(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Coşkun Şentürk Gülce, Çırakoğlu Okan Cem, 2018. How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender. Psychology of Music
2-) Çırakoğlu, O.C., Coşkun Şentürk, G., 2013. "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" . Medical Problems of Performing Artists
(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale
1-) Coşkun Şentürk Gülce, Yüksel Gözde, 2015. Müzik Öğretmeni Adaylarının Psikolojik Tipleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri. NWSA Fine Arts
2-) Zeren Halim Emre, Coşkun Şentürk Gülce, Gül Hasan, 2012. The Relationship between Music and Urban Image A Research on Effects of Turkish Folk Songs on Urban Image. Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Bilimler Dergisi International Journal of Social and Economic Sciences
(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde
yayımlanmış makale
1-) Coşkun Şentürk Gülce, Bölek Aze, 2019. Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Eğitim Fakültesi Dergisi
2-) Ergüven Erdal, Coşkun Şentürk Gülce, 2019. Suzuki Eğitiminin Flüt Eğitimi Çerçevesinde Suzuki Eğitimcileri Tarafından Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
3-) Coşkun Şentürk Gülce, Kapçak Şeydagül, Kapçak Işıksungur Beyzagül, 2018. Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2014. Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2017. Güzel Sanatlar Lisesi Müzik Bölümü Öğrencilerinin Öz-Etkililik-Yeterlik Açısından Değerlendirilmesi. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi’ne (CEAD)
2-) Coşkun Şentürk, G., Şentürk, H.E., 2014. “The Correlation between Critical Thinking Tendencies and Sporty Attitudes of Music Teacher Candidates". International Conference of the Future of Education , Italy, Firenze,
(B-2) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi
bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve
özet metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2019. Müzik Öğretmeni Adaylarının Performans Kaygısı ile Çalgı Dersi Başarılarının İlişkisi ve Başa Çıkma Yöntemlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019)
(B-5) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak
yayımlanan bildiri.
1-) Çırakoğlu, O.C., Coşkun Şentürk, G., 2013. "The Development of Performance Anxiety scale for musician” . VI Congreso İnternacionaly XI Nacional De Psicologia Clinica
2-) Coşkun, G., Tufan, S., 2009. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi Anabilim Dalından Mezun Olan Öğrencilerin İstihdam Durumlarının Belirlenmesi . İzmir 18. Eğitim Bilimleri Kurultayı
(B-6) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel,
sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet
metin olarak yayımlanan bildiri.
1-) Tufan, S., Coşkun, G., 2009. Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerinin Düşünme Stilleri . 8. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu
(C-1) Alanında tanınmış uluslar arası yayınevlerince yayımlanan kitap yazarlığı
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2020. Flüt Güncesi -Flüt için Teknik Çalışmalar/. Yayın Evi: Eğiten Kitap Yayıncılık Editör Adı: Özgür Doğan
(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
1-) Coşkun Şentürk Gülce, 2020. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Müzik Eğitiminde Eleştirel Düşünme: Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Dr. A. Kadir SÖNMEZ
2-) Coşkun Şentürk Gülce, Keskin Harun, 2018. Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Chapter 2
Flüt Eğitiminde A. Cortot Piyano Egzersizlerinin Flütte Ajilite (hız) Üzerine Etkisi. Yayın Evi: Gece Kitaplığı Editör Adı: Doç. Dr. Tarkan YAZICI, Dr. Onur HAYIRLI
3-) Coşkun Şentürk Gülce, 2018. Eğitim, Gençlik ve Gelecek ( Education, Youth and Future)/Part VI, Chapter IV : Müzik Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Lambert Academic Publishing Editör Adı: Prof. Dr. Nevide Akpınar Dellal, Doç Dr. Özgür Yıldız
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL . 2022. Hakemlik Sayısı: 2
2-) NWSA FİNE ARTS. 2018. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Nwsa Fine Arts. 2017. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Nwsa Fine Arts. 2016. Hakemlik Sayısı: 1
5-) BUFED Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2015. Hakemlik Sayısı: 1
6-) Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2014. Hakemlik Sayısı: 2
(D-12) Diğer bilimsel, sanatsal ya da mesleki hakemli hakemlik
1-) Spormetre. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
2-) II. Uluslararası Sanat- Tasarım Konferansı, performans ve Sergisi. 2022. Hakemlik Sayısı: 1
(E-1) SCIE veya SSCI tarafından taranan ve %10’luk dilimde yer alan dergide yapılan atıf
1-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 6
4-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 4
5-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 3
6-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
7-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 4
8-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
9-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 2
10-) Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
11-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 1
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
4-) Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar/Müzik Eğitiminde Eleştirel Düşünme: Kavramsal Bir Çerçeve Önerisi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2
(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Eleştirel Düşünme Eğitiminin Müzik Eğitiminde Performansa Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
3-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
2-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Çalgı Öz Yeterlik Durumlarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
4-) Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
5-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) How guilt/shame proneness and coping styles are related to music performance anxiety and stress symptoms by gender - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
2-) Suzuki Eğitiminin Flüt Eğitimi Çerçevesinde Suzuki Eğitimcileri Tarafından Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
3-) "Development of a Performance Anxiety Scale for Music Students" - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yükseklisans tezleri.
