hakemlik Sayısı: 2
3-) Karya Journal of Health Science. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi Mediterranean Journal of Humanities. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Diyalektolog – Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi Diyalektolog- Journal of National Social Sciences . 2019. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Bartın Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi . 2018. Hakemlik Sayısı: 3

(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. COVID 19 PANDEMİ PSİKOLOJİSİ.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. Stres ve Stresle Başa Çıkma Yolları.

(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf

1-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
10-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) The Effect of the Emotional Intelligence on Job Satisfaction. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
5-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Sosyal Hizmette Dezavantajlı/Risk Altındaki Gruplar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
3-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
4-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) An Analysis of the Relationship Between High School Students’ Tendency Toward Violence, Self-Esteem, and Competitive Attitude - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Ruhsal Travma ve Dissosiyasyon. Dissosiyatif Bozuklukların Epidemiyolojisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) An Investigation On the Level of Learned Resourcefulness and Professional Quality Of Life Of Psychiatric Nurses: A Comparative Study. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Şiddetsiz İletişim Psiko-Eğitim Programının Aile İçi Şiddet Öyküsü Olan Annelerin Umut Duygusu ve Stresle Başetme Yöntemleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) The Effectiveness of Structured Supported Education Programs for Families With Intellectually Disabled Children: The Example of Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf

1-) Psikotarih - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Çocukluk çağı travmaları ile obsesif kompulsif belirtiler arasındaki ilişkide psikolojik sağlamlığın rolü. Konu: Çocukluk çağı travmaları ile obsesif kompulsif belirtiler arasındaki ilişkide psikolojik sağlamlığın rolü. Özge-Bakkal. 2023
2-) Tez Adı: Öz eleştirel ruminasyon, yaşantısal kaçınma, duygu düzenleme güçlüğü ve psikolojik belirtiler arasındaki ilişkilerin incelenmesi. Konu: duygu düzenleme. Esra-Çelik. 2023
3-) Tez Adı: Çalışan kadınlar ve ev içi emek veren kadınların evlilik doyumu ile psikolojik belirtiler arasındaki ilişki. Konu: Çalışan kadınlar ve ev içi emek veren kadınların evlilik doyumu ile psikolojik belirtiler arasındaki ilişki. Yağmur Cansu-Nalcı. 2022
4-) Tez Adı: Yetişkinlerin Psikolojik Dayanıklılık Ve Bilişsel Duygu Düzenlemeleri İle Bağlanma Stili Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Konu: Yetişkinlerin Psikolojik Dayanıklılık Ve Bilişsel Duygu Düzenlemeleri İle Bağlanma Stili Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Nilay-Ayvaz . 2022
5-) Tez Adı: Üstbiliş ile Psikolojik Belirtiler Arasındaki İlişki: Aleksitiminin Rolü. Konu: Üstbiliş ile Psikolojik Belirtiler Arasındaki İlişki: Aleksitiminin Rolü. Aysu-Taşpınar. 2022
6-) Tez Adı: Pandemi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Travma Sonrası Stres Belirtilerinin Psikolojik Dayanıklılıkları ve Ahlaki Temelleriyle Olan İlişkisi. Konu: Pandemi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Travma Sonrası Stres Belirtilerinin Psikolojik Dayanıklılıkları Ve Ahlaki Temelleriyle Olan İlişkisi. Melek Ecem-Dinç. 2022
7-) Tez Adı: Şiddete Maruz Kalan Kadınların Benlik Saygısının Ve Öğrenilmiş Çaresizliğin Öğrenilmiş Güçlülük Ve Stresle Baş Etme Düzeyleri İle Olan İlişkisi. Konu: Şiddete Maruz Kalan Kadınların Benlik Saygısının Ve Öğrenilmiş Çaresizliğin Öğrenilmiş Güçlülük Ve Stresle Baş Etme Düzeyleri İle Olan İlişkisi. Hilal-Tuzcu Kuş. 2022
8-) Tez Adı: Vitiligo Hastalarında Bilişsel Çarpıtmaların Depresyon ve Anksiyete Üzerine Etkisi. Konu: Vitiligo Hastalarında Bilişsel Çarpıtmaların Depresyon ve Anksiyete Üzerine Etkisi. Yeliz-Yalvaç. 2022
9-) Tez Adı: Yetişkinlerde Çocukluk Çağı Travmalarının Duygu Düzenleme Güçlüğü ile Bilişsel Çarpıtmalar Arasındaki İlişkisi. Konu: Yetişkinlerde Çocukluk Çağı Travmalarının Duygu Düzenleme Güçlüğü ile Bilişsel Çarpıtmalar Arasındaki İlişkisi incelenmiştir.. Esra -Ergin. 2022
10-) Tez Adı: Bilişsel Çarpıtmaların Koronavirüs Hastalığı 2019 (COVID-19) Korkusu ve Depresyon Düzeyleri Üzerine Etkisi. Konu: Bilişsel Çarpıtmaların Koronavirüs Hastalığı 2019 (COVID-19) Korkusu ve Depresyon Düzeyleri Üzerine Etkisi incelenmiştir.. Şehmus-Eke. 2022
11-) Tez Adı: Yetişkin Bireylerde COVID-19 Korkusu ve Sağlık Anksiyetesinin Duygusal Yeme Davranışı Üzerine Etkisi. Konu: Yetişkin Bireylerde COVID-19 Korkusu ve Sağlık Anksiyetesinin Duygusal Yeme Davranışı Üzerine Etkisi. Yasemin -Aslantaş. 2022
12-) Tez Adı: Romantik ilişkilerde ilişki doyumu, irrasyonel inanışlar ve psikolojik ihtiyaçlar arasındaki ilişki. Konu: Klinik Psikoloji. Ahsen-Arslan. 2020
13-) Tez Adı: Erken dönem uyumsuz şemaları ile depresif belirtiler ve öz-duyarlık arasındaki ilişki. Konu: Bu araştırmada erken dönem uyumsuz şemalar ile depresif belirti ve öz-duyarlık arasındaki ilişki incelenmesi amaçlanmaktadır. . ÇİĞDEM-YILDIZ. 2020
14-) Tez Adı: 05-06 Yaş Çocukların Anne Bağlanma Stilleri ile Sosyal Yetkinlik ve Davranış İlişkisinin İncelenmesi. Konu: Çalışmada 05-06 yaş çocukların anne bağlanma stilleri ile sosyal yetkinlik ve davranış ilişkisinin incelenmesi amaçlanmıştır.. Gözde Sevinç -Yumşak. 2020
15-) Tez Adı: Ergenlerde teknoloji bağımlılığının anne-baba tutumları ve duygusal zekâ ile ilişkisi. Konu: Ergenler, teknoloji bağımlılığı, anne-baba tutumları, duygusal zekâ . M. Büşra-Salamci. 2020
16-) Tez Adı: Evli bireylerde erken dönem uyumsuz şemalar ve problem çözme becerilerinin evlilik doyumu ile ilişkisi. Konu: Evli bireylerde erken dönem uyumsuz şemalar ve problem çözme becerilerinin evlilik doyumu ile ilişkisi. İzel-Üzerek. 2020
17-) Tez Adı: Genç erişkinlerde çocukluk çağı travmaları, yalnızlık ve öfke ifade tarzları arasındaki ilişki. Konu: çocukluk çağı travmaları, yalnızlık, öfke ifade tarzları. Merve-Okan. 2020

