(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Language Academy
2-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2021. Göç ve Göçmenlik Konularını Ele Alan Çocuk Edebiyatı Eserleri Üzerine Bir İnceleme. International Journal of Languages’ Education and Teaching
3-) Ateş Murat, Sur Emine, Çelik Handan, 2020. Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
4-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatiçe, 2019. Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri. International Journal of Langauges’ Education and Teaching
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Aydoğan Sibel, Çelik Handan, 2024. Topluluk Önünde Konuşma Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Trakya Eğitim Dergisi
2-) Çelik Handan, 2024. Türkçe Derslerinde Öğrenen Merkezli Uygulamaların Dinlediğini Anlamaya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
3-) Sur Emine, Çelik Handan, 2023. Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi
4-) Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2020. ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
5-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2018. Çocuk Kitaplarında Otorite: ”Bacaksiz Serisi” Örneği. Journal of Turkish Studies
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Hatice Fırat, Çelik Handan, 2014. La Fontaine in Fabllarındaki Olumsuz Kişilik Özelliklerine İlişkin Dersler ve Bu Bağlamdaki Türk Atasözleri. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. TÜRKİYE’DE GERÇEKLEŞTİRİLEN OKUMA ALIŞKANLIĞI ARAŞTIRMALARI
ÜZERİNE BİR İNCELEME. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
2-) Sur Emine, Çelik Handan, 2023. DİJİTAL ÖYKÜLEME ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARIN BİBLİYOMETRİK
ANALİZİ. ULUSLARARASI TURKCESS EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
3-) Çelik Handan, 2022. Çizgi Filmlerin Çocuk Edebiyatının Estetik Ölçütleri Bağlamında İncelenmesi: ‘Rafadan Tayfa’ Örneği. 6th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS
4-) Çelik, H., Naza, C., 2016. Sosyal Bilgiler ve Türkçe Öğretim Programlarının Disiplinlerarası Yaklaşıma Göre İncelenmesi. 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu
5-) Fırat Hatiçe, Çelik Handan, 2016. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Atatürk Teması Metinlerinin İncelenmesi. VII. USOS
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dil Bilgisi Öğretimi Dersine Yönelik Metaforik Algıları. 15. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu
2-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2019. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Göç ve Mültecilik Üzerine Bir İnceleme. 12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı
3-) Sur Emine, Ateş Murat, Çelik Handan, 2018. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL OKUMAYLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİNDEĞERLENDİRİLMESİ. 4. INES International Academic Research Congress
4-) Halat Sercan, Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2017. ÇOCUK KİTAPLARINDA OTORİTE: BACAKSIZ SERİSİ ÖRNEĞİ. 2. uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Çelik Handan, Fırat Hatiçe, 2017. Çocuk Edebiyatı Eserlerinde Çocuk Gerçekliği. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Çelik Handan, Halat Sercan, Fırat Hatice, 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASILI VE E-KİTAP KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI ÇAĞDAŞ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Coşkun, M.V., Açık Önkaş, N., İpek Eğilmez, N., Fırat, H., Fidan, Ö., Çetin, D., Turhan Tuna, S., Sargın, M., Özkaya, G., Erdemir, E., Özşavlı, G., Çelik, H., 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar . Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan Çoşkun ve diğerleri
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Dil Eğitimi İle İlişkili Diğer Disiplinlerden Geçmiş Kavramlar. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek eğilmez Nigar, Çağlayan Dilber Nilay
2-) Çelik Handan, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Dinleme Becerisinin Temel Kavramları. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İpek eğilmez Nigar, Çağlayan Dilber Nilay
3-) Çelik Handan, Sur Emine, 2023. Kuram ve Uygulamada Eleştirel Okuma/Lisede Eleştirel Okuma Eğitimi:. Yayın Evi: Nobel Akademik Editör Adı: Kurnaz Hasan, Çarkıt Cafer
4-) Çelik Handan, Göre Zehra, 2022. Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler-1/Kuantum Öğrenme ve Türkçe Öğretimi. Yayın Evi: Duvar Yayınları Editör Adı: Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR
5-) Fırat Hatice, Çelik Handan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/La Fontain'in Fabllarında Olumsuz Kişilik Özelliklerine İlişkin Dersler ve Bu Bağlamdaki Türk Atasözleri.. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
6-) Kalı Gülan, Uysal Zeynep Ezgi, Çelik Handan, Coşkun Mustafa Volkan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/Değerler Eğitiminde Aktarıcı Yaklaşımları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar . 2015. Hakemlik Sayısı:
(D-15) AHCI, ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergilerde hakemlik
1-) Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) RumeliDe. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Dil ve Edebiyat Araştırmaları. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
3-) RUmeliDE. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
3-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Atatürk Teması Metinlerinin İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Göç ve Göçmenlik Konularını Ele Alan Çocuk Edebiyatı Eserleri Üzerine Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) ÇOCUK HİKÂYE VE ROMANLARINDA ÇOCUK GERÇEKLİĞİ: SEVİM AK ÖRNEĞİ - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Öğretmen Adaylarının Basılı ve E-Kitap Kullanımına İlişkin Görüşleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Çocuk Kitaplarında Otorite: ”Bacaksiz Serisi” Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Çocuk edebiyatı. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Çocuk Hikâye ve romanlarında çocuk gerçekliği, sorunları ve toplumsal eleştiri. 2016-2017
(Ğ-2) Alanında ulusal bilimsel nitelikli ödül almak
1-) Kurum Adı: . Lisansüstü Bursiyerliği . 2014
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu (UTES 2016). TÜRKİYE. . 2016
2-) II. Uluslararası Mevlevilik ve Şahidi Sempozyumu. Türkiye. . 2015
3-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı(UTEOK). Türkiye. . 2014
(L-3) Ulusal sertifikalı eğitim kursuna eğitici olarak katılmış olmak
1-) Eğitim Yönetici Geliştirme Programı Semineri-2 (YÖGEP). Türkiye. . 2022
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) 100. Yılında Cumhuriyetin Altın Işıklarından ZİYA GÖKALP Paneli. Türkiye. . 2023
2-) Bilgilendirme ve Farkındalık Eğitimleri-Çocuklarda Kitap Okuma Alışkanlığının Geliştirilmesi. Türkiye. . 2022