Personel

Doç.Dr. İSMAİL SINIR
Doç.Dr.
İsmail Sınır
@ E-posta
ismailsinir@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5706

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü / Müzik Eğitimi Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ Muğla Meslek Yüksek Okulu Bilgisayar Programcılığı Bölümü (Ön Lisans İÖ) Devam Ediyor
İTÜ Türk Müziği Devlet Konservatuvarı Kompozisyon Bölümü Kompozisyon Bölümü Haziran 2004

Yüksek Lisans

Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü-Türk Müziği ASD Türk Müziği Haziran 2006

Doktora

İTÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ-MÜZİKOLOJİ VE MÜZİK TEORİSİ MÜZİKOLOJİ VE MÜZİK TEORİSİ 18.12.2014

Yayin Bilgileri

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Sınır İsmail, 2020. J.S.Bach’ın BWV 779 Numaralı Envansiyonunun Formel ve Tonal Analizi. Avrasya Bilimler Akademisi Avrasya Çalışmaları Dergisi
2-) Sınır İsmail, 2020. J.S.Bach’n BWV 851 Numaralı Prelüd ve Fügünün Formel ve Tonal Analizi. AKEF Ahmet Keleş Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Çiftçi Onur, Sınır İsmail, 2019. PİYANODA POLİRİTİM ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YÖNTEMLERİN VE KARŞILAŞILANSORUNLARIN ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
4-) Sınır İsmail, Apaydın Halil, 2019. ŞEHİRLEŞME BAĞLAMINDA TÜRKİYE MÜZİK ENDÜSTRİSİNDEKİ İŞ OLANAKLARI. AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ, SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
5-) Sınır İsmail, 2019. MÜZİKSEL DİKTE ÇALIŞMALARINDA AKSAK USÛLLERİ TESPİT ETMEDE MÜZİK ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN BİR STRATEJİ ÖNERİSİ: PARÇALARINA AYIRMA, RİTMİK ÖZETLEME VE POLİRİTMİK VURMA. ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
6-) Sınır İsmail, 2019. THE IMPORTANCE OF INSTRUMENT RECOGNITION IN MELODIC DICTATION: AN EXPERIMENTAL COMPARISON FOR VIOLIN, FLUTE AND QANUN. AVRASYA BİLİMLER AKADEMİSİ EĞİTİMİ VE LİTERATÜR DERGİSİ
7-) Sınır, İ., Apaydın, H., Kılkıl, E., 2015. Türkiye'deki Stüdyo Müzisyenlerinin ve Aranjörlerin Müzik Eğitimi Düzeyleri ve Türleri Üzerine Bir İnceleme. ULUSLARASI AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Sınır, İ., Karahasanoğlu, S., 2015. "Türkiye'de Popüler Müzik Aranjörlüğünün Günümüzdeki Durumu". ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
2-) Sınır, İ., 2012. "Hasan Ferit Alnar'ın On Yunus Emre İlahisinde Uyguladığı Armoni ve Karakteristik Akor Bağlantılarının İncelenmesi". MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çiftçi Onur, Sınır İsmail, 2021. Bartok’un Çocuklar İçin Piyano Albümü’nde Aynı Müzik Cümlelerinin Tekrarlarıyla Oluşturulmuş Eserlerin İçerik Açısından İncelenmesi. 7. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ
2-) Sınır İsmail, 2017. Teksesli dikte çalışmalarında piyano yerine keman kullanılmasının öğrenci başarısına etkisi. 1. Uluslararası Sanat Eğitimi Sempozyumu
3-) Sınır, İ., Apaydın, H., Sınır, F., 2015. "Stüdyo Müzisyeni: Profesyonel Kayıt Müzisyenleri ve Aranjörlerin Görüşleri Çerçevesinde Ülkemizde Stüdyo Müzisyenliğinin Temel Özellikleri". Uluslararası 1. Müzik ve Dans Kongresi
4-) Sınır, İ., Apaydın, H., 2015. Müzik Kayıt Endüstrisinde Sosyal Sermayenin Yeri: Eğitim, Yetenek ve Eğitim Üçgeninde Stüdyo Müzisyenliğine Giden Yol. 2. Uluslararası Uygulamalı Bilimler Kongresi
5-) Sınır, İ., 2015. "Aranjörlük, Yaratıcılık ve Teknoloji". Uluslararası 1. Müzik ve Dans Kongresi
6-) Sınır, İ., 2010. “Cahit Sıtkı Tarancı’nın Bestelenmiş Şiirlerindeki Ölüm Temasının Müzikal Kompozisyona Etkisi". Doğumunun 100.Yılında Cahit Sıtkı TARANCI Uluslararası Sempozyumu