1-) Tez Adı: Müzik Öğretmeni Adaylarının Bireysel Çalgı Dersi Başarılarına Yönelik Öz Düzenleme Becerilerinin ve Motivasyonlarının İncelenmesi . Konu: Bu araştırmanın amacı, müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı dersi başarılarına yönelik öz düzenleme becerileri ile motivasyonlarının ne düzeyde olduğunu belirlemektir. Araştırma betimsel bir çalışma olup ilişkisel tarama modelinde desenlenmiştir. Araştırmanın evrenini Türkiye’deki üniversitelerin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Örneklemini ise, evreni mümkün olduğunca temsil etmesi bakımından Türkiye’nin farklı bölgelerinden seçkisiz atama yöntemi ile belirlenen 12 (on iki) Üniversitenin Eğitim Fakültelerine bağlı Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında okuyan öğrenciler oluşturmaktadır. Veriler, Ankara, Bolu, Burdur, Denizli, Malatya, Niğde, Tokat, Trabzon, Sivas, Şanlıurfa Van ve Muğla illerinde bulunan Eğitim Fakülteleri Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalı Lisans II, Lisans III, Lisans IV öğrencilerinden toplanmıştır. Araştırmada, müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı dersine yönelik öz düzenleme becerilerini belirleyebilmek amacıyla Özmenteş (2007) tarafından geliştirilen “Çalgı Çalışma Sürecinde Öz Düzenlemeli Öğrenme Ölçeği” kullanılmıştır. Bireysel çalgı dersine yönelik motivasyon düzeylerini belirleyebilmek amacıyla ise Girgin (2014) tarafından geliştirilen “Bireysel Çalgı Dersi Motivasyon Ölçeği” kullanılmıştır. vi Araştırmada elde edilen bulgular doğrultusunda müzik öğretmeni adaylarının bireysel çalgı başarılarına yönelik toplam ortalaması 85.06 olan “Başarı notu” değişkeni ile bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeği motivasyonsuzluk alt boyutu arasında orta düzeyde negatif korelasyon bulunmuştur. Başarı notu değişkeni ile bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeğinin alt boyutları olan başarı motivasyonu, çalışma motivasyonu ve çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeği performans öncesi, performans evresi ve performans sonrası alt boyutları arasında pozitif korelasyon saptanmıştır. Yapılan regresyon analizleri sonuçlarına baktığımızda; çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeği ile başarı notunun %18 oranında birbirinin yordadığı saptanmıştır. Bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeğinin motivasyonsuzluk alt boyutu ile başarı notunun olumsuz bir ilişkiyle %23 oranında birbirini yordadığı; diğer alt boyutu olan başarı motivasyonunun, başarı notunu %20 oranında yordadığı; bir başka alt boyutu olan çalışma motivasyonunun da başarı notunun %10 oranında yordadığı sonuçlarına ulaşılmıştır. Bireysel çalgı dersi motivasyon ölçeği ile çalgı çalışma sürecinde öz düzenlemeli öğrenme ölçeğinin birbirlerini yordama düzeyleri incelendiğinde, motivasyon ölçeğinin alt boyutu olan çalışma motivasyonunun, öz düzenleme düzeyini %41 ile anlamlı ve çok önemli bir oranda yordadığı saptanmıştır. Ölçeğin diğer bir alt boyutu olan başarı motivasyonunun, öz düzenlemeyi %33 oranında; motivasyonsuzluk alt boyutunun ise öz düzenlemeyi negatif yönde %33 oranında yordadığı sonuçlarına ulaşılmıştır. Erdal -ERGÜVEN. 2022
2-) Tez Adı: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özelliklerinin çalgı öz yeterlik durumlarını yordaması (Ege Bölgesi örneği). Konu: Müzik öğretmeni adaylarının beş büyük kişilik özellikleri ve çalgı öz yeterlik durumları üzerine. Aze-BÖLEK. 2021
(I-12) Bölüm başkanlığı, Dekan/Yüksekokul/Enstitü
1-) Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2021
(I-13) Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı
1-) Bölüm Başkanlığı. Türkiye. . 2022
(I-15) Rektörlük tarafından oluşturulan kurul ve
1-) MSKÜ Marşı Beste Yarışması Genel Koordinatör ve Yarışma Yönetim Kurulu Üyesi. . . 2022
(I-2) Ulusal sanat ve tasarım yarışma jürilerinde görev almak
1-) Muğla Korolar Şenliği. Türkiye. . 2023
2-) MSKÜ Marş Beste Yarışması. Türkiye. . 2022
(I-8) Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer,
kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli
konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.
1-) Sanat Eğitimi Üzerine Söyleşi. Türkiye. . 2021
2-) Coşkun, G., "“Lisansüstü Öğrencilerimiz Arasında Newton, Einstein, Da Vinci, Beethoven Ya Da Escher Olsaydı Ne Olurdu?”21. yy’da bilimsel devrim yaratabilecek tamamen yeni bir tez yazılabilir mi?" Başkent Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü 1-3 Şubat 2012. Türkiye. Türkiye. 2012
3-) Coşkun, G., "Müzikle İstismar/ Müzikte İstismar "Sanat ve Psikoloji Sempozyumu "Müzikle İstismar/ Müzikte İstismar" 5 Ekim 2012 Yaşar Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü’xxnde gerçekleştirilen sempozyumda davetli konuşmacı olarak yer alarak”Müzikte İstismar / Müzikle İstismar” isimli sunum gerçekleştirilmiştir.. Türkiye. Türkiye. 2012
4-) Coşkun, G., "Varoluşsal Anlam Arayışları" Başkent Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü 25-27 Ocak 2011. Türkiye. Türkiye. 2011
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2022
2-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2022
3-) 2021 yılı Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2021
4-) Sosyal ve Beşeri Bilimler Etik Kurul Üyesi. Türkiye. . 2021
5-) 2020 Yılı Kalite Güvencesi ve Kalite Komisyon üyeliği. Türkiye. . 2020
(S-1) Özgün yapıt, proje yada tasarımlarla kişisel etkinliklerde
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2021. Şarkı Söylesin Çocuklar
(S-11) Müzik topluluğunda çalma, söyleme,(Aynı
programın tekrarı dikkate alınmayacaktır.)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. Muğla Valiliği Cumhuriyet Bayramı Resepsiyonu
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2016. TOBB Kadın Girişimciler Kurulu Konseri
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mezuniyet Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. MSKÜ Güzel Sanatlar Fakültesi 8. Mezuniyet Konseri
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2015. 10. Uluslararası Marmaris Müzik Festivali
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Orkestra, Opera, Bale'de solist olarak yer alma . 2013. Polonya Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Marmaris Oda Orkestrası "Dünya Kıyılarından Şarkılar"
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Çelliçel Konseri
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Marmaris Oda Orkestrası Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2012. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Bayramı Programı Müzik Dinletisi
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2012. Rodos Konseri (Marmaris Oda Orkestrası )
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2010. Marmaris Filarmoni Orkestrası Viyana Konseri ( Orkestra Flüt Sanatçısı) Viyana/Avusturya
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Gazi Üniversitesi Akademik Korosu Gazi Üniversitesi Konser Salonu/Ankara
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Gazi Akademik Korosu Konseri Gazi Üniversitesi Konser Salonu/Ankara
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2007. Ulusaldan Evrensele Klasikten Caza Latinden Hicaza Akademik Koro Konseri Abant İzzet Baysal Üniversitesi / Bolualonu/Ankara
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2005. Türküler Dolusu Çankaya Belediyesi Çağdaş Sanatlar Merkezi
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 1999. V. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 1998. IV. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri (Koro Üyesi)
(S-15) Eserin icra edilmesi
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2013. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu Konseri
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2013. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Mezuniyet Töreni Konseri Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi AKM
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2012. Muğla Valiliği 29 Ekim Cumhuriyet Resepsiyonu Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Resitali Adnan Menderes Üniversitesi
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Resitali
