Personel

Öğr.Gör.Dr. HAKAN ASLAN
Öğr.Gör.Dr.
Hakan Aslan
@ E-posta
hakanaslan@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5496

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Seyahat-turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turist Rehberliği Programı

Kadro Birimi

Marmaris Turizm Meslek Yüksekokulu / Seyahat-turizm Ve Eğlence Hizmetleri Bölümü / Turist Rehberliği Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Seyahat İşletmeciliği 26.06.2015

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği 04.07.2018

Doktora

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği 17.03.2023

Yayin Bilgileri

(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale

1-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, 2022. Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
2-) Kılıç Burhan, Aslan Hakan, Gövce Mete, 2020. Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
3-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies). Journal of Tourism and Gastronomy Studies

(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, Bucak Turgay, Urlu Hakan, 2020. Yaratıcı Turizme İlişkin Makalelerin Bibliyometrik Analizi (2006-2020). 6. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu

(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2018. Yaratıcı Deneyim ve Destinasyon Sadakati İlişkisi: Avanos Örneği. 19. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Aslan Hakan, Topaloğlu Cafer, Kılıç Burhan, Yozukmaz Nisan, 2017. Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları. II. Gastronomi Turizmi Kongresi

(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma

1-) Akyurt Kurnaz Hande, Aslan Hakan, 2019. Özel İlgi Turizmi Kapsamında Turistik Ürün Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma: Marmaris Örneği. II. Ulusal Turizm Rehberliği Kongresi

(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm

1-) Baysal Kadir, Aslan Hakan, 2023. Birey, Örgüt ve Toplum/Deneyimsel Turizmin Turist ve Yerel Halk Açısından Önemi. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Avcı Müjdat, Kara Ergün
2-) Gövce Mete, Aslan Hakan, 2023. Deneyimsel Turizmde Yenilikçi Uygulamalar/Yenilikçi Konaklama Deneyimleri: Kamp Alanları, Glamping ve Karavan Parkları. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Gündüz, Cemil
3-) Aslan Hakan, Akyurt Kurnaz Hande, 2023. Turist Davranışı/Turist ve Yiyecek İçecek Tüketimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Koç, Erdoğan; Ayyıldız, Tuğrul
4-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Stratejik Ortaklıklar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
5-) Aslan Hakan, 2020. Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar/Kıyaslama. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Çolakoğlu Ülker, Avşar Melahat, Altun Erhan H., Demir Ramazan
6-) Aslan Hakan, 2019. Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Kurnaz, Alper; Kılıç, Burhan

(C-7) Alanında uluslararası ansiklopedi/sözlük maddesi

1-) Aslan Hakan, Kılıç Burhan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Uçurtma Sörfü. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
2-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizmin ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Shaker. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
3-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Show Plate. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
4-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sommelier. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer
5-) Aslan Hakan, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye: Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları/Sorbe. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz, Orhan; Uysal, Muzaffer

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 10
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 5
2-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
4-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
5-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
7-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
8-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 5
3-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
4-) Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Sıra Dışı Turizm/Su Sporları Turizmi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Yiyecek ve İçecek İşletmelerinde Duyusal Pazarlama Uygulamaları (Sensory Marketing Practices in Food and Beverages Companies) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 9

Verdiği Dersler

TOİ1801 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GENEL TURİZM

TOİ1909 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GENEL TURİZM

TRP1031 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TRP2501 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

GÜNCEL TURİZM SORUNLARI

TSH2803 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

AKD1000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1801 2024-2025 Güz

GENEL TURİZM

TOİ1909 2024-2025 Güz

GENEL TURİZM

TRP1031 2024-2025 Güz

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2024-2025 Güz

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TRP2501 2024-2025 Güz

GÜNCEL TURİZM SORUNLARI

TSH2803 2024-2025 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

AKD1000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ2018 2023-2024 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYEHAT ACENTALIĞI

TRP1028 2023-2024 Bahar

ANADOLU UYGARLIKLARI II

TRP2514 2023-2024 Bahar

KÜLTÜREL MİRAS VE MÜZECİLİK

TRP2520 2023-2024 Bahar

TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA

TSH2812 2023-2024 Bahar

TUR PROGRAMLARI

AKD1000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1801 2023-2024 Güz

GENEL TURİZM

TOİ1909 2023-2024 Güz

GENEL TURİZM

TRP1031 2023-2024 Güz

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2023-2024 Güz

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TSH2803 2023-2024 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI

AKD1000 2022-2023 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ2018 2022-2023 Bahar

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYEHAT ACENTALIĞI

TRP1028 2022-2023 Bahar

ANADOLU UYGARLIKLARI II

TRP2520 2022-2023 Bahar

TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA

TSH2812 2022-2023 Bahar

TUR PROGRAMLARI

AKD1000 2022-2023 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1005 2022-2023 Güz

GENEL TURİZM

TRP1031 2022-2023 Güz

TURİST REHBERLİĞİ MESLEK DERSİ

TRP1035 2022-2023 Güz

ANADOLU UYGARLIKLARI I

TSH2803 2022-2023 Güz

TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI