(A-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Özkaya Perihan Gülce, Doğan Bülent, 2023. Grammar Teaching through Digital Stories: A Study on
Developing a Module. International Technology and Education Journal
2-) Özkaya Perihan Gülce, 2022. Investigating Research Trends on Digital Storytelling: A Bibliometric and Visualized Analysis. International Journal of Progressive Education
3-) Özkaya Perihan Gülce, 2021. The Effect of Tales on the Development of Turkish Language Skills: A Meta-Analysis
Study. International Journal of Progressive Education
4-) Özkaya Perihan Gülce, Altuntaş Mehtap, 2021. Kök ve Eklerin Öğretiminde Masallardan Yararlanma: Bir Yaratıcı Drama Uygulaması Örneği. International Journal of Languages Education
5-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2019. The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention. Educational Policy Analysis and Strategic Research
6-) Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2017. Phrase-Meaning Relationship According to Situational and Incidental Texts. The International Journal of Educational Policy Analysis and Strategic Research
7-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2016. Investigation of Pre Service Turkish Language Teachers Levels of Perception of Values Presented in Resource Works of Turkish. The International Journal of Research in Teacher Education
(A-7) TR Dizin kapsamındaki dergide yayımlanmış makale
1-) Öztürk Işıl, Özkaya Perihan Gülce, 2023. Dil becerilerinin geliştirilmesinde oyunlaştırmanın kullanımı: Bir bibliyometrik analiz çalışması. RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi
2-) Özkaya Perihan Gülce, 2022. The Effect of Creative Drama on Attitudes towards Turkish Lessons and Turkish Language Skills: A Meta-Analysis Study. Ana Dili Eğitimi Dergisi
3-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2021. Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri. Milli Eğitim
4-) Uysal Zeynep Ezgi, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2020. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
5-) Özkaya Perihan Gülce, 2020. Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi
6-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2018. Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Ana Dili Eğitimi Dergisi
7-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2017. Anlamdan Terime Cümle Tahlili. Turkish Studies (International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic)
8-) Coşkun Mustafa Volkan, Uysal Zeynep Ezgi, Özkaya Perihan Gülce, 2017. 3. VE 4. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ METİNLERDE SÖZ DİZİMİ. Trakya Sosyal Bilimler Dergisi
(A-8) Diğer ulusal hakemli dergide yayımlanmış makale
1-) Özkaya Perihan Gülce, Umut Can Ataş, 2015. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencileri Öğretmenim Nasıl Yazıyorum. BARTIN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
2-) Özkaya Perihan Gülce, Çetin Didem, 2014. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği). Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
(B-2) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Coşkun, M.V., Özkaya, P.G., 2011. Eski Türkçe Dönemine Ait Eserlerdeki Kültür Unsurlarının Günümüze Yansıması. IV. Dünya Dili Türkçe Sempozyumu
(B-3) Uluslararası bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster şeklinde sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Özkaya Perihan Gülce, Altuntaş Mehtap, 2021. Kök ve Eklerin Öğretiminde Masallardan Yararlanma: Bir Yaratıcı Drama Uygulaması
Örneği. USVES CONGRESS
2-) Kalı Gülan, Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2019. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN İKİ DİLLİ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMABECERİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ
3-) Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, 2017. ANLAMDAN TERİME CÜMLE TAHLİLİ. II. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim TarihiSempozyumu
4-) Coşkun Mustafa Volkan, Özkaya Perihan Gülce, Çemrek Zeynep, Can Ezgi, Tosun Kübra, Yoncacı Ahmet, Ünlü Saadet, Uyğun Aslıhan, 2017. Görünenden Yola Çıkarak Görünmeyeni Anlama: Özü Bulma. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
5-) Coşkun, M.V., Özkaya, P.G., Erdemir, Z.E., 2016. Durum ve Olay Yazılarına Göre Öbek- Anlam İlişkisi. III. International Eurasian Educational Research Congress
6-) Coşkun, M.V., Erdemir, Z.E., Özkaya, P.G., 2016. 3. ve 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Söz Dizimi. 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
7-) Çetin, D., Coşkun, M.V., Özkaya, G., 2016. Value Perceptions of Students at Turkish Language Taching Department, Faculty of Education, MSK University. IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences
8-) Özkaya Perihan Gülce, Ataş Umut Can, 2015. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencileri: Öğretmenim Nasıl Yazıyorum?. 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
9-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2015. Türkçeye Kaynaklık Eden Eserlerde Yer Alan Değerlerin Türkçe Öğretmeni Adayları Tarafından Algılanma Düzeyine Yönelik Bir Araştırma. 7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
10-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavli Gülan, 2015. Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. 8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
11-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2014. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kişilerarası İlişkileri Etkileyen Değer Eksiklikleriyle İlgili Görüşleri. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
12-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2011. İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Sesli Okuma Becerilerine Tekerleme Eğitiminin Etkisi. 4. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı
(B-4) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve tam metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Coşkun, M.V., Özkaya, P.G., 2013. Gülen Ada Kitabında Yer Alan Öykülerin Değerler Bakımından İncelenmesi. Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu
(B-5) Ulusal bilimsel/sanatsal toplantıda sözlü/poster olarak sunulan ve özet metni basılı/elektronik olarak yayımlanmış çalışma
1-) Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, 2015. Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Değerler Eğitimi ve Değer Aktarımına Yönelik Görüş ve Önerileri (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği). Felsefe Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
2-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, 2015. Yapılandırmacı Yaklaşımda Felsefe. Felsefe, Eğitim ve Bilim Tarihi Sempozyumu
(C-5) Diğer uluslararası yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Özkaya Perihan Gülce, Öztürk Işıl, 2024. Dijital Eğitim II/Dijital Ölçme Araçları. Yayın Evi: Eğitim Yayınevi Editör Adı: Yurdakal İbrahim Halil
2-) Özkaya Perihan Gülce, 2023. Türk Dillilere Türkiye Türkçesinin Öğretimi/Türk Dillilere Türkiye Türkçesi Öğretimi için Hazırlanmış Öğretim Setlerinin Değerlendirilmesi. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Başar Umut
3-) Özkaya Perihan Gülce, 2023. Türkçe Eğitiminde Temel Kavramlar/Dil Bilgisinin Temel Kavramları. Yayın Evi: Akademisyen Kitabevi Editör Adı: İpek-Eğilmez Nigar, Çağlayan-Dilber Nilay
4-) Özkaya Perihan Gülce, Kalı Gülan, 2022. İki Dillilere Türkçe Öğretimi/İki Dillilik Türleri (Modelleri). Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Başar Umut
5-) Özkaya Perihan Gülce, 2021. Çocuklara Türkçe Öğretimi/Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine ilişkin Temel Kavramlar. Yayın Evi: Nobel Akademik Yayıncılık Editör Adı: Çangal Önder, Çelik Mehmet Emre
6-) Özkaya Perihan Gülce, 2020. Göçmenlere Türkçe Öğretimi/Göçmen Çocuklara Türkçe Öğretiminde Dijital Öyküleme Uygulamaları. Yayın Evi: Nobel Editör Adı: Umut Başar, Burak Tüfekçioğlu
7-) Özkaya Perihan Gülce, Coşkun Mustafa Volkan, 2018. Uygur Türklerinde Bir Bilge Prof. Dr. S. Mahmut Kaşgarlı Armağanı/Cümle Çözümlemelerinde Öbek-Anlam İlişkisi Kurma. Yayın Evi: Kesit Editör Adı: Abdulvalit Kaşgarlı, Raile
8-) İpek Eğilmez Nigar, Fırat Hatice, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Türkçe Öğretmenlerinin Değer Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
9-) Fırat Hatice, İpek Eğilmez Nigar, Çetin Didem, Coşkun Mustafa Volkan, Açık Önkaş Nilgün, Özkaya Perihan Gülce, Uysal Zeynep Ezgi, Özşavlı Gülan, 2017. Bilimde Etik ve Demokratik Eğitim/Ortaokul Öğrencilerinin ”Değerler” ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri Hakkındaki Görüşleri. Yayın Evi: LAP Lambert Academic Publishing Editör Adı: Nevide AKPINAR DELLAL, Mustafa Volkan COŞKUN
10-) Coşkun, M.V., Çetin, D., Özkaya, P.G., Erdemir, Z.E., Özşavlı, G., 2016. Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi. Yayın Evi: Anı Yayıncılık Editör Adı: Dilidüzgün, S., vd.
11-) Özkaya, P.G., Coşkun, M.V., 2015. Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar/Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kişiler Arası İlişkileri Etkileyen Değer Eksiklikleriyle İlgili Görüşleri. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Mustafa Volkan Coşkun, vd. (Ed.)
12-) Özkaya, P.G., Coşkun, M.V., 2012. Türkçenin Eğitimi Öğretimi Üzerine Çalışmalar/İlköğretim II. Kademe Öğrencilerinin Sesli Okuma Becerilerine Tekerleme Eğitiminin Etkisi. Yayın Evi: Pegem Akademi Editör Adı: Yılmaz, E. ve Diğ. (haz.)
