(A-1) SCIE veya SSCI kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, 2024. Designing a course for pre-service science teachers using ChatGPT: what ChatGPT brings to the table. Interactive Learning Environments
2-) Çokçalışkan Halil, Okulu Hasan Zühtü, Yorulmaz Alper, 2024. Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers. Environmental Education Research
(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Bektaş Onur, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, 2024. Designing an observation protocol for professional development providers and mentors working with scientific inquiry-supported classroom settings. School Science and Mathematics
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Bektaş Onur, 2023. The Readiness of Stakeholders in the Scientific Inquiry-Supported Mentoring Project. International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology (IJEMST)
3-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Doğa ve Bilim Kamplarının Zenginleştirilmesi: Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Tasarlanan Bir STEM Kampının İncelenmesi. Millî Eğitim Dergisİ
4-) Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-of-School Learning in Pre-Service Teacher Education. International Journal of Technology in Education
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. The Development and Evaluation of a Tool to Determine the Characteristics of STEM Activities. European Journal of STEM Education
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2015. Consecutive Course Modules Developed with Simple Materials to Facilitate the Learning of Basic Concepts in Astronomy. International Journal of Environmental & Science Education
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. Determining In-service Teachers’ Professional Development Expectations: An Instrument Development Study
. International Journal on Social and Education Sciences
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Encouraging Creative Ideas in the Engineering Design Process for Science Classes. International Journal of Research in Education and Science
3-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2019. MUBEM SAC: STEM Based Science and Nature Camp. Journal of Education in Science, Environment and Health
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2018. The Process of Facilitating Knowledge Acquisition and Retention: An Inquiry into Magnetic Poles with Challenging Questions. International Educational Studies
5-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2011. Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy. The Western Anatolia Journal of Educational Sciences
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Şenler Pehlivan Burcu, Özdem Yılmaz Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
2-) Yorulmaz Alper, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
3-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2022. Sınıflarda Video Kaydı Hazır Bulunuşluk Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Muslu Nilay, İmer Çetin Nagihan, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
2-) Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, 2021. Hizmetiçi öğretmen eğitiminde tasarlanan STEM etkinliklerinin incelenmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2015. Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Pehlivan Burcu, Bektaş Onur, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2023. The Inter-Rater Reliability of the Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol (SISCOP). The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Muslu Nilay, 2023. Introducing a Holistic Scientific Inquiry-Supported Classroom Observation Protocol. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Şenler Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2016. Sorgulama Temelli Bilim Uygulamaları: Simple Complex Science (Yalın Karmaşık Bilim). 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2016)
4-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. How Earth and the Moon Interact. 9th International Conference on Hands-on Science
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2023. Technology-Supported Sequential Astronomy Activities to Foster Spatial Thinking. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2023. In-Service Teacher Training Mentoring Model for Scientific Inquiry Teaching. The 20th annual international conference on Hands-on Science, HSCI2023
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Muslu Nilay, Özden Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, 2022. The Readiness of Stakeholders In the Scientific Inquiry Supported Mentoring Project @BİSDEM. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
4-) Muslu Nilay, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Özden Yasemin, Oğuz Ünver Ayşe, 2022. An Instrument Development Study to Determine Teachers' Expectations of Professional Development
. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
5-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2022. Encouraging Creative Ideas in The Engineering Design Process for Science Classes. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) 2022
6-) Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Using Virtual Museums to Promote Activity Design Competencies for Out-Of-School Learning in Pre-Service Teacher Education. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST 2021)