(F-3) Lisansüstü/Tıpta Uzmanlık/ Sanatta Yeterlilik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyesi olarak görev almak

1-) Tez Adı: Duygusal Yemenin Kontrol Odağıyla İlişkisinde Negatif Otomatik Düşüncelerin Aracı Rolünün İncelenmesi. Konu: Duygusal Yemenin Kontrol Odağıyla İlişkisinde Negatif Otomatik Düşüncelerin Aracı Rolünün İncelenmesi. Simay-Gürel. 2022
2-) Tez Adı: Ergenlerde internet bağımlılığının, okul öncesi dönem internet kullanımı, anne baba tutumları ve kişilik özellikleri açısından incelenmesi . Konu: Ergenlerde internet bağımlılığının, okul öncesi dönem internet kullanımı, anne baba tutumları ve kişilik özellikleri açısından incelenmesi . Özlem -Özden Tunca. 2021
3-) Tez Adı: Sanal gerçeklikle maruz bırakma terapisinin sosyal kaygı ve bilişsel çarpıtmalar üzerindeki etkisi. Konu: Sanal gerçeklikle maruz bırakma terapisinin sosyal kaygı ve bilişsel çarpıtmalar üzerindeki etkisi. Özlem -Özden. 2021

(G-2) Uluslar arası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev(araştırmacı, eğitmen, danışman, vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. 023-1-NL02-KA153-YOU-000131065: psychological counseling services in the context of Psychosocial Aspects of Migration. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Bursiyer. Konu: . Proje Türü: Avrupa Birliği. DEZAVANTAJLI GENÇLERİN AYRIMCILIĞA KARŞI POLİTİKA GELİŞTİRME SÜRECİNE AKTİF KATILIMI. 2018-2018
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Toplumlardaki intihar sorununa dikkat çeken proje; nedenleri ve önlemleri hakkında farkındalık yaratmak üzere kurgulanmıştır. Proje, intihara sürükleyen başarısızlık, değersizlik ve yalnızlık duygularının “anlık” olduğunu, o anlar da bu duygulardan kaçmayıp onlarla yüzleşirsek onlarla başa çıkabileceğimizi ve böylelikle intiharı önleyebileceğimizi savunmaktadır.İntihar düşünceleriyle ilgili yardım almayı engelleyen toplumsal ve kişisel boyuttaki tabuları diyalogla kırmayı amaçlamaktadır.. Proje Türü: Diğer(Uluslararası). MOMENTS (ANLAR) PROJESİ . 2018-2018
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: AB. A New Start 2012-14 (Leonar Do Vinci Partnership Project) “Vocational Education and Social Rehabilitation Of Disabled Persons” 2012-2014. 2012-2014
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: AB. Bireylerde Özgüven Geliştirme Projesi RAINBOW, İngiltere Kadın Platformu, Avrupa Sosyal Fonu, Londra/İngiltere . 2010-2015
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: AB. Leonardo da Vinci pilot Project: Hayat Boyu Öğrenme Programı: Hayat Boyu Öğrenme Alanında Toplumsal Eylem Programı 2007-2013 Çok ortaklı Yenilik Transferi Projeleri, WAP2-Ambulatuar Psikiyatrik Bakım Hizmeti Sunanların İleri Eğitimi Projesi 2007-2009 . 2007-2009

