Personel

Doç.Dr. GÜLAY ÖZALTIN TÜRKER
Doç.Dr.
Gülay Özaltın Türker
@ E-posta
gozaltin@mu.edu.tr
Telefon
0252 211 5880

Kadro Bilgileri

Görev Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Kadro Birimi

Ortaca Meslek Yüksekokulu / Otel Lokanta Ve İkram Hizmetleri Bölümü / Turizm Ve Otel İşletmeciliği Programı

Öğrenim Bilgileri

Lisans

Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu Konaklama İşletmeciliği Bölümü 2005

Yüksek Lisans

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ABD 2008

Doktora

Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik ABD 2013

Yayin Bilgileri

(A-1) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Kasalak Gamze, Güneri Beysun, Ehtiyar Vesile Rüya, Apaydın Çiğdem, Özaltın Türker Gülay, 2022. The relation between leadership styles in higher education institutions and academic staff’s job satisfaction: A meta-analysis study. Frontiers in Psychology

(A-3) ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1-) Fırat, A., Özaltın Türker, G., Metin, İ., 2014. Specification of Target Market in Small and Medium Scale Accomadation Businesses: A Study on Boutique Hotels Operating in City Of Mugla. International Journalof Academic Research

(A-5) SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Turizmin Yerel Halk Üzerine Etkileri: Seyahat Acentaları Perspektifinden Bir İnceleme. Journal of Travel and Tourism Research
2-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme. International Journal of Social Sciences and Education Research
3-) Özaltın Türker Gülay, Ertürk Nur, 2020. COVID-19’UN KONAKLAMA İŞLETMELERİNE ETKİLERİ:YÖNETİCİLER PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME. Turizm Ekonomi ve İşletme Araştırmaları Dergisi
4-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2018. İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
5-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ DÜZEYLERİNİN TURİZM SEKTÖRÜNDE KALMA EĞİLİMLERİNE ETKİSİ: ORTACA MYO ÖRNEĞİ. the Journal of Academic Social Sciences
6-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı. SOBİDER
7-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2017. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. Researcher Social Science Studies
8-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, 2017. Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
9-) Korkmaz Nazan, Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Işık Selim, 2016. Agro Turizm Kapsamında Narın Turistik Ürün Olarak Kullanımı: Ortaca Örneği. International Journal of social and Economic Sciences
10-) Türker, A., Kurt, S., Özaltın Türker, G., 2016. Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme. TURAN-SAM
11-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2016. Deneyimsel Pazarlamanın Halk Bilimi Ürünlerinde Kullanımı Yaşayan Müze Örneği. Akademik Bakış
12-) Türker, A., İşçi, C., Özaltın Türker, G., 2015. Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama. Akademik Bakış Dergisi
13-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Turizm Çalışanlarının Boşzaman Tutumlarının Ölçülmesi: Muğla İli Örneği. Akademik Bakış Dergisi
14-) Güzel, F., Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma. İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi
15-) Türker, A., Güzel, F.Ö., Özaltın Türker, G., Duman, F., 2014. Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi. International Journal of Science Culture and Sport
16-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2014. Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi. International Journal of Science Culture and Sport
17-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2014. Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği. Electronic Journal of Vocational Colleges
18-) Özaltın Türker, G., Türker, A., 2013. Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama. Electronic Journal of Vocational Colleges

(A-7) ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. Turizmin Etkileri Olumlu mu, Olumsuz mu? Türkiye’de Yapılmış Çalışmalara Yönelik Bir İnceleme. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., Çelik, A., 2015. Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
3-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2015. Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama. Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
4-) Özaltın Türker Gülay, 2014. TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ROLÜ VE AAİ’NİN ETKİNLİK DÜZEYİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ. Balikesir Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi
5-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2013. Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi. DEU Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(A-8) Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2013. Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Ağızdan Ağıza İletişim Eğilimleri. Yeni Fikir Uluslararası Hakemli Akademik Fikir Araştırma Dergisi
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2010. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

(B-1) Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Turizm rehberliği bölümü öğrencilerinin kültürel zeka seviyelerinin sektörde kalma eğilimleri üzerine etkisi. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
2-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin iletişim becerileri düzeylerinin turizm sektöründe kalma eğilimlerine etkisi: Ortaca MYO örneği. IIIrd International Eurasian Educational Research Congress
3-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2015. Tüketicilerin Online Seyahat Topluluklarına Üye Olma ve Aktif Katılımda Bulunma Nedenleri. I. Avrasya Uluslararası Turizm Kongesi
4-) Özaltın Türker Gülay, Türker Ali, Güzel Fatma Özlem, 2014. Sosyal paylaşım sitelerinin pazarlama iletişim kanalı olarak konaklama işletmelerinde kullanım etkinliğinin incelenmesi: Muğla ili örneği. TOURMAN

(B-4) Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1-) Türker, A., Özaltın Türker, G., 2016. Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması. 17. Ulusal Turizm Kongresi
2-) Özaltın Türker, G., Türker, A., Güzel, F.Ö., 2012. Ağızdan Ağza İletişimin Ülke İmajı Üzerindeki Etkisi. 13. Ulusal Turizm Kongresi
3-) Türker Ali, Güzel Fatma Özlem, Özaltın Türker Gülay, 2012. Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması. Turizm Eğitimi konferansı
4-) Gülmez, M., Özaltın Türker, G., 2012. Talassoterapi Merkezlerinde Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi ve Bir Uygulama. II. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi

(C-3) Alanında tanınmış uluslararası yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Özaltın Türker Gülay, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Tokat. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
2-) Özaltın Türker Gülay, 2023. Turist Rehberleri İçin Anadolu'nun Somut Olmayan Kültürel Mirası/Bolu. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Kurt Sinan, Köksal Gökhan
3-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2023. Disiplinler Arası Yaklaşımlarla Kırsal Endüstri Mirası/Geleneksel Mesleklerin Turizm Ürünü Olarak Kullanımı: Muğla İli Örneği. Yayın Evi: Ege Üniversitesi Yayınları Editör Adı: Baykal Füsun, Karadağ Arife
4-) Özaltın Türker Gülay, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Önbüro Departmanı. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
5-) Özaltın Türker Gülay, 2022. Turizmde Kariyer Alternatifleri/Konaklama İşletmeleri. Yayın Evi: Detay Yayınları Editör Adı: Türker Ali, Karaca Kağan Çağrı
6-) Özaltın Türker Gülay, 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ/BODRUM. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: TÜRKER ALİ, KÖKSAL GÖKHAN
7-) Özaltın Türker Gülay, 2021. The Emerald Handbook of ICT in Tourism and Hospitality/Website Designing and Its Impact onTourism Destinations. Yayın Evi: Emerald Publishing Editör Adı: Hassan Azizul, Sharma Anukrati
8-) Özaltın Türker Gülay, Yakışıklı Yusuf, 2021. TURİST REHBERLERİ İÇİN ŞEHİR TURU REHBERİ/HATAY. Yayın Evi: DETAY YAYINCILIK Editör Adı: TÜRKER ALİ, KÖKSAL GÖKHAN
9-) Türker Ali, Özaltın Türker Gülay, 2021. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması: Yeni Normal/Destinasyon Yönetimi ve E-Turizm. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Özer Özgür
10-) İşçi Ceren, Özaltın Türker Gülay, 2020. Otel İşletmelerinin Yönetimi Operasyonel Süreç ve Yönetim Uygulamaları/Otel İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Tepeci, M., Pala, T.
11-) Özaltın Türker Gülay, 2019. Güncel Turizm Sorunları/Turizmde Destinasyon Yönetimi ve Bu Süreçte Yaşanan Sorunlar. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Türker Ali, Özaltın Türker Gülay
12-) Özaltın Türker Gülay, 2018. Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar/Turizmin Yeral Halk Üzerine Etkileri: Turist Rehberleri Perspektifinden Bir Değerlendirme. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: Necdet Hacıoğlu Cevdet Avcıkurt Arzu Kılıç Hasret Ulusoy Yıldırım

(C-4) Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1-) Özaltın Türker Gülay, 2020. 21. Yüzyıl Değerleri/Yaratıcılık ve Yenilikçilik. Yayın Evi: Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Editör Adı: Kaya, Ozan

(C-5) Alanında Uluslararası Kitap ve kataloglarda Sunuş, giriş,son söz yazısı vb

1-) Özaltın Türker Gülay, 2019. Turizm Ansiklopedisi Türkiye/Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi. Yayın Evi: Detay Yayıncılık Editör Adı: İçöz Orhan, Usal Muzaffer

(D-9) Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1-) Editörlük Türü: Kitap. 2019. Güncel Turizm Sorunları.

(E-2) SCIE, SSCI veya AHCI tarafından taranan dergide yapılan atıf

1-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 1
2-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı: 2
3-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı: 3

(E-3) ESCI, Scopus veya SPORT Discus kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
2-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 2

(E-4) TR Dizin kapsamındaki dergide yapılan atıf

1-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
4-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
6-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 3
8-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

(E-5) Diğer uluslararası hakemli dergide yapılan atıf

1-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
2-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
3-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
4-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
7-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
8-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 5
9-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
10-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
11-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
12-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 7
13-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı: 1
14-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: -1 Atıf Sayısı: 1