(C-6) Diğer ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış bilimsel kitapta bölüm
1-) Coşkun Mustafa Volkan, Çetin Didem, Özkaya Perihan Gülce, 2017. Vefatının 20. Yılı Münasebetiyle Prof. Dr. Necmettin Hacıeminoğlu Hatıra Kitabı/MSKÜ Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Değer Algıları. Yayın Evi: Türk Edebiyatı Vakfı Editör Adı: Ali İhsan ÖBEK, Yüksel TOPALOĞLU, Oğuzhan DURMUŞ
(D-10) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik
1-) International Journal of Human-Computer Interaction. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) Eğitim ve Bilim. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
(D-11) SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan dergilerde hakemlik
1-) African Educational Research Journal. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Technology and Education Journal (ITEJ). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) The International Journal of Progressive Education - IJPE. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uluslararasi Turkce Ogretimi Arastirmalari Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar . 2015. Hakemlik Sayısı:
(D-11) Diğer uluslararası yayınevi tarafından yayımlanmış kitapta editörlük
1-) African Educational Research Journal. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
2-) RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
3-) Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
4-) Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
5-) Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi. 2024. Hakemlik Sayısı: 1
6-) RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi. 2023. Hakemlik Sayısı: 1
7-) International Technology and Education Journal (ITEJ). 2023. Hakemlik Sayısı: 1
8-) Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi . 2021. Hakemlik Sayısı: 1
9-) Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
10-) International Journal of Progressive Education. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
11-) The International Journal of Progressive Education - IJPE. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
12-) Uluslararasi Turkce Ogretimi Arastirmalari Dergisi. 2021. Hakemlik Sayısı: 1
13-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
14-) Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
15-) Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2020. Hakemlik Sayısı: 1
16-) Türkçenin Eğitimi-Öğretimine Yönelik Çalışmalar . 2015. Hakemlik Sayısı:
(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf
1-) The Effect of Creative Drama on Attitudes towards Turkish Lessons and Turkish Language Skills: A Meta-Analysis Study - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
6-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
8-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 3
9-) Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
10-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
11-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 2
12-) İlkokul Birinci Sınıf Öğrencileri Öğretmenim Nasıl Yazıyorum - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf
1-) Investigating Research Trends on Digital Storytelling: A Bibliometric and Visualized Analysis - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Grammar Teaching through Digital Stories: A Study on
Developing a Module - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
4-) Kök ve Eklerin Öğretiminde Masallardan Yararlanma: Bir Yaratıcı Drama Uygulaması Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkçe Öğretmenlerinin İki Dilli Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Konuşma Becerilerine Yönelik Görüşleri - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Çocuklara Türkçe Öğretimi/Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine ilişkin Temel Kavramlar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Investigating Research Trends on Digital Storytelling: A Bibliometric and Visualized Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
8-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
9-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
10-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) Investigating Research Trends on Digital Storytelling: A Bibliometric and Visualized Analysis - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) İlkokul Birinci Sınıf Öğrencileri Öğretmenim Nasıl Yazıyorum - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
14-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
15-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
16-) Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
17-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 3
18-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 2
19-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı: 1
20-) İlkokul Birinci Sınıf Öğrencileri Öğretmenim Nasıl Yazıyorum - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
21-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf
1-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
3-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki: Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı: 1
9-) Eski Türkçe Dönemine Ait Eserlerdeki Kültür Unsurlarının Günümüze Yansıması - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf
1-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2024 Atıf Sayısı: 1
2-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) The effect of understanding phrase-meaning relationship through digital storytelling on academic achievement and retention - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Investigating Research Trends on Digital Storytelling: A Bibliometric and Visualized Analysis - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Dil Bilgisine Yönelik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