7-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Astronomi Öğretiminde Hologram Tasarlama: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bil-Iste-Öğren Şemalarının İncelenmesi. 3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi
8-) Muslu Nilay, İmer Çetin Nagihan, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Web 2.0 Araçlarının Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimine Entegrasyonu: Eğitmen Deneyimleri. I. Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Kongresi
9-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. SPUTNİK 1’den STEM Eğitimine. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019)
10-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2019. STEM based astronomy activities. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST 2019)
11-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Çibik Naz Fulya, Arabacıoğlu Sertaç, 2019. Erken Çocuklukta Bilimsel Sorgulama Işığında STEM Eğitimi Uygulamaları. II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (UTEK 2019)
12-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2018. MUBEM & BİLSEM: STEM Based Science Nature Camp. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST 2018)
13-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2018. STEM Based Astronomy Activities: The Basic Astronomical Tools for Observation. World Science Technology Engineering and Mathematics (STEM) Education Conference
14-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2017. STEM Eğitimi Nedir? Ne Değildir?. 4th International Eurasian Educational (EJER 2017)
15-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2017. Astronomi Temelli STEM Eğitimi Uygulamaları: Balon Roket. 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
16-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2016. Sorgulama temelli bilim uygulamaları mıknatıs ve mıknatısın kutupları. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER 2016)
17-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Okul öncesi sorgulama temelli bilim uygulamaları renkli elmalar. 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (EJER 2016)
18-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2016. Bring Cosmos into the Classroom: 3D Hologram. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST 2016)
19-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2016. Experiencing Inquiry with Kindergarten Science for Kids. International Conference on Education inScience, Mathematics and Technology (ICEMST 2016)
20-) Öztürk Fulya, Aycan Hediye Şule, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, 2015. Asitler ve Bazların Diyalektiği. VII. Uluslar arası Eğitim Araştırmaları Kongresi
21-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2011. Determination of the Teacher Candidates' Attitudes towards Astronomy. World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE)
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Muslu Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, 2023. Hizmet İçi Eğitiminde Öğretmen Beklentileri. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)
2-) Özdem Yılmaz Yasemin, Şenler Pehlivan Burcu, Okulu Hasan Zühtü, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Oğuz Ünver Ayşe, 2023. Bisdem Projesi Mentorluk Programının Öğretmenlerin Fen Öğretiminde Bilimsel Araştırmaya İlişkin Görüşlerine Etkisi. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2023)
3-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2021. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (e-scaffolding) Modelinin Tasarlanması ve Etkililiğinin Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)
4-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Yer Alan Astronomi Kazanımlarının Uzamsal Düşünme Becerileri Bağlamında Değerlendirilmesi. 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2021)
5-) Arabacıoğlu Sertaç, Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2015. Eğitimde Bilimsel Sorgulamanın Geleceği Mekanik Teknolojiden Dijital Teknolojiye. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, 2015. Bu benim eserim proje yarışması sürecinin incelenmesi Öğretmen görüşleri. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Ertekin Pelin, Okulu Hasan Zühtü, 2014. Lisansüstü Öğrencilerinin Astronomi ve Astroloji Kavramlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014)
8-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2014. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Kavramlarına Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi. XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2014)
9-) Karatepe G, Şen H, Fulya Öztürk, Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. T Borusu: Basınç Hacim ve Yüzey Alanı İlişkisinin Tek Bir Materyalde Gösterimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2012)
10-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 2012. Güneş, Dünya ve Ay’ın Etkileşimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 1900. Erken Çocuklukta FEN EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI - Yalın Karmaşık Bilim - STEM Eğitimine Uygun/. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: OĞUZ ÜNVER AYŞE,ARABACIOĞLU SERTAÇ,OKULU HASAN ZÜHTÜ
(C-3) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, Şenler Pehlivan Burcu, Arabacıoğlu Sertaç, Muslu Nilay, Özdem Yılmaz Yasemin, 2023. Bilimsel sorgulama destekli BİSDEM Projesi etkinlikleri/. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Editör Adı: Oğuz Ünver, A., Okulu, H. Z., Şenler, B., Arabacıoğlu, S., Muslu, N., & Özdem Yılmaz Y.