(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje yürütücülüğü

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: HIV/AIDS’li hasta ile iletişimdeki kişilerin ve hastalığı yaşayanların davranış örüntülerinin ve tepkilerin bütünü tutum olarak tanımlanabilmektedir. Hastalık sürecinde hastalığa karşı toplum ve bireylerce gerçek ve gerçek dışı kaygılar neticesinde sosyal önyargılar ortaya çıkmıştır. Bu önyargılarında hastalarda kaygı, korku, şiddet, inkar, sessizlik, damgalanma hissi gibi olumsuz tutumların görülmesine neden olmaktadır. Hasta ile iletişim içinde olanlarda da hastalığın klinik seyrinin kötü gidişli olması; ölüm ve ölüm süreci ile ilgili kültürel tutumlar ve korkular ile ölümcül hastalıklardan uzak durma eğilimi ile ilişkilidir. Damgalanmayı önlemenin pratik yollarından birisi kişilerde ruh sağlığı okuryazarlığını artırmaktır.. Proje Türü: Diğer (Ulusal). Ruh Sağlığı Okuryazarlığı: Damgalanma ve HIV. 2022-2022
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Üniversitede öğrenim gören gençlerin ruh sağlığı okuryazarlığı ile HIV ve damgalanma arasındaki ilişkinin araştırılması ve öğrencilere verilen eğitim programı ile öğrencilerin ruh sağlığı hastalıklarını ve AIDS’i tanıması, yönetmesi ve önlemesi, akabinde psikolojik damgalanma eğilimini fark edip bilinç geliştirmesi amaçlanmıştır.. Proje Türü: Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç). RUH SAĞLIĞI OKURYAZARLIĞI: DAMGALANMA VE HIV. 2022-2022
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Proje Koordinatörü. Konu: Koruyucu Ruh Sağlığı: Engelli Bireye Sahip Annelerin Duygu Düzenlemeleri Ve Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi (Duygu-Psiko Eğitim Programı). Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Koruyucu Ruh Sağlığı: Engelli Bireye Sahip Annelerin Duygu Düzenlemeleri Ve Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi (Duygu-Psiko Eğitim Programı). 2021-2022

(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Danışman. Konu: . Proje Türü: Diğer(Uluslararası). Koruyucu Ruh Sağlığı: Engelli Bireye Sahip Annelerin Duygu Düzenlemeleri Ve Psikolojik Belirtilerinin İncelenmesi (Duygu-Psiko Eğitim Programı). 2021-2021

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERE UYGULANAN YAPILANDIRILMIŞ DESTEK EĞİTİM PROGRAMININ ETKİNLİĞİ . 2013-2014
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE ŞİDDET EĞİLİMİ, BENLİK SAYGISI VE REKABETÇİ TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ . 2013-2014

(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Rainbow Topluma En Yararlı ve En Başarılı Proje. 2010

(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak

1-) Kurum Adı: . Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT). 2020
2-) Kurum Adı: . Muğla’da 100 Yılda 100 Kadın” Projesinde “Akademisyen ve Toplum gönüllüsü". 2015
3-) Kurum Adı: . Sosyal Sorumluluk Ödülü. 2012