6-) Dijital Öykülerin Türkçe Dil Becerilerinin Gelişimine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
7-) Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıkları ve Kütüphane Kullanımlarına İlişkin Bir İnceleme (Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği) - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
8-) Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı: 1
(E-7) BKCI veya SENSE kapsamındaki kitapta yapılan atıf
1-) Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi/Kavramlaştırma Eğitiminin Yazılı Anlatımda Söz Varlığına Etkisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
(F-2) Yönetiminde tamamlanmış yüksek lisans tezleri
1-) Tez Adı: YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YEDİ İKLİM TÜRKÇE A2 DERS KİTABINDAKİ OKUMA-ANLAMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK WEB 2.0 ARAÇLARI İLE ETKİLEŞİMLİ İÇERİK ÜRETME. Konu: Yabancılara Türkçe öğretiminde web 2.0 araçlarının kullanımı. TUĞÇE-KÖMÜR ARSLAN. 2024
(F-3) Lisansüstü/tıpta uzmanlık/sanatta yeterlik tez çalışmaları savunma sınavlarında jüri üyeliği
1-) Tez Adı: Duyguya Dayalı Metinlerin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerileri ve Yazma Tutumları Üzerindeki Etkisi. Konu: Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerileri ve Yazma Tutumları . Kübra Nur -Kaya. 2023
(G-11) Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Türkçe Öğretmenlerinin “Değer” Hakkındaki Görüşleri. 2015-2017
2-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi. Ortaokul Öğrencilerinin "Değerler" Hakkındaki Görüşleri ve Değer Eğitiminde Türkçe Dersinin Yeri. 2015-2017
(G-7) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projelerde yürütücülük/koordinatörlük/danışmanlık yapmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Yürütücü. Konu: . Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Öykülerle Dil Bilgisi Öğretimi: Bir Modül Geliştirme Çalışması. 2022-2023
(G-8) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede araştırmacı olmak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: . Proje Türü: Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç). İran'daki Öğretmen ve Okutmanların 21. Yüzyıl Becerileri Doğrultusunda Öğretmenlik Genel Alan Yeterliklerine Dair Farkındalığının Arttırılması . 2024-2024
(G-9) TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede G.7 ve G.8 kapsamı dışında görev almak
1-) Proje Durum: Tamamlandı. Projedeki Görev: Araştırmacı. Konu: Dijital Öykü Atölyesi Projesinde Rehber. Proje Türü: TÜBİTAK PROJESİ. Dijital Öykü Atölyesi. 2016-2016
(I-10) Toplumsal Hizmet Etkinlikleri (bilimsel etkinlikler
dışında topluma hizmet kapsamında yapılacak söyleşi,
panel, konferans, seminer, eğitim, gezi vb. )
1-) 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı. Türkiye. . 2023
2-) 18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Programı/Çanakkale Destanı Oratoryosu. Türkiye. . 2022
3-) 24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı. Türkiye. . 2021
(I-5) Uluslararası sempozyum, kongre, çalıştay, festival,
bilimsel yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal
ve tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak;
uluslararası spor organizasyonlarında hakemlik,
antrenörlük, idarecilik yapmak.
1-) 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi. Türkiye. . 2019
2-) III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Hakemlik. Türkiye. . 2018
3-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sekreterya.. Türkiye. . 2016
4-) III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi. Türkiye. . 2016
5-) 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Oturum başkanı. Türkiye. . 2016
6-) 7. Uluslararası Türkçenin Eğitim-Öğretimi Kurultayı, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 19-21 Haziran 2014. Türkiye. Türkiye. 2014
(I-6) Ulusal sempozyum, kongre, çalıştay, festival, bilimsel
yaz okulu, bienal, trienal gibi bilimsel, sanatsal ve
tasarıma yönelik etkinliklerde görev almak; ulusal spor
organizasyonlarında hakemlik, antrenörlük, idarecilik
yapmak.
1-) Ulusal Halikarnas Balıkçısı Sempozyumu, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Bodrum, 31 Ekim- 2 Kasım 2013. Türkiye. Türkiye. 2013
(I-9) Alanı ile ilgili kurum içi yada kurumdışı komisyon veya
kurullarda görev yapmak (her yıl için )
1-) Azami Öğrenim Süresi Tespit ve Uygulama Komisyonu.. Türkiye. . 2022
2-) Sosyal Transkript İnceleme Komisyonu. Türkiye. . 2022
3-) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu. Türkiye. . 2018
(L-10) Dekanlık/Müdürlük tarafından oluşturulan kurul ve komisyonlarda görev almak (her yıl için)
1-) Eğitim Fakültesi ile Muğla Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü Koordinasyonu (Fakülte Koordinatörü). Türkiye. . 2024
2-) Ana Bilim Dalı Akreditasyon Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2019
(L-13) Bölüm Başkan Yardımcılığı ve Anabilim/Anasanat Dalı Başkanlığı yapmak (her yıl için)
1-) Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölüm Başkan Yardımcılığı. . . 2023
(L-14) Birim ya da Bölüm düzeyinde sürdürülen Erasmus Koordinatörlüğü yapmak (her yıl için)
1-) Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı Erasmus+ Koordinatörlüğü. Türkiye. . 2022
(L-15) Değişim/İş birliği Programları kapsamında yurt dışı kurumlarda ders vermek
1-) ERASMUS+ Personel Ders Verme Hareketliliği Programı. Çekya. . 2024
(L-5) Alanı ile ilgili olarak, ulusal bilimsel/sanatsal toplantılarda davetli konuşmacı ya da panelist olmak
1-) Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü YÖGEP Semineri. Türkiye. . 2022
2-) Dijital Öykülerle Dil Bilgisi Öğretimi. Türkiye. . 2020
3-) Ege Bölgesi Dilcileri Sürekli Çalıştayı III, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, 12-14 Nisan 2013. Türkiye. Türkiye. 2013