(A-4) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri. Milli Eğitim Dergisi
(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Kalı Gülan, İpek Eğilmez Nigar, 2021. Relationship between Pre-service Turkish Teachers’ Attitudes towards
Reading Book and Academic Self-efficacy: The Case of Muğla Sıtkı
Koçman University. Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2022. İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARININ SÖZ DİZİMİ VE ANLAM BAKIMINDAN İNCELENMESİ. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
2-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2022. Investigation of Bilingual 7th Grade Students’ Narrative Writings in Terms of the Elements of Coherence and Cohesion. Journal of Language Education and Research Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
3-) İpek Eğilmez Nigar, Kalı Gülan, 2018. Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Turkish Studies Educational Sciences
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. İKİ DİLLİ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖYKÜLEYİCİ ANLATIMLARININ BAĞDAŞIKLIK VE TUTARLILIK UNSURLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
. Socrates 1. Uluslararası Eğitim, İşletme, İktisat ve Sosyal Bilimler Kongresi
2-) Kalı Gülan, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Bağdaşık ve Tutarlı Metin Yazma Düzeyleri Arasındaki İlişki. VI. International Contemporary Educational Research Congress (6. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi )
3-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2019. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMABECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ Muğla/Bodrum
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2015. Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi.. 8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
5-) İpek Eğilmez Nigar, Kalı Gülan, 2015. Öğretmen Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.. VII. International Congress of Educational Research
6-) Kalı Gülan, Uysal Zeynep Ezgi, Çelik Handan, Coşkun Mustafa Volkan, 2014. Değer Eğitiminde Aktarıcı Yaklaşımları. 7. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Kalı Gülan, 2024. TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ: KAVRAM, KURAM VE UYGULAMA/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Okuma Becerisi ve Uygulama Örnekleri. Yayın Evi: Akademisyen Yayınevi Editör Adı: İPEK EĞİLMEZ NİGAR, ÇELİK HANDAN
2-) Özkaya Perihan Gülce, Kalı Gülan, 2022. İKİ DİLLİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ/İKİ DİLLİLİK TÜRLERİ (MODELLERİ). Yayın Evi: NOBEL Editör Adı: BAŞAR UMUT
3-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatiçe, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin ”Değer” Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Prof. Dr. Nevide AKPINAR DELLAL, Prof. Dr. Mustafa Volkan COŞKUN
4-) Fırat Hatiçe, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
5-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Erdemir Zeynep Ezgi, Kalı Gülan, 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Prof. Dr. Selahattin DİLİDÜZGÜN
6-) Kalı Gülan, Uysal Zeynep Ezgi, Çelik Handan, Coşkun Mustafa Volkan, 2015. Türkçenin Eğitimi Öğretimine Yönelik Çalışmalar/Değerler Eğitiminde Aktarıcı Yaklaşımları. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan COŞKUN,Nilgün AÇIK ÖNKAŞ, Nigar İPEK EĞİLMEZ, Hatice FIRAT Özden FİDAN, Didem ÇETİN, Sibel TURHAN TUNA, Mustafa SARGIN, P. Gülce ÖZKAYA, Zeynep Ezgi ERDEMİR, Gülan ÖZŞAVLI, Handan ÇELİK
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar. 2015. Hakemlik Sayısı:
(D-16) Diğer uluslararası hakemli dergilerde hakemlik
1-) Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) İKİ DİLLİLERE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ/İKİ DİLLİLİK TÜRLERİ (MODELLERİ) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
3-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
5-) Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 3
2-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
4-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
(E-8) Diğer ulusal/uluslararası kitapta yapılan atıf
1-) İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAZILI ANLATIMLARININ SÖZ DİZİMİ VE ANLAM BAKIMINDAN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
3-) Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: değerler eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin “Değer” Hakkındaki Görüşleri. 2015-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: değerler eğitimi. Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" Hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015-2017
(L-14) Birim ya da Bölüm düzeyinde sürdürülen Erasmus Koordinatörlüğü yapmak (her yıl için)
1-) Erasmus Koordinatörü. . . 2025
2-) AKTS Koordinatörlüğü. . . 2025
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi 31 Mayıs-3 Haziran . Türkiye. . 2016
2-) II. Uluslararası Mevlevilik ve Şahidi Sempozyumu. Türkiye. . 2015
3-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı. . Türkiye. 2014