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) Aile İçi İletişim, Stres ile Baş Etme, Öfke Kontrolü, Problem Çözme Becerileri, İletişim Becerileri, Çocuk ve Ergen ile İletişim, Aile İçi Şiddet ve Çocuk İstismarı, Psikolojik Şiddet ve Ruhsal Bozukluklar. Muğla/Seydikemer. . 2020
2-) Trafik Denetimlerinde Halkla İlişkiler ve İletişim Eğitimi. TÜRKİYE MUĞLA FETHİYE. . 2020
3-) “Affedilmek” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü.. Fethiye-Muğla. . 2020
4-) “Affedilmek” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü.. Fethiye-Muğla. . 2020
5-) “Hayır Diyebilme” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü.. Fethiye-Muğla. . 2019
6-) Çalışma Yaşamında İletişim ve Etik. Fethiye Kaymakamlığı. Fethiye-Muğla. . 2019
7-) Sınav Kaygısı ve Başa Çıkma Yolları.Fethiye Belediye Fen Lisesi. Fethiye-Muğla. . 2019
8-) İkili İlişkiler ve İletişim. Fethiye/Muğla. . 2019
9-) Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Ortaca Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Ortaca/Muğla/Türkiye. . 2019
10-) Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Milas Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Milas-Muğla-Türkiye. . 2019
11-) Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Marmaris Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Marmaris-Muğla-Türkiye. . 2019
12-) Çocuk İhmali ve İstismarı. Fethiye/Muğla.Ağustos. . 2018
13-) Madde Bağımlılığı İle Mücadele Korunma Stratejileri. Türkiye/Muğla/Fethiye. . 2018
14-) “Ruh Sağlığı ve Hastalıkları” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü.. Fethiye/Muğla.Eylül. . 2018
15-) “Eğiticinin Eğitimi”. Muğla Büyükşehir personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. . Fethiye/Muğla. Temmuz. . 2018
16-) “Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Fethiye Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Fethiye/Muğla. . 2017
17-) “Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Muğla Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Muğla. . 2017
18-) “Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Marmaris Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Marmaris/Muğla. . 2017
19-) “Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Milas Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Milas/Muğla. . 2017
20-) “Öfke ve Stres Yönetimi, Zor İnsanla Başa Çıkma”. Seydikemer Bölgesi Özel Toplu Taşıma Personeli. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yaşam Boyu Öğrenme ve Araştırma Merkezi. Seydikemer/Muğla. . 2017
21-) “Öğretmen-Öğrenci İletişimi”. Özel Ata İlkokulu. Fethiye/Muğla. . 2017
22-) “Motivasyon, Kurum-içi İletişim” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü . Fethiye/Muğla. . 2017
23-) "Aile Eğitim Programı Eğitici Eğitimi” Kursu. Muğla Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü . Marmaris/Muğla. . 2017
24-) "Kişiler arası İlişkiler” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü. Fethiye/Muğla. . 2017
25-) “Öfke İle Başa Çıkma Yolları” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü. Fethiye/Muğla. . 2017
26-) “Problem Çözme” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü. Fethiye/Muğla. . 2017
27-) “Yurt Yaşamına Uyum”. Fethiye Mefharet Sıtkı Koçman Öğrenci Yurdu. . Fethiye/Muğla. . 2017
28-) “Etkin ve Etkili İletişim Becerileri”. Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Yurt Çalışanları.. Fethiye/Muğla. . 2017
29-) “Aile İçi İletişim” 08 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinlikleri. Seydikemer ve Fethiye Yörük Türkmen Dernekleri üyelerine.. Fethiye/Muğla. . 2017
30-) “Aile Eğitim Semineri: İletişimde Sihirli Cümleler”.. Fethiye/Muğla. . 2016
31-) Evin Okula Yakınlaşması ve Değişen Anne-Baba Rolleri Projesinde “Aile İçi İletişim, Ergenlikte Davranış Bozuklukları ve Çözüm Yolları, Aile İçi Şiddetin Önlenmesi”. . Fethiye/Muğla. . 2016
32-) “Görgü ve Nezaket Kuralları: Sihirli Cümleler” Şefika Pekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi. . Fethiye/Muğla. . 2016
33-) “İletişim Becerileri”. Fethiye Adliyesi Cumhuriyet Başsavcılığı Personeli. Fethiye/Muğla. . 2016
34-) Engelli Bireye Sahip Ailelere Eğitim Seminerleri. “Otizm Farkındalık ve Ailenin Uyum Süreci.” Akıncı Özel Eğitim Uygulama Merkezi . Fethiye/Muğla. . 2016
35-) “08 Mart Dünya Kadınlar Günü” Pozitif Düşünce Televizyon Programı, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Mart . . 2016
36-) “Şizofren Hastalarına Psikososyal Destek” Dünden Bugüne Televizyon Programı, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Nisan . . 2016
37-) “Otizm Farkındalık” Dünden Bugüne Televizyon Programı, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Nisan . . 2016
38-) “Down Sendromu Hastalığına Bakış” Dünden Bugüne Televizyon Programı, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Nisan . . 2016