(E-6) Diğer ulusal hakemli dergide yapılan atıf

1-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
2-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikâyetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
3-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 3
4-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
5-) Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
6-) Çağdaş Pazarlama İletişim Kanallarının Butik Oteller Tarafından Kullanım Etkinliğinin Analizi - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
7-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
8-) TÜKETİCİ SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ROLÜ VE AAİ’NİN ETKİNLİK DÜZEYİNİ BELİRLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 1
9-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı: 2
10-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
11-) COVID-19’UN KONAKLAMA İŞLETMELERİNE ETKİLERİ:YÖNETİCİLER PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
12-) Turizmin Etkileri Olumlu mu, Olumsuz mu? Türkiye’de Yapılmış Çalışmalara Yönelik Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
13-) Turizmin Yerel Halk Üzerine Etkileri: Seyahat Acentaları Perspektifinden Bir İnceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
14-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
15-) Turistik Ürün Çeşitlendirmesi Kapsamında Dalyan Destinasyonunun Rekreasyon Potansiyelinin Değerlendirilmesi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
16-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
17-) Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
18-) Dış Mekân Turizm Ve Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Muğla İli İklim Konforu Analizi - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
19-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
20-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 2
21-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı: 1
22-) Seyahat Acentelerinin Müşteri Şikayetlerine Yaklaşımı: İstanbul, Ankara ve Antalya Karşılaştırması - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
23-) İletişim Becerilerinin Satış Performansı ve Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
24-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
25-) Destinasyon Yönetimi Projesi Kapsamında Dalaman Havzasında Yer Alan Suya Dayalı Rekreasyon Faaliyetlerinin Markalaştırılması Önerisi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
26-) Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Ağızdan Ağıza İletişim Eğilimleri - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
27-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 2
28-) Biliş İhtiyacının Satış Performansı Üzerine Etkisi: Acenta Temsilcileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
29-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 5
30-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı: 1
31-) Turizm Ansiklopedisi Türkiye/Dünya Seyahat ve Turizm Konseyi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
32-) Yerel Halkın Turizm Etkinliklerini Algılama Düzeyi Turizm Desteğini Nasıl Etkiler?: Dalyan Destinasyonu Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
33-) Bir Pazarlama Enstrümanı Olarak Rekreasyon Faaliyetlerinin Otellerin Web Sitelerinde Kullanımı: Antalya Destinasyonunda Bir Araştırma - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
34-) Fakelore ve folklorizmin turizm ile ilişkisi üzerine kavramsal bir inceleme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
35-) Ağızdan Ağıza İletişim İle Tüketici Odaklı Marka Değeri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Tur Operatörleri ve Seyahat Acenteleri Müşterileri Üzerine Bir Uygulama - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
36-) Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi: İzmir İli Örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
37-) Covid-19 salgını turizm sektörünü nasıl etkiler? Turizm akademisyenleri perspektifinden bir değerlendirme - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
38-) Turistik Ürün Satın Alma Davranışının Teknoloji Kabul Modeli İle İncelenmesi - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
39-) Pazarlama İletişim Kanalı Olarak Sosyal Medyanın Turist Rehberleri Tarafından Kullanımı - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
40-) Sosyal paylaşım sitelerinin pazarlama iletişim kanalı olarak konaklama işletmelerinde kullanım etkinliğinin incelenmesi: Muğla ili örneği - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1
41-) Turizm aktörü olarak profesyonel turist rehberlerinin Türkiye’deki rehberlik eğitim sistemine bakış açılarını belirlemeye yönelik bir odak grup çalışması - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı: 1

Verdiği Dersler

TOİ1011 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖN BÜRO UYGULAMALARI

TOİ1014 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖN BÜRO YÖNETİMİ

TOİ1803 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖNBÜRO HİZMETLERİ

TOİ2022 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

İLETİŞİM

TOİ2528 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI II**

TOİ2529 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI I**

TOİ2907 2024-2025 Güz Öğrenim Öncesi Tanınan Dersler

ÖNBÜRO OTOMASYON SİSTEMLERİ

AKD2000 2024-2025 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1011 2024-2025 Güz

ÖN BÜRO UYGULAMALARI

TOİ1803 2024-2025 Güz

ÖNBÜRO HİZMETLERİ

TOİ2529 2024-2025 Güz

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI I**

TOİ2907 2024-2025 Güz

ÖNBÜRO OTOMASYON SİSTEMLERİ

AKD2000 2023-2024 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1014 2023-2024 Bahar

ÖN BÜRO YÖNETİMİ

TOİ2022 2023-2024 Bahar

İLETİŞİM

TOİ2528 2023-2024 Bahar

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI II**

AKD2000 2023-2024 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1011 2023-2024 Güz

ÖN BÜRO UYGULAMALARI

TOİ1803 2023-2024 Güz

ÖNBÜRO HİZMETLERİ

TOİ2529 2023-2024 Güz

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI I**

TOİ2907 2023-2024 Güz

ÖNBÜRO OTOMASYON SİSTEMLERİ

AKD1000 2022-2023 Bahar

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1014 2022-2023 Bahar

ÖN BÜRO YÖNETİMİ

TOİ1022 2022-2023 Bahar

MESLEK STAJI (40 İŞ GÜNÜ)

TOİ2022 2022-2023 Bahar

İLETİŞİM

TOİ2528 2022-2023 Bahar

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI II**

AKD1000 2022-2023 Güz

AKADEMİK DANIŞMANLIK

TOİ1011 2022-2023 Güz

ÖN BÜRO UYGULAMALARI

TOİ1803 2022-2023 Güz

ÖNBÜRO HİZMETLERİ

TOİ2529 2022-2023 Güz

ÖN BÜRO PAKET PROGRAM UYGULAMALARI I**

TOİ2907 2022-2023 Güz

ÖNBÜRO OTOMASYON SİSTEMLERİ