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Sınır İsmail, 2019. Teksesli Dikte Çalışmalarında Çalgıyı Tanımanın Önemi: Keman, Flüt ve Kanun Çalgıları ile Deneysel Bir Karşılaştırma. 5. ULUSLARARASI MÜZİK VE DANS KONGRESİ

(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Sınır İsmail, 2020. HASAT: PİYANO İÇİN 11 TÜRKÜ DÜZENLEMESİ. Yayın Evi: EĞİTİM YAYINEVİ Editör Adı: İSMAİL SINIR
2-) Sınır İsmail, 2020. ARMONİK ANALİZ: ARMONİK ANALİZ İÇİN BAŞLANGIÇ REHBERİ. Yayın Evi: EĞİTİM YAYINVEVİ Editör Adı: İSMAİL SINIR

(C-2) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı

1-) Sınır İsmail, 2016. Aranjman Denemeleri: Piyano Eşlikli 6 Saz Eseri. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yayınları Editör Adı: İSMAİL SINIR

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Sınır İsmail, 2022. Music and Dance 5/TONAL AND FORMAL ANALYSIS OF LUDWIG VAN BEETHOVEN’S OP. 18 NO. 4 STRING QUARTET. Yayın Evi: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ Editör Adı: Kürşat Gülbeyaz; İsmail SINIR
2-) Çiftçi Onur, Sınır İsmail, 2021. MUSIC AND DANCE RESEARCH-1/Polyrithm Teaching Methods and Application Stages on Piano Literary. Yayın Evi: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ Editör Adı: Prof. Dr. Kürşad GÜLBEYAZ, Doç. Dr. Tarkan YAZICI
3-) Sınır İsmail, 2021. MUSIC AND DANCE RESEARCH-2/RELATIONS BETWEEN MUSIC DIRECTOR AND ARRANGER IN TURKISH MUSIC INDUSTRY. Yayın Evi: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ Editör Adı: İSMAİL SINIR, TARKAN YAZICI
4-) Sınır İsmail, 2019. GÜZEL SANATLAR ALANINDA YENİ UFUKLAR Armoni Çalışmalarında 5’li Akorlardaki Ses Katlamaları Üzerine Bir İnceleme. Yayın Evi: GECE YAYINEVİ Editör Adı: Prof.Dr. Hasan ARAPGİRLİOĞLU, Prof.Dr. Salih AKKAŞ

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Sınır İsmail, 2020. ALİ UFKİ - 17. YÜZYIL OSMANLI/TÜRK MÜZİĞİ ARAŞTIRMA VE İNCELEME YAZILARI /HÂZÂ MECMUA-İ SAZ Ü SÖZ’DE ”ALİ UFKİ BEĞ” ADI İLE KAYITLI İKİ PEŞREVİN KOMPOZİSYON AÇISINDAN İNCELENMESİ. Yayın Evi: İTÜ VAKFI YAYINLARI Editör Adı: NİLGÜN DOĞRUSÖZ, OLCAY MUSLU GARDNER, DENİZ TUNÇER
2-) Sınır İsmail, 2013. OKUL DÜNYASI/Mızıkay-ı Humayun. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Mustafa GİRGİN

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik

1-) Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (ESOSDER). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
2-) TURKISH STUDIES EDUCATIONAL SCIENCE JOURNAL. 2019. Hakemlik Sayısı: 1

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Music and Dance Research-5.
2-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. Müzik ve Dans Araştırmaları-4.
3-) Editörlük Türü: Kitap. 2021. MUSIC AND DANCE RESEARCH-2.

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) Tez Adı: Bela Bartok'un "Çocuklar için Piyano Albümü"nün piyano eğitimine eğitsel katkıları. Konu: Bela Bartok'un "Çocuklar için Piyano Albümü"nün piyano eğitimine eğitsel katkıları. ONUR-ÇİFTÇİ. 2021

(G-7) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: TÜRKİYE MÜZİK ENDÜSTRİSİNDE SOSYAL SERMAYENİN YERİ: KİŞİLER ROLLER VE İLİŞKİ AĞLARININ GELİŞİMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. TÜRKİYE MÜZİK ENDÜSTRİSİNDE SOSYAL SERMAYENİN YERİ: KİŞİLER ROLLER VE İLİŞKİ AĞLARININ GELİŞİMİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. 2015-2018