39-) “Fethiye Kadın Meclisi ve Etkinlikleri” Dünden Bugüne Televizyon Programı, Kanal F.. Fethiye/Muğla, Mart . . 2016
40-) Engelli Bireye Sahip Ailelere Eğitim Seminerleri. “Engelli Bireylerin Ergenliğe Uyum Süreci.” Akıncı Özel Eğitim Uygulama Merkezi . Fethiye/Muğla. . 2016
41-) “08 Mart Dünya Kadınlar Günü” Yine Birgün Yeni Birgün Haftalık Televizyon Programı, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Mart . . 2015
42-) “Muğla’nın 100 Yılda 100 Kadın” Televizyon programı, Likya TV. . Fethiye Muğla, Nisan . . 2015
43-) "Ergen Eğitimi ve Psikolojisi”. Fethiye Kaymakamlığı İlçe Müftülüğü çalışanları. Fethiye/Muğla. . 2015
44-) “Aile Eğitim Programı Eğitici Eğitimi” Kursu. Fethiye İlçe Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüğü. Fethiye/Muğla. . 2015
45-) "Aile İçi Şiddeti Önleme" Bilgilendirme Semineri. Rixos Göcek Otel Çalışanları. . Göcek/Muğla. . 2015
46-) Şarlak D., Yılmaz M., Mumcu B., Akkuş K. “Sağlıklı Beslenme ve Obezite” paneli, Sağlık Haftası. . Fethiye/Muğla. . 2015
47-) “Sosyal Yaşama Uyum ve Motivasyon”. Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Öğrenci Yurdu.. Fethiye/Muğla. . 2015
48-) "Çocukla Etkin Zaman Geçirme”. Zübeyde Hanım Anaokulu. . Fethiye/Muğla. . 2014
49-) Şarlak D., Yılmaz M., Mumcu B., Akkuş K. “Sağlıklı Yaşam Konusunda Bilgilendirme Paneli.. Esenköy/ Fethiye/Muğla. . 2014
50-) Şarlak D., İçli T., Tatar H., Sağlam S., “Engelsiz Kent Engelsiz Yaşam” Paneli. Altı Nokta Körler Derneği İşbirliği ile. Fethiye Kültür Merkezi. . Fethiye/Muğla. . 2014
51-) “Ruh Sağlığımızı Koruyalım” .Yine Birgün Yeni Birgün” haftalık Televizyon Programı Kanal F. . Fethiye /Muğla. . 2013
52-) “Takım Çalışması”. Fethiye Lokman Esnaf Hastanesi. . Fethiye/Muğla. . 2012
53-) “İletişim: Günaydın gibi günaydınlaşma”. Fethiye Belediyesi Zabıta personeli. . Fethiye/Muğla. . 2012
54-) “Tedavi Edici İletişim, Hastane Palyaçoluğu”. . Fethiye/Muğla. . 2012
55-) “Meslek Tanıtımı”. Mehmet Erdoğan Anadolu Lisesi. . Fethiye/Muğla. . 2012
56-) “Şiddetsiz İletişim”. . Fethiye /Muğla. . 2012
57-) “Sosyal Yaşama Uyum ve Motivasyon”. Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Öğrenci Yurdu. . Fethiye/Muğla. . 2011
58-) “Sınav Kaygısı ve Motivasyon”. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Mehmet Erdoğan Anadolu Lisesi İşbirliği Projesi. . Fethiye/Muğla. . 2011
59-) “Etkili İletişim”. Fethiye Lokman Esnaf Hastanesi. . Fethiye/Muğla. . 2011
60-) “Zihinsel Engelli Bireylerle Hayatı Paylaşalım” Paneli. Fethiye Zihinsel Engelliler Derneği, Osman Gazi Üniversitesi, Fethiye Evi Gönülleri İşbirliği. Fethiye Kültür Merkezi. . Fethiye/Muğla. . 2011
61-) Gülümsemenin Gücü ve Hastane Palyaçoluğu”. Muğla Sıtkı Koçman Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi IV. Kariyer Günleri. Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası. . Fethiye/Muğla. . 2011
62-) “Zihinsel Engelli Bireylerle Hayatı Paylaşalım”. Televizyon Programı Kanal F. . Fethiye/Muğla, Aralık . . 2011
63-) Aile İçi Şiddetin Önlenmesi “Yaşam Sevgidir,” Televizyon Programı Kanal F. . Fethiye/Muğla Aralık . . 2011
64-) “Özgüven ve İletişim”. Pozitif Düşünce Televizyon Programı ve Fethiye Kadın Meclisi, Kanal F. . Fethiye/Muğla, Mayıs . . 2010
65-) Bireylerde Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi. (Genç Grubu) Fethiye Kent Konseyi Kadın Meclisi.. Fethiye/Muğla, Nisan-Mayıs. . 2010
66-) “Kişisel Gelişim İçin Farkındalık Değişim Dönüşüm: Şiddetsiz İletişim Özgüven Yaşam Koçluğu”. Fethiye Lions Kulüp, FETAV ve Fethiye Kent Konseyi Kadın Meclisi işbirliği ile Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası. . Fethiye/Muğla. . 2010
67-) “Yurtdışında Eğitim ve Çalışma Olanakları”. (Oturum Başkanlığı) Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi III. Kariyer Günleri. . Fethiye/Muğla. . 2010
68-) “İletişim ve Özgüven”. Paneli. İngiltere Kadın Platformu ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İşbirliği. Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası. . Fethiye/Muğla. . 2010
69-) “İletişim Kendini Tanıma ve Empati”. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesi Eğitim Semineri. . Fethiye/Muğla. . 2010
70-) “Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi”. (Kadın Grubu) Fethiye Kent Konseyi Kadın Meclisi. . Fethiye/Muğla. . 2010
71-) “Etkili Ana Babalık”. Gözbebeğim Kreş Farkındalık Eğitimleri. Fethiye Belediyesi Kültür Merkezi. . Fethiye/Muğla. . 2010
72-) “Stres ve Stresle Başetme, Motivasyon”. Ömer Özyer Anadolu Öğretmen Lisesi. . Fethiye/Muğla. . 2010
73-) “Yalnızlık, Sosyal Yaşama Uyum ve Motivasyon”. Fethiye Sıtkı Mefharet Koçman Öğrenci Yurdu.. Fethiye/Muğla. . 2010
74-) “İletişim ve Özgüven”. İngiltere Kadın Platformu ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi İşbirliği. Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası. . Fethiye/Muğla. . 2010
