(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan
indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam
makale
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aykaç Necdet, 2018. Teachers’ Challenge with Social Studies Curriculum: A Meta-synthesisStudy. International Online Journal of Educational Sciences
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2018. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ve Denetim Odağı Eğilimleri. İlköğretim Online
2-) Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. AN ALTERNATE REALITY GAME IN ENGLISH LANGUAGETEACHING: THE FOX HUNT. International Journal of Management and Applied Science (IJMAS)
3-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika ProgramındakiÖğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri veYaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri. JOURNAL OF EDUCATIONAL SECIENCES RESEARCH
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. An Alternate Reality Game in English Language Teaching: The Fox Hunt. 155th International Conference on Psychology, Language and Teaching (ICPLT)
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Uşun Salih, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Öğretmen Adaylarının Eğitimde Bilgisayar Kullanımına İlişkin Tutumları. 2.Uluslar arası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (ÇEADDER),
2-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, Atik Selçuk, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Çözüm Odaklı Düşünme Becerileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
3-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Özaydınlık Kevser, 2017. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları Ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
4-) Öztürk Yurtseven Gülşen, Aldan Karademir Çiğdem, 2017. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeyleri ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
5-) Aykaç Necdet, Atik Selçuk, Bilgin Hilal, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Yabancı Uzmanların Türk Eğitim Sistemi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi. Yabancı Uzmanların Türk Eğitim Sistemi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
6-) Atik Selçuk, Aldan Karademir Çiğdem, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2017. Sınıf Öğretmenlerinin Öğretme Motivasyonları ve Motivasyon Stratejileri. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi
7-) Özaydınlık Kevser, Türkkaş Burcu, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2015. Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Türk Eğitim Sistemine İlişkin Metaforları Üzerine Bir Çalışma. VII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Aykaç Necdet, Atik Selçuk, Bilgin Hilal, Öztürk Yurtseven Gülşen, 2018. Talks on education, art and philosophy/Investigation of foreign experts’xx opinions about Turkish education system. Yayın Evi: Vernon Press Editör Adı: İlker Aysel, Yılmaz İlker Yorulmaz, Çağlar Kaya
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Yabancı dil öğretiminde alternatif gerçeklik oyunları ve öğrenen özerkliği üzerine bir çalışma. Konu: Bu çalışmada yabancı dil öğretiminde alternatif gerçeklik oyunlarının akademik başarıya ve öğrenen özerkliğine etkisinin belirlenmesi . Gülşen-ÖZTÜRK YURTSEVEN. 2016
(G-8) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP)
görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Öğretmenlerin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları ile Denetim Odakları Üzerine Bir Çalışma. 2015-2016
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Yabancı Dil Öğretiminde Alternatif Gerçeklik Oyunları ve Öğrenen Özerkliği Üzerine Bir Çalışma. 2015-2016