(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Ata Erdoğan Seda, Kimzan İlayda, 2024. Shaping Student Relationships: The Role of Personality in Early Childhood Pre-Service Teachers. Behavioral Sciences
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Arıkan Arzu, Kimzan İlayda, 2016. Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi. İlköğretim Online
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Nişan Mustafa, 2020. Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education. International Journal of Progressive Education
2-) Orçan Kaçan Maide, Kimzan İlayda, Güler Yıldız Tülin, Çağdaş Aysel, 2019. Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
3-) Orçan Kaçan Maide, Kimzan İlayda, 2017. Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Karadeniz Akdoğan Kader, Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Parlak Rakap Asiye, 2024. Examination of the Occupational Anxiety Levels of Elementary Education Prospective Teachers. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences
2-) Kimzan İlayda, 2024. Portrait of Rejected Children: The Case of Preschool Years. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
3-) Yüksek Usta Semiha, Kimzan İlayda, 2023. Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal Bilgiler: Amerika Birleşik Devletleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
4-) Kimzan İlayda, Arıkan Arzu, 2021. Erken Çocukluk Dönemi Bağlamında Geleceğin Öğretmenlerinin Cinsiyetçi Tutumları. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
5-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Karaçelik Seda, Kimzan İlayda, 2021. Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
6-) Orçan Kaçan Maide, Dönmez Zeynep, Kimzan İlayda, 2020. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Anne ve Baba Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
7-) Karadeniz Akdoğan Kader, Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Acer Dilek, 2019. Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri. Ankara Araştırmaları Dergisi
8-) Orçan Kaçan Maide, Ata Seda, Kimzan İlayda, Karayol Seda, 2019. BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIMBECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
9-) Kimzan İlayda, Arıkan Arzu, 2018. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
10-) Erbil Kaya Özlem Melek, Yalçın Vakkas, Kimzan İlayda, Avar Gökçen, 2017. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Değirmenci Şeyma, Kimzan İlayda, 2023. Orman yangınları farkındalığına ilişkin okul öncesi dönem öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi:Muğla ili örneği. 8. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ
2-) Orçan Kaçan Maide, Nişan Mustafa, Tekin Hilmi, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğretmenlerin Fen Merkezleri ile ilgili Sahip Oldukları Koşullar ve Görüşleri. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
3-) Orçan Kaçan Maide, Tekin Hilmi, Nişan Mustafa, Kimzan İlayda, 2019. Anne Babaların Aylık Gelir Düzeylerinin Çocuklarına Karşı Sergiledikleri Tutumlarına Olan Etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Karadeniz Akdoğan Kader, Akgün Ege, 2019. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sosyal Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 6. International Eurasian Educational Research Congress
2-) Karadeniz Akdoğan Kader, Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Parlak Rakap Asiye, 2019. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. VI. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER 2019)
3-) Orçan Kaçan Maide, Dedeoğlu Aktuğ Neslihan, Kimzan İlayda, 2019. Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi
4-) Kimzan İlayda, Karadeniz Akdoğan Kader, Acer Dilek, Durmaz Emel, 2018. Ben kimim: Sanat aracılığıyla görme ve düşünme.. Uluslararası Kültür, Sanat ve Toplum Sempozyumu.
5-) Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Karadeniz Akdoğan Kader, Acer Dilek, 2018. Müze Atölyelerindeki Öğrenme Süreçlerinin İncelenmesi.. Uluslararası Kültür, Sanat ve Toplum Sempozyumu.
