(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2022. Trends for the Segregation Practices of International Students: A Review of Higher Education in Turkey. Educational Process International Journal
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Güven, G., Aysel, İ., 2016. Food Footprint In Daily Life: Opinions About The Consumption of Convenience Food / Gündelik Hayatta Gida Ayak İzi: Hazır Gıda Tüketimine Yönelik Görüşler. Eğitimde Kuram ve Uygulama
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Çolak İbrahim, Aysel İlker, Yorulmaz Yılmaz İlker, Altınkurt Yahya, 2021. Ortaöğretimde Neoliberal Bir Dönüşüm: Proje Okulları. 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Girgin, M., Aysel, İ., 2015. Coğrafi Efektler. COĞRAFYACILAR DERNEĞİ ULUSLARARASI KONGRESİ
3-) Aysel, İ., Yakar, A., 2014. Türkçe ders kitaplarının örtük program göstergeleri bağlamında çözümlenmesi: 2013-2014 8. sınıf Türkçe ders kitabı örneği. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
4-) Girgin, M., Ertürk, M., Aysel, İ., Akça, B., 2013. Muğla’nın Başka Mekanları. 3. Uluslararası Coğrafya Sempozyumu
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Aysel İlker, Çelikkaleli Öner, 2018. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Dışlanma Halleri. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Hoşgörür Tuğba, Aysel İlker, 2018. Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Yükseköğretimde Karşılaştıkları Sorunlar. 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
3-) Aysel İlker, 2017. Öğrencilerin Alışveriş ve Tüketim Alışkanlıklarının Sosyolojik Açıdan İncelenmesi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
4-) Aysel İlker, Bal Hüseyin, 2016. Kırsal Yaşamda Eğitim Sorunları Muğla Örneği. 3rd International Eurasian Educational Research Congress
5-) Aysel, İ., Aycan, N., 2015. Hizmetlilerin Gözüyle Okullarda Yaşam. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
6-) Güven, G., Aysel, İ., Yakar, A., 2015. Ortaokul fen bilimleri dersi öğretim programı kapsamında gerçekleştirilen enerji eğitiminin Metfessel-Michael program değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi. VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Aysel, İ., Aycan, N., 2013. Pedagojik Formasyon Uygulamaları: Ekleme mi, Çatışma mı?. Uluslararası Katılımlı VII. Ulusal Sosyoloji Kongresi
2-) Duman, B., Aysel, İ., Yakar, A., 2012. Öğretmen Adaylarının Mevcut Öğretmen Yetiştirme Sistemine İlişkin Görüşleri. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Aysel İlker, 2022. Gençlik Fragmanları: Günümüzde Gençlik ve Sosyolojik Çıkarımlar/Riskler ve Belirsizlikler Çağında Akışkan Gençlik. Yayın Evi: Gazi Kitabevi Editör Adı: Kahraman Fatih, Aysel İlker
2-) Aysel İlker, 2020. Sosyal Problemler Sosyolojisi: Teoriden Uygulamaya Sosyal Problemler Üzerinde Tartışmalar/Görünmez Köyler: Kırsal Yaşamı Eğitim Politikaları Üzerinden Okumak. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Çakır Mehmet, Kahraman Fatih
(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Altınkurt Yahya, Aysel İlker, 2016. Yeni Türkiye nin Toplumsal Yapısı/AKP ve Eğitim: Eğitime Dikkatli Bakmak. Yayın Evi: İmge Kitabevi Editör Adı: İbrahim Kaya
2-) Aysel İlker, 2012. Pedagojik Değerler/Farklılıklar. Yayın Evi: Vize Yayıncılık Editör Adı: Girgin, Mustafa
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) Eğitim ve Bilim. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim ve Bilim. 2019. Hakemlik Sayısı: 4
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(D-8) Alanında yurtdışında yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2018. Talks on Education, Art, and Philosophy.
(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü
1-) Editörlük Türü: Kitap. 2022. GENÇLİK FRAGMANLARI: GÜNÜMÜZDE GENÇLİK ve
SOSYOLOJİK ÇIKARIMLAR.
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bilimsel Etkinlik Düzenleme. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. 2017-2017
(I-3) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde başkanlık yapmak.
uluslararası sportif organizasyonlarında yöneticilik,
düzenleme kurulu üyeliği yapmak.
1-) 4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2018
2-) 2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu. Türkiye. . 2017
3-) 3rd International Eurasian Educational Research Congress. Türkiye. . 2016
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu - 2015. Türkiye. . 2015
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Hak Arama Yolları (2015) T.C. Adalet Bakanlığı Muğla E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu Müdürlüğü. Türkiye. . 2015