2-) Oğuz Ünver Ayşe, Okulu Hasan Zühtü, 2021. Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarımı ve Uygulamaları Bir Eşya | Bir Malzeme. Yayın Evi: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Ayşe Oğuz Ünver, Hasan Zühtü OKULU
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. ETKİNLİKLERLE ASTRONOMİ ÖĞRETİMİ/STEM Eğitimi ile Bütünleşik Astronomi Eğitimi. Yayın Evi: Palme Editör Adı: Karaçam Sedat
2-) Okulu Hasan Zühtü, 2021. Etkinliklerle Astronomi Öğretimi
/Astronomi Eğitiminde Uzamsal Düşünme ve Hologramlar. Yayın Evi: Palme Editör Adı: Karaçam Sedat
3-) Hasan Zühtü Okulu, 2021. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar/. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Munise Seçkin Kapucu
4-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 2019. Okul Duvarlarının Öresine Öğrenme Yolculuğı: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri/Bilim Merkezleri ve Doğa Bilim Kampları Etkileşimi. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Fitnat KÖSEOĞLU, Doç. Dr. Uygar KANLI
5-) Oğuz Ünver Ayşe, Arabacıoğlu Sertaç, Okulu Hasan Zühtü, 1900. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/EXPERIENCING INQUIRY WITH KINDERGARTEN: SCIENCE FOR KIDS. Yayın Evi: ISRES Publishing Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik
6-) Okulu Hasan Zühtü, Oğuz Ünver Ayşe, 1900. Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM. Yayın Evi: ISRES Publishing Editör Adı: Mack Shelley, S. Ahmet Kıray, Ismail Celik
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Okulu Hasan Zühtü, 2023. İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları/İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Alper Yorulmaz
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) Journal of STEAM Education . 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) International Journal of Technology in Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
3-) e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Journal of Education in Science, Environment and Health. 2019. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Journal of Astronomy & Earth Sciences Education (JAESE). 2019. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
3-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Education Research Highlights in Mathematics Science and Technology/BRING COSMOS INTO THE CLASSROOM: 3D HOLOGRAM - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(G-3) Uluslararası kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanmış projede G.1 ve G.2 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretmenler için uluslararası katılımlı STEM eğitimi. Proje Türü: Avrupa Birliği. STEAM for ALL: Using various technological tools and enchancing 21st century subskills. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Özel yetenekliler için STEM eğitimi temelli doğa bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II. 2019-2020
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Özel yetenekliler için STEM eğitimi temelli doğa bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı. 2017-2017
(G-3) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan proje
yürütücülüğü
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Öğretmenler için uluslararası katılımlı STEM eğitimi. Proje Türü: Avrupa Birliği. STEAM for ALL: Using various technological tools and enchancing 21st century subskills. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Özel yetenekliler için STEM eğitimi temelli doğa bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı II. 2019-2020
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: Özel yetenekliler için STEM eğitimi temelli doğa bilim kampı. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. MUBEM & BİLSEM: STEM Temelli Doğa Bilim Kampı. 2017-2017
(G-4) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm
projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel
kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev
(araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Doğa bilim kampı. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı II. 2023-2023
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Mühendislik tasarım döngüsü sürecinin fen eğitimine entegrasyonu 2. 2023-2023
3-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: TÜBİTAK 4007-Bilim Şenlikleri Destekleme Programı kapsamında gerçekleştirilen proje ile bilim kültürünün ve iletişiminin toplumun daha geniş kesimlerinde yaygınlaştırılmasını, katılımcılara bilimsel bilginin ulaştırılmasını ve bilim-teknoloji arasındaki etkileşimin etkinlikler yoluyla kavratılmasını amaçlamaktadır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Yarımadanın Doğasında Bilim ve Sanat. 2022-2023
4-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Doğa bilim kampı. Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). MUBEM Doğa Okulu: Knidos Yaz Bilim Kampı. 2022-2022