6-) Karadeniz Akdoğan Kader, Durmaz Emel, Kimzan İlayda, Acer Dilek, 2018. Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri.. Vth International Eurasian Educational Research Congress
7-) Erbil Kaya Özlem Melek, Yalçın Vakkas, Kimzan İlayda, Avar Gökçen, 2016. OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OYUN TEMELLİ ÖĞRENMEYE BAKIŞ AÇILARI VE UYGULAMAYA YANSIMALARI. XVIII AMCE-AMCE-WAER CONGRESS
8-) Arıkan Arzu, Kimzan İlayda, 2015. Okul Öncesi Dönemde Proje Yaklaşımı İçin Örnek Bir Uygulama: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi. 4. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Kimzan İlayda, 2024. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE SANAT VE YARATICILIK/YARATICI ETKİNLİKLERİN PLANLANMASI, UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: ATA ERDOĞAN SEDA
2-) Kimzan İlayda, 2024. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE
SANAT VE YARATICILIK/Çocukta Sanatsal Gelişim. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: ATA ERDOĞAN SEDA
3-) Yüksek Usta Semiha, Kimzan İlayda, 2022. Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji/Erken Çocukluk Dönemi Sosyal Bilgiler Eğitiminde Dijital Teknoloji Kullanımı. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Altun Dilek, Tantekin Erden, Feyza
4-) Kimzan İlayda, 2021. Erken Çocuklukta Karakter ve Değer Eğitimi/Erken Çocuklukta Karakter ve Değer Eğitimi Uygulamaları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Aslı Yıldırım
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Erbil Kaya Özlem Melek, Kimzan İlayda, 2016. KURUM UYGULAMALARI/OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME. Yayın Evi: ANADOLU ÜNİVERSİTESİ Editör Adı: ÖZLEM MELEK ERBİL KAYA
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI). 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
6-) International Journal of Psychology and Education Studies (IJPES). 2021. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
10-) Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Anne ve Baba Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
14-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
3-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 2
4-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
5-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
6-) Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
7-) Okul Öncesi Eğitim Programlarında Sosyal Bilgiler: Amerika Birleşik Devletleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
8-) Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Anne ve Baba Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Perceptions of Efficacy inMathematics Education and Their Attitudes Towards Mathematics Education - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
11-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
12-) Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
13-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
14-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
15-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Okul Öncesi Sınıflarda Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
20-) Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIMBECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
23-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
24-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmenlerin okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Anne ve Baba Görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANNELERİN ÇOCUKLARININ ÖZ BAKIMBECERİLERİNİ DESTEKLEME UYGULAMALARI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Oyun Temelli Öğrenmeye Bakış Açıları ve Uygulamaya Yansımaları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
2-) Bir Öğrenme Ortamı Olarak Müze Atölyeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:
3-) Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı: Ağaç Bilimcilerin Araştırmaları Projesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:
4-) Öğretmen ve Ebeveynlerin Aile Katılımını Etkileyen Etmenlere YönelikGörüşlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
5-) Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Anne ve Baba Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:
6-) Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyun Tabanlı Matematik Eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. [LT2]ye Dayalı Bilgisayar Etkinliklerinin Türk Çocuklarının Matematik Öğrenmesine Etkisi. 2021-2024
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Bu proje bir yüksek lisans tez araştırması olup araştırmanın amacı erken çocukluk döneminde görev yapacak okul öncesi ve sınıf öğretmeni adaylarının cinsiyetçiliğe ve çokkültürlü eğitime yönelik tutumlarını çeşitli demografik değişkenler açısından betimlemek ve bu iki tutum arasında bir ilişki olup olmadığını açıklamaktır.. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen Adaylarının Cinsiyetçilik ve Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları (Proje No: 1506E526). 2015-2016
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 4007 MUĞLA'NIN BİLİM YOLCULARI BİLİM ŞENLİĞİ.. 2021-2021
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Dilimizin Zenginlikleri. Türkiye. . 2024
2-) Dilimizin Zenginlikleri. Türkiye. . 2024
3-) Sürdürülebilir Bir Yaşam İçin Yapabileceklerimiz Tema Vakfı Doğa Eğitim Programları. Türkiye/Muğla. . 2023
4-) Oyun Bizim İşimiz (OBİ). Türkiye. . 2018
(I-18) Ulusal Hakemsiz Makaleler
1-) AİLENİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMI. Türkiye. . 2019
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) III. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM GÜNLERİ. TÜRKİYE. . 2016
2-) Erken Çocukluk Dönemi Farkındalık Çalıştayı. Türkiye. . 2016
(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi ABD). Türkiye. . 2023
2-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi (ABD). Türkiye. . 2022
3-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Üyeliği (Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi (ABD). Türkiye. . 2021
(S-28-1) Festival, Şenlik, Sempozyum vb. sanatsal ve bilimsel etkinliklerde düzenleme kurulu üyeliği
1-) Bilimsel Etkinlik. 2016. III. OKUL ÖNCESİ EĞİTİM GÜNLERİ
2-) Bilimsel Etkinlik. 2015. II. Okul Öncesi Eğitim Günleri