75-) “Çalışma Yaşamında Özgüven”. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi III. Kariyer Günleri. . Fethiye/Muğla. . 2010
76-) “İletişim ve Kendini Tanıma”. Muğla Barosu Fethiye İlçe Temsilciliği. . Fethiye/Muğla. . 2010
77-) “Ekip ve Çalışması”. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Çalıca İlköğretim Okulu İşbirliği Projesi. . Fethiye/Muğla. . 2010
78-) “Kurum Kültürü”. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Çalıca İlköğretim Okulu İşbirliği Projesi.. Fethiye/Muğla. . 2010
79-) “Aile- Çocuk ilişkileri, Duy Sesimi”. . Fethiye/Muğla. . 2010
80-) “İletişim ve İletişim Sorunları”. Fethiye İlçe Emniyet Müdürlüğü Çalışanları. . Fethiye/Muğla. . 2009
81-) “Ebru Sanatının Bireylerin Psikolojisine Etkileri”. . Fethiye/Muğla. . 2009
82-) “Ruh Sağlığımızı Koruyalım”. Dünya Ruh Sağlığı Günü.. Fethiye/Muğla. . 2009
83-) “Sınav Kaygısı ve Motivasyon”. Çalıca İlköğretim Okulu.. Fethiye/Muğla. . 2009
84-) “Duygularımı Biliyor muyum?”. II. Kariyer Günleri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Bilimleri Fakültesi.. Fethiye/Muğla. . 2009
85-) “Aile İçi İletişim”. Fethiye Halk Eğitim Merkezi, Benim Ailem Programı.. Fethiye/Muğla. . 2009
86-) “Ekip ve Grup Çalışmasının Önemi”. Çalıca İlköğretim Okulu. . Fethiye/Muğla. . 2009
87-) “İletişim Becerileri”. Çalıca İlköğretim Okulu. . Fethiye/Muğla. . 2009
88-) “Özürlü Bireyle Yaşamak ve Kabullenmek”. Çalıca İlköğretim Okulu.. Fethiye/Muğla. . 2009
89-) “Ekonomik Krizle Mücadelede Kadının Yeri ve Önemi”. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü, Fethiye Kadın Meclisi. . Fethiye/Muğla. . 2009
90-) "Kadın Ruh Sağlığı Sorunları ve Çözüm Yolları”. Kadın Meclisi Şiddetle Mücadele Sempozyumu. . Fethiye/Muğla. . 2008
91-) “Sessiz Tehlike: İşyerinde Psikolojik Şiddet (Mobbing)”. . İstanbul, 3-5 Eylül . . 2008
92-) “Psikodrama ve Kullanım Alanları”. Fethiye Rehberlik Araştırma Merkezi. . Fethiye/Muğla. . 2008
93-) “Liderlik ve Etkili Konuşma”. Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesi Eğitim Semineri. . Altınoluk/Balıkesir. . 2008
94-) “Engelleri Kaldıralım”. Fethiye Sağlık Vakfı Özel Saygın Özel Eğitim Rehabilitasyon Merkezi, Dünya Özürlüler Günü. . Fethiye/Muğla. . 2008
95-) “Engelli Ailelere Psikolojik Yaklaşım”. Fethiye Zihinsel Engelliler Derneği, Dünya Özürlüler Günü. . Fethiye/Muğla. . 2008
96-) “Ruh Sağlığının Önemi”. Dünya Ruh Sağlığı Günü. . Fethiye/Muğla. . 2008
97-) “Kariyerinizde Bekleyen Tehlike: Mobbing”. 1. Kariyer Günleri.. Fethiye/Muğla. . 2008
98-) “Stresle Baş Etme Yolları”. Fethiye Cezaevi. . Fethiye/Muğla. . 2008
99-) “Duygusal Sağlık ve Şiddet”. Fethiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası. . Fethiye/Muğla. . 2008
100-) “Öfke ve Yönetimi”. Fethiye Cezaevi. . Fethiye/Muğla. . 2008
101-) “Sınav Kaygısı ve Motivasyon”. Çalıca İlköğretim okulu. . Fethiye/Muğla. . 2008
102-) “Kurum Kültürü (Mobbing)”. Çalıca İlköğretim okulu. . Fethiye/Muğla. . 2008
103-) “İşyerinde Psikolojik Şiddet. Hizmet içi eğitim”. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Fethiye Sağlık Yüksekokulu.. Fethiye/Muğla. . 2008
104-) “Engele Rağmen Girişkenlik”. Dünya Özürlüler Günü. . Fethiye/Muğla. . 2007
105-) “Çoklu Zeka Uygulamaları”. Fethiye Rehberlik Araştırma Merkezi Bahar Seminerleri.. Fethiye/Muğla. . 2007
106-) “İşyerinde Yaşanan Psikolojik Şiddet (Mobbing)”. Rehberlik Araştırma Merkezi Bahar Seminerleri. . Fethiye/Muğla, Mayıs . . 2007
107-) “Özürlü Aileleri Eğitimi”. Paneli. Zihinsel Engelliler Derneği. . Fethiye/Muğla. . 2007
108-) “Özürlü Aileleri Eğitimi”. Zihinsel Engelliler Derneği.. Fethiye/Muğla. . 2007
109-) “Fethiye Kadın Meclisi”. Kadın Meclisi Şiddetle Mücadele Sempozyumu. . Fethiye/Muğla. . 2007
110-) “Engelli Ailelerin Psikolojik Sorunlarına Bakış. Engelliyi Anlamak” Paneli, Fethiye Özel Denizyıldızı Rehabilitasyon Merkezi işbirliği ile. . Fethiye/Muğla. . 2006
111-) "Fethiye’de Kadına Yönelik Şiddet Araştırması”. Kadın Olmanın Dayanılmaz Ağırlığı Sempozyumu. . Fethiye/Muğla. . 2006
112-) “Oyunun Psikolojik Gelişim Üzerine Etkileri” Paneli. 23 Nisan Çocuk Bayramı Etkinlikleri, Ölüdeniz Sanat Evi. . Fethiye/Muğla. . 2006
113-) “Alkol Maddeden Nasıl Korunuruz?” Endüstri Meslek Lisesi Rehberlik Birimi ve Emniyet Müdürlüğü İşbirliği ile Dünya Ruh Sağlığı günü. . Fethiye/Muğla. . 2006
114-) “Huzurevi Personel Eğitimi ve Huzurevi Sakinlerinin Biopsikososyal Sorunlarına Yönelik Yaklaşımlar”. Fethiye Huzurevi. . Fethiye/Muğla. . 2006
115-) “Okul-Aile İşbirliğinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi”. Dünya Özürlüler Haftası, Fethiye Zihinsel Engelliler Derneği. . Fethiye/Muğla. . 2005
116-) “Fethiye’de Kadın ve Şiddet”. 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Dayanışma Günü, (Uluslararası Katılımlı). . Fethiye/Muğla. . 2004