5-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Doğa Bilim Kampı. Proje Türü: Özel Kuruluşlar. İTK Doğa Bilim Kampı. 2022-2022
6-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik Astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk III. 2021-2021
7-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen bilgisi öğretmen adayları ve astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. TÜBİTAK 2237-A Gök Kubbeye Yolculuk 4. 2021-2021
8-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Penceremde Dünya Var II. 2021-2021
9-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Öğretmenlerin Fizik Eğitiminde Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Uygulamalara ilişkin yetkinlik kazanmaları. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fizik Eğitiminde Yenilikçi ve Teknoloji Destekli Uygulamalar. 2021-2021
10-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdeniz'de El Ele Göyüzünü Keşfetmeye. 2021-2021
11-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Bilim şenliği ile öğrencilerin eleştirel düşünme ve bilimsel süreç becerilerini desteklemek. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla'nın Bilim Yolcuları. 2021-2021
12-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Projede mesleğe yeni başlamış sınıf ve fen bilimleri (fizik, kimya ve biyoloji dahil) öğretmenleri ile deneyimli sınıf ve fen bilimleri öğretmenlerinin bilimsel sorgulama çerçevesinde sınıf içi uygulamalarının etkililiğinin araştırması ve geliştirmesi üzerine yüz yüze ve çevrimiçi tasarlanmış bir hizmetiçi öğretmen eğitimi modelinin derinlemesine incelemesini ve değerlendirilmesi hedeflenmiştir.. Proje Türü: -Tübitak 1001. Hizmetiçi Öğretmen Eğitiminde Bilimsel Sorgulama Destekli Çevrimiçi Mentörlük (e-scaffolding) Modelinin Tasarlanması ve Etkinliğinin Değerlendirilmesi. 2021-2024
13-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen bilgisi öğretmen adaylarına yönelik astronomi eğitimi. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Gök Kubbeye Yolculuk II. 2020-2020
14-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: bilimsel süreç becerilerini geliştirmek, eleştirel düşünmelerini sağlamak ve teknolojik gelişmeler hakkında farkındalıklarını oluşturmak adına eğitimdeki güncel ihtiyaçların karşılanması, yeniliklerin topluma aktarılması ve bilimsel bilginin eğlenceli ve anlaşılır şekilde kavratılmasıdır.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Muğla bilim ile el ele. 2019-2019
15-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Eğitmen. Konu: Fen bilimleri öğretiminde öğretmenlerin derslerinde yeni teknolojilerden yararlanmalarını teşvik edecek materyaller oluşturmaları için fırsatlar sunulması.. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Fen Eğitiminde Zenginleştirilmiş Materyal Üretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar. 2019-2019
16-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Akdenizde El Ele Gökyüzünü Kesfetmeye. 2018-2019
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: STEM eğitimi kapsamında astronomi etkinliklerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. STEM eğitimi kapsamında astronomi etkinliklerinin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi. 2016-2019
2-) Geliştirilen astronomi etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretmen adaylarının astronomi bilgi ve tutum düzeylerine etkisi - 2013
(Ğ-1) Alanında uluslar arası bilimsel nitelikli ödül almak
1-) - 2010
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Bilişimci Martılar Projesi 2010 En Başarılı Üniversite Ödülü. 2010
(I-1) Uluslar arası sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak
1-) SCIENCE ON STAGE 2022. Türkiye. . 2022
2-) 4th Festival on Science & Environmental Education. Türkiye. . 2021
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) Scientix ve Bilim Eğitimi-2022 STEM Discovery Campaign . . . 2022
2-) Evreni keşfetmek: TED Bodrum Koleji Bilim Haftası (3-7 Mayıs 2021) etkinlikleri. Bodrum. . 2021
3-) İTK Bilim Haftası. Türkiye. . 2021
4-) TÜBİTAK 2204 A-B-C-D Proje Yazım Eğitimi. Türkiye. . 2021
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi. . . 2013
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Marmaris Özel Türk Koleji / Bilim Haftası Etkinlikleri - Mart - Türkiye. . . 2015
2-) Ortaca Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenenYeni ve Çağdaş Öğretim Yöntem ve Teknikleri'ne ilişkin uygulamalı seminer. . . 2015
3-) Miniklerle Dünya'dan Uzaya Yolculuk/ Söğütlü Anaokulu Akçaabat/Trabzon. . . 2013
4-) II. Bilim Eğitimi Etkinlikleri Şenliği-Konferans-Evrendeki Yerimiz. Nisan. Türkiye. 2012
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Scientix Elçiliği (AB 7. çerçeve Programı). . . 2021