(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: PROFESYONEL MÜZİK KAYIT STÜDYOLARINDA ÇALIŞAN PROFESYONEL MÜZİSYEN VE ARANJÖRLERİN MÜZİK EĞİTİMİ TÜRLERİNİN VE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. PROFESYONEL MÜZİK KAYIT STÜDYOLARINDA ÇALIŞAN PROFESYONEL MÜZİSYEN VE ARANJÖRLERİN MÜZİK EĞİTİMİ TÜRLERİNİN VE DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. 2013-2015

(G-9) Yürütücü olarak TÜBİTAK’a müracaat edilen projelerin C puanı ile reddedilmesi

1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Türkiye Müzik Kayıt Endüstrisinde Kullanılan Geleneksel Sazların Teknik Açıdan Incelenmesi: Müzik Kayıt Endüstrisinde Çalısan Aranjör, Yönetmen Ve Prodüktörler Için Enstrümantasyon Rehberi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Türkiye Müzik Kayıt Endüstrisinde Kullanılan Geleneksel Sazların Teknik Açıdan Incelenmesi: Müzik Kayıt Endüstrisinde Çalısan Aranjör, Yönetmen Ve Prodüktörler Için Enstrümantasyon Rehberi. 2017-2017

(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi, panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )

1-) KÜLSAB Projesi, Müzik Teknolojileri. Türkiye. . 2022

(I-11) Değişim/İşbirliği Programları kapsamında yurtdışı kurumlarda ders vermek

1-) Kaposvar University-International Week. Macaristan. Hungary. 2014

(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü

1-) DİCLE ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI MÜDÜR YARDIMCILIĞI. Türkiye. . 2008

(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı

1-) MSKÜ Eğitim Fak. GSEB Müzik Eğitim ABD Başkanlığı. Türkiye. . 2021

(I-14) Azami ders saati dışında verilen dersler (her yarıyıl için

1-) Verilen Dersler, Lisans, Yüksek Lisans. Türkiye. . 2019

(I-18) Ulusal Hakemsiz Makaleler

1-) MÜZİK KAYIT ENDÜSTRİSİ, Z DERGİSİ. Türkiye. . 2020

(I-2) Ulusal sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak

1-) MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ 30. YIL MARŞI BESTELEME YARIŞMASI. . 5. 2022

(S-10) Müzik topluluğu (koro, orkestra vb.) yönetme. (Aynı programın tekrarı dikkate alınmayacaktır.)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2022. İLAHİ KONSERİ

(S-11) Müzik topluluğunda çalma, söyleme,(Aynı programın tekrarı dikkate alınmayacaktır.)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2019. 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi Anma Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. BAHAR KONSERİ

(S-14) Ses ve enstrüman orkestra koro vb. müzik toplulukları için çeşitli türlerde özgün eser yaratmış olmak.

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI /Oda müziği, koro ve solo yapıt /. 2021. Kompass Ensemble (Almanya), "Pa-i-Taht" / 2020/21 INSEKTEN - 100 New Microludes

(S-15) Eserin icra edilmesi

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK KOMPOZİSYONLARI /Düzenlemeler /. 2022. SENFONİK NEŞET ERTAŞ TÜRKÜLERİ KONSERİ
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2021. HALK EZGİLERİ DİNLETİSİ

(S-16) Eşlik (tam konser)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2022. KÜLSAB MÜZİK DİNLETİSİ
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2022. MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ 30. YIL KUTLAMA ETKİNLİĞİ, ŞAN-PİYANO KONSERİ
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2022. YÜKSEK LİSANS ÖĞRENCİLERİ KONSERİ
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2022. YEŞİLÇAM ŞARKILARI KONSERİ
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2019. İKİ KAPILI BİR HANDA-AŞIK VEYSEL ANMA KONSERİ
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2019. KEMAN PİYANO DİNLETİSİ
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. VİYOLONSEL RESİTALİ
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2017. YAYLI ÇALGILAR KONSERİ
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2016. Keman Resitali
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler. 2015. Kanun Resitali; Saadettin KARAKAŞ (Kanun), İsmail SINIR (Piyano)
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler /. 2015. GÜZ YY KAPANIŞ KONSERİ KANUN-PİYANO DÜETİ
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2009. Dicle Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Çoksesli Korosu Konseri

(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler (sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum vb.)