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü

1-) Müdür yardımcılığı. . . 2020
2-) Müdür Yardımcılığı. Türkiye. . 2019
3-) Müdür yardımcılığı. Türkiye. . 2018

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için

1-) Kişilerarası İlişkiler. Türkiye. . 2020
2-) İletişim Becerileri. Türkiye. . 2020
3-) Duygu Yönetimi ve Özgüven. Türkiye. . 2020
4-) Yüksek lisans Ders : PSI 594 02 Klinik Uygulama ve Supervizyon II. Fethiye/Muğla. . 2020

(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik yapmak.

1-) “İşyerinde Psikolojik Şiddet: Mobbing”. Risk Altında Yaşamlar. 12. Ulusal Psikoloji Öğrencileri Kongresi. Yakın Doğu Üniversitesi.. Lefkoşa/ Kıbrıs, 5-8 Temmuz . . 2007

(I-7) Alanı ile ilgili olarak; uluslararası panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi. İstanbul-Türkiye. . 2019
2-) Stres ve Stresle Başetme Yolları. Londra/İngiltere. Mayıs. . 2018
3-) "ENGELLİ BİREYLERDE PSİKOLOJİK TRAVMA" 2. Uluslararası TURAZ Adli Bilimler, Adli Tıp ve Patoloji Kongresi . Türkiye/İstanbul. . 2018
4-) “Bilişsel Çarpıtmalarımızdan Nasıl Kurtuluruz?”. İngiltere Kadın Platformu . Londra/İngiltere Şubat. . 2016
5-) “Bireylerde Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi”. İngiltere Kadın Platformu. . Londra/İngiltere Temmuz. . 2012
6-) “Bireylerde Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi”. İngiltere Kadın Platformu. . Londra/İngiltere, Ocak- Mart. . 2011
7-) Bireylerde Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi. İngiltere Kadın Platformu.. Londra/İngiltere Ocak-Şubat . . 2010

