Personel

Prof.Dr. İZZET GÖRGEN
Prof.Dr.
İzzet Görgen
@ E-posta
igorgen@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 1828

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Kadro Birimi

Eğitim Fakültesi / Eğitim Bilimleri Bölümü / Eğitim Programları Ve Öğretim Abd

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Hacettepe Eğitim Eğitim bilimleri/Eğitim programları ve öğretim 1988

Yüksek Lisans

Hacettepe Eğitim Eğitim bilimleri/Eğitim programları ve öğretim 1992

Doktora

Hacettepe Eğititm Eğitim bilimleri/Eğitim programları ve öğretim 1997

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Görgen, İ., 2015. The Effect of Reciprocal and Direct Teaching Approaches on Summarizing Skill. Anthropologist
2-) Görgen, İ., Yıldırım, M., 2013. The effect of the using student-generated and expert generated Knowledge Maps on acquisition and recall. Eurasian Journal of Educational Research
3-) Görgen, İ. “The Effects of Differences in the Configurations of Knowledge Maps (k-map)”, Eurasian Journal of Educational Research, 33, 157–176 (2008). - 2008
4-) Görgen İzzet, 2008. The Effects of Differences in the Configurations of Knowledge Maps k map. Eurasian Journal of Educational Research

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararsı alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Yılmazlar Hande Şeyda, Görgen İzzet, 2023. The Effect of Learning Environments Enriched with Multisensory Reading Activities on Reading Comprehension, Reading Comprehension Strategies and Reading Motivation. Mimbar Sekolah Dasar
2-) Altıntaş Sedat, Görgen İzzet, 2018. The Effects of Pre-service Teachers’ Cognitive Styles on Learning Approaches. International Journal of Evaluation and Research in Education
3-) Altıntaş Sedat, Görgen İzzet, 2017. TEACHERS CANDIDATES’ REVIEWS ON TEACHER CANDIDATE TRAINING SYSTEM. Turkish Studies
4-) Görgen, İ., 2015. The extent to which pre-service Turkish Language and Literature Teachers could apply summarizing rules in informative texts. Educational Research and Reviews
5-) Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ., 2015. Pre-service teachers’ motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program. Educational Research and Reviews
6-) Görgen İzzet, 2014. The effects of reciprocal teaching and direct instruction approaches on knowledge map k map generation skill. Educational Research and Reviews
7-) Şahin, N., Deniz, S., Görgen, İ., 2006. Student Teachers’ Attitudes Concerning Understanding the Nature of Science in Turkey. International Education Journal

(A-3-Eski) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Görgen, İ. “The effects of reciprocal teaching and direct instruction approaches on knowledge map (k-map) generation skill” Educational Research and Reviews 2014 - 2014
2-) Altıntaş, S., İ.Görgen."TÜRKİYE İLE GÜNEY KORE’NİN MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ". NWSA.2014.9.2.1C0614 - 2014
3-) Karapınarlı, R., Görgen, İ. (2014).” The Effects Of Creatıve Drama-Based Mathematıc Teachıng On The Achıevement And Retentıon Levels Of Prımary School Students”. ?Yaratıcı Drama Temelli Matematik Öğretiminin İlköğretim Öğrencilerinin Başarı ve Hatırlama Düzeyine Etkisi.? Turkish Studies. Volume 9/5 p.1005-1020. - 2014
4-) Altıntaş, S., Görgen, İ. (2014). “The opinions of pre-service teachers about teaching practice. Mugla Sıtkı Koçman Universitiy Sample”. ?Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği)?. Turkish Studies. Volume 9/8 p.197-208. - 2014
5-) Görgen,İ.,S.Deniz., ve A.Kiriş., “Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi”, e-Journal of New World Sciences Academy, V:6 N:1 673-681 (2011). - 2011