1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. PİYANO KONSERİ
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. DÖNEM SONU PİYANO DİNLETİSİ
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2015. KARMA PİYANO DİNLETİSİ
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2008. 1. ULUSLARARASI BATMAN VE ÇEVRESİ SEMPOZYUMU
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Eşlikçi olarak tanıtımlar /. 2008. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, “Bilgilerimizi Diyarbakır’la Paylaşalım Projesi” Tanıtım Resepsiyonu Konseri, Diyarbakır, 2008.
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinletiler /. 2008. CUMHURİYET BAYRAMI RESEPSİYONU KONSERİ

Verdiği Dersler

MZK00010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

BATI MÜZİĞİ TÜR VE BİÇİM BİLGİSİ

MZK00100 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

MÜZİKSEL ORGANİZASYON VE İLETİŞİM

MZK20009 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ARMONİ VE EŞLİKLEME 1

MZK20010 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ARMONİ VE EŞLİKLEME 2

MZK2908 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

Dünya Müzikleri

MZK35026 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 2 / ODA MÜZİĞİ

MZK45026 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 4 /ODA MÜZİĞİ

MZK00010 2024-2025 Güz

BATI MÜZİĞİ TÜR VE BİÇİM BİLGİSİ

MZK00120 2024-2025 Güz

PİYANO EĞİTİMİ VE EŞLİK ÇALMA

MZK20009 2024-2025 Güz

ARMONİ VE EŞLİKLEME 1

MZK35015 2024-2025 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 5-PİYANO

MZK35025 2024-2025 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 1 / ODA MÜZİĞİ

MZK45025 2024-2025 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 3 /ODA MÜZİĞİ

MZY 5005 2024-2025 Güz

Biçimsel ve Müziksel Çözümleme I

MZY 5517 2024-2025 Güz

Anadal Eğitimi I - Müzik Kuramları

MZK00010 2023-2024 Bahar

BATI MÜZİĞİ TÜR VE BİÇİM BİLGİSİ

MZK10004 2023-2024 Bahar

PİYANO EĞİTİMİ 2

MZK20010 2023-2024 Bahar

ARMONİ VE EŞLİKLEME 2

MZK2908 2023-2024 Bahar

Dünya Müzikleri

MZK35026 2023-2024 Bahar

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 2 / ODA MÜZİĞİ

MZK45026 2023-2024 Bahar

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 4 /ODA MÜZİĞİ

MZY 5518 2023-2024 Bahar

Anadal Eğitimi II - Müzik Kuramları

MZY 5538 2023-2024 Bahar

Müzik Teorisi ve Solfej

GMÖ3521 2023-2024 Güz

Orkestra / Oda Müziği I –Oda Müziği

GMÖ4009 2023-2024 Güz

Türk Müziği Çokseslendirme

MZK00010 2023-2024 Güz

BATI MÜZİĞİ TÜR VE BİÇİM BİLGİSİ

MZK10003 2023-2024 Güz

PİYANO EĞİTİMİ 1

MZK20009 2023-2024 Güz

ARMONİ VE EŞLİKLEME 1

MZK35025 2023-2024 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 1 / ODA MÜZİĞİ

MZK45025 2023-2024 Güz

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 3 /ODA MÜZİĞİ

MZY 5005 2023-2024 Güz

Biçimsel ve Müziksel Çözümleme I

GMÖ2014 2022-2023 Bahar

Armoni-Kontrpuan-Eşlik II

GMÖ3002 2022-2023 Bahar

Müziksel İşitme Okuma Yazma VI

GMÖ3008 2022-2023 Bahar

Armoni-Kontrpuan-Eşlik IV

GMÖ3018 2022-2023 Bahar

Müzik Biçimleri

MZK00010 2022-2023 Bahar

BATI MÜZİĞİ TÜR VE BİÇİM BİLGİSİ

MZK10004 2022-2023 Bahar

PİYANO EĞİTİMİ 2

MZK20010 2022-2023 Bahar

ARMONİ VE EŞLİKLEME 2

MZK35026 2022-2023 Bahar

ORKESTRA-ODA MÜZİĞİ 2 / ODA MÜZİĞİ

GMÖ2013 2022-2023 Güz

Armoni-Kontrpuan-Eşlik I

GMÖ3001 2022-2023 Güz

Müziksel İşitme Okuma Yazma V

GMÖ3007 2022-2023 Güz

Armoni-Kontrpuan-Eşlik III

GMÖ3015 2022-2023 Güz

Eşlik Çalma

MZK10003 2022-2023 Güz

PİYANO EĞİTİMİ 1

MZK20009 2022-2023 Güz

ARMONİ VE EŞLİKLEME 1

MZK45015 2022-2023 Güz

BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ 7-PİYANO

MZY 5005 2022-2023 Güz

Biçimsel ve Müziksel Çözümleme I

MZY 5539 2022-2023 Güz

Müzik Eğitiminde Teknolojik Eğilimler