(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1-) “Öfke ve Yönetimi” Fethiye Denetimli Serbestlik Müdürlüğü.. Fethiye-Muğla. . 2019
2-) 4. Psikiyatri Zirvesi 11. Anksiyete Kongresi. Türkiye/Antalya. . 2019
3-) Umut-Umutsuzluk Konferansı. Türkiye/Bartın. . 2018
4-) Üniversite Öğrencilerinin Yurt Yaşamına Uyumu. Fethiye Mefharet Sıtkı Koçman Öğrenci Yurdu. . 2018
5-) Engelli Bireye Sahip Ailelere Eğitim Seminerleri. “Engelli Bireylerde Beslenme Sorunu.” Akıncı Özel Eğitim Uygulama Merkezi. Fethiye/Muğla. . 2016
6-) Engelli Bireye Sahip Ailelere Eğitim Seminerleri. “Engelli Bireylerde Davranış Bozuklukları ve Davranış Yönetimi.” Akıncı Özel Eğitim Uygulama Merkezi . Fethiye/Muğla. . 2016
7-) “Engelli Bireye Sahip Ailelerin Toplumsal Yaşama Katılımı” Paneli. Fethiye Zihinsel Engelliler Derneği İşbirliği ile. Fethiye Kültür Merkezi. . Fethiye/Muğla. . 2010
8-) Bireylerde Özgüven Geliştirme Psikodrama Grup Terapisi. (Kadın Grubu) Fethiye Kent Konseyi Kadın Meclisi. . Fethiye/Muğla, Nisan-/Mayıs . . 2010

(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde

1-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2012. Özgüven geliştirme Grup terapisi
2-) WORKSHOP /Workshop yöneticiliği /. 2011. Bireylerde Özgüven Geliştirme Grup Terapisi

Verdiği Dersler

PSİ3502 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kişilerarası İlişkiler Psikolojisi

PSİ3512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Stres Yönetimi

PSİ3513 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İletişim Becerileri

PSİ4501 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sağlık Psikolojisi

SHB1003 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Psikolojiye Giriş

SHB1008 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sosyal Psikoloji

SHB1502 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Stres Yönetimi

SHB2019 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Ruh Sağlığı ve Bozuklukları

SHB2512 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele Yöntemleri

SHB2515 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Engellilerle Sosyal Hizmet

SHB3009 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Kriz Yönetimi ve Sosyal Hizmet

SHB3511 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Duygu Yönetimi ve Özgüven

SHB4517 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Sağlık Psikolojisi

PSİ1901 2024-2025 Güz

Psikolojiye Giriş

PSİ3513 2024-2025 Güz

İletişim Becerileri

PSİ4501 2024-2025 Güz

Sağlık Psikolojisi

SHB 5001 2024-2025 Güz

Sosyal Hizmet Kuramları I

SHB 5531 2024-2025 Güz

Psikopatoloji

SHB1003 2024-2025 Güz

Psikolojiye Giriş

SHB2019 2024-2025 Güz

Ruh Sağlığı ve Bozuklukları

SHB3009 2024-2025 Güz

Kriz Yönetimi ve Sosyal Hizmet

SHB4005 2024-2025 Güz

Sosyal Hizmet Kurum İncelemeleri ve Vaka Tartışmaları

SHB4517 2024-2025 Güz

Sağlık Psikolojisi

PSİ3512 2023-2024 Bahar

Stres Yönetimi

SHB 5532 2023-2024 Bahar

Psikodrama Grup Terapisi

SHB1008 2023-2024 Bahar

Sosyal Psikoloji

SHB2016 2023-2024 Bahar

Tıbbi ve Psikiyatrik Sosyal Hizmet

SHB4002 2023-2024 Bahar

Sosyal Hizmet Uygulamaları-II

PSİ1901 2023-2024 Güz

Psikolojiye Giriş

PSİ3513 2023-2024 Güz

İletişim Becerileri

PSİ4501 2023-2024 Güz

Sağlık Psikolojisi

SHB 5099 2023-2024 Güz

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği

SHB 5531 2023-2024 Güz

Psikopatoloji

SHB1003 2023-2024 Güz

Psikolojiye Giriş

SHB2019 2023-2024 Güz

Ruh Sağlığı ve Bozuklukları

SHB3511 2023-2024 Güz

Duygu Yönetimi ve Özgüven

SHB4001 2023-2024 Güz

Sosyal Hiz. Uygulamaları-I

PSİ3512 2022-2023 Bahar

Stres Yönetimi

SHB1008 2022-2023 Bahar

Sosyal Psikoloji

SHB2014 2022-2023 Bahar

İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre-II

SHB2016 2022-2023 Bahar

Tıbbi ve Psikiyatrik Sosyal Hizmet

SHB2502 2022-2023 Bahar

Psikodrama

SHB3016 2022-2023 Bahar

Sosyal Hizmette Görüşme İlke ve Teknikleri-II

SHB4002 2022-2023 Bahar

Sosyal Hizmet Uygulamaları-II

PSİ1805 2022-2023 Güz

Psikolojiye Giriş

PSİ3513 2022-2023 Güz

İletişim Becerileri

PSİ4501 2022-2023 Güz

Sağlık Psikolojisi

SHB2015 2022-2023 Güz

İnsan Davranışı ve Sosyal Çevre-I

SHB2019 2022-2023 Güz

Ruh Sağlığı ve Bozuklukları

SHB3009 2022-2023 Güz

Kriz Yönetimi ve Sosyal Hizmet

SHB3013 2022-2023 Güz

Sosyal Hizmette Görüşme İlke ve Teknikleri-I

SHB3511 2022-2023 Güz

Duygu Yönetimi ve Özgüven

SHB4001 2022-2023 Güz

Sosyal Hiz. Uygulamaları-I