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2011. Flüt Düet Konseri Safranbolu Fethi Toker Güzel Sanatlar Ve Tasarım Fakültesi Taş Bina
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2006. Müzik Dinletisi
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2006. Türkiye Bilimler Akademisi Akademi Günü Dinleti
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği dinletileri . 2005. Müzik Öğretmenliği Öğrenci Orkestrası Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2005. Konser Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2005. Konser Abant İzzet Baysal Üniversitesi Mavi Salon
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2004. Konser Zonguldak Karaelmas Üniversitesi
(S-18) Sempozyum, festival, çalıştay, (workshop),
bienal, trienal gibi sanat ve tasarım
etkinliklerine eserleriyle katılma
1-) SANATSAL ETKİNLİKLER. 2010. 1 Temmuz 2010 Masterclass (Aktif Katılımcı) Paris Nice Devlet Konservatuarı Öğretim Üyesi Sibel Kumru Pensel
(S-3) Seçici kurul tarafından veya davetli olarak sergi, proje, uygulama,
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinletiler. 2001. Association of europen music high school (AEM)VI. Uluslararası Müzik ve Dostluk Festivali Konseri Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Konser Salonu
(S-8) Kendi rehberliğinde hazırlanan öğrenci eser
yada yorumlarıyla gerçekleştirilen etkinlikler
(sergi, konser, workshop, heykel, sempozyum
vb.)
1-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Tıp fakültesi Mezuniyet Töreni
2-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Turizm Fakültesi Mezuniyet Töreni
3-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Yüksek Lisans Öğrencileri Konseri
4-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. "Beyaz Önlük giyeme Töreni ve Klinik Açılışı"
5-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2022. Senfonik Neşet Ertaş Türküleri konseri
6-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2019. Bahar Konseri
7-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Flüt Resitali ”ERDAL ERGÜVEN”
8-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Flüt Konseri
9-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2018. Bahar Konseri
10-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Flüt Konseri
11-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu /. 2017. Flüt Resitali "Aze Bölek"
12-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Bahar Konseri
13-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Güz Konseri ”Yeni Yıla Merhaba”
14-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama /. 2017. Zeytinköy’e Türküler
15-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Resitali İNCİ EVA TUNA
16-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Resitali Merve Pürsün
17-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2016. Flüt Konseri
18-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2015. 2015 Flüt Konseri
19-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Eğitim Konseri"
20-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Şehit Ailelerine Destek Konseri"
21-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi "Her Çocuk Şarkı Söyler"
22-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Oda müziği etkinliklerini hazırlama . 2015. MSKÜ Eğitim Fakültesi Güz Konseri
23-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. 2014 Flüt Sınıfı Konseri
24-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. Flüt Resitali "Selin Selçuk"
25-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2014. "Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Dönem Sonu Konseri" Gazi Mustafa Kemal Kültür Merkezi
26-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Topluma Hizmet Uygulamaları dersi Dönem sonu konseri
27-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. 2013 Flüt Sınıfı Konseri
28-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Bireysel dinleti hazırlığı ve sunumu . 2013. Damla Coşkun Flüt Resitali
29-) FONETİK SANATLAR/MÜZİK İLE İLGİLİ DİĞER FAALİYETLER/Karma dinleti hazırlığı ve sunumu . 2012. 2012 Topluma Hizmet Uygulamaları dersi Dönem sonu konseri