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Göçen Kabaran, G., Görgen, İ., 2016. “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. . Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Aslan, B., Görgen, İ., 2015. Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerinin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyleri. Turkish Studies
3-) Altıntaş, S., Görgen, İ., 2015. Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında Yüksek Lisans Programlarının İncelenmesi (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Turkish Studies
4-) Kiriş Avaroğulları, A., Görgen, İ., 2014. Historiographical Capacitiy of Pre-service History Teachers in Turkey. US-China Education Review A
5-) Altıntaş Sedat, Görgen İzzet, 2014. Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği. Turkish Studies
6-) Altıntaş Sedat, İzzet Görgen, 2014. Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi. e-Journal of New World Sciences Academy (NWSA)
7-) Rengin Karapınarlı, İzzet Görgen, 2014. THE EFFECTS OF CREATIVE DRAMA BASED MATHEMATIC TEACHING ON THE ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS. TurkishStudies
8-) Görgen İzzet, Deniz Sabahattin, Kiriş Ayten, 2011. Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi. e-Journal of New World Sciences Academy

(A-5-Eski) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Görgen,İ., S.Karaçelik., “Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE), 23, 129-145 Güz (2009). - 2009
2-) Görgen,İ., Ş.Kömür., ve S.Deniz, “İngilizce Öğretmen Adaylarının Güdüleme Stratejilerini Değerlendirmeleri”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE), 23, 147-159 Güz (2009). - 2009
3-) Görgen, İ., S.Karaçelik., N. Kocatürk Kapucu., ve İ.Kaya, “Yeni İlköğretim 1-5 Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE), 20, 115-145 Bahar (2008). - 2008
4-) Şahin, N., İ. Görgen., H.Şeker., ve S.Deniz, “Fen-Matematik ve Sosyal Alan Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Anlamaya Yönelik Tutumları”, Milli Eğitim, 174, 43-53 (2007). - 2007
5-) Görgen, İ., H. Tahta, “Liselerde Matematik Öğretimi Sürecindeki Öğretmen Davranışları ile Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması”, Milli Eğitim, 166, 113-123 (2005). - 2005
6-) Görgen, İ. “Tam Öğrenme Modeline Göre Düzenlenen Sosyal Bilgiler Dersi Günlük Planının Öğrenci Erişisine Etkisi”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 11, 13–24 (2003). - 2003
7-) Görgen, İ., S.Deniz, “Ortaöğretim Branş Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Sertifikası Programına Yönelik Görüşleri”, Milli Eğitim,158, 112-120 (2003). - 2003
8-) Görgen, İ. “Metni Anlama Tekniğinde “Bilgi Haritaları”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6, 151–162 (2001). - 2001
9-) Görgen, İ. “Okuduğunu Anlama Sürecini Etkileyen Okuyucu Boyutu İle İlgili Temel Değişkenler”, Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 4, 96–109 (2000). - 2000
10-) Görgen, İ. “Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi”, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2, 107–119 (2000). - 2000
11-) Görgen, İ. “Bilgiyi İşleme Kuramına Göre Öğrenme ve Bellek”, Milli Eğitim, 141, 54–57 (1999). - 1999
12-) Görgen, İ. “Özetleme Becerisinin Öğrencilere Öğretimi”, Yaşadıkça Eğitim, 62, 22–28 (1999). - 1999

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Altıntaş Sedat, Görgen İzzet, 2021. Türkiye’de Temel Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirmeye İlişkin Metaforik Algılar. Inonu University Journal of the Faculty of Education
2-) Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, 2019. Sınıf Öğretmenliği ÖğrencilerininMesleki ve Alan Seçimine Yönelik Motivasyonel Eğilimleri. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
3-) Görgen İzzet, Seda Karaçelik, 2009. Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE)
4-) Şahin Nurettin, Görgen İzzet, Şeker Hasan, Deniz Sabahattin, 2007. Fen Matematik ve Sosyal Alan Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Anlamaya Yönelik Tutumları. Milli Eğitim
5-) Deniz, S., Görgen, İ., Şeker, H., 2006. Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları. Eğitim Araştırmaları (Eurasian Journal of Educational Research)
6-) Cici Mehmet, Şahin Nurettin, Şeker Hasan, Görgen İzzet, Deniz Sabahattin, 2005. Öğretmen Adaylarının Katı Atık Kirliliği Bağlamında Çevresel Farkındalık ve Bilgi Düzeyleri. Eğitim Bilimleri ve Uygulama
7-) Şeker Hasan, Deniz Sabahattin, Görgen İzzet, 2005. Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri. Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
8-) Şeker, H., Deniz, S., Görgen, İ., 2004. Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği. Milli Eğitim
9-) Görgen, İ., 2003. Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Görgen İzzet, Çokçalışkan Halil, Korkut Ünsal, 2012. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
2-) Görgen İzzet, Kömür Şevki, Deniz Sabahattin, 2009. İngilizce Öğretmen Adaylarının Güdüleme Stratejilerini Değerlendirmeleri. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(İLKE)
3-) Görgen İzzet, Tahta Hatice, 2005. Liselerde Matematik Öğretimi Sürecindeki Öğretmen Davranışları ile Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması. Milli Eğitim
4-) Görgen İzzet, 2001. Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
5-) Görgen İzzet, 1999. Bilgiyi İşleme Kuramına Göre Öğrenme ve Bellek. Milli Eğitim
6-) Görgen İzzet, 1999. Özetleme Becerisinin Öğrencilere Öğretimi. Yaşadıkça Eğitim

