(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2018. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri. İlköğretim Online
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aykaç Necdet, 2018. Teachers’ Challenge with Social Studies Curriculum: A Meta-synthesisStudy. International Online Journal of Educational Sciences
2-) Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. AN ALTERNATE REALITY GAME IN ENGLISH LANGUAGETEACHING: THE FOX HUNT. International Journal of Management and Applied Science (IJMAS)
3-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programındaki Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri. JOURNAL OF EDUCATIONAL SECIENCES RESEARCH
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. An Alternate Reality Game in English Language Teaching: The Fox Hunt. 155th International Conference on Psychology, Language and Teaching (ICPLT)
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Atik Selçuk, Aldan Karademir Çiğdem, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Motivasyonları ve Motivasyon Stratejileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
2-) Aykaç Necdet, Atik Selçuk, Bilgin Hilal, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Yabancı Uzmanların Türk Eğitim Sistemi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. Yabancı Uzmanların Türk Eğitim Sistemi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
3-) Uşun Salih, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumları. 2.Uluslar arası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (ÇEADDER),
4-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, Atik Selçuk, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Çözüm Odaklı Düşünme Becerileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
5-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2017. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları Ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
6-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
7-) Özaydınlık Kevser, Türkkaş Burcu, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2015. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemine İlişkin Metaforları Üzerine Bir Çalışma. VII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-2) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitap
1-) Aykaç Necdet, Atik Selçuk, Bilgin Hilal, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2018. Talks on education, art and philosophy/Investigation of foreign experts’xx opinions about Turkish education system. Yayın Evi: Vernon Press Editör Adı: İlker Aysel, Yılmaz İlker Yorulmaz, Çağlar Kaya
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) KURAMDAN UYGULAMAYA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE EĞİTİMİ. 2024. Hakemlik Sayısı:
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programındaki Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Teachers’ Challenge with Social Studies Curriculum: A Meta-synthesisStudy - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programındaki Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Teachers’ Challenge with Social Studies Curriculum: A Meta-synthesisStudy - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
3-) Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programındaki Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Yabancı dil öğretiminde alternatif gerçeklik oyunları ve öğrenen özerkliği üzerine bir çalışma. Konu: Bu çalışmada yabancı dil öğretiminde alternatif gerçeklik oyunlarının akademik başarıya ve öğrenen özerkliğine etkisinin belirlenmesi . Gülşen-ÖZTÜRK YURTSEVEN. 2016
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Learning Environments, Teacher Interactions, and Parental Involvement in Danish Primary Schools in Terms of the Ethics of Caring. 2023-2024
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ile Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma. 2015-1900
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 2015-1900
(L-24) Yurt Dışı Araştırma (Puansız)
1-) Learning Environments, Teacher Interactions, and Parental Involvement in Danish Primary Schools in Terms of the Ethics of Caring. Danimarka. . 2024