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Çokçalışkan, H., Görgen, İ., 2015. Tematik Portfolyo Uygulamasının Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Başarı, Kalıcılık ve Derse Yönelik Tutum Üzerine Etkisi. 2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
2-) Altıntaş, S., Görgen, İ., 2015. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ BİREYSEL YENİLİKÇİLİK ÖZELLİKLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
3-) Görgen İzzet, Altıntaş Sedat, 2014. Analyzing pre service teachers skill level on summarizing informative texts. International Conference on New Horizons in Education
4-) Altıntaş,S., İ.Görgen. "Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Alanlarında Yüksek Lisans Programlarının İncelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneklemi. .I st Eurasian Educational Research Congress. 24-26 Nisan 2014. - 2014
5-) Görgen, İ., "Karşılıklı ve Doğrudan Öğretim Yaklaşımlarının Özetleme Becerisine Etkisi" I st Eurasian Educational Research Congress.24-26 Nisan 2014. - 2014
6-) Görgen, İ; Deniz, S.; Kiriş, A. Investigating Teacher Candidates’ Portfolios in the History of the Turkish Republic-I Course, Proceedings of the IPS’ 12 International Portfolio Symposium, April 02-04, 2012, Erciyes Üniversitesi, Kayseri. - 2012
7-) Deniz, S., İ. Görgen., ve N. Şahin, “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Okullarda Ders Anlatımına Yönelik Görüşleri Üzerine Etkisinin İncelenmesi,” The 9th Int. Sports Sciences Congress, Muğla, 1161–1163, Nobel Yayın, Ankara, 2006. - 2006
8-) Görgen, İ., S.Deniz, “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Öğrencilerinin Alanlarıyla İlgili Metinsel Bilgileri Bilgi Haritasına Dönüştürme Becerilerinin İncelenmesi,” The 9th Int. Sports Sciences Congress, Muğla, 1225–1226, Nobel Yayın, Ankara, 2006. - 2006

(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1-) Kömür, Ş., Görgen, İ., 2016. Yabancı Dil Öğretiminde Kullanılan Ölçme Araç ve Yöntemlerinin Öğretim Elemanı ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.(Muğla sıtkı Koçman üniversitesi örneği). III. International Eurasıan Educational Research Congress.
2-) Altıntaş, S., Görgen, İ., 2016. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Stillerinin Öğrenme Yakalşımlarına Etkisi. III. International Eurasıan Educational Research Congress.
3-) Altıntaş Sedat, Görgen İzzet, 2016. Aday öğretmen yetiştirme sistemi üzerine aday öğretmenlerin değerlendirmeleri. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Görgen, İ., S.Deniz., ve H.Şeker, “Bilgilendirici Bir Metni Özetinden ve Bilgi Haritasından Çalışmanın Metni Öğrenme Düzeyine Etkisi”, 15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 305-308, Muğla, 2006. - 2006
2-) Deniz,S., İ.Görgen., ve N. Şahin, “Tezsiz Yüksek Lisans Programına Dayalı Öğretmen Yetiştirme Sistemine İlişkin Öğretmen Adayları ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri”, Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(özel sayı 1), 111-117, İzmir, (2005). - 2005

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Görgen İzzet, 2019. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar. Yayın Evi: Anı Editör Adı: ŞEKER Hasan
2-) Görgen İzzet, 2017. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Hasan ŞEKER
3-) Görgen İzzet, 2014. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Hasan Şeker
4-) Görgen İzzet, 2013. Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar. Yayın Evi: Anı Editör Adı: ŞEKER Hasan
5-) Şeker, H., 2012. Eğitimde Program Geliştirme. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Hasan ŞEKER

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) . Eğitimde Program Geliştirme. Ed: Hasan Şeker. 2012. Bölüm Yazarlığı. Bölüm: Temel Kavramlar. - 2012

(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1-) Eğitim ve Bilim - 2013
2-) Eğitim ve Bilim - 2012

(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik

1-) Research on Education and Psychology. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Online Journal of Educational Sciences. 2020. Hakemlik Sayısı: 1

(E-1) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) The effect of the using student-generated and expert generated Knowledge Maps on acquisition and recall - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) The effects of reciprocal teaching and direct instruction approaches on knowledge map k map generation skill - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
5-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-2) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
3-) Öğretmen Adaylarının Katı Atık Kirliliği Bağlamında Çevresel Farkındalık ve Bilgi Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf Öğretmenliği ÖğrencilerininMesleki ve Alan Seçimine Yönelik Motivasyonel Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
9-) TEACHERS CANDIDATES’ REVIEWS ON TEACHER CANDIDATE TRAINING SYSTEM - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Öğretmen Adaylarının Katı Atık Kirliliği Bağlamında Çevresel Farkındalık ve Bilgi Düzeyleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Student Teachers’ Attitudes Concerning Understanding the Nature of Science in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Historiographical Capacitiy of Pre-service History Teachers in Turkey - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
17-) The Effects of Pre-service Teachers’ Cognitive Styles on Learning Approaches - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
18-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
21-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
29-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) TEACHERS CANDIDATES’ REVIEWS ON TEACHER CANDIDATE TRAINING SYSTEM - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) The Effect of Reciprocal and Direct Teaching Approaches on Summarizing Skill - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-3) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

1-) Student Teachers’ Attitudes Concerning Understanding the Nature of Science in Turkey - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 5
3-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 3
4-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 4
5-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-4) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pre-service teachers’ motivations toward teaching profession and their opinions about the pedagogic formation program - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
7-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
9-) Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
10-) Analyzing pre service teachers skill level on summarizing informative texts - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) The Effects of Pre-service Teachers’ Cognitive Styles on Learning Approaches - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Ortaokul ve Lise Branş Öğretmenlerinin Öğretim Teknoloji ve Materyallerine Farkındalık Düzeyleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
18-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
19-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) THE EFFECTS OF CREATIVE DRAMA BASED MATHEMATIC TEACHING ON THE ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Liselerde Matematik Öğretimi Sürecindeki Öğretmen Davranışları ile Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
23-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
24-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
25-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
26-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
27-) The Effects of Pre-service Teachers’ Cognitive Styles on Learning Approaches - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Bilgiyi İşleme Kuramına Göre Öğrenme ve Bellek - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
30-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
32-) Analyzing pre service teachers skill level on summarizing informative texts - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
34-) Özetleme Becerisinin Öğrencilere Öğretimi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
35-) Liselerde Matematik Öğretimi Sürecindeki Öğretmen Davranışları ile Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
39-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
40-) The effect of the using student-generated and expert generated Knowledge Maps on acquisition and recall - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
2-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Teknolojiye Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Öğretmen Adaylarının Katı Atık Kirliliği Bağlamında Çevresel Farkındalık ve Bilgi Düzeyleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
5-) Okul Öncesi Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Sınıf Öğretmenliği ÖğrencilerininMesleki ve Alan Seçimine Yönelik Motivasyonel Eğilimleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
7-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
8-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
11-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
12-) Özetleme Becerisinin Öğrencilere Öğretimi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
13-) Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) THE EFFECTS OF CREATIVE DRAMA BASED MATHEMATIC TEACHING ON THE ACHIEVEMENT AND RETENTION LEVELS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Sınıf Öğretmenliği ÖğrencilerininMesleki ve Alan Seçimine Yönelik Motivasyonel Eğilimleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
16-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
18-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Türkiye’de Temel Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirmeye İlişkin Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
20-) Eğitim Fakültesi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
21-) Fen Matematik ve Sosyal Alan Öğretmenlerinin Bilimin Doğasını Anlamaya Yönelik Tutumları - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
22-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
23-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 7
24-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
25-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
26-) Sınıf Öğretmenliği ÖğrencilerininMesleki ve Alan Seçimine Yönelik Motivasyonel Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
28-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 4
29-) Student Teachers’ Attitudes Concerning Understanding the Nature of Science in Turkey - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
30-) Özetleme Becerisinin Öğrencilere Öğretimi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf

1-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 6
2-) Tezsiz Yüksek Lisans Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlikleri Üzerine Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adayları Uygulama Öğretmenleri Ve Uygulama Öğretim Üyeleri Açısından İşlevselliği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 4
10-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
11-) Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
13-) Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik uygulaması üzerine görüşleri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Türkiye’de Temel Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirmeye İlişkin Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
17-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
18-) TEACHERS CANDIDATES’ REVIEWS ON TEACHER CANDIDATE TRAINING SYSTEM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
19-) Mikroöğretim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Sınıfta Ders Anlatımına İlişkin Görüşleri Üzerine Etkisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
20-) Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
21-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
22-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
25-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
26-) Aday öğretmen yetiştirme sistemi üzerine aday öğretmenlerin değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) The Effects of Differences in the Configurations of Knowledge Maps k map - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
28-) Öğretmen Yeterlikleri Ölçeği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
29-) Eğitimde Program Geliştirme Kavramlar Yaklaşımlar/Program Geliştirmede Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
30-) İngilizce Öğretmen Adaylarının Güdüleme Stratejilerini Değerlendirmeleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
31-) Türkiye İle Güney Kore nin Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) “Güney Kore, Hong Kong, Singapur ve Türkiye’deki Öğretmen Yetiştirme Sistemlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi”. - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Eğitimde Program Geliştirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
34-) Metni Anlama Tekniğinde Bilgi HaritalarI - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.

1-) “İkinci Dil kelime Öğrenmede Bilgi Haritalarının Kullanımının Öğrencilerin Öğrenme ve Hatırlama Düzeyine Etkisi, - 2012
2-) “İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenci Kaynaklı Bilgi Haritalarının Kullanımının Öğrencilerin Öğrenme ve Hatırlama Düzeyine Etkisi.” - 2011
3-) “Okul Öncesi Öğretmen Adayları ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Düşünme Beceri Düzeylerinin İncelenmesi,” - 2009
4-) “Anadolu Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Öğreniminde Güdülenmelerine Olumsuz Etki Eden Faktörler ve Öğretmenlerin Kullandıkları Güdüleme Stratejileri” - 2008
5-) “İlköğretim 7. Sınıf Matematik Dersinde Yaratıcı Drama yönteminin Öğrencilerin Başarı ve Kalıcılık Düzeyine Etkisi” - 2007
6-) “1948-1991 Yılları İlköğretim 5. Sınıf Matematik Ders Programlarının Değerlendirilmesi”, - 2005

Verdiği Dersler

EPÖ 5001 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

EPÖ 5518 2023-2024 Bahar Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖĞRENME VE ÖĞRETME STRATEJİLERİ

EBB00060 2023-2024 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB2910 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

EBB3904 2023-2024 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

EPÖ 5518 2023-2024 Bahar

ÖĞRENME VE ÖĞRETME STRATEJİLERİ

FTR6002 2023-2024 Bahar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

EBB00080 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB2909 2023-2024 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EBB3909 2023-2024 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EPÖ 5001 2023-2024 Güz

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

EBB00060 2022-2023 Bahar

EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

EBB2910 2022-2023 Bahar

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

FTR6002 2022-2023 Bahar

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

EBB00080 2022-2023 Güz

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ

EBB2901 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri

EPÖ 5001 2022-2023 Güz

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME

PFD 4023 2022-2023 Güz

Öğretim İlke